PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy kwiatek - uwaga wyższe levele !!!



maciek0081
23.11.2012, 02:03
Witam,

jest łańcuszek zadań - w pewnym momencie jest zrobienie 300 mieczy damasceńskich, potem dostaje się zadanie ELITA - mieć xxx elitarnych żołnierzy i zrobić 3 przygody na doświadczenie :)

NIE RÓBCIE GO :)

właśnie zrobiłem - zaakceptowałem nagrodę (rezydencja, przygoda zakazane i cośtam) - i w tym momencie gra się zwiesza - ponowne logowanie kończy się okienkiem z nowościami - a wyspa już się nie ładuje.

Dopiero co dzisiaj wrócili po 4 dniach doświadczeni generałowie i weteran ze zwieszonej przygody (oczywiście support milczy w kwestii populacji, strat itp) a teraz już mi zginęła wyspa....

Popieram akcję z FB - wyklikać TSO na google - niech płacą za te reklamy skoro mają na nie pieniądze a graczy mają w pompie !

i mam piękny niebieski ekranik bez wyspy haha - żadnego komunikatu a znajomi mówią że nie widać nawet że jestem online...

Lepiej chyba nic nie robić przez najbliższe tygodnie tylko patrzeć na wyspę póki ją się ma.....

Nara cudowni programiści - jesteście najlepsi - powinniście projektować samoloty - nie byłoby katastrof lotniczych bo żaden by nawet nie wystartował z waszymi umiejętnościami.


EDIT - Wykrakałem sobie ostatnio - jak był obszar serwera uszkodzony że dobrze, że mam wyspę chociaż.... już nie mam - naprawdę przestrzegam przed robieniem czegokolwiek... nie znacie dnia ani godziny ani momentu w którym programiści coś spierd.... nie sprawdzając co się dzieje po wykonaniu każdego zadania..... SUPPORT milczy od kilku dni - na żadne zgłoszenie i ponowienia nie odpowiada.... wsadźcie sobie to omniziarno i złoże marmuru w mózgi tych programistów.... puszczajcie dalej buble - słowa dobrego nie będziecie już mieli z moich ust....

Ktoś powie - wersja beta - ktoś inny - to tylko gra - ktoś inny - to wszystko jest ich własnością i tak....

szkoda, że pieniądze przelewane nie są beta, nie są wirtualne tylko i nie są pożyczane na czas gry .... więc ludzie, którzy mają 15 level i żadnych problemów proszę nie piszcie.... a kto zna moje konto wie ile tam było wszystkiego....

Ale spoko - wyślijcie jutro prezent pół papugi i talon na dwie mapy - jako "mały" upominek.

Dla inteligentnych pomagierów - czyściłem cache, próbowałem na 4 przeglądarkach i mam nowy flash i sprawny komputer z szybkim internetem - tak uprzedzając super wspaniałe rady.

Blaszka1971
23.11.2012, 02:24
maciek szczerze wspolczuje_jednak czy mozesz napisac nazwe tego zadania?tak by sie nie zaglebiac w nie w ogole.Zycze jak najszybszego i pozytywnego rozwiazania_3maj sie

nerwusek
23.11.2012, 02:26
Współczuję szczerzę....
Obyś sobie nie wykrakał - czytając po innych postach - że support Ci "zasugeruje" zresetowanie wyspy od zera i drobne zwroty surowcowe na dobry początek....
ja od momenty zbugowania/pętli nie robie innych zadań niż dzienne/gildijne.
Poza tym świetnie, że fajna gildia ma "udupionego" lidera ;/

ps. jeśli piszesz do supp, to kazde ponowne, ponaglanie, dolaczanie opóźnia odpowiedź, przynajmniej tak kiedys xaar sugerował.
pss. wczoraj Xaar był na Kolonii, dziś będe go wypatrywać na Słonecznym!

maciek0081
23.11.2012, 02:29
Jakbym pamiętał to bym napisał :)

częścią łańcuszka jest zadanie ELITA (ostatnie) zaraz po zrobieniu 300 damascenów - chodzi w nim o posiadanie xxx EŻ i zrobienie 3 przygód na doświadczenie,

po zaliczeniu ELITY zalicza się cały łańcuszek - i wtedy jest PAC !!!!

załączam screen - niestety nie pomaga nic.... na szczęście nie jest to chyba obszar serwera - bo inni mogą wchodzić na moją wyspę - ale ja ni w ząb...

FF Iron IE Chrome - czyszczenie wszystkiego co się da.... teraz nawet słyszę ptaszki w tempie x10 w porównaniu do normalnego :)

http://clip2net.com/clip/m0/1353630193-clip-48kb.jpg

nerwusek
23.11.2012, 02:32
Próbowałeś się zalogować przez tel?

maciek0081
23.11.2012, 02:35
nie - nie gram na telefonie - nigdy się nie logowałem tak...

