PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Multiplikator produkcji



Eamir
26.11.2012, 02:42
Witam.

Produkując osadników w magazynie prowiantu mamy możliwość możliwość produkowania ich z trzema różnymi multiplikatorami:
- x1 (Wędrowny osadnik)
- x5 (Rodzina podróżników)
- x25 (Emerytowani bandyci)
Dzięki temu zlecenie produkcji 500 osadników jest bardzo proste i nie wymaga dużo klikania. Z wieloma produktami nie jest już tak łatwo. Bardzo często gracze z wyższym poziomem mają potrzebę wyprodukować na przykład 500 rekrutów. Nie pozostaje im nic innego jak 20 razy powtarzać tą samą czynność - zlecać produkcję 25 rekrutów.

Proponuję uogólnić możliwość multiplikacji produkcji na pozostałe "produkty" koszar i magazynu prowiantu. Niech przy zleceniu produkcji wojska/towaru będzie możliwość wyboru multiplikatora np. tak jak na załączonych obrazkach:


http://imageshack.us/a/img818/9946/baracks.png

http://imageshack.us/a/img841/1584/foodw.png

Jeśli wybrany multiplikator to "x1" wszystko działa tak samo jak obecnie. Jeśli chcemy wyprodukować np 500 ochotników wybieramy multiplikator "x25" ustawiamy suwak na 20 i już. Zamiast powtarzać 20 razy tę samą kombinację kliknięć wszystko robimy za jednym zamachem.

Dodatkowo przy wprowadzeniu tego rozwiązania w magazynie prowiantu można będzie połączyć ikonki do produkcji osadników http://imageshack.us/a/img89/9149/settlersx.png w jedną.

Nie jestem grafikiem więc proszę się nie czepiać słabej jakości wizualizacji :)

Pozdrawiam
Eamir

Zajadek
26.11.2012, 03:18
Miałem nawet o tym kiedys napisać...ale mi się nie chciało. Oczywiscie jestem ZA. Logiczne, rozsadne rozwiązanie. Gracza trzeba przytrzymać na grze z ciekawością...tzn zająć go czymś sensownym, co by interesowało a nie zatrzymac klikaniem :P 500 rekrutów? chłopie a jak mam 1500 po przygodzie odbudowac...masakra!

Sir_Czacha
28.11.2012, 01:51
Genialne!
Jak najbardziej za!

Najlepiej od jutra :)

emuq
28.11.2012, 10:37
jak najbardziej za ;)

Kor4lka
28.11.2012, 10:54
Jak najbardziej ZA!! Czekam na to z utesknieniem :D

EX_Zakrecony
28.11.2012, 12:25
Pojawiało się już kilka propozycji odnośnie zwiększenia ilości z 25 do większej, ale ten pomysł jest genialny. Można pomyśleć nad "mnożnikiem", tzn byłyby 2 suwaki:
-1 z wyborem ilosci
-2 z wyborem mnożnika
tak aby nie dodawać do kolejki produkcji 500 rekrutów w jednym zestawie bo jak sie okaże że podczas bloku coś nam padnie to część można wykasować i dodać potrzebne jednostki, czyli do kolejki dodawane by były paczki liczące wartość z 1 suwaka, ale takich paczek by było tyle ile w 2 suwaku.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

daveandnokia
28.11.2012, 13:18
tylko idiota odpowiedziałby na ten pomysł słowem "NIE":D

xTrebus
28.11.2012, 14:09
Byłem za zwiększeniem limitu produkcji z 25 do 50 ale mnożnik produkcji to znacznie lepsze rozwiązanie. Jestem stanowczo ZA!

Piotru70
28.11.2012, 18:28
Na pewno nie będzie przeszkadzało, ale czy aż tak bardzo mi jest to potrzebne, to nie wiem. Mi to obojętne czy coś takiego wprowadzą czy nie.

Sudett
30.11.2012, 11:13
Zamiast mnożnika lepiej by było zrezygnować z ograniczenia 25 i dać możliwośc wyboru takiej ilości jaką jesteśmy w stanie wyprodukować za obecne surowce. Plus obok suwaka okienko edycyjne jeśli ktoś woli wpisac ilość zamiast celować suwakiem :)(tak jak jest to w handlu)

Malami111
30.11.2012, 11:17
Świetny pomysł ,jestem ZA.

erachim
07.12.2012, 20:49
Wprowadzać. Najlepiej od następnej konsery

Acoma
07.12.2012, 21:27
Może na testowym się ukaże przed Nowym Rokiem, a na normalnych przed Wielkanocą.

