Zobacz pełną wersję : Obszar serwera uszkodzony
"Obszar serwera uszkodzony w tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie"
Brak możliwości wejścia na włości, dodatkowo ten sam komunikat dla znajomych odwiedzających nas.
W moim przypadku nie pomaga czyszczenie cache, zmiana przeglądarki, czy też zmiana wersji flash.
Pozostaje zawiadomić support- opisać błąd i czekać aż to sprawdzą i naprawią błąd.
http://img812.imageshack.us/img812/3466/81829926.png
Proszę o wpisy osoby które mają/miały podobny problem.
adamck1000
16.11.2012, 14:22
mam identyczny problem, pozdrawiam.
u mnie to samo i żeby nie było ze zaraz z BB ktoś napisze ze to ciastka czy coś tam problem występuje na 2 komputerach z czego jeden ma świeży system
swiety765
16.11.2012, 14:49
Jako żywo. Od wczoraj nie mogę się zalogować. Co więcej, jak mi się to udało ostatni raz, to okazało się, że spadłem o trzy poziomy.
Pozdrawiam
U mnie to samo. Od wczoraj od 11 rana brak możliwości zalogowania, napisałem do supportu, BBxaara i zero odzewu... Jaja sobie robią.
napisałem do suportu tą właśnie wiadomość i cudem po ok 24h problemów z logowaniem od 1h udało mi się wejść do gry, z 5x gra się zawiesiła bo tych zadań jest masa, postarałem się po zakańczać te które spełniłem warunek, powskakiwały nowe , jak na razie się unormowało poza komunikatami o nowym zadaniu *powtarzająca się czynność ) wiec i pewnie wam pomogą, bo widać że pracują nad tym...
Shadow_mk
16.11.2012, 16:08
zglaszalem takie bledy przy robieniu zadan na testowym jeszcze ale jak zawsze zostalo to olane .... http://img248.imageshack.us/img248/5417/newpicture649.jpg
Stenwulf
16.11.2012, 16:33
od wczoraj to dokładnie to samo - od dwóch dni nie da się wejść dalej :( brak słów....
Witam mam ten sam problem od wczoraj
adamck1000
16.11.2012, 18:45
orientuje się ktoś jak długo to może potrwać ???
Lord_Cypis
16.11.2012, 18:54
pewnie do następnej przerwy technicznej :D
Jest szansa że wcześniej się odblokuje u mnie np po ok....24h ....Przyszłe prace konserwacyjne powinny naprawić problem. ale jednak namawiam do zgłaszania problemu do suportu, z tym uszkodzonym serwerem jak pisał kolega wyżej już był problem na serwerze testowym, u mnie w przygodzie wiktor, 4 dni ja i 2 kompanów czytaliśmy te info-nie można było można wejść na przygodę, nawet nie można było opcji anuluwać-nie działała, cierpliwe czekaliśmy aż skończy się czas,czas upłynął....teraz brakuje nam generałów, mi np szłoma i 2000 wojska.... więc pozostaje cierpliwość i wielka...irytacja... śledzenie wątków na forum o podobnej tematyce...
Właśnie robiłam bractwo, dałam atak na wieżę, po czym wywaliło mnie z gry. Teraz do gry mogę się zalogować, ale w przygodę wejść już się nie da i żeby było weselej jak próbuje w nią wejść to wywala z gry :( Pojawia się komunikat "obszar serwera uszkodzony".
my mieliśmy 4 dni taki komunikat, ostatni sektor do zdobycia wszystkie garnizony posłałem ani zacząć nową , pozostaje czekanie aż naprawią bądź do upłynięcia czasu, w czasie tego problemu wysłałem słoma i zaginiony w akcji z 1960 wojskami, pal licho R ale całe mistrzowskie wojsko , ale znam doświadczenia innych graczy że suport jak odkręci to wojsko wróci i jakaś tam rekompensata będzie, tyle że szkoda naszego cennego czasu, bo podejrzewam ze większość lubi robić przygody, wymieniać loty itp
najgorsze że jak błąd z tym komunikatem pojawia się u jednego gracza w przygodzie, to już reszta nie wejdzie na nią, tak samo jak z logowaniem, osoby które mnie odwiedzały widziały owy komunikat i resztę znacie..
czupakabaras
17.11.2012, 00:18
mam ten sam problem od wczoraj od południa ;-((((
adamck1000
17.11.2012, 09:43
ktoś już może się zalogować ??? u mnie nadal kicha
beavisio
17.11.2012, 11:06
u mnie tez ciągle lipa od wczoraj, przygoda do skończenia, kopalnie bez bufow - co za syf
Stenwulf
17.11.2012, 12:03
od środy nie wiedziałem swojej wyspy... dwie przygody były rozpoczęte i już po nich... już dawno nic mnie tak nie wyprowadziło z równowagi jak ta akcja... dlaczego na zagranicznych serwerach wszystko działa??
marcin_998
17.11.2012, 13:02
rano na kilka sekund sie zalogowałem . Wyrzuciło mnie i do tej pory kicha nic a nic
Bractwo wisi dalej, wejść się nie da, próba anulowania kończy się również wywaleniem z gry. Chłopaki których zaprosiłam do przygody mają to samo. Ja na szczęście wycofałam na wyspę weterana i szłoma po dostawę konnicy więc dwóch się uratowało ;) mogę przynajmniej brać udział w przygodach u innych. Wojska też tam sporo zostało i 4 generałów. do supportu napisałam, zostaje cierpliwie czekać na jakieś info i poprawę.
Ale od kiedy zawiesiła mi się przygoda mam wrażenie że gra zaczęła lepiej działać, szybciej się wyspa ładuje, handel :D
za wcześnie pochwaliłam ;) wywala "serwer przeciążony"...
beavisio
17.11.2012, 15:56
Ale co teraz zrobic? Maiłem przygodę która czekała na ostatni atak i już miałem na to wojsko. Poza tym mennice, piece i kopalnie złota pracowały na buffach. Kiedy teraz się zaloguję to pewno wszystko pójdzie się gwizdac, tak?
A co z moimi "stratami"?
Czy BB cos z tym robi?
Pisać do supportu! i zaznacz że liczysz na rekompensatę, teraz dosypki złota tanie nie są więc może oddadzą Ci klejnoty na zakup nowych doładowań... jak przygody nie dokończyłeś to za przygodę też powinni oddać i może surowce na zrobienie nowego woja.
mi 2 razy oddali surowce na odrobienie jednostek które straciłam przez lagi i 2 razy na odkupienie przygód w których zaproszenia wcięło.
Mnie tylko zastanawia jedno, po co jest serwer testowy jak i tak większość testów mam wrażenie jest u nas na serwerze ;P
Blaszka1971
17.11.2012, 16:56
Elif2 po co pytasz sie?podpowiem:gdyz na testowym taki angol,wloch czy niemiec walnie przez takie buble ta gre w czorty i tyle go widzieli a Polak jak Polak_dociekliwy,narzekajacy i niecierpliwy :)poza tym w sumie z malym wyborem innych gier MMo jesli nie zna sie dobrze jezykow obcych..
Party2k10
17.11.2012, 18:12
Dokładnie to samo. Ja bardzo proszę nie róbcie sobie jaj z ludzi. Chyba ze macie to gdzies to ja po prosze o zwrot kasy za klejnoty.
czupakabaras
17.11.2012, 21:56
u mnie też nadal kicha trzy dni bez logowania bo serwer uszkodzony przygoda się właśnie kończy kopalnie stoją zapewne i lipa
krotos666
17.11.2012, 22:30
Masakra,
dwie trzy minuty i gra się zatrzymuje i restart.
