PDA

Zobacz pełną wersję : Co robi support ??



maciek0081
23.11.2012, 09:27
Czy ktoś wie czy support czyta teraz zgłoszenia ? czy po prostu liczy że się samo rozwiąże albo poddali się już ?

nerwusek
23.11.2012, 13:13
Co robi support?
Pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 12-20.
A teraz troche matmy...
Mamy z 5 czy 6 serwerów, załóżmy że każdy ma ok 10tys graczy.
Wyobraź sobie ze najmniej połowa napisała zgloszenie....
Nie mają pojęcia co się dzieje, bo nasz dział techniczy współpracuje z działem głównym [niemiecki czy tam angielski], to dodatkowo wydłuża czas zrobienia czegokolwiek, więc póki co nasi siedzą i odpisują. Wyobraź sobie że jest ich z 5-8 pracowników. Każdy ma swój dział, wiec zgłoszenie czyta i kieruje gdzie trzeba. Dział ma z 2-3 osoby. Pomyśl ile czasu 2-3 osoby przemielą z 10 tyś zapytań? Dodatkowo każde kolejne zgłoszenie, dodanie czegos do swojego, wydłuża czas oczekiwania na odpowiedz, która i tak będzie regułką, że nad tym pracują albo przekazują to gdzie indziej....
Nota bene ciekawa jestem czy są co po niektóre inne działy, bo ja np juz prawie 3 tydzień czekam na odpowiedź od innego działu do którego moja sprawa została skierowana. Myśle, że to prosta segregacja. Najpierw pewny rodzaj zgłoszeń a inne poczekają, aż znajdzie się wolniejszy moment by je jakkolwiek rozpatrzyć.


Jednym słowem do bani ;]
48h nigdy nie było 48h, chyba że chodzi o ich interes - np. strony hackujace tso.

set2g
23.11.2012, 13:39
Przed fala usprawnień zaczynając od nowego handlu odp. przychodziły naprawdę w 1-2dni od zgłoszenia, ale teraz to są zasypani ticketami tak jak nerwusek napisał.

maciek0081
23.11.2012, 13:46
Wybaczcie mi ale czy to jest moja wina, że są błędy ??

Pytam tylko czy ktokolwiek widział ktokolwiek wie - czy w tym tygodniu dostał jakąś odpowiedź i kiedy i po jakim czasie od zgłoszenia - ja rozumiem, ze jest kolejka - ale jeśli nikt nie dostał nic to chyba nie odpisują...

nerwusek
23.11.2012, 14:01
Poza automatem i regułką "wiemy, staramy sie dojść co jest błędem i usunąć, prosze poczekać do konserwacji" - to nie, po konserwie nie ma poprawy i odzewu.

wallycsw1976
23.11.2012, 19:55
No dobra - ale jak to jest? Ładowanie kasy BB/Ubisoft w grę, czyli otwieranie nowych serwerów, kampanie relamowe w necie, tv, ale już kasy brakuje na zatrudnienie dodatkowych osób do ogarnięcia co raz większej ilości osób (czyt. więcej potencjalnych osób piszących e-mail'e w różnych sprawach).

Najlepiej - wyciągnąć jak najwięcej jak najmnijeszym kosztem....