EXiN
17.12.2012, 23:38
Świetny pomysł!

kazuja
18.12.2012, 00:14
Przydało by się coś takiego bo teraz to się pociąć można jak trzeba po 2000 wojska odbudowywać po dziennych przygodach :]

Izabela88
18.12.2012, 00:47
Jak najbardziej się przyda :) Albo możliwość przesuwania produktów/wojska w kolejce.

Myvu
18.12.2012, 12:58
Bardzo dobry pomysł,napewno umilił by grę :)

Otteporowo
18.12.2012, 17:27
jestem za , może to usprawnić te gre

Warszawa2012
18.12.2012, 22:03
Bardzo dobry pomysł, popieram :)

Shadow_mk
19.12.2012, 13:39
a może zrobić suwak od 1 do max-a gdzie max to jest ilość bezrobotnych osadników + okienko gdzie możemy manualnie wpisać liczbę tak jak to jest w handlu ?

zwolk
19.12.2012, 14:12
Takiego okienka do wpisywania konkretnych ilości brakuje mi i w koszarach i w garnizonie. Wręcz zastąpiłbym wszelkie suwaki polami do wpisywania. Odkąd w handlu jest okienko, przestałem używać suwaka bo jest wyjątkowo nieporęczny i wyjątkowo nieprecyzyjny.

xTrebus
19.12.2012, 17:23
Zarówno pole do wpisywania jak i suwak są małe. Czasem ciężko trafić myszką by ustalić ilość zasobów do wydania/zarobienia.
to samo z odczytem tego co się wpisało.
Na 1080p rozmiar czcionki jest wręcz irytujący.

zwolk
19.12.2012, 18:15
Jakby zlikwidowali suwaki, pola mogłyby być większe.

Acoma
20.12.2012, 11:56
Suwaki + pola do ręcznego wpisywania wielkości produkcji.

n1edw1ed
22.12.2012, 14:24
mysle, ze pomysl jest super i powinien zostac wprowadzony do gry, ale... z modyfikacja zaproponowana przez moda Zakreconego.
Proponowalbym jeden pasek (mnoznika) od 1-20 oraz drugi z iloscia w jednej partii od 1-25.
Jedno "klikniecie" i mamy 500 jednostek
Zastanawialem sie nad wieksza iloscia, ale osobiscie wole miec latwosc wyboru od 1-20, niz klikac na strzalki, bo samym suwakiem ciezko trafic w np 25 (przy suwaku majacym np 100 pozycji)... a z drugiej strony 500 jest wg mojego skromnego zdania idealna liczba produkcyjna wojska... (w koncu nic nie stoi na przeszkodzie, aby kliknac 2x ) :D

no wiec... temat podbijam :D

Koperk
25.12.2012, 21:00
Witam.

Produkując osadników w magazynie prowiantu mamy możliwość możliwość produkowania ich z trzema różnymi multiplikatorami:
- x1 (Wędrowny osadnik)
- x5 (Rodzina podróżników)
- x25 (Emerytowani bandyci)
Dzięki temu zlecenie produkcji 500 osadników jest bardzo proste i nie wymaga dużo klikania. Z wieloma produktami nie jest już tak łatwo. Bardzo często gracze z wyższym poziomem mają potrzebę wyprodukować na przykład 500 rekrutów. Nie pozostaje im nic innego jak 20 razy powtarzać tą samą czynność - zlecać produkcję 25 rekrutów.

Proponuję uogólnić możliwość multiplikacji produkcji na pozostałe "produkty" koszar i magazynu prowiantu. Niech przy zleceniu produkcji wojska/towaru będzie możliwość wyboru multiplikatora np. tak jak na załączonych obrazkach:


http://imageshack.us/a/img818/9946/baracks.png

http://imageshack.us/a/img841/1584/foodw.png

Jeśli wybrany multiplikator to "x1" wszystko działa tak samo jak obecnie. Jeśli chcemy wyprodukować np 500 ochotników wybieramy multiplikator "x25" ustawiamy suwak na 20 i już. Zamiast powtarzać 20 razy tę samą kombinację kliknięć wszystko robimy za jednym zamachem.