Oj BB będzie musiało wziąć się ostro do pracy, ale biorąc pod uwagę to co robią do tej pory, to mam wątpliwości.
adamck1000
17.11.2012, 22:45
2 dni i lipa :(
Lord_Cypis
17.11.2012, 23:18
partacze tworzą grę i partacze nią zarządzają, bo nawet boją sie odpisać na jakiąkolwiek odpowiedź społeczności settlersów :)
Cholernica
17.11.2012, 23:33
witam
mam ten sam problem juz od czwartku .,.... troche długo
Lord_Cypis
17.11.2012, 23:52
nie liczcie na to, że Wam to zrobią od ręki - oni mają w "czterech literach" wasze błagania i sugestie, bo nawet się boją odpisać na protesty wielu użytkowników gry - chyba nawet sami nie znają odpowiedzi na błędy jakie popełnili a liczą na to, że ignorując innych użytkowników jakoś to przejdzie :)
czytaj forum, sa ludzie co grac juz nie moga kilka tyg, bo support albo super inzynierowie z boiska, nie umieja nic z tym zrobic, a kolejnych co grac nie moga przybywa, gra sie konczy , przerasta to ich a nawet polowy nie wniesli w settlersow, swoja kase zawina, i tyle, a wy czekajcie na zbawienie hehe, nie wspomne ze gra zaczyna miec juz takie wymagania co nie jedna gra z tego roku o za***istej grafice, a procesor za pare miesiecy , to 4 rdzeniowy minimum potrzebny bedzie, o ramie nie wspomne, a gra denna, obsluga denna, informatycy denni, co tu pisac, czas sobie znalesc inna, byle juz nie z tej firmy oj nie, takich olewaczy graczy jak tu to nigdzie nie widzialem
daveandnokia
18.11.2012, 00:53
błąd pewnie pojawił się przez wprowadzenie odświeżonego interfejsu gry. Niektórym musiało coś pójść nie tak iiiii... dalej ciężko mi jest to wytłumaczyć. Kiedyś mnie to spotkało, support nic nie odpowiadał, ale po następnej konserwacji mogłem już spokojnie logować się i dostałem rekompensatę. I mam nauczkę, by nie robić przygody kiedy zbliżają się prace konserwacyjne...
no u mnie wyskoczył ten sam problem obszar serwera uszkodzony, wysłałem mejla do supportu i narazie cisza a problem zrobił sie w czwartek, z jednej strony kicha że modowie nie za bardzo mają chęci/możliwości pomoc? Bo odsyłać dalej i dalej i i nikt nie jest winny i niema kto pomóc to troche lipa nie uważacie? :/
daveandnokia
18.11.2012, 01:09
modowie nie są od takich spraw. A dwa - suport ci nie odpisze, sam miałem taki problem i wiem, jak wygląda ich podejście do tej sprawy. Co najwyżej może BB-Xaar wypowie się, że pracują już nad tym problemem i tyle...
Że tak sie zapytam w innych krajach wyskakują te same błędy? Setlersy online sa też np. za granicą? Jeśli chodzi o samą grę tą którą sie instaluje to lubie ale od pewnego momentu zaczynały być błędy, niestety.
Basiunia9
18.11.2012, 09:54
u mnie problem występuje od wczoraj rana :(
marcin_998
18.11.2012, 10:59
od dwoch dni nie moge sie wogóle zalogowac :( pomocy
adamck1000
18.11.2012, 11:02
u mnie nadal kiszka :( od piątku rano nie mogę wejść
Party2k10
18.11.2012, 11:04
Skoro support nie odpowiada na zgłaszane problemy i nie jest w stanie mi pomóc proszę o zwrot pieniędzy za klejnoty gdyż towar jaki oferujecie jest nie pełno wartościowy więc zgodnie z polskim prawem jesteście państwo do tego zobowiązani. Chciałem dodać iż kopie tego zgłoszenia wysyłam do UOKiK jako organ rozpatrujący takie wnioski na terytorium RP
Proponuje postąpić jak ja skoro nie pomagają to my im pomożemy i nie piszcie bzdur o wersji beta itd. w świetle prawa oferowany towar uważany jest za pełnowartościowy. Tak samo możemy dochodzić swoich praw od rzeczy przecenionych w sklepach. Pozdrawiam BLUE BYTE
Frans230
18.11.2012, 12:55
U mnie już jest tak od 7 dni była praca konserwacyjna i po pracy dalej lipa....co to może byc pisałem do nich a oni nic nie odpisują :( rrrrrrrr w jednej wiadomości mnie tak poniosło ze zapamiętają. Człowiek płaci za klejnoty a oni mu konto blokują normalnie jaja....
Witam!
Szkoda czasu oraz pieniędzy. Ja juz czekam kilka tygodni na odblokowanie konta. Co przerwę konserwacyjną jestem zwodzony kolejną próbą rozwiązania mojego problemu. Bez rezultatów.
kilka faktów na temat błędu - "obszar serwera uszkodzony"
- support nie wie kiedy zostanie rozwiązany powyższy błąd i czy w ogóle zostanie rozwiązany, jeżeli już to nastąpi to z pewnością podczas jednej z przerw konserwacyjnych
- w ramach rozwiązania problemu na chwilę obecną proponowane są dwa wyjścia:
1) czekanie... czekanie i jeszcze raz czekanie, aż pewnego czwartku zostanie błąd naprawiony lub nie zostanie...
2) reset konta - startujemy na tym samym serwerze ze starą listą znajomych, oczywiście level 1 tracimy wszystkie budynki oraz specjalistów, jest możliwość odzyskania zakupionych klejnotów
- support nie gwarantuje czy powyższy błąd zostanie kiedykolwiek rozwiązany
mam nadzieje ze udzieliłem kilku istotnych informacji, niestety jestem jedną z osób, które straciły dostęp do konta.
PRZESTRZEGAM przed inwestowaniem "większej ilości" realnych pieniędzy. Pewnego dnia może spotkać to każdego z Nas, ja straciłem 7 miesięcy gry oraz oczywiście PLN'y
Nawet wybierając reset konta istnieje możliwość ze ponownie za jakiś czas problem wróci i ponownie stracimy czas oraz pieniądze.
POZDRAWIAM!
Witam! Rówinież mam ten problem.
Party2k10
18.11.2012, 18:38
Dla chcących jednak coś z tym zrobić podaje dane podmiotu odpowiedzialnego . Kierować można na ten adres wnioski reklamacyjne lub jako dane podmiotu odpowiedzialnego do zgłoszenia do UOKiK
Ubisoft
Ubisoft GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
ul. Domaniewska 39A,
02-672 Warszawa
guerrero
18.11.2012, 19:39
nie jestescie sami, mi tez od ostatniego update konto nie dziala, z tego co wyczytalam w innych forach sa tez inni gracze, przybya takich jak my, a twórcy tej gry nie reaguja na to w zaden sposob. sa jeszcze ci co graja i mysle ze na nich sie opieraja, co oni tak wogule moga??? ah zrąbać gre, to wiemy, :))))
Ja już miesiąc czekam i nic, zero odpowiedzi, także nie liczcie na nagłą zmianę stanu rzeczy. Trzeba to nagłośnić bo ludzi, którzy mają ten błąd przybywa a BlueByte/Ubisoft nie dość, że ma to w dupie to jeszcze jest całkowicie bezkarny.
Evemordka91
18.11.2012, 20:27
niestety mam ten sam problem:(
marcin_998
19.11.2012, 00:00
takie kiszki odwalaja i maja czelnosc jeszcze sie w tv ogłaszac co to za super gra
chyngischan
19.11.2012, 00:10
tfurcy tej gry mają wszystko w głębokiej d..... . u mnie gra nie działa czwarty dzień, jak dwa razy napisałem o tym , to dostałem w odpowiedzi piedy-smerdy wysłane przez automat, że oczywiście pracują nad rozwiązaniem problemu, a tak naprawdę mają to głęboko w d...., bo od piątku do niedzieli mają wolne. kij z grą, bo nie powala, grywałem w lepsze, ale dziadom nie odpuszczę kasy za kamienie. bo to są JAJA, płaci się żywą kasą, a dostaje się w zamian dżem dyniowy o smaku pomarańczowym. może na ten mój post jakiś support odpisze, choć nie sądzę. prędzej mnie zablokują. ano pożyjemy, zobaczymy
Noo, ja od wczoraj wieczora wejść nie mogę, dziwne trochę - bo konserwa była całkiem dawno, a padło teraz. Jak do następnej konserwy tego nie naprawią, to czas zmienić flagi...
bynoczek
19.11.2012, 10:48
witam mam ten sam problem od wczoraj
Frans231
19.11.2012, 12:34
.
WladczyniCiastek
19.11.2012, 13:16
Noż ile można czekać?! Chciałabym wreszcie zacząć normalnie grać, a tu lipa! Brat może swobodnie się zalogować na mapę, a ja próbowałam na 3 różnych komputerach - bez efektu. Smutne : <
krissylw
19.11.2012, 13:20
Ja do dzisiaj rano mogłem wejść przy strasznych lagach cokolwiek na wyspie porobić, przygody chodziły nawet dobrze ale od niemal godziny nie mogę się zalogować, chyba pseudo "technicy" coś zaczęli dłubać .
Stenwulf
19.11.2012, 13:31
ja od czwartku mam ciągle tylko "obszar serwera uszkodzony"... nigdy wcześniej nie miałem większych problemów z grą... dwa razy pisałem do "pomocy/wsparcia" - bez odzewu... dwie przygody mi przepadły, o sytuacji na wyspie już nie wspomnę... to jest po prostu KPINA!!! celem tej gry jest zabawa i umilanie czasu a nie wkur**** .... zaczynam mieć dosyć!!!