NathanielPL
23.11.2012, 02:37
chodzi o zadanie główne "więcej jednostek".. po "elicie" są jeszcze do wykonania "działa bez lawet" i ludwisarnia"

maciek0081
23.11.2012, 02:38
dokładnie - tylko pozostałe dwa zrobiłem wcześniej....

a ELITA włącza się po wykonaniu 300 damascenów

lipa dzieje się w momencie zakończenia całości - więcej jednostek

nerwusek
23.11.2012, 03:00
Maciek spróbuj dopaść kogoś z internetem/przegladarka w telefonie i tak spróbuj się zalogować.
Teraz i tak czekasz na odpowiedz supportu więc każde rozwiązanie jest warte sprawdzenia, a o uszy mi się obiło że komuś na kompie nie chciało pójść a na tel poszło normalnie. Nie pamiętam, czy później wersja PC się odmuliła czy nie, pamiętam że ziom do wyjaśnień od supp z "obszar" przygody gral na tel we wejść mógł ale błędy miał [obszar uszkodzony na przygodzie]. Niestety nie powiem jaki tel, jaki sys, jaka przegladarka bo nie pamiętam - obiło mi się o uszy na pomocy, więc ile w tym prawdy....

maciek0081
23.11.2012, 03:10
na szajsungu też się nie loguje....

jak miałem uszkodzony obszar w przygodzie (do dzisiaj) to też logowałem się - nawet na kompie - a teraz mam wszędzie pięknie niebieskie tło...

zostawię na noc ładowanie może się zastanowi i wczyta wyspę po 5 godzinach hahaha


EDIT 8.14 - ciągle lipa ! wyspa się nie ładuje pomimo, że jest widoczna przez znajomych !

nerwusek
23.11.2012, 03:12
Czyli pozostaje czekać i próbować co jakiś czas, może załapie.
3mam kciuki

maciek0081
23.11.2012, 09:41
Zauważyłem - że jak jest moment - przygotowanie kolejki ładowania (na dole w oknie aktualności) - nie pokazuje mi 1/1 tylko pomija ten etap i pokazuje od razu OK - ale wyspy nie ładuje...

Może ktoś z obsługi mądry czasem zagląda i ma pomysł - bo chyba to problem z dostępem do logowania ?

uwielbiam problemy przed weekendem.................. dziadostwo.

SUBGOKU
23.11.2012, 10:33
probowałes na chrome i uzywajac http://www.thesettlersonline.pl/pl/graj

SUBGOKU
23.11.2012, 10:36
albo puffin browser i niech super serwer wygeneruje flash za ciebie

maciek0081
23.11.2012, 10:46
tak ten wariant też nie pomaga niestety

SUBGOKU
23.11.2012, 11:46
to napisz to supportu w niemczech jak w polsce nie pomagają

nerwusek
23.11.2012, 13:18
To wygląda jabyś utkiwł w kolejce..... Skoro nie wyskakuje Ci błąd jak innym.
Nic nie pozostaje jak próbować ;]

maciek0081
23.11.2012, 13:48
taaa po 400 kliknięciu nie da się :) on pomija kolejkę - nie dopuszcza do niej - bo pokazuje że jest ok ale bez kolejki....

Zbysław
23.11.2012, 13:52
Witajcie
niestety zrobiłem to zadanie i od 3 dni niebieski ekranik i szkoda słów
Pozdrawiam

maciek0081
23.11.2012, 14:01
Witajcie
niestety zrobiłem to zadanie i od 3 dni niebieski ekranik i szkoda słów
Pozdrawiam

to szkoda, że nie napisałeś 3 dni temu - to bym wiedział, żeby nie robić.....

ja napisałem chociaż innych przestrzegam - mi to nie pomoże ale egoistą być nie jest dobrze.

Tola75
23.11.2012, 16:31
Maćku trzymam kciuki mocno żeby wreszcie puściło. Ja rozumiem że niebieski to ładny kolor ale ileż można. Nie poddawaj się, może poprawią, naprawia, coś wymyśla... ale kciuki trzymać nie zaszkodzi choć tylko to juz pozostało ....

maciek0081
23.11.2012, 18:45
Maćku trzymam kciuki mocno żeby wreszcie puściło. Ja rozumiem że niebieski to ładny kolor ale ileż można. Nie poddawaj się, może poprawią, naprawia, coś wymyśla... ale kciuki trzymać nie zaszkodzi choć tylko to juz pozostało ....

dzięki.... szkoda że więcej graczy przejawia empatię - i pokazuje nawet nie znając mnie, że to dno i kanał.... a BB milczy.