Dodatkowo przy wprowadzeniu tego rozwiązania w magazynie prowiantu można będzie połączyć ikonki do produkcji osadników http://imageshack.us/a/img89/9149/settlersx.png w jedną.

Nie jestem grafikiem więc proszę się nie czepiać słabej jakości wizualizacji :)

Pozdrawiam
Eamir

wspaniały pomysł

icaras
20.01.2013, 11:43
Oczywiście jestem na tak.
Mozna nawet dodac okienko gdzie wpisujemy liczbę jednostek do produkcji. Stworzenie i dodanie takiego skryptu to żaden problem dla programistów.

RysiuRysiu
20.01.2013, 12:52
Może w końcu ktoś by się tym zainteresował !!!

kruk78
20.01.2013, 21:18
jestem za :)

anael6669
21.01.2013, 11:37
cóóóóódeńko, i jeszcze tylko dorzucić możliwość kolejkowania produkcji jak w menu budowania i świat jest piękny, jestem za":)))))))))))))

miadam
22.01.2013, 12:53
ze zmianą kolejki ja bym poszedł o jeden kroczek dalej, zmianie w górę/dół nie szły by konkretne partie, tylko typy, bo po co klikać np 5 razy rekrutem (a raczej strzałą w górę), żeby wskoczył przed 5 partii łuczników -> jeden klik i rekruci (grupa) przeskoczą nad grupę łuczników

DankanDara
24.01.2013, 21:12
Jestem za ++++++++++++++++++++++++

Andzi2000
24.01.2013, 21:31
Oczywiscie ZA :)

Oharaa
25.01.2013, 13:10
Bardzo dobre rozwiązanie:)

SCORIPON222012
25.01.2013, 15:20
jestem za. genialne.

alexa90
26.01.2013, 01:34
Mam nadzieję, że taki pomysł zostanie wzięty pod uwagę. ZA! :D

Leny93
26.01.2013, 20:40
bardzo by to ułatwiło
bo jak sobie pomysle ze mam niedługo robic zakazane i bede musiał klikać tyle razy zeby sie robiło 1600 wybornych łucznikow to az mnie krew zalewa

n1edw1ed
11.02.2013, 20:49
jako, że jest to jedna z ważniejszych (dla mnie i wg mnie) modyfikacji, które chętnie bym zobaczył w grze, to napiszę, że jestem na "tak", by podbić temat :)

Duszysko40
12.02.2013, 02:47
jestem wszystkimi kończynami za:)

Sir_Czacha
16.02.2013, 04:01
dwa suwaki, pole do wpisania ilości wojska, multiplikator.
Każdy pomysł zasługuje na piwo. Każdy jest świetny.
Jestem za - oby wprowadzili którykolwiek! :)

Podbijam ;)

lolaebola
16.02.2013, 12:59
ŚWIETNY POMYSŁ! Wprowadzać od następnej konserwacji!

Orzel93
16.02.2013, 22:51
Pomysł rewelacyjny ale poruszany już xxx razy , myślę że każdemu by to ułatwiło grę :)

Amaterassu
19.02.2013, 22:08
a wlasnie mialem o czyms podobnym pisac ale dostrzeglem ten watek, za. Produkcja paszy dla ryb i dziczyzny to droga przez meke w obecnych warunkach...

Rafaellus
26.02.2013, 20:04
Prosty i genielny pomysł.Gratuluje,jestem za i czekam az to wprowadza oby dało się jak najszybciej,Pozdrawiam

Idziq
27.02.2013, 19:19
popieram, nudzi mnie wieczne klikanie tej samej produkcji.

dXepl
27.02.2013, 19:32
genialny pomysl

zbyszko74
28.03.2013, 09:18
Mnożnik to strzał w 10 !! Jak najbardziej za :)

VOKIAL24
28.03.2013, 10:30
Oczywiście ZA

basia85
28.03.2013, 10:37
jestem za:)

Valaquenta
04.04.2013, 06:08
Eamir miałem podobny pomysł z tym, tylko troszke w innej formie, ale znając możliwości programistów BB, poszedłem na łatwiznę. Jestem przekonany, że w najbliższej przyszłości żadna poprawa nie nastąpi i nadal będziemy klikali po kilkanaście czy kilkadziesiąt razy te same opcje, aby wyprodukować czy wytworzyć tą samą rzecz czy jednostkę. Pod tym kątem panuje tutaj totalna niemoc twórców gry.