I mnie to dzisiaj dopadło, chyba jakaś plaga padła. Widzę po postach że marne szanse na naprawę tego problemu. ŻENADA
Party2k10
19.11.2012, 13:57
Jak widać kolejni gracze mają problemy a wygląda widać że nie są to już odosobnione przypadki. To już wygląda na poważny problem . Padają kolejne serwery i to wszystko zaczęło się po ostatnich pracach. Tym którzy ciągle bronia blue byta życzę takich problemów . O tym że modki nie odpowiadają na zgłoszenia już nie wspomnę. Mogliby chociaż powiedzieć Tak , Wiemy jest problem. A tak nic się nie dzieje inie będzie się działo
Nich ktoś od BB coś napisze na ten temat bo suport milczy
Jak pisałem wcześniej u mnie ten problem pojawił się dzisiaj ok 9 rano, od razu zgłosiłem ten błąd do support. Odpowiedzi nie uzyskałem żadnej, ale przed chwilą gra ruszyła !!! :) i wszystko jest ok.
ja też opisałem błąd zaraz po konserwie , nie dostałem odpowiedzi i u mnie ruszyła gra po 24h, poza tym jak ktoś się nie może zalogować na grę ponad 24 to staje cała produkcja
Cuda się zdarzają.. po miesiącu gra zaczęła działać! Ciekaw jestem jakie będzie zadośćuczynienie ..
Frans230
19.11.2012, 19:06
u mnie też gra ruszyła :) to prawie 2tyg
No fajnie ze coś się ruszyło jednak ja mam dalej ten sam błąd i zero odpowiedzi od supportu. Ciekawe jak oni maja zamiar to wynagrodzić graczom
Party2k10
19.11.2012, 19:52
Super że wam ruszyło. Mi niestety nie bardzo. Przygoda minęła , woja nie mam , kolejny super dzień w setlersach. Z ciekawości sprawdzałem jak tam na setlers com i de i co ciekawe na de nie było problemu z logowaniem czy wejściem na forum natomiast na com też straszne lagi.
Wojakwroc10
19.11.2012, 19:53
ja mam to samo- nie da się zalogować a czasami nawet strona głóna się nie wczytuje...a forum ledwo zipie.
Shadow_mk
19.11.2012, 20:21
ja też opisałem błąd zaraz po konserwie , nie dostałem odpowiedzi i u mnie ruszyła gra po 24h, poza tym jak ktoś się nie może zalogować na grę ponad 24 to staje cała produkcja
no nie jestem o tym do konca przekonany ..... nie moge wejsc od srody ale znajomi bufuja mennice i dopiero wczoraj sie sztabki skonczyly .... wiec zloto pracowalo przez te dni na 100 %
tzn ze stopem produkcji jest tak że zatrzymuje sie po 24 ale !!!!! przy odwiedzinach znajomych na wyspie, produkcja rusza, w moim przypadku gdy nie mogłem się zalogować przez ten błąd, znajomi odwiedzający moją wyspę nie mogli wejść- rozłączało ich i wyskakiwała im wiadomość o uszk serwie.
wojttek2012
19.11.2012, 20:40
ja się nie mage zalogować nawet do gry tylko mi wyskakuje żę ,,brak połączenia z serwerem" czy da się z tym coś zrobić?
marcin_998
19.11.2012, 20:43
bev ja dzis pierwszy raz od 5 dni sie zalogowałem
Tymol2828
19.11.2012, 21:48
ludzie kupuja klejnotya oni maja wszystkich w dupie a co zalogowac sie niemozna to niemozna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Endru123
19.11.2012, 22:17
u mnie to samo na ta chwile nadal nie mozna wejsc na wlosci :P
mucha691
19.11.2012, 22:40
Od kilku godzin próbuję wejść i nic. Wielokrotnie próbowałem... Około południa chwilę się dało wejść, później ani razu...
murat1814
19.11.2012, 23:28
i dostaniemy kanapkę na pocieszeni że 2 dni nie można było się zalogować :( niech mi zwrócą kasę za 60 k klejnotów
ja poproszę jakiś fajny bonusik ;) za dzisiejszy dzień
Andzia11111111
19.11.2012, 23:44
Widzę , że nie tylko ja mam ten sam problem :) Zrobią coś z tym ?
10 godz staram się zalogować i nic.Informacji zero zupełny brak odpowiedzialności za swoją pracę i działania .szkoda słów.
Party2k10
20.11.2012, 10:37
To jest normalnie robienie sobie jaj z ludzi. Kolejna reklama w telewizji a gra w ogóle nie działa? Na reklamę jest na serwery które dadzą radę nie . Proste, mamy w dupie ludzi którzy za to płacą.
Witam,
po miesiącu oczekiwania w dniu wczorajszym dostałem sie na konto, produkcja zatrzymała sie po 24 h od momentu blokady (obszar serwera uszkodzony). Wejście znajomych na moją mapę nie było możliwe, ponieważ po wejściu ich rozłączało. Cała produkcja "zimowała" około miesiąca czasu :)
Pozdrawiam
czyli tak jak napisałem problem u nas z obszarem więc
następnie przy odwiedzinach u znajomych,
widać że powoli gracze zaczynają grać bo naprawiają błędy,
troche to otuchy dla graczy daje, dzięki za wpisy
pozdro :-)
Witam wszystkich, ja niestety nadal posiadam owy problem. Nadal nie mogę wejść do gry. "obszar serwera uszkodzony".
Pozdrawiam
od wczoraj od 20 jest u mnie to samo.
U Mnie trwa to już 4 dni. Mam nadzieje, że tylko nie będę musiał od nowa zaczynać. Przez ten błąd zostałem wyrzucony z gildii echhhh.
Ech . . . pisanie wiadomości i zapytań do działu problemy techniczne póki co nie pomogło, ale uzbrajam się w cierpliwość i czekam do następnej przerwy technicznej może wtedy błędy zostaną usunięte.
na fejsie piszą że serwery powinny już być dostępne a nie są .co jest grane?
szlak mnie trafi co chwile dodatkowe przerwy techniczne sami robią jak coś chcą wprowadzić a ze gracze nie mogą grać to ich to nie obchodzi. Wystarczy zrobić dodatkowa pożadna przerwa techniczna i by było bez problemu
Wystarczy zrobić dodatkowa pożadna przerwa techniczna i by było bez problemu
Moim zdaniem wystarczyłoby aby coś robili podczas tej przerwy technicznej a nie udawali ze robią wtedy by się skończyło na jednej długiej. Ale jak się nie wie co się robi bo się nic nie robi to takie przerwy mogą być codziennie.
maciek0081
21.11.2012, 00:18
i super - przygoda zawieszona - obszar uszkodzony - najgorsze że kolega też będzie zadowolony jak rano zamiast dropa zobaczy zablokowanie slota. Weteran, wojsko = wszystko w przygodzie, której ani anulować ani wejść - nic - jak nazwać kogoś kto bierze realne pieniądze i je przywłaszcza ?? czy złodziej to dobre określenie ??
reklamujcie się dalej - najlepszą reklamę dadzą wam wpisy jak w tym temacie i marketing szeptany - a w tym przypadku nawet wykrzyczany ! banda nierobów.
prawdą jest to co pisze ktoś powyżej - o UOKIK - bierzecie realną kasę - możecie sobie pisać beta gamma czy nawet wersja dla ociemniałych - ale nie zwalnia to z odpowiedzialności ! Są już strony na pozwy zbiorowe przeciw "panoramom firm" (liczba mnoga określające tego typu firmy) będą i na was !
od godziny 20 w poniedziałek nie mogę się zalogować .ręce opadają na indolencje dowodzących grą.suport ma to gdzieś.paranoia.obszar serwera uszkodzony taki komunikat wysyłacie skoro wiecie to do jasnej niespodziewanej naprawcie to.mniej kasy na reklamowanie badziewiackiej gry wydawajcie to może będzie was stać na wynajęcie fachowców do naprawy uszkodzonego obszaru serwera bo sami nie wiecie co jest grane.z kultowej gry zrobiliście denną gierkę .odpowiedzialni za ten stan rzeczy powinni stracić pracę .
Cebulka33
21.11.2012, 16:09
Mam to samo od 4 dni w Polsce poszly reklamy i gracze wlaśnie maja okazje zobaczyc wartość tej gry zero uprzedzenia , a co z czasem zmarnowanym po 4 dniach braku mozliwości zalogowania zastanawiam sie nad sensem dalszej gry http://scr.hu/0tmq/k51vx
dziś jest przerwa konserwacyjna już wielu osobą naprawili ten błąd m.in mi.
stąd taki post,
napisz do suportu i cierpliwie czekaj ...innej rady nie ma
witam !!!!
mam to samo od 4 dni czyli od 17 listopada ja natomiast moge sie logowac ale zablokowalo mi przygode okradac bogatych w polowie ukonczona w przygodzie tej zostali mi wszyscy generalowie nawet ten co ma 250 jednostek - pal licho z przygoda -wojskiem itd wazne zeby generalowie wrocili dzisiaj sie przygoda konczy sama bo nawet nie umiem jej anulowac mam nadzieje ze wroci to do normalnosci czyli wojska wroca . Pisalem do suportu - ZERO ODPOWIEDZI
odpiszą za parę dni dni, abyś czekał masz farta w tym wszystkim że skończy się przed przerwą a nie po - bo wtedy jest spore ryzyko na zaginięcie wojska i generała i trzeba się napisać do suportu,
znam z autopsji ( obszar serwera uszkodzony na przygodzie ,z braku możliwości 4dni na anulowanie skończyła się z upływem czasu po ostatniej przerwie techn, , wczoraj odzyskałem dośw generała i surowce na odzyskanie utraconego wojska -1960, dalej zablokowaną populacje pzrez to mam i sam czekam jeszcze na naprawienie błedu
oferty handlowe też lepiej nie zostawiać aby były aktywne podczas przerwy
Gdyniaman
21.11.2012, 17:45
Witam.Ja moge sie zalogowac na gre ale jak wgrywa mi koncowke to wyskakuje...Obszar serwera uszkodzony.W tym obsarze wystapil blad.Prosimy sprobopwac ponownie...i jedyne co moge zrobij to wcisnac ok i wtedy wraca do strony glownej.Co zrobic?Ile trzeba czekac az to naprawia bo mam to od wczoraj.Niemoge nawet napisac do supportu,ale lipa.
