PDA

Zobacz pełną wersję : Do BB i UbiS... techniczne sprawy i inne ...



Xarfax
17.11.2012, 11:09
BB_xaar

Proszę przekazać tą wiadomość technikom z BB i z Ubisoft by przestali upiększać tą grę, bo coraz więcej problemów robią, zamiast naprawiać te, które już istnieją.

Temat z jednym odnośnikiem do tych problemów jest poniżej tego, nowozałożonego.
Założyłem nowy, z wyszczególnionymi niektórymi sprawami, które wg mnie są bardzo ważne do wdrążenia.

1. Gra się zwieszać zaczęła po ostatnim update i to dość poważnie.
2. Zakładka Gildia tak jak pisał już ktoś ... wyskakuje ale po długim opóźnieniu.
3. Ta (przepraszam za wyrażenie) cholerna strzałka z napisem " Nowe zadania" jest tak wnerwiająca, że się wytrzymać nie da (szczególnie, że teraz wyskakuje, a zadań nowych nie ma) i po kilku kliknięciach w nią i po kilku otwarciach zakładki "zadania" zawiesza się cała gra ... F5 relog i tyle ... Po czym znowu po relogu strzałka wyskakuje i sytuacja się powtarza. (Ja nie po to w grę zainwestowałem tyle PLN by się nad nią wkurzać).
4. Niech technicy coś porobią z tym znikaniem surowców bo to też wkurza, jak przerzuca się na przykład mapy i nagle okazuje się że brakuje 6-9 sztuk bo gdzieś się po drodze zgubiły.
5. BARDZO proszę ... o dodanie możliwości zmiany LIDERA gildii. Niech ta opcja będzie choćby raz na miesiąc do wykorzystania, ale niech będzie dostępna dla KAŻDEJ gildii bo to znacznie ułatwi sprawne zarządzanie nią. Lider też człowiek (wakacje, rodzina, praca) też jakieś wolne mu sie nalezy a jako szef gildii nie może wrzucić urlopu i sobie gdzieś jechać.
6. Jeszcze jedna sprawa ... CZY DA SIĘ WPROWADZIĆ ... opcję z zatrzymaniem animacji w grze ... czasem wchodzę ze słabego łącza i niestety nie wyrabia, a gra się "laguje" że moge iść obiad ugotować nawet.

Jak na razie to tyle z moich spostrzeżeń. Bardzo proszę o rozwiązanie tych problemów i to najlepiej szybciej niż na następnej aktualizacji gry.

Z poważaniem,
Grzegorz (Xarfax - Server Kolonia)

ToRsTeN
17.11.2012, 11:52
roszczenia słuszne i też popieram ale pisanie tu na forum raczej nic nie daje bo nie czyta tego nikt z supportu a xaar reaguje dopiero jak topik ma 50+ stron.

Oby to się kiedyś zmieniło i support wreszcie powstał lub się doszkolił i zmienił zasady dla dobra gry.

Stenwulf
17.11.2012, 12:07
są też tacy co nawet wejść do gry nie mogą... i to chyba jest tez dosyć istotne, a nie zostało wymienione w powyższej liście :(

Divenire
17.11.2012, 12:09
ja sie dołączam do tego wyżej, surowce znikają, wczoraj za 25 koszy zabrało mi 25k ryb i chleba tak jak bym nastawil 5 paczek( bo tyle tak na prawde nastawilem ale w mag prowiantu tylko 1 sie wyswietlila) a dzisiaj jak wysylalem znajoemu kosze zeby mi wrzucił to z każdej paczki zabierało po połowie koszy( wysłałem w paczce 25koszy przyszło 21, potem wyslalem 6koszy przyszło 3) BB_xaar chciałbym żebys jakos sensownie na to odpowiedział:P

jackie2012
17.11.2012, 12:52
są też tacy co nawet wejść do gry nie mogą... i to chyba jest tez dosyć istotne, a nie zostało wymienione w powyższej liście :(

...w moim przypadku nie da się obecnie wejść, pasek ładowania zatrzymuje się i koniec.
Aha i popieram roszczenia Xarfax'a, już bez rozpisywania się.

nowar
17.11.2012, 14:06
Nikt na nic nie odpowie ...
Cały ogromny wątek powstał http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26190-Po-przerwie-technicznej i .. nic
Nie wiem czy jest sens zakładać kolejny wątek o wpadkach po ostatniej przerwie technicznej, lepiej chyba dopisać do wskazanego wątku.

Programiści BB (chociaż nie do końca jestem przekonany czy powinno ich się tak nazywać) też ludzie i też mają weekend ... A ty graczu walcz sam z bugami, ostatecznie nikt Ci nie kazał ładować w grę swoje ciężko zarobione pieniądze :)

blackwarlock
17.11.2012, 19:17
ja do tego bym dorzucił jeszcze to


Komunikat wyskakujący podczas ładowania gry np na etapie porady dnia : "Obszar serwera uszkodzony w tym obszarze wystąpił błąd.Prosimy spróbować ponownie" Brak możliwości zalogowania się po przerwie technicznej,dodatkowo wyskakujące te samo info dla naszych znajomych odwiedzających nasze włości. Żadne czyszczenie cache, zmiana przeglądarki, czy też zmiana wersji flash nie pomaga.
Pozostaje zawiadomić suport i czekać aż to naprawią.....
Proszę o wpisy osoby które mają podobny problem

Diab21
17.11.2012, 19:33
Chciałbym dodać ze w księdze zadań w zadaniach typu kup/sprzedaj nie są zaliczane zadania

Minael
17.11.2012, 20:13
I taka drobnostka z jaką dzis się spotkałem. Robiąc przygodę otrzymałem komunikat na środku ekranu, taki z pokroju tych co pojawiają się przed konserwacją:


Serwer jest przeciążony. Prosimy spróbować później

i z automatu odświeżenie strony 0:) Już nie powiem co by kogoś trafiło jakby robił większy i trudniejszy blok 0:)

Lord_Cypis
17.11.2012, 23:22
dajcie spokój z sugestiami - oni i tak mają was w tzw. "czterech literach" :D

inspir
18.11.2012, 00:57
jakie sugestie, widze ze tylko wygodne opisy tu pozostaja, ja dzis tu widzialem i sam jeden wpisalem odnosnie ostatniego up-date, ale juz zostalem wykasowany, tak wlasnie sobie radza tworcy tej gry, usunac, i nie ma problemu z ich strony, w ten sposob, tracicie graczy, a skoro ich tracicie to tracicie gre. zmiencie informatykow, to na poczatek, a w kolejnym etapie przestancie upiekszac te gre, bo jedynie to partolicie, ludziom konta sie zamrazaja grac nie moga, a nie wspomne o supporcie, czy wogule tam ktos jest?? POWIEM TAK, ZAMKNIJCIE TE GRE, I ZROBCIE JA NA NOWO, W PROSTRZEJ WERSJII. BO to co odpitoliliscie to was przerasta, powaga.

Xarfax
19.11.2012, 00:15
upuje temat :) Czy ktoś z BB albo z Ubi potrafi odpisać ?? czy będziecie siedzieć cicho i się nie odzywać ?
Przecież to nie problem przesłać info do informatyków żeby nie siedzieli tyłkami w fotelach i kase trzepali, tylo by zaczęli coś działać bardziej od strony technicznej a nie cukierkowego zrzucania przygód i surowców z welonem gwiazdek :)

Lambo
19.11.2012, 00:40
Jak to powiada Gessler - zamknąć tą BUDĘ ! :D

gregg76
19.11.2012, 18:26
na tvn 24 reklamują atu nie mozna wejsc co za bubel