Ojezuniu
18.05.2013, 00:46
Zamiast mnożnika lepiej by było zrezygnować z ograniczenia 25 i dać możliwośc wyboru takiej ilości jaką jesteśmy w stanie wyprodukować za obecne surowce. Plus obok suwaka okienko edycyjne jeśli ktoś woli wpisac ilość zamiast celować suwakiem :)(tak jak jest to w handlu)

Uważam to za bardzo dobry pomysł!!

Majamas
18.05.2013, 09:50
Wiekszy mnoznik jest od dawna potrzebny i temat okresowo widze wraca. Może tym razem uda sie cos popchnąc do przodu. Popieram rozwiazanie mnozące ilosci standardowych paczek (albo troche wiekszych al enie wiecej niz 100 jednostek) których pojawialaby sie odpowiednia liczba taka jak chcemy. Teraz produkcja 1000 rekrutów wymaga nudnego powtórzenia 40 razy operacji serii kliknieć. gdyby bylo mozna ustawic mnoznik od razu na 40, to raz dwa i załatwione.
Wprowadzanie jednej duzej liczby jest kiepskim wyjsciem, bedzie generowalo pomylki i placz ludzi co puszcza produkcje tysiaca koni i niepotrafia nic zrobic przez dwa dni.

Bloodshed
24.06.2013, 18:02
Bardzo dobra opcja! Dzięki tobie twórcy gry mogą już łatwiej ulepszyć magazyn i koszary :)

RedJul
26.06.2013, 21:07
Pomysł dobry ale cisza:(

zwolk
16.07.2013, 10:29
Tak dla odświeżenia tematu, bo się nowe wątki o tej tematyce pojawiają...

Lorien1
16.07.2013, 10:57
i ja jestem za

Radieth
16.07.2013, 11:18
Takie tematy pojawiają się raz w tygodniu i co z nimi robi BB? NIC!

Katrin3
16.07.2013, 12:45
Wprowadzanie jednej duzej liczby jest kiepskim wyjsciem, bedzie generowalo pomylki i placz ludzi co puszcza produkcje tysiaca koni i niepotrafia nic zrobic przez dwa dni.

Popieram. Zdecydowanie "mnożnik" jest lepszą opcją.

Warszawa2012
16.07.2013, 12:52
Takie tematy pojawiają się raz w tygodniu i co z nimi robi BB? NIC!

nalezy tylko mieć nadzieję, że im częsciej ten temat będzie powracał tym większa jest szansa, ze ustawią go na ich liście priorytetów. Obecne rozwiązanie może i było do zniesienia przy małej liczebności wojska.
Klikaniu na koszary nie jest zdecydowanie najprzyjemnijszym sposobem spędzania wolnego czasu:) Multiplikatory zarówno w koszarach jak i magazynie prowiantu bardzo podniosłyby komfort gry :)

Dawid_PL
16.07.2013, 13:52
Także w 100% jestem za

Fredek_z_F-K
16.07.2013, 19:00
No to i ja dołączam to podbijaczy wątku ;)

Sawiola
16.07.2013, 23:26
***a tyle tematów z tym a i tak idzie jak grochem o ścianę prędzej głuchy coś usłyszy niż BB da znać ze coś robią w ty kierunku, ale nie...

scorpion63
17.07.2013, 01:44
Jestem ciekaw którym barankom ten pomysł się nie podoba, jest ich ośmiu jak do tej pory.

Zajadek
17.07.2013, 02:14
a to jest akurat proste - to jest ankieta publiczna - wystarczy kliknac w tą ósemke i juz wyswietlaja sie nicki kto jak głosował

zwolk
17.07.2013, 10:05
***a tyle tematów z tym a i tak idzie jak grochem o ścianę prędzej głuchy coś usłyszy niż BB da znać ze coś robią w ty kierunku, ale nie...W tym sęk, że nie wiemy czy to poszło gdzieś wyżej, czy nie. Takich informacji nigdy nie było, dopiero jak coś już było na rzeczy to pojawiał się wpis w pamiętniku dewelopera. A kilka zmian proponowanych przez graczy na forum już weszło w życie, tak że być może i w tym temacie coś się dzieje :) Tak że bardzo trafne sformułowanie - "niż BB da znać, że coś robią" :)