Gdyniaman
21.11.2012, 17:49
mam ten sam problem...co robic?
mam ten sam problem...co robic?
Poszukać sobie gry do której można się zalogować.
Od wczoraj mam to samo a najgorsze ze mimo maila do supportu zero reakcji z ich strony. Trzeba sie bedzie domagac zwrotu wydatkow poniesionych na diamenty.!
maciek0081
21.11.2012, 21:06
Od wczoraj mam to samo a najgorsze ze mimo maila do supportu zero reakcji z ich strony. Trzeba sie bedzie domagac zwrotu wydatkow poniesionych na diamenty.!
Nie chce Cie martwić..... są dwa problemy związane z obszarem serwera:
1. Dotyczący przygody
2. Dotyczący gry/wyspy
ad 1 - stracisz (jak ja) wojsko, weterana, czas, przygodę, limit populacji - i zostanie Ci po kolei pisanie o wszystko tygodniami zanim odzyskasz co miałeś
ad 2 - problem znany od jakiegoś czasu - są osoby, które czekały po 1,5-2 miesiące na odblokowanie - za każdym razem support pisał, że po konserwacji - i była lipa dalej - ktoś kiedyś pisał na forum, że dostał odpowiedź że ma do wyboru czekać lub zacząć od nowa :)
Stenwulf
22.11.2012, 14:28
wczoraj wieczorem po tygodniu oczekiwania otrzymałem wiadomość od supportu:
"Bardzo dziękujemy za zgłoszenie oraz przepraszamy za długi czas oczekiwania.
Uprzejmie informuję, że zgłosiłam Twój problem do innego departamentu w celu jego naprawy. Niestety nie został podany termin jego naprawy.
Bardzo przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za cierpliwość.
Życzę miłego wieczoru.
Pozdrawiam,
Kasia
Zespół The Settlers Online"
zupełnie jak w jakiejś infolinii... miło, grzecznie, ale efektu żadnego - przekazanie sprawy dalej, brak konkretów, terminu, inaczej mówiąc olewka na odczep się... już sam nie wiem - śmiać się czy płakać...
http://www.youtube.com/watch?v=rrPnPhb8j3U&feature=related
Party2k10
22.11.2012, 15:27
Masakra . Do ostatnich bugów doszedł nowy. Okno handlu zwiesza się zaraz po wejściu. Masakra jakaś to jest . Codziennie gorzej.
tyle problemow w grze a tu zaraz ewent swiateczny to serwery pier...... dostana.
Blaszka1971
22.11.2012, 18:32
w srode przed konserwa najlepiej wstrzymac cala produkcje bo ciezko bedzie sie zalogowac :)
Witam masakra jest z logowaniem od godziny 16, rano gra śmiga ,na forum tez ciężko wejść bo muli jak cholera pytam się tych co obsługują grę BB czy jeszcze ktoś inny serwery macie tak obciążone że żal jesteście tacy tępi i nam kit wciskacie .WSTYDZIŁ BYŚ SIĘ TEGO CO NAPISAŁ BB_Mishap
Upewnić się, że zainstalowana jest aktualna wersja wtyczki Flash Player (do pobrania tutaj);
Spróbować logowania się do gry przy użyciu innej przeglądarki niż dotychczasowa.
Nie zapychajcie serwery nowymi graczami dość już tego szlak mnie trafia ,ale jak zwykle kasa kasa .
Stenwulf
23.11.2012, 14:28
no i co? problem rozwiązany? temat jakoś ucichł... a ja od zeszłej środy nie widziałem swojej wyspy ;//
romanov2pl
23.11.2012, 19:31
Dziś podczas zakończenia zadania gildii dostałem komunikat 'w tym obszarze wystąpił błąd'. I koniec, nie da się zalogować (na tsotesting również).
Zgłoszenie poszło, odzewu brak.
Po Waszych wypowiedziach sądzę, że szybko wyspy nie zobaczę.. a tyle czasu zbierałem zapasy na event :/
maciek0081
23.11.2012, 19:34
Dziś podczas zakończenia zadania gildii dostałem komunikat 'w tym obszarze wystąpił błąd'. I koniec, nie da się zalogować (na tsotesting również).
Zgłoszenie poszło, odzewu brak.
Po Waszych wypowiedziach sądzę, że szybko wyspy nie zobaczę.. a tyle czasu zbierałem zapasy na event :/
Na odpowiedź już nie masz co liczyć - ja czekam od wtorku więc raczej weekend planuj poza TSO.... jak nie kilka weekendów...
ja też mam komunikat w tym obszarze wystąpił błąd, a support nie odpowiada :(
Witam wszystkich normalnie może coś człowieka trafić kolejna przerwa techniczna i nadal nic. "Obszar serwera uszkodzony" do gry nie mogę wejść już tydzień. Przecież to przerasta ludzkie pojęcie !!!!! kto mi odda czas który włożyłem w grę ?? pisanie do support nic nie daje brak odzewu ?!?!?!?!?!?!?!?!?! nie wiem czy usuwać konto i zakładać nowe czy to zostanie naprawione - normalnie nic, a nic nie wiadomo ciemna d*u*p*a i tyle.
Cebulka33
23.11.2012, 22:16
Tak zaczyna sie przygoda z Setlersikami http://scr.hu/0tmq/mpsnu Potem kiedy sie wkręcisz pierwsze rozczarowanie niedozwolona treść piszesz czynisz cuda walczysz zaciekle o swoją ukochana wyspę wiesz ze osadnicy zaczynaja głodowac wyszyscy na wyspie sa znerwicowani nie wytrzymujesz znowu piszesz niedozwolona treść
Juz ręce Ci opadaja wpadasz w totalna depresje ukochane zwierzeta podaja osadnicy sie zabijaja wzajemnie general wpada w dziwna depresje zaczyna panować susza zboze usycha panuje głód resztaki sil ledwo zywy ponawiasz walke o swoja wirtualna rodzinke niedozwolona treść i padasz juz nie mozesz patrzec wszystko wyschlo nie ma wody drzewa strasza konarami panuje pustka czuc woń stechlizny płaczesz nie masz juz nic tak sie kończy Twoja przygoda ----Głowa do gory ufffff na szczęście to tylko BYŁA GRA miłej gry nowy graczu ja mam przygode juz za soba tak sie olewa gracza
Cebulka33
23.11.2012, 22:26
http://scr.hu/0tmq/k51vx
u mnie wyglada tak :
http://img708.imageshack.us/img708/2628/39983019.jpg
i co ? mam przestac grac ?
ADD_POLSKA
24.11.2012, 10:34
Ja też ma taki problem i obiecuję że jeśli nie zostanie on szybko rozwiązany skieruję sprawę na drogę prawną.
a już myślałam że tylko ja zostałam z tym problemem. szkoda że nie ma żadnych informacji czy jest jakaś szansa na naprawienie tego błędu
Stenwulf
24.11.2012, 11:17
może faktycznie jakieś działania zbiorowe powinniśmy rozpocząć? bo tak pojedynczo to nikt nic nie osiągnie...
cebulka87
24.11.2012, 11:19
Jako, że gram w tą gre troche dłużej to zabiore Wam nadzieję i powiem tylko tyle, że jest weekend i wszyscy maja wolne więc nawet nie macie co próbować się logować ;) Najprędzej jak to naprawią to po konserwie kiedyś udało im się zrobić konserwacje dzień prędzej ale zdarzały się sytuacje, że tak spierniczyli sprawe i konserwacje były też dzień później niż zawsze. Ja się już nastawiłem i pogodziłem że czeka mnie drugi tydzien przymusowego urlopu od gry. Masakra, żeby przez blisko 10 dni tylu ludzi nie miało dostępu do gry. W realu każda firma która dała by taka plame straciła by mnóstwo klientów bo kto poważnie podchodziłby do takiej firmy gdzie przez tydzień milczy się kompletnie zamiasta sprawe pod dywan, a gdy po konserwacji problemu nie udało sie rozwiazac wprowadza jakieś "srodki tymczasowe" ktore i tak nie rozwiazaly problemu graczy ktorzy nie moga wejsc do gry. Po cholere az tak duze aktualizacje gdzie zawsze ale to zawsze byly problemy przy wprowadzaniu chocby eventu. Nie mozna tego robic stopniowo co tydzien czy dwa wprowadzic jakas mala zmiane tylko tyle rzeczy na raz?