ciekawski-george
23.11.2012, 19:44
Bądź dobrej myśli maćku0081;] Miałem podobny problem z logowaniem na poziomie 35lvl. Również nie logowało mi kolejki ładowania. Ten problem pojawił się u mnie gdy po skończonej przygodzie wywaliło mnie z gry. Nie zdążyłem się zalogować bo zaczęła się przerwa konserwacyjna. Po konserwacji pojawił się własnie ten problem. Nie mogłem grać przez 3 dni i założyłem nowe konto;] Po kilku dniach gry na nowym koncie i dalszej niemożności zalogowania się na własniej wyspie wyjechałm na wczasy na 2 tyg. Zaraz po wczasach na 32 dni na poligon. Oczywiście w lesie nie miałem dostępu do internetu;/ Gdy wróciłem do domu, od razu spróbowałem się zalogować. Udało się i dalej gram tylko że przez półtora miesiąca nie miałem możliwości sprawdzania czy wszystko zostało naprawione, także nie wiem po jakim czasie naprawili U mnie ten problem. Pozdrawiam

wallycsw1976
23.11.2012, 19:45
Moim zdaniem - SKANDAL
Najgorsze, że weekend support nie pracuje... (choć sam nie wiem kiedy pracuje, a może pracuje na mega obrotach ale tych kilka ludzi nie ogarnia - najlepiej przyjmować co raz więcej ludzi, otwierać nowe serwery, dawać wszędzie reklamy, a w supporcie pracuje cały czas tyle samo ludzi)

maciek0081
23.11.2012, 19:50
lol nic to :) jadę na poligon :D :D :D

a na poważnie ? na TSO znalazłem się po podobnych klockach na innej grze - czyżby to znak do szukania innej ? i współfinansowania innego projektu gdzie poważniej traktuje się graczy i jakość świadczonej usługi ? Może...

yoj-man
23.11.2012, 21:03
Macku0081 dzieki za ostrzezenie..:) wlasnie koncze zadanie z damaszkami i bylbym pewnie wklepal nastepne... teraz to sobie raczej podaruje to zadanko:)

pozdrawiam i powodzonka zycze w odzyskaniu wysepki:)

maciek0081
23.11.2012, 21:07
Macku0081 dzieki za ostrzezenie..:) wlasnie koncze zadanie z damaszkami i bylbym pewnie wklepal nastepne... teraz to sobie raczej podaruje to zadanko:)

pozdrawiam i powodzonka zycze w odzyskaniu wysepki:)

Warto było założyć temat jeśli posłużył jednej duszyczce :) szkoda, że poprzednio wypowiadający się - mający ten błąd nie opisał go 3 dni wcześniej....

ale cóż bywa ;)

Shadow_mk
23.11.2012, 21:43
ja mam tak z logowaniem od poprzedniej przerwy technicznej czyli juz prawie 10 dni support przez 7 dni milczal a teraz dzial techniczny przekazal sprawe do "departamentu technicznego" bo sami nie naprawiaja ....

Zbysław
23.11.2012, 23:21
Nie skojarzyłem z tym faktem, bo gra się wieszała wcześniej i działy się różne dziwne rzeczy, dopiero jak opisałeś swój problem to skojarzyłem, że tak było. Osądź swoje osądy zanim osądzisz innych a pretensje miej do suportu nie do mnie. Do suportu problem zgłosiłem niestety tradycyjnie odpisali, że się odezwą, pewnie to zrobią jak problem zniknie.

Blaszka1971
23.11.2012, 23:53
i rowniez bym nie osadzal_maciek zbyy oijany jestem by pisaac ale nie krytkuj innych bo gr ajest tak rozna ze cieko do czegos dojsc kurna chyba dobze w koncu :)

maciek0081
24.11.2012, 02:23
i rowniez bym nie osadzal_maciek zbyy oijany jestem by pisaac ale nie krytkuj innych bo gr ajest tak rozna ze cieko do czegos dojsc kurna chyba dobze w koncu :)

Blaszka jak odejdzie kilka % weź te literki dopisz bo nie rozumiem :D

Blaszka1971
24.11.2012, 10:27
Blaszka jak odejdzie kilka % weź te literki dopisz bo nie rozumiem :D
przepraszam_sam nie wiem o co mnie chodzilo w takim stanie nie powinienem sie zabierac za pisanie :)

wordan
24.11.2012, 12:46
az sie wierzyć nie chce dzięki za ostrzeżenie

wredniejszy
24.11.2012, 14:12
Posłałem wczoraj wiadomość do znajomych powinni rozesłać dalej.
Dzięki i powodzenia w odzyskaniu wyspy.

SirLoccOtHaN
27.11.2012, 03:43
Miałem dawno temu przed latem podobny problem (pomijało ładowanie 1/1 i szło OK ale nic się nie działo) i powiem Ci nie martw się uszy do góry samo sie zrobiło po iluś dniach i nic nie pomagało nawet zmiana przeglądarki ani logowanie u kumpli.Po jakimś czasie nie za szybko samo się zalogowało wkońcu.Co jakiś czas próbuj i tyle i wiem na 100% że to wina softu gdzies walneli byka i tyle :-) PZDR

Skarsol
27.11.2012, 14:56
Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś jeszcze, kto zrobił zadanie główne "więcej jednostek", czy działa mu normalnie czy też ma takie jazdy jak maciek?

neo77
28.11.2012, 19:26
Spotkałem się dzisiaj u siebie z identycznym błędem po wykonaniu misji, w której miałem osiągnąć określoną na jakimś poziomie produkcję mieczy żelaznych, stalowych, damasceńskich oraz kusz i armat. Nagrodą były klejnoty + sth. Misja nazywa się chyba "mistrz sztuki wojennej". Odradzam jej wykonywanie na jakiś czas.