Scrool
17.07.2013, 10:18
Świetny pomysł do roboty informatycy,,BB''

adrianPolska
17.07.2013, 12:28
Tak samo jestem za i proponuje żeby zrobili tak samo w magazynie prowiantu :)

Larxand
17.07.2013, 13:51
Z tego co mi wiadomo, ta koncepcja (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/30171-Interfejs-koszar?highlight=interfejs+koszar) poszła do analizy (podobne rozwiązanie można zastosować w MP). Z jednej strony jest to dowód na to, że wbrew temu, co myślą niektórzy BB bierze pod uwagę nasze pomysły, z drugiej - szkoda, że nikt z BB nie dzieli się z nami swoimi spostrzeżeniami.

Zajadek
17.07.2013, 15:06
Larxand cały dowcip w tym zeby pomysły przesłane do analizy były przeanalizowane! Co z tego ze analizują jak nie ma przełozenia. Zapewniam Cię ze pierwsze posty dotykajace tego tematu są sprzed paru ładnych miesięcy. To sam powiedz ilez mozna analizowac?? Pół roku??? Niech by napisali ze maja to gdzies i tego nie bedzie to by sie ludziska nie pluli co chwila w roznych tematach. Uwazasz, ze to powazne podejscie ze strony BB?

Jerry1981
17.07.2013, 20:01
Bo cała analiza w korporacjach jest procesem złożonym i skomplikowanym. Cały pomysł musi zostać najpierw przetłumaczony na język w jakim odbywa się komunikacja w firmie, następnie wypowiedzieć się musi marketingowiec, czy się opłaca, specjalista od klejnotów, czy się opłaca, potem trafia na biurko dyrektora, który to opiniuje i daje do zatwierdzenia prezesowi, jak prezes zatwierdzi to dopiero trafia do wdrożeń (oczywiście pomysł jest już na tyle zmodyfikowany przez poprzedników, że jest technicznie nie do wprowadzenia). w tym momencie dział techniczny zaczyna krok po kroku albo forsować swoje poprawki do projektu, tak aby był wykonalny, albo kładzie uszy po sobie i usiłuje wprowadzić w życie projekt niewykonalny (razem z bugami, które są z tym związane)... całość MUSI potrwać bo to korporacja :)

Nadhira
18.07.2013, 08:41
jestem za :) bardzo fajny pomysł :) bo zrobienie większej ilości wojska oznacza żmudne klikanie. Ale mam jeszcze jedną propozycję :) żeby można było przesuwać kolejność tworzenia wojska... tak jak jest przy budowaniu budynków - można coś przenieść wyżej, a coś niżej :)

Yuppies
18.07.2013, 16:35
Fajny pomysł Ale:

Po co ?

Skoro wystarczy zrobić tak jak to ktoś pisał wcześniej suwak plus okienko do wpisywania ale nie wiecej niż ilość wolnych osadników - w przypadku wojska.

Oczywiście pojawia się tu problem - wstawiłem 1500 do produkcji rekrutów a nagle potrzebuje 4 koni - i tu jedyna rzecz do poprawienia w grze to opjca rezygnowania z produkcji w każdym momencie - a najlepiej jak liczba wojska w tym przypadku już wyprodukowana (np. 254/1500) normalnie pozostawala a ta resztka była likwidowana z produkcji... w takiej sytuacji ciagle mamy produkcje bez konieczbosci przeliczania multiplikatora czy klepanai rekrutów po 25 - po prostu za każdym razem max nam potrzebny sobie ustawiamy a jak trzeba zienic kolejnosc to wywalamy rektrutow i wstawiamy konie itp itd....

Iskidv
18.07.2013, 22:12
Według mnie pomysł bardzo udany, mam nadzieje że kiedyś się pojawi w grze :)

tojanik
23.07.2013, 09:03
Po co tak to komplikować dodatkowymi przyciskami. Nie lepiej byłoby po prostu wprowadzić możliwość ręcznego wpisania cyfry? Kliknąłem na nie, przez pomysł komplikowania, choć jestem na tak, aby to zrobić w prosty sposób. Tak choćby jak wpisywanie w wadze ilości sprzedawanego i kupowanego towaru.

zwolk
23.07.2013, 09:24
tojanik, chyba nie przeczytałeś całego wątku i wszelkich komentarzy za i przeciw. Zmiana jaką sugerujesz wymusza konieczność wprowadzenia możliwości przerwania produkcji. Zarzucisz produkcję na 24h w jednej paczce, a tu nagle potrzebujesz zrobić kilka szt. czegoś innego. Multiplikator plus możliwość zmiany kolejności w obrębie kolejki byłoby rozwiązaniem idealnym.