Od ponad tygodnia mam ten problem i nic.........;(
Za mało kupujecie klejnocików i pan prezes nie jest w stanie zmotywować ludzi do pracy, aby grało się nam lepiej ;)
od poniedziałku nie można się zalogować obszar serwera uszkodzony.
romanov2pl
24.11.2012, 13:16
Kiedy od wczoraj miałem uszkodzony obszar nie mogłem wejść również na tsotesting, był ten sam komunikat.
dziś tsotesting wchodzi, daje to choć cień nadziei... ale niewielki :/
Gdyniaman
24.11.2012, 14:39
no tak...tyle dni mineło i nadal to u du...pie maja.Przykra sprawa.:(
najgorsze jest to że nie ma żadnych informacji czy to będzie w ogóle naprawione i pewnie do poniedziałku nic nam nikt nie powie
adrian3k
24.11.2012, 16:13
od wczoraj - przygoda niedostępna (a zostały 2 obozy do ukończenia) - oczywiście nic więcej zrobić nie można, jednostki stracone, generałowie zablokowani....
mi taki komunikat występuje już na poradzie dnia
dorotka999
24.11.2012, 18:20
ale lipa przygoda przepadnie(i wojsko stracone tez):((
Mi przed chwila sie pojawil ;/
VALADERMOREX
24.11.2012, 18:27
valademorex identyczny problem jeseli to mozliwe prosze oszybkie usuniecie bledu. Witam przez weekend nie bylo zadnego odzewu dzisaj poniedzialek i to samo czuje ze gruba kaswydana na zabawe ktora faktycznie daje duzo radosci poszla na marne?!
Szkoda ze nikt nawet nie odpisze wsprawie tedo bledu, ktory jest z winny tworcow, a nie nasze teraz kwestia ile bedziemy czekac na naprawe i czy sie doczekamy bo ja nie zamierzam zostawic tego tak.
Jesli bedzie niedostepna moja gra ja bede sie domagal zwrotu pieniazkow zainwestpowanych a to wczale jak policzylem nie mala kwota jesli jest nas wiecej moga miec problem duzy i dobrze naucza sie sdzanowac ludzi..
Wolabym juz sobie budowac dalej moja superowa wioche.
Zbyszekkkk
24.11.2012, 20:47
witam. Ja od 2 tygodni nie moge sie zalogowac do gry - wciaz po zalogoawniu sie zawiesza..... Na koncie 50 000 klejnotow - nie zamierzam konczyc wiec naprawcie te gre
od przerwy technicznej nie umie sie zalogowac na grze i napewno nie jest to wina mojego systemu bo zrobilem nowy, na drugim kompie to samo sie dzieje
Madziejka
24.11.2012, 22:12
:((( szkoda ze tyle bledow ja mialam uszkodzona przygode do tej pory 4 generalow nie wrocilo i ok 800 populacji /wojska z nimi , klikam majac nadzieje ze powrocą :)))ale to nie tak, jesli awaria i takie bledy powinna byc i praca/pomoc weekendowa, bo fajna gra i zabawa i nie wyobrazam sobie zablokowanego dostepu do gry :(((((
Niki1983
24.11.2012, 22:19
ja tez mam to samo :/ moja kopalnia złota własnie robi mi papapapapa
to ciesz się że możesz się w ogóle zalogować bo ja od dwóch dni wyspy nie widziałam
moja pewnie już też i klejnoty przepadły
Niki1983
24.11.2012, 22:50
no klejnoty to swoja droga...
KruegerGBG
24.11.2012, 23:30
Mam to samo nie moge wejsc w przygode kumpla wo wywala mnie do ekranu logowania, gienka juz 2 dni nie widzialem
http://img201.imageshack.us/img201/327/screenxi.jpg
pisanie do suportu nic nie daje bo nawet nie laska odpowiedziec, tacy hcetni do pomocy MODowie tez jakos nabrali wody w usta.
Informuje was droga firmo sprzedajaca szajs jesli strace chociaz jedna jednostke, gienka lub doznam jakichkolwiek innych strat, nie bede was straszyl tylko wystapie do sadu, a ze pare koron w te gre wlozylem nie odouszcze wam.
Właśnie mnie to też dopadło. Postawiłem kopalnie żelaza na złożu i w tym momencie mi wyskoczył komunikat, że obszar uszkodzony, papa!
sizar666
25.11.2012, 10:21
Mnie dopadł w piątek i do dziś nie chce puścić a mija trzeci dzień odkąd nie mogę się dostać do gry.
od poniedziałku czekam aż coś zrobią żeby można było się zalogować
MNie dzisiaj "wywalilo" z gry i powstał ten sam problem. Masakra jakaś:(((((((((((((
maciek0081
25.11.2012, 11:16
Od kilku/kilkunastu dni łapią takie problemy :) sam czekam i już nawet się nie złoszczę bo to i tak nic nie da :)
ciekawe tylko czy szefostwo Ubi wie o tym, czy może ma mydlone oczy, że spadek zakupów spadnie przez kryzys np a nie błędy :)
Ciekawi mnie to - bo w normalnej firmie jak się daje ciała i ma w plecy robotę to nie idzie się na weekend tylko pracuje nad projektem aż go się zrobi - i nikogo nie interesuje czy robisz w sobotę czy niedzielę - podjąłeś się to masz zrobić ! a nie piątek 20ta - to na razie miłego weekendu - bujajcie się :)
komuno wróć :D nie ma nic i co mi pan zrobi :)
Draxopix
25.11.2012, 15:00
Ciekawi mnie to - bo w normalnej firmie jak się daje ciała i ma w plecy robotę to nie idzie się na weekend tylko pracuje nad projektem aż go się zrobi - i nikogo nie interesuje czy robisz w sobotę czy niedzielę - podjąłeś się to masz zrobić ! a nie piątek 20ta - to na razie miłego weekendu - bujajcie się :)
komuno wróć :D nie ma nic i co mi pan zrobi :)
Z tym to zdeka przegieles bo nie kazdy jest robotem zaslepionym kasa co bedzie robil w weekendy i swieta (normalni ludzie raczej wola odpoczac i pobyc z rodzina)
A co do programistow to widac im pasuje obecny uklad?Moze im malo placa i malo wymagaja kto ich tam wie
Kilka spostrzeżeń z własnego doświadczenia (miesiąc z błędem "Obszar serwera uszkodzony" dla całej wyspy).
1. Jeśli macie konto zintegrowane z Facebookiem to Support nie ma możliwości Wam odpowiedzieć!!! Powodem takiego stanu rzeczy jest to, że Facebook podaje jedynie proxy a nie Wasz e-mail! Tak więc, jeśli chcecie się skontaktować z Supportem i oczekujecie od nich odpowiedzi piszcie na te adresy mailowe: account.support@thesettlersonline.pl i/lub technical.support@thesettlersonline.pl. Spamowanie nie ma większego sensu, ja wysłałem 3 zapytania, odpowiedź otrzymałem tylko na jedno, to najwcześniejsze.
Witaj EXiN,
Uprzejmie informuję, iz wcześniejszy kontakt był uniemożliwiony z powodu przypisania do Twojego konta w grze adresu email proxy, na który to nasz system nie może wysłać wiadomości.
2. Za stronę techniczną odpowiada Support, spamowanie Moderatorów czy BB_xaara nic nie pomoże, gdyż oni wiedzą tyle co my.
3. Należy uzbroić się w cierpliwość w kontaktach z Supportem, aczkolwiek jeśli macie konto w Uplay i/lub kontaktowaliście się na w/w maile to czas oczekiwania nie powinien być jakoś bardzo długi. Trzeba też pamiętać, że Support nie pracuje w weekendy ;).
4. Standardowa porada przy tym błędzie - czyszczenie cache (wszystkich możliwych) w 99% nie pomaga. Spowodowane jest to tym, że błąd jest po stronie serwera a nie klienta. Słyszałem natomiast o paru przypadkach (głównie na zagranicznych forach), gdy wyczyszczenie cache naprawdę pomogło.
5. Wyspa zostanie automatycznie zdezaktywowana po upływie 24h od momentu wystąpienia błędu. Ze względu na to, że znajomi również nie mogą wejść na waszą wyspę, pozostanie ona zdezaktywowana do momentu jej odblokowania.
6. Ewentualne odblokowanie nie musi nastąpić podczas konserwacji. Moja wyspa została odblokowana 19.11.2012 tj. w poniedziałek.