BB_xaar
29.11.2012, 15:45
Informacje zarówno o misji "Elita" jak i "Mistrz sztuki wojennej" zostały przekazane już jakiś czas temu do sprawdzenia. Gdy pojawi się jakaś aktualizacja w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.

Metz
29.11.2012, 17:22
Super, że support 'już' wie o problemie. Szkoda tylko że za każdym razem support dowiaduje się o nich jako ostatni.
Abstrahując od tego - dlaczego zadanie nie zostało jeszcze usunięte/zablokowane/poprawione? To powinna być natychmiastowa reakcja. Czekacie, aż więcej osób sobie zablokuje możliwość wejścia na wyspe? Ja wiele rzeczy jestem w stanie zrozumieć, szczególnie spraw technicznych związanych z developerką lub hotfixami ale takiej ignorancji i bezradności jak w przypadku TSO Polska jeszcze nie widziałem. A miałem do czynienia z każdą wartą uwagi grą MMO, online jak i browserów.
Proponuje puścić więcej reklam polskich osadników w TV, z zastrzeżeniem że muszą szybko kupować klejnoty zanim sobie zablokują konto, lub dostaną tygodniowego crasha.

Przedsiębiorstwo w którym pracuje zajmuje się portami gier na platformy java/flash i android. Po czymś takim jak tutaj, cały polski oddział wyleciałby z roboty na zbity pysk 3 dni po incydencie. A z tego co widze, u Was wszyscy mają się świetnie. Super profesjonalizm, tak trzymać!

maciek0081
29.11.2012, 17:41
SUper że temat założony jest już dawno - i ciągle nie ma odpowiedzi i reakcji.... o naprawie nie spominając....
Przy okazji - hurra - dzisiaj support odpisał - po ponad tygodniu !!!!

Czyli żyją !!!

Treść - przepraszamy, że tak późno czy problem nadal występuje...

Pierwsza myśl ( *** - przyszły krasnoludki i rozwiązały go za was).... ale spoko - pisze grzecznie - że nie - że sam się nie rozwiązał..

No to teraz zapewnienie, że będzie już szybka pomoc (trudno o wolniejszą niż tyle dni).... i PORADA - czyść ciasteczka, zmień przeglądarkę a najlepiej idź do kolegi sprawdzić może u niego się da..... ( aż mnie zamurowało).....

odpisałem że takie porady to możemy pominąć.... potem pomyślałem....o co tu chodzi.... ponad tydzień, tyle kasy wpakowane w nierobów....kosztowna ta porada o ciasteczkach i wymagała dużo czasu.... oczywiście nagle znowu cisza bo innych porad na szybko nie ma....

Tyle w kwestii komentarza....

Metz
29.11.2012, 18:11
Kilka słów o supporcie..

Zanim zaczne - to bardzo miło z Twojej strony Xaar, że bronisz kolegów i koleżanki ( pozdrawiam miłą panią Gosie ) bez względu na to co robią.

Dwa dni po tym, jak zaczęły się problemy ze stabilnością klienta/strony/forum, brakiem możliwości logowania, chatem gildiowym ( zaraz po patchu ) wysłałem supportowi zgłoszenie o poważnych problemach technicznych, które się pojawiły zaraz po wprowadzeniu poprawki.

Oczywiście support o problemie nie wiedział - bo jakże. Zasugerowałem sprawdzenie logów ingame, bądź popularnych portali internetowych aż kipiących od bluzgów użytkowników na niemożność zalogowania się do gry, bądź nieustanne crashe.

Support oczywiście uznał że wina leży po stronie mojej przeglądarki i aktualizacji wtyczek flash i swf. Po obaleniu tych bzdurnych argumentów padła odpowiedź, że problemu należy szukać w parametrach mojego komputera - zbyt słaby na TSO. Grzecznie wysłałem pani Gosi z supportu informacje, że posiadam core i7, 8GB RAMu oraz GF 690GTX. Wolne żarty!

Po czym support stwierdził, że mój problem zostanie przekazany do działu technicznego - wiadomość chyba z tego samego dnia kiedy Xaar wrzuciłeś oficjalne info na strone.

Podsumowanie - przez niemalże tydzień zmagania się z błędami klasyfikowanymi w raportach QA jako critical issue ( najwyższa kategoria z możliwych ) support udaje że nic nie wie o problemie??

To jest jawna drwina i kpina z użytkowników Xaar - zdaj sobie z tego wreszcie sprawe.

Nawet providerzy internetu cieszący się najgorszą opinia w kraju nie mają tak bezczelnej obsługi technicznej.