Kitikejt
23.07.2013, 09:57
W ramach podbijania wątku ;) Oczywiście jestem na tak :)

ThePeper
25.07.2013, 13:37
Temat poruszony na testowym i raczej niezbyt zachęcająca odpowiedź ze strony BB ;/

http://forum.tsotesting.com/threads/18986-Must-Have-Barracks-Update!!!/page2

karan-ruth
26.07.2013, 13:55
Po co tak to komplikować dodatkowymi przyciskami. Nie lepiej byłoby po prostu wprowadzić możliwość ręcznego wpisania cyfry? Kliknąłem na nie, przez pomysł komplikowania, choć jestem na tak, aby to zrobić w prosty sposób. Tak choćby jak wpisywanie w wadze ilości sprzedawanego i kupowanego towaru.

No właśnie ręczne wpisanie cyfry to nie jest prostsze rozwiązanie bo wymaga sporych zmian interfejsu i przemyślenia jego idiotodporności. Multiplikator to dobry pomysł właśnie ze względu na jego prostotę, rozwiązuje większość problemów dla użytkowników a zmiany interfejsu są minimalne. Zresztą pisał o tym autor pomysłu.


Temat poruszony na testowym i raczej niezbyt zachęcająca odpowiedź ze strony BB ;/

http://forum.tsotesting.com/threads/18986-Must-Have-Barracks-Update!!!/page2

Niestety dokładnie taką samą odpowiedź dostałem na czacie od BB_Xaara - w najbliższym czasie nie przewidują zmian w koszarach i magazynie prowiantu.

Acoma
26.07.2013, 14:57
kontrolki do ręcznego wpisywania liczb już istnieją. Ale zastosowanie ich w grze - czyli podmiana z obecnie używanych, widać nie leży w chęciach BB, aby nie ułatwiać gry, tylko na siłę wymuszać przebywanie na maksymalną ilość klikania.

SrolusIII
08.10.2013, 00:00
Zamiast bezdusznego klikania gracz chętnie porobiłby w tym czasie coś bardziej sensownego - zdecydowanie na tak.

Lipek
09.10.2013, 11:39
tylko idiota odpowiedziałby na ten pomysł słowem "NIE"
NIE.

A tak na serio to powinni Tobie dać milion klejnotów za ten pomysł. PO milionkroć TAK

Koenus
09.10.2013, 14:44
TAK 5 min na kazdej produkcji zaoszczedzone tylko czy bb sie na to zgodzi ? bo w koncu 5 min krocej bedziemy siedzien na gierce.... czas i pazerność pokarze :)

MrPrzemko
09.10.2013, 16:28
Tak, zdecydowanie jestem na TAK xD

PrzemkusWielkus
09.10.2013, 21:00
No za jakiś czas minie rok od wspaniałego pomysłu, który ułatwił by BARDZO klikanie w koszarach a od BB nadal nic, nawet słówka lub chociaż wspominki że wiedzą o takim pomyśle i się zastanawiają nad nim.... SZKODA

The_Hihi
12.10.2013, 18:50
ref aby temat do archiwum nie poszedl

Eamir
30.01.2015, 20:57
Wygląda na to że po ponad 2 latach w końcu się udało. Gratuluje BB, chociaż w pełni zadowolony będe jak już ujrzę tą zapewne bardzo trudną do wprowadzenia funkcjonalność na produkcji.

Polkjmn
01.02.2015, 14:59
a tu kolejny tydzień opóźnienia :)

nieweim
01.02.2015, 22:23
temat z 2012 chciało wam się go odkopywać ?

danol148
01.02.2015, 22:45
widać teraz jakie tempo pracy mają programiści z BB :D

Polkjmn
05.02.2015, 19:55
Ale w końcu jest :) Dziękuję

Eamir
05.02.2015, 20:25
Dzięki BB. Jestem usatysfakcjonowany.
Mógłbym trochę narzekać na szybkość realizacji, ale lepiej późno niż wcale.

Można zamknąć temat.