7. W przypadku, gdy mieliście rozpoczętą przygodę zostanie ona automatycznie zakończona po upływie pozostałego czasu a wojsko powinno wrócić na wyspę.
8. Rekompensata. W moim przypadku - miesiąc bez gry, otrzymałem następującą rekompensatę:
- 1250 monet
- 1250 marmuru
- 1250 desek egzotycznych
- 2500 stalowych mieczy
- 1000 fragmentów map
- Przykładowy drop ze straconej przygody
- Straconą przygodę
- 225 klejnotów jako bonus za logowanie.
Ciężko powiedzieć czy zostało to wyliczone na podstawie ilości dni bez dostępu do gry, czy jest to standardowa ilość. Tak czy inaczej, na pewno nie jest to dużo w porównaniu z tym co można by wyprodukować/sprzedać na przestrzeni miesiąca...
No cóż, to by było tyle. Jeśli ktoś ma jakieś pytanie to bardzo chętnie odpowiem jeśli tylko będę w stanie.
Pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia i duuuuużo cierpliwości...
maciek0081
26.11.2012, 06:49
Z tym to zdeka przegieles bo nie kazdy jest robotem zaslepionym kasa co bedzie robil w weekendy i swieta (normalni ludzie raczej wola odpoczac i pobyc z rodzina)
A co do programistow to widac im pasuje obecny uklad?Moze im malo placa i malo wymagaja kto ich tam wie
Wiesz od tego są dyżury - jakoś oczekujesz strażaka lekarza policjanta w weekend i nie robisz z tego pretensji, że ktoś nie spędza czasu z rodziną... normalne jest, że jak się ma usługi 24h to ma się dyżury również w weekendy.... chyba, że czubek twojego nosa widzi tylko twoje problemy...
VALADERMOREX
26.11.2012, 12:19
mam identycznie a co tam zastane po przerwie strach pomyslec...
pytanie jest takie czy ta przerw w ogóle się skończy, bo jak na razie nic nie wiadomo
nie wiem co to jest mojemu kumplowi na moich oczach sie loguje a jak prubuje wejść na moje konto to zawsze sie kończy "ogólny błąd serwera"
niech admin coś z tym zrobi bo zwariuje
jak ktoś wymyśli co jest nie tak to niech do mnie napisze nara :)
dziwne bo np. niektórzy nie mają takich błędów a my mamy i nie wiem co jest grane odpisz plis nara:)
Blaszka1971
26.11.2012, 18:10
Z tym to zdeka przegieles bo nie kazdy jest robotem zaslepionym kasa co bedzie robil w weekendy i swieta (normalni ludzie raczej wola odpoczac i pobyc z rodzina)
A co do programistow to widac im pasuje obecny uklad?Moze im malo placa i malo wymagaja kto ich tam wie
odezwal sie obronca ucisnionych tylko zauwaz kto tu jest dla kogo?gdyby nie my to nawet nie malo a w ogole by im nikt nie placil_zastanow sie samsonie czasami co bazgrolisz!
U Mnie mija już kolejny dzień i nadal nie mogę dostać się do gry "obszar serwera uszkodzony"
W sumie jakby nie było to już drugi tydzień
ja moge sie logowac ale gdy zacząlem przygode to mnie z niej wywalilo wlasnie z tym bledem, a juz mam tam cale wosjko. Nie annuluje przygody bo moze uda im sie rozwiazac ten problem. Lecz czytajac powyzsze komentarze to w to szczerze watpie. Pozdrawiam all
19.11.wywaliło mnie i pojawił się komunikat obszar serwera uszkodzony.tak jest do teraz. kolejna przerwa tech nic nie zmieniła.zostało czekać aż naprawią i grać dalej albo zlikwidować konto.drugi wariant będzie chyba lepszy.
MariaMagdalena
28.11.2012, 02:06
"Co Ty masz 15lat zeby tak się przejmować? Skoro niedziała to nie graj i po sprawie."
romanov2pl
28.11.2012, 08:35
Dziś po wczorajszych cudach udało mi się zalogować.
5 dni to trwało.
I szczerze mówiąc boje się grać, bo to się może powtórzyć..
Kropka42
28.11.2012, 09:03
ja tak mam od 17 listopada i nic sie nie dzieje.
Support tylko przeprasza za utrudnienia
Shadow_mk
28.11.2012, 10:44
6 dzień to samo
e to mało ;) ja juz 14 dni nie moge sie zalogowac nawet pomimo ze nie mam uszkodzonego obszaru ...
kiloklopsa
28.11.2012, 17:45
mam to samo mimo pisania widaomosci i bezposrednie meile
olewke maja na wszystko
piszcze do nich meile wiadomosci z tso ile dacie rade za**** im ta skrzykne moze wtedy cos zrobia
Andre_NH
28.11.2012, 18:25
Witam,
W dniu dzisiejszym dołączam do Was z problemem "Obszar serwera uszokodzony". Pojawił mi się ten komunikat niedawno. Oczywiście zgłoszenie do Supportu wysłane.
Jak czytam ile czasu to u Was trwa to mnie to przeraża. Mam tylko nadzieję, że nic mi nie przepadnie. Oczywiście brak mozliwości utrzymania gospodarki na należytym poziomie wygeneruje mimo wszystkim straty spore. Event przede mną... shit
AnTurek
Chomisiulek
28.11.2012, 19:09
Mam ten sam problem od wczoraj nie mogę wejść na server i wyświetla mi się taki właśnie komunikat ...
Andre_NH
28.11.2012, 20:20
Chomisiulek, pisałeś do Supportu? Otrzymałeś jakąś odpowiedź?
maciek0081
28.11.2012, 21:12
XAAR szkoda że ciągle nie można się logować z uszkodzonymi obszarami serwerów i niebieskimi ekranami - szkoda że ciągle support już 8 dzień nie odpisuje u mnie przynajmniej (znam dłuższe przypadki) na zgłoszone tickety.... po co każesz pisać do supportu w razie problemów (chociażby ostatnia notka o super nowościach i ściąganych serwerach które jeszcze nie dojechały a już są instalowane - tak wnioskuję z treści) jak support nie odpisuje !
CO SIĘ DZIEJE ? MACIE STARYCH GRACZY DALEKO W NOSIE !
Niestety maciek, ale tak jest. Ja już 6 dzień mam ten problem i nie mogę się zalogować. Liczą na to, że przyjdą nowi gracze, którzy będą kupować klejnoty do rozwoju, a starzy gracze już nie muszą zapychać im serwerów. Support mi odpowiedział ze dwa razy na kilka moich maili do nich takimi samymi wiadomościami - "pragnę zapewnić, iż dział techniczny, który jest właściwy do analizy problemów zaistniałych w grze i wprowadzania zmian, kontynuuje prace nad poprawą zarówno jakości, jak i stabilnosci gry." co dla mnie jest informacja ogólnikowa i nie rozwiązuje naszego problemu. Brak słów na ich podejście.
Sirenc001
28.11.2012, 23:05
niestety dziś dopadł mnie ten sam problem.... czy jakieś działanie zostały podjęte w celu naprawienia tego problemu ?? bo jak na razie to na forum nie widzę żeby pisali co jest ta przyczyną i kiedy to zrobią. Takie rzeczy powinny być naprawione w pierwszej kolejności a nie zajmowanie się eventami...
od 19 tego m-ca mam ten komunikat. suport dwa razy odpisał że pracują nad tym.i tyle.to może trwać długo.
Andre_NH
29.11.2012, 07:28
No to nieźle, już 10 dni z tym problemem się borykasz. Nie pocieszyłeś mnie. Jestem maksymalnie wkurzony, bo gospodarka stanie po 24 h. Nawet inni nie mogą wejść na moją wyspę. A tu jeszcze event świąteczny, dobrze, że został przeniesiony. Oby tylko z naszymi kontami nic się nie stało, bo zainwestowałem sporo kasy.
8 dzień to samo , zero odpowiedzi z supportu
maciek0081
29.11.2012, 10:29
witajcie w klubie - 9 dzień - zero odpowiedzi - support nie reaguje... pracujecie pełną parą widzę.... żenada
Shadow_mk
29.11.2012, 11:46
podbijam 14 dni bez logowania ;)
Ja dostałem odpowiedź po 5 (słownie: pięciu dniach) z przeprosinami za zwłokę i prośbą o ponowne przedstawienie problemu.
Ta gra to jakaś tragikomedia. O koszmarze związanym z logowaniem napisano już chyba wszystko, ale kolejne miesiące tylko pogarszają sytuację. Nie wiem, może w Blue Byte na stanowiskach programistów i projektantów zatrudniono muzyków i cukierników.
Strona Blue Byte nie działa już od kilkunastu dni. To jest świadectwo jakości tej gry, firmy i samego Ubisoftu, który nie potrafi zapanować nad swoim adoptowanym dzieckiem.
mam wrażenie że może oni pracują bo coraz więcej jest nowych graczy, ale na pewno nie nad naprawą uszkodzonych serwerów
Podobno support ma 48h na odpowiedz, a czekam juz 5 dni...