Reizon
30.11.2012, 01:48
Czytam sobie wasze posty i szczerze jestem w szoku...
Z tego wynika, że w każdej chwili możemy nagle stracić dostęp do naszej wyspy... i co gorsze nigdy jej nie odzyskać...
Rozumiem, że w Ubisofcie nie wiedzą nic na temat zapisu serwerów oraz w razie problemu znalezieniu danego użytkownika i odtworzenie jego wyspy sprzed kilku dni?

Co do supportu, pracują tam ludzie, którzy poza zasugerowaniem wyczyszczenia pamięci podręcznej nie potrafią nic doradzić...
więc po co oni tam w ogóle są? Lepiej włączyć filtrację wiadomości i gdy tylko pojawi się słowo "lag" automatycznie wysyłać wiadomość o ciasteczkach itp... Zaoszczędzi to czas... a przede wszystkim środki wydane na pensje będzie można przeznaczyć na ulepszanie sprzętu na którym owe serwery stoją?

pracownicy Ci nie potrafią analizować faktów oraz wyciągać z nich wniosków...

Metz widocznie masz za słaby komputer hehehe ps. nie podałeś jaki masz dysk twardy, widocznie jest zbyt mały :D

aha i jeszcze jedno, nikt nie próbował pisać do wyższych instancji w sprawie niekompetencji oraz zwykłej arogancji administracji?

Lightowy
30.11.2012, 09:26
W supporcie to małpy z cyrku trzymają wiadomo nie od dziś.Ale nie oni są problemem tylko hmm twórcy...Ubisoft?Nie to chyba tylko marka,a gre tworzą jakieś patałachy wystarczy spojrzeć na optymalizacje silnika (facepalm) gry.Zadania wcześniejsze...i teraźniejsze z tym że wcześniejsze wymieniałeś 100monet za 100 kamienia (jpd....) a teraz to wgl.zrobić sie nie da bo masz za wysoki poziom na swoje zadanie.Patałachy z IQ pozwalającym oddychać.

nowar
02.12.2012, 22:47
Informacje zarówno o misji "Elita" jak i "Mistrz sztuki wojennej" zostały przekazane już jakiś czas temu do sprawdzenia. Gdy pojawi się jakaś aktualizacja w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.

Super, że support 'już' wie o problemie. Szkoda tylko że za każdym razem support dowiaduje się o nich jako ostatni.
Abstrahując od tego - dlaczego zadanie nie zostało jeszcze usunięte/zablokowane/poprawione? To powinna być natychmiastowa reakcja. Czekacie, aż więcej osób sobie zablokuje możliwość wejścia na wyspe? Ja wiele rzeczy jestem w stanie zrozumieć, szczególnie spraw technicznych związanych z developerką lub hotfixami ale takiej ignorancji i bezradności jak w przypadku TSO Polska jeszcze nie widziałem. ...

Metz to pięknie ujął dodam tylko, że od heeloweenowej "aktualizacji" mam co minutę okienko "nowe zadanie" i nikt nic z tym nie zrobił ... Musiałem się nauczyć na nowo grać i uważać na cominutowe zamrożenia gry na kilka sekund ... Ręce i nogi opadają ... :(
Aktualizacje z Microsoftu były szybsze ...

Fleotria
02.12.2012, 22:52
A moze sa powazniejsze rzeczy do naprawienia w tej grze niż wyskakujace okienko??
Spora grupa ludzi nie moze wogole grac a Tobie okienko przeszkadza... poprzewracało sie wam w glowach, jak Pis nic nie wnosi a wszystko krytykuje.

MaHOTkA
03.12.2012, 08:37
a może założymy im pozew zbiorowy?

mamutos
03.12.2012, 09:45
Witam

I mnie to spotkało , niebieski ekran... wyspa się nie ładuję i od soboty nic nie pomaga.Przeinstalowałem system,próbowałem na kilku przegłądarkach i wersjach flasha bo myślałem to wina sprzętu.Dzisiaj spróbowałem na innym kompie i problem pozostał, szkoda że dopiero teraz trafiłem na ten wątek :(.Myślę że może BB specjalnie to zrobił , bo przecież gracze z 50 lvl nic nie wnoszą a serwer się z lekka oczyści ;)

grzechowski
03.12.2012, 11:09
Ja akurat odniosłem się do arogancji supportu wyrażajacej się olewniem moich zgłoszeń bezpośrednio napisawszy, że mam ich poprostu w ***.
I szczerze *** jakiekolwiek rekompensaty za znikajac seriami wojo ( akurat tylko tego dotyczyła eklamacja ).
Przepraszam graczy za niecenzuralny opis, ale jakoś mnie tak nastraja ta kopulująca wiecznie strzałka zadań.

Szczerze współczuję założycielowi tego tematu, doskonale czuję jego bezradnośc i frustrację.
......nawet nie ma jak komu *** obić.....