Wraz z wprowadzeniem nowszej wersji gry (event świąteczny), część zablokowanych stref powinna zostać odblokowana. Niestety już teraz wiadomo, że nie będą to wszystkie strefy. :(
Mogę jedynie przeprosić i zapewnić, że regularnie przypominam technikom o tym problemie. Niestety też, ze względu na złożoność problemu, nie jestem w stanie podać żadnego konkretnego terminu "naprawy wszystkich stref".
Gdy tylko pojawią się jakieś nowe informacje na ten temat, od razu o tym poinformuję.
Kolejny tydzień mamy czekać ? Do wprowadzenia świątecznego eventu ? I tez nie ma pewności czy to czekanie przyniesie jakieś rezultaty .
ja mam pytanie jakim cudem nagle błąd o godzinie 14:30? bo chyba większość wywaliło zaraz po konserwacji a mi pisze ze na moim obszarze wystapił błąd... fajne kwiatki robicie...
Andre_NH
29.11.2012, 17:38
Wraz z wprowadzeniem nowszej wersji gry (event świąteczny), część zablokowanych stref powinna zostać odblokowana. Niestety już teraz wiadomo, że nie będą to wszystkie strefy. :(
Mogę jedynie przeprosić i zapewnić, że regularnie przypominam technikom o tym problemie. Niestety też, ze względu na złożoność problemu, nie jestem w stanie podać żadnego konkretnego terminu "naprawy wszystkich stref".
Gdy tylko pojawią się jakieś nowe informacje na ten temat, od razu o tym poinformuję.
Czy problem z "zablokowanym obszarem serwera" jest związany z zablokowanymi strefami, o którym piszesz? Czy problem, który jest tematem tego postu dotyczy własnie tego?
Gdyniaman
29.11.2012, 17:48
Obszar servera uszkodzony....tylew dni sie nie moge zalogowac to jakas kpina.Nawet nie poinformuja by czlowiek wiedzial co sie dzieje.To juz jest frajerstwo i hamstwo.Tyle czasu spedzilem na tej grze i wszystko przepada,inni gracze tez.Jak sie ludzie nie mozecie zorganizowac to zajmijcie sie moze czyms innym a nie ze w ch...lecicie.Pozdrawiam?ehhh szkoda mi tej gry.:(
Aktualnie 30.11.12 będę dzwonił do UOKiK około godziny 15-16 bo do 17 pracują czy ktoś jeszcze chce się podpiąć ?
Mnie ten problem - "obszar serwera uszkodzony" - pojawił się dziś, co nie znaczy, że wcześniej nie miałam problemów z logowaniem...
Ale dziwnie - nagle, w trakcie gry, tuż po skonćzeniu przygody (i otrzymaniu wyższego lvl), gra po prostu "zamknęła dostęp". To było rano ok 10 tej i trwa do teraz...
Bardzo chciałabym wiedzieć, czy to oznacza, iż muszę przestać grać?
Aktualnie zaraz będę dzwonił do UOKiK czy ktoś jeszcze chce się podpiąć ?
o 17-stej.... do urzędu ? Powodzenia
Po 2 tygodniach wszystko działa tak jak 3eba
Malami111
29.11.2012, 19:46
Muszę niestety napisać ,to samo ,zamiast lepiej coraz gorzej ,też nie mam szans na zalogowanie ,to irytujące.Jak tak dalej będzie połowa graczy zrezygnuje z kont i gry.
Próbowałem już dzisiaj i zostałem poinformowany ze do tej godziny pracują wiec śmiało jak zadzwonię o 16 to zdążę wytłumaczyć o co chodzi pytanie dalej zostaje do użytkowników mam zamiar załatwić swoja sprawę czy każdego (zbiorowo) ?
To załatw problem za wszystkich, powiedz tam jeszcze, że rezydencje są za ciasne, że maryny nie da się ubić samymi rekrutami oraz, że przez całą dobę na wyspie jest dzień.
EmhyrVarEmreis
29.11.2012, 19:59
o 17-stej.... do urzędu ? Powodzenia
Dzwonic to wy sobie mozecie i do samego pana boga :D proponuje przed pisaniem takich bredni o sądach, i zgłaszaniu do urzędu poczytać najpierw regulamin :)
PS
do organizacji praw człowieka tez zadzwoń, w końcu osadnicy zapitalaja 24h/7dni w tygodniu
Andre_NH
29.11.2012, 20:01
Muszę niestety napisać ,to samo ,zamiast lepiej coraz gorzej ,też nie mam szans na zalogowanie ,to irytujące.Jak tak dalej będzie połowa graczy zrezygnuje z kont i gry.
ale ja się mogę zalogować, tylko podczas uruchomiania gry ten nieszczęsny komunikat się pojawia. No i nikt ze Znajomych nie może wejść na moją wyspę.
BB_Xaar:
Te zablokowane strefy, o których pisałeś, to są te nasze "Uszkodzone Obszary Serwera"?
A no widzisz ja mam również problem z Niebieskim Ekranem tyle że u mnie znajomi mogą wejść na moja wyspę . Czyli to już nie jest jeden problem lecz kilka podobnych z tym samym efektem zblokowania gry .
milansport
29.11.2012, 21:35
Witam, ja od wczoraj borykam się z "Uszkodzonym obszarem serwera". Napisałem do supportu, oczywiście odpowiedzi brak.
Wraz z wprowadzeniem nowszej wersji gry (event świąteczny), część zablokowanych stref powinna zostać odblokowana. Niestety już teraz wiadomo, że nie będą to wszystkie strefy. :(
Mogę jedynie przeprosić i zapewnić, że regularnie przypominam technikom o tym problemie. Niestety też, ze względu na złożoność problemu, nie jestem w stanie podać żadnego konkretnego terminu "naprawy wszystkich stref".
Gdy tylko pojawią się jakieś nowe informacje na ten temat, od razu o tym poinformuję.
BB_xaar czyli rozumiem, że przy konserwacji 06.12 część stref zostanie odblokowana? Od czego będzie zależało, które strefy będą naprawione?
"Technicy" będą ja naprawiali losowo? Czy może konta z największą ilością kupionych klejnotów będą miały pierwszeństwo? Czy może termin zgłoszenia tego do supportu będzie decydował?
Andre_NH
29.11.2012, 22:49
milansport, może Ty powiesz, czy 'zablokowana strefa' to to samo, co 'uszkodzony obszar serwera' będący meritum tego postu?
Nikt nie potrafi mi odpowiedzieć na to pytanie i nie wiem, czy informacja od BB_Xaar dotyczy niniejszego problemu.
Andre_NH
29.11.2012, 22:54
A no widzisz ja mam również problem z Niebieskim Ekranem tyle że u mnie znajomi mogą wejść na moja wyspę . Czyli to już nie jest jeden problem lecz kilka podobnych z tym samym efektem zblokowania gry .
A czy pojawia ci się komunikat "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie."?
Settlerowicz
29.11.2012, 22:55
Ja mam problem tego typu, że mam rozpoczętą przygodę "Wyspa Piratów" i nie mogę do niej wejść. Niech admini się tym mogą zająć:)
Dziś nagle wywaliło mnie z gry. Potem ciągle powyższy komunikat.
Mam odpaloną przygodę Okradać... zostały 2 dni. Jak się jutro nie uda wejść, to upomnę się o swoje przy najbliższej okazji. Dodajmy do tego stracone surowce, produkcję itd.
Proszę mi podać, kiedy będę mogła się normalnie zalogować. I odpowiedź " Nie jestem w stanie powiedzieć ,kiedy i pracujemy nad tym" mnie nie zadowala.
Andre_NH
29.11.2012, 23:36
Witaj w klubie
Lightowy
29.11.2012, 23:38
Czy komukolwiek naprawiono wyspę z błędem "obszar serwera..." bądź załatwiono sprawe tak że gracz był zadowolony?
Settlerowicz
29.11.2012, 23:42
Nagle za dużo graczy się znalazło w grze i trzeba czekać na swą kolej.
Malami111
29.11.2012, 23:44
Jest dokładnie jak napisałeś AnTurek właśnie taki pojawia się komunikat.
Ten sam problem w dniu dzisiejszym od 21.
u mnie tez problem wystapił przy właczonej przygodzie okradać, ok godziny 14 też serwer Kolonia... widzę, że problem staje sie być powszechny
ja obilem wikingow i do soboty mam czas a czekam juz od soboty zeby sie zalogowac o co tu chodzi?? jestem liderem gildi i co teraz moi czlonkowie zaczna sie wypisywac bo sobie pomysla ze mam ich gdzies inwestuje w ta gra dosyc regularnie jakas kase i co mam za to kopa w d.... mam nadzieje ze dzisiejsza konserwacja to zalatwi bo jak nie to czuje sie oszukany
W tym obszarze wystąpił błąd prosimy spróbować ponownie . " Pomocy nooo ; /..