Kilka słów do cenzury:
Jak juz mi gwiadzki wstawiacie, to wbijcie sobie kolego do głowy, że słowo "morda" nie podpada pod żaden paragraf, a całość jest przenośnią.

Że też nikt nie raczy odnieść się to merytoryki.

Ponadto otrzymalem ostrzeżenie.... mam przez to rozumieć, że wszycy autorzy niewygodnych dla was wpisów będa niedługo zbanowani???
Żałosne.

sexy
03.12.2012, 16:33
Czy TSO nie moze udzielic zadnej odpowiedzi co dalej z ta sprawa ??
Ja dochodze do zadania Elita , a czesc graczy od nas juz jest w trakcie robienia tego zadania !!

To jest normalnie calkowity brak szacunku dla graczy ... a wystarczylo by cos odpisac co kolwiek .... jezeli guzik wieci na ten temat rowniez powinniscie odpisac ze nic nie wiecie , ale np. jestescie w fazie dowiadywania sie i to juz cos by nam gracza mowilo ! Ze jednak ktos tu cos robi a nie jest tylko figurantem z dopiskiem "MOD"

Ewsi00
03.12.2012, 19:15
mam ten sam problem - niebieski ekran na 50l, napisałam skarge do Ubisoftu w USA i do Niemców.Od niedzieli nie mogę grać,oczywiście supoort pl.milczy

Normandia
03.12.2012, 19:42
Osobiście na ten problem jeszcze nie trafiłem bo jak na razie mam za niski level ale zbugowane zadania pojawiły się i u mnie. Pamiętajcie że w razie problemów z grą możecie dochodzić swoich praw na drodze sądowej, po doświadczeniach z innych gier wiem że to działa. Poczytajcie dobrze regulamin i z dobrym adwokatem do sądu pozew zbiorowy jest jak najbardziej na miejscu...

EX_Zakrecony
03.12.2012, 19:49
Poczekajmy do jutra, dziś w nocy przerwa konserwacyjno-techniczna podczas której zostanie naprawiona kolejna część błędów, więc moze i ten problem zostanie rozwiązany.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Hakardrag
03.12.2012, 19:50
Osobiście na ten problem jeszcze nie trafiłem bo jak na razie mam za niski level ale zbugowane zadania pojawiły się i u mnie. Pamiętajcie że w razie problemów z grą możecie dochodzić swoich praw na drodze sądowej, po doświadczeniach z innych gier wiem że to działa. Poczytajcie dobrze regulamin i z dobrym adwokatem do sądu pozew zbiorowy jest jak najbardziej na miejscu...


Pozew ???

To takie PvP w realu? Mogę Ci wypożyczyć 400 elitarnych za 100 monet dziennie ... dla większej siły argumentów ;)

Draxopix
03.12.2012, 21:27
Pamiętajcie że w razie problemów z grą możecie dochodzić swoich praw na drodze sądowej, po doświadczeniach z innych gier wiem że to działa. Poczytajcie dobrze regulamin i z dobrym adwokatem do sądu pozew zbiorowy jest jak najbardziej na miejscu...

Jak zobacze czarno na bialym (dowody) to uwierze, a tak to dla mnie kolejna bajka

Metz
03.12.2012, 23:08
Oczywiście, że można. Wbrew obiegowej opinii polskie sądy działają całkiem sprawnie, jeżeli chodzi o świadczenie usług - nawet wirtualnych. Ale jaki w tym sens?
Gra opracowana przez znane studio, będące częścią giganta - Ubisoftu. Problemy tego typu nie mają prawa się pojawić. Domyślam się, że ta skandaliczna sytuacja została przez polski oddział zbagatelizowana a HQ nawet nie wie o problemie. Polecam pisać bezpośrednio do UBI. Zwykle nie życze ludziom źle, ale za te poblokowane wyspy i totalną olewke ze strony BB - mam nadzieje, że wszyscy polecicie na pysk i spotkacie się razem w kolejce do bezrobótki. Takiej fuszery nie widziałem, jak żyje.

Gotar2
03.12.2012, 23:31
mam ten sam problem - niebieski ekran na 50l, napisałam skarge do Ubisoftu w USA i do Niemców.Od niedzieli nie mogę grać,oczywiście supoort pl.milczy

To dlatego Cię wcieło. Masakra, napiszcie dokladnie czego nie tykac ?

Blaszka1971
04.12.2012, 00:12
Gotar poczytaj watek od poczatku_bedziesz wiedzial czego nie ruszac_pzdr

kashya1958
04.12.2012, 08:48
witam.. po konserwacji dzis niestety dalej niebieski ekran i świergot ptaszkow i po co bylo mi 50lvl osiagac

Shadow_mk
04.12.2012, 09:11
witam.. po konserwacji dzis niestety dalej niebieski ekran i świergot ptaszkow i po co bylo mi 50lvl osiagac

mam dokladnie to samo nic nie zrobili ;/

kashya1958
04.12.2012, 09:46
czyli...50 lvl i....GAME OVER /dziekujemy za milo spedzony czas na grze/

Skrobcio
04.12.2012, 10:29
U mnie błąd naprawili po 7 dniach myślę, że u innych też. Podczas logowanie pojawiał sie komunikat z informacją o uszkodzonym obszarze serwera. Niebieski ekran nie jest tematem tego wątku - to inny błąd.

ps. przez 7 dni nie dostałem odpwiedzi z supportu na zgłoszenie o blędzie :)

Daetorian
04.12.2012, 10:43
Witam,
dzisiejsza konserwacja nie naprawiła nic, nadal mi wiesza grę... miga non sto nowe zadanie i ogólnie nie odczuwam, żadnych usprawnień..

kashya1958
04.12.2012, 11:03
skrobcio chyba nie jestes w temacie / przeczytaj pierwszy post a potem pisz ..../

piecioboj
04.12.2012, 12:00
Aż strach się bać!! Panowie moderatorzy - Halloween juz minęło, zaczął się adwent :)

Kolegom i Koleżankom zaginęła wyspa, a mi ze znajomą zniknęła przygoda mroczni kapłani, tylko, że przy okazji nie ma ani dropa, ani mojego weterana.

EX_Zakrecony
04.12.2012, 12:02
piecioboj: a co ma do tego moderator? My tylko pilnujemy pożądku na czacie i forum.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

piecioboj
04.12.2012, 12:09
Nie no, racja i przepraszam :)
A każdy i tak wie o kogo chodzi - czyli o Support, bo to pod ich adresem idą najlepsze epitety :)
Jeszcze raz za "przejęzyczenie" przepraszam :)

kashya1958
04.12.2012, 12:19
A przeciez nie musisz nawolywac do bojkotu ....ja i tak nie moge od kilku dni grac a niektorzy od kilkunastu
w ogole to brakuje tylko na tym niebieskim ekranie GAME OVER

piecioboj
04.12.2012, 12:29
hmm, myślę, że działacie techniczni tej gry aż tak bardzo się nas nie boją, natomiast pismo do Ubisoftu byłoby najlepszym posunięciem.

Hakardrag
04.12.2012, 12:32
@ Mr_SOLAR

No to zapodam Ci dzisiejszy "kwiatek" jak otrzymałem od MOD_Yoshi:

Za udzielenie porady handlowej w dziale "Poradniki i Wskazówki" (!!!!) otrzymałem ostrzeżenie jakoby za spam hehehehehe.

Musze sie zapytać BB_Xaara do czego właściwie służy ten dział na forum ;)

Bo do tej pory wydawało mi się, że służy do wymiany doświadczeń, porad, poradników ... etc. związanych z TSO ;)

WHEEL
04.12.2012, 12:41
skrobcio chyba nie jestes w temacie / przeczytaj pierwszy post a potem pisz ..../

Tu się mylisz. To jest temat o tym, że po wykonaniu zadania "Miecze damasceńskie", jednego z podzadań z "Więcej jednostek" jak na razie wszystkim, którzy wykonali to zadanie wywala grę i od tej pory nie mogą się zalogować otrzymując komunikat o uszkodzonym obszarze serwera bądź wyskakuje niebieski ekran.

Ze swojej strony czekam już od ponad tygodnia na wieści kiedy dorobić parę ostatnich sztuk i zakończyć zadanie. Jeśli był śmiałek, który się odważył po dzisiejszej konserwie, będę bardzo wdzięczny za informacje.

kashya1958
04.12.2012, 12:56
wiec chodzi mi o ten niebieski ekran ktory ogladam od tygodnia po wykonaniu /elity/ a ....skrobcio pisze ze niebieski ekran nie jest tematem.......to co maciek napisal w 1 poscie?? tez oglada niebieski ekran
WHEEL ......tez przeczytaj pierwszy post...

orlen
04.12.2012, 13:00
wszystkim :)po przeczytaniu watku nalezy podziekowac .

marek197004
04.12.2012, 16:46
Hej Miro -a ja sie zastanawiam dlaczego Cie nie widac :(-szybkiej naprawy i powrotu.Pozdrawiam .

Kati
17.12.2012, 15:45
Hejka czy już to naprawili?

Mario670212
17.12.2012, 18:16
Jak sie to czyta to zeby i wlosy normalnie deba staja. rozumiem ze beta, ale jak napisales pieniadze sa prawdziwe...
no i ten brak reakcji, jakiejkolwiek odpowiedzi, dno normalnie. a jak napisalem krytycznego posta ze "cholera mnie bierze" w tytule to dostalem ostrzezenie za WULGARYZMY juz po pary godzinach
w tej dziedzinie socjalistyczna czujnosc :)

AndyKozakow
18.12.2012, 10:39
Czyli nadal nie skończę tego zadania bo nic z tym nie zrobili prawda??

Minael
18.12.2012, 10:45
Jestem na ukończeniu tego zadania - Kończyć? ... i kończyć z TSO? Jak to wygląda? Może jakaś reakcja? Odpowiedź...

supercys
22.12.2012, 13:55
Zakończyłem dziś zadanie "Elita": s2, 47 poziom, błąd nie wystąpił.

AndyKozakow
27.12.2012, 09:09
Dzięki za info.
Teraz dylemat kończyć czy nie kończyć to ostatnie zadanie jakie mi zostało do zrobienia ze wszystkich...

rapalek11
27.12.2012, 10:45
u mnie już problem nie wystąpił,,robiłem z tydzień temu

AndyKozakow
27.12.2012, 11:10
To dobrze wiedzieć dziś od razu kupie dwa dropy i to zakończę :)
Z nudów wziąłem się za wbijanie tych najdroższych budynków na 2lvl.
Szkoda że nas 50 levelowców tak olali.
Robię 2-3 byki dziennie i od chyba 1,5 miesiąca exp idzie w gwizdek, no żal po prostu....
U nas na 5 serwie takich osób z 50 już jest masę to na 1 czy 2 nawet nie chce myśleć...
I co dalej zamierzają? czekamy....

rapalek11
27.12.2012, 12:23
ja natomiast dropy zostawiam w wiadomościach,,mając nadzieję ze nie skasują wiadomości starszych niż dwa tygodnie (gdzies widziałem info o tym)po wprowadzeniu wyższych poziomów

AndyKozakow
27.12.2012, 12:31
To jak dropów nie odbierasz? nie klikasz akceptuj jak rozumiem gdy się pojawia info o zakończeniu przygody?

rapalek11
27.12.2012, 12:38
tak wszystkie dropy po wbiciu 50tki mam w wiadomościach,,nie akceptuję ich,,narazie sobie leża i czekają na lepsze czasy,
jak cos to pogadamy wieczorkiem juz w grze , pozdrawiam rafał

Kazinski
27.12.2012, 14:04
zaliczyłem również to zadanie
mój levelek to 47 w chwili zaliczenia
w moim przypadku bylem gościem w przygodzie znajomego który ja zrobił i zakończył przy moim minimalnym udziale(tyle co po drop tam wpadłem),
koniec zastał mnie na własnej wyspie gdzie zaliczyłem zadanko i nie było problemu aż do teraz a już z tydzień minął w monecie pisania tego posta.

Carbonara
27.12.2012, 15:20
Włosy na głowie stają jak to się czyta. Z jednej strony to jest tylko wersja beta, w związku z czym my, mamy akceptować wszystkie związane z tym błędy i niedoskonałości, ale skoro jest to gra niebezpieczna, niestabilna, i pełna błędów ( u mnie wystąpiły już 3 - bez żadnej reakcji supportu oczywiście), to jakie oni maja prawo do kasowania pieniędzy za klejnoty? To się naprawdę nie trzyma kupy.
Codziennie się zastanawiam czy jeszcze w ogóle w to grać czy to olać. Ciekawe czy na niemieckich serwerach też występuje ten sam problem?
PS. Czy to nie powinno być tak, że najpierw wersję beta się miesiącami testuje, dopieszcza, eliminuje wszystkie błędy a potem wiesza w sieci i ściąga kasę od naiwnych, kupujących w dobrej wierze klejnoty użytkowników?
Pozdrawiam.
M.

Texturos
27.12.2012, 19:09
Powiem szczerze, wydaje mi się iż innej wersji niż beta nie będzie bo to bardzo wygodne. Zawsze idzie zwalić nieprawidłowości na testowanie itp. Gdyby faktycznie była to stricte wersja beta to nikt nie miałby odwagi grosza za jakikolwiek element gry pobierać. To chyba taki nowy chwyt marketingowy :D. Dopiero gdy będzie ubywać graczy zrobi się kosmetykę, usunie napis beta i wprowadzi PvP. Jednak jeszcze to potrwa, bo sporo budyneczków do dodania w różnego rodzaju eventach. Stawiam na to że następny to: niewyczerpalne łowisko ryb :D.

set2g
27.12.2012, 20:21
wałkowane 10000 razy, beta tyczy sie tłumaczenia, które każdy wie jak wygląda i nieraz są tam rożne nieścisłości. Silnik gry jest ten sam co na wersji niemieckiej a tam magicznego napisu BETA nie ma.

A co do pobierania kasy, kto chce płaci kto nie chce nie płaci i tez może grać, nigdzie nie masz napisane ze za korzystanie z gry pobierana jest jakaś opłata (pomijając koszt prądu czy dostępu do neta, ale to raczej nie idzie do kieszeni Ubi). Kupowanie klejnotów to świadomy indywidualny wybór.
Klejnoty dają tylko udogodnienia, bez których gra jest wciąż możliwa.

AndyKozakow
04.01.2013, 08:58
Potwierdzam że zrobiłem tydzień temu elita i buga nie było.
Wszystkie zadania główne zaliczone.

gonzales7
04.01.2013, 12:34
Ja też potwierdzam,zadanie zrobione bez problemu