A czy pojawia ci się komunikat "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie."?
Nie , właśnie bez tego komunikatu ... uruchamia się kolejka logowania po czym mogę kliknąć jedynie OK na oknie kolejki i pozostaje niebieski ekran . Wyspa się nie wczytuje .
seba2233xy
30.11.2012, 05:14
Ja tak mam od wtorku 4 wiadomości do supportu wysłałem na żadną nie dostałem odpowiedzi więc chyba mają nas w dupie
Ja wysłałam wiadomość przed momentem. Zobaczymy ile poczekam.
truskolandia
30.11.2012, 07:35
Też dziś nie mogę się zalogować, wczoraj wieczorem też nie ,przygoda mi przepadnie, masakra jakaś !!!!
Lavviina
30.11.2012, 09:15
i co dalej czy ktos jest wstanie odopwiedziec kiedy odzyskam swoje konto http://img641.imageshack.us/img641/5549/support1.png
teoretycznie masz szanse, praktycznie tu sie czeka na to nawet miesiąc... jestem ciekaw czy i kiedy support odpisze...
Malami111
30.11.2012, 09:43
Też napisałam w sprawie tego problemu ,ale myślę ,że szału nie. będzie o ile jeszcze otrzymam jakąś odpowiedź
Edziunia
30.11.2012, 10:25
u mnie od wczoraj to samo:( "OBSZAR SERWERA USZKODZONY" .Nie mogę wejść i wygląda na to że długo nie będę mogła:mad::mad::mad:
nie wiem czy jest na co czekać i chociaż strasznie żal mi wyspy to coraz częściej zastanawiam się nad usunięciem konta.to czekanie coraz bardziej się wydłuża, a nadal nie wiadomo czy to naprawią. jak poczekam tydzień i nic nie zrobią to się zdenerwuję
Bogdan1963
30.11.2012, 10:56
Jak znam życie to kilka dni jeszcze poczekamy.... Później na pocieszenie każdy z nas dostanie kilka kamieni i będziemy bardzo szczęśliwi i zadowoleni...
Nie chcę tu reklamować innych gier ale gram także w coś co nazywa się "********" i tam to jest nie do pomyślenia..
Jestem fanem Settlersów, mam wszystkie wersje, więc zalogowałem się i tutaj przekonany, że przeżyję fajną przygodę. Okazuje się jednak, że nie wszystko co nazywa się Settlers jest fajne... tak masakrycznej gry nie spotkałem w swoim życiu.. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jakie pozostaje jest likwidacja konta i ew. nadzieja, że może kiedyś....
Pozdrawiam wszystkich cierpliwych.....
Malami111
30.11.2012, 11:01
Racja Bogdan1963 na '********ch "to jest nie do pomyślenia ,a w praktyce niewykonalne wręcz .Ja również nigdy jeszcze nie grałam w coś takiego,bo ciężko nazwać to grą i graniem.Likwidacja konta ,to chyba najrozsądniejsza rzecz ,grać się nie da ,więc po co się jeszcze denerwować.
Myślałem ze w końcu będę mógł w coś po pykać już dobra w czuta a tu uj .. Ale nie rozumiem jesli wiedza jak to zrobic lub każdemu graczowi poklei usunąć to czego tego nie robia ?. Jesli chca zarobic na tej grze to niech sie za nia wezmą lub dadzą Sobie spokój . Raczyli by chociaż odpisać na PW ..
Lavviina
30.11.2012, 13:14
a ja zadzwonilam do ubisoft dowiedziec sie co w tej sprawie robia wogole dowiedzilam sie ze czas oczekiwania na odpowiedz supportu jest wydluzony bo maja kilka tysiecy zgloszen :( i ze kilku gracza udalo sie naprawic konta :D wyslalam tez maila bezposrednio do jednego z pracownikow teraz czekam na konkretniejsza odpowiedz ...
Również mam ten sam problem od dwóch dni.... ktoś wie co się dzieje ????
Lavviina daj znać jak dostaniesz odpowiedź
truskolandia
30.11.2012, 17:56
mam taki sam ekran jak Lavviina ...porażka!!!!
Komunikat ;Obszar serwera uszkodzony po 11-tu dniach zniknął oby na zawsze,Na wyspie horror,rekompensaty żadnej.Takie życie .Z czegoś trzeba być zadowolony,czego i wam życzę.
na jakim serwerze jesteś?
realm 3 jeśli to nr.tyle wiem.
tak sobie pomyślałam że może numerkami jakoś naprawiają, ale ja mam realm 7 to i tak sobie poczekam
Gra biega lepiej niż przed awarią,oby tak zostało.Szybkiej naprawy życzę.
Lavviina
30.11.2012, 19:49
dostalam odpowiedz i gra mi smiga ja ta lala :D
Andre_NH
30.11.2012, 20:44
Lavviina, ile czasu się borykałaś z tym problemem?
Andre_NH
30.11.2012, 22:28
Komunikat ;Obszar serwera uszkodzony po 11-tu dniach zniknął oby na zawsze,Na wyspie horror,rekompensaty żadnej.Takie życie .Z czegoś trzeba być zadowolony,czego i wam życzę.
ale ci dobrze, jesteś szczęściarzem. czy możesz zdradzić nam receptę na sukces? Kiedy Ci Support odpisał po raz pierwszy, po ilu dniach? Ja od dwóch dni odkąd mi sie pojawił ten komunikat, nie mam żadnej odpowiedzi.
Aha... wygląda na to, że problem może ustąpić nawet podczas dni, w których nie jest przeprowadzana konserwacja, tak jak to miało miejsce u ciebie
ile czasu czekałas? bo ja czekam od wczoraj na jakikolwiek konktakt...
Pociesze Cię ... ja mam to od tygodnia i tyle samo czekam na odpowiedź supportu ...bez skutecznie .
no naprawdę pogratulować szczęścia , może i my się w końcu doczekamy
pisałem do suprtu 4-ro krotnie odpowiedzi otrzymałem na każdy post,pracujemy staramy się problem jest złożony.pisałem grzecznie.no i doczekałem się dzisiaj.poproszono mnie o odpowiedz czy jest ok.odpisałem że tak i dziękuję. oto tajemnica sukcesu.
od dziś również mam ten problem i nie pisałem grzecznie jak Ty bo to jakieś jaja z tym są. Problem jest znany od długiego czasu, tyle razy powtarzający się, a nadal aktualny. Czy tak działa "dobra" firma?
w firmie pracują normalni ludzie tacy jak my .jeśli kilka osób poprosi cie o pomoc w tej samej sprawie jeden grzecznie a pozostali niegrzecznie -komu pomożesz pierwsze?
Lavviina
01.12.2012, 00:14
po kilku mailach do supportu i braku odpowiedzi zadzwonilam do ubisoft niestety support ma kilka tysiecy takich zgloszen
zapodaj numer to w poniedziałek i my zadzwonimy :)
sonic001
01.12.2012, 00:25
U mnie również taki problem... Napisałem do suportu i czekam na info... Pozdro
myl0rd88
01.12.2012, 00:37
Dzisiaj pojawił się problem, błąd wyskakuje gdy próbuję wejść na przygodę lub ja anulować.
mark2 jak zauważyłeś pracują w firmie. Słowo klucz pracują więc mają pomóc wszystkim po kolei a nie tym co grzecznie proszą.
Grelu.Nie prosiłem grzecznie tylko pisałem bez wulgaryzmów i obelg a to co innego.potem podziękowałem-bo tak mnie uczono.Prawdopodobnie nie miało to żadnego wpływu na czas usunięci usterki ,ale ktoś zapytał gdzie leży tajemnica mojego sukcesu a ja odpisałem tak właśnie.Miałem 11 dni na pisanie i czytanie postów z tej lektury wyciągnąłem wnioski ; winnymi tego zamieszania nie są gracze ale jest nas tylu że musi to potrwać i nic na to ani my ani przysłowiowi oni nie poradzimy.Tym którzy mają dalej ten problem życzę jak najszybszego powrotu do gry.Dziękuję za uwagę ,dobranoc a może jak ktoś woli do widzenia.
storkins
01.12.2012, 06:24
A ja od dwóch dni nie mogę się zalogować :/
Ledwo rozpocząłem przygodę, zniszczyłem dwa obozy i bach- do dzisiaj nie mogę się zalogować. Wiadomo już co z rozpoczętymi przygodami??
truskolandia
01.12.2012, 08:21
A ja od dwóch dni nie mogę się zalogować :/
Ledwo rozpocząłem przygodę, zniszczyłem dwa obozy i bach- do dzisiaj nie mogę się zalogować. Wiadomo już co z rozpoczętymi przygodami??
Ja mam to samo, z tą różnicą, że kończyłam przygodę, pewnie wszystko przepadnie, oby wojsko wróciło....
Witam.Nie wiem co z przygodami bo nie miałem zaczętej jak padło na mnie ale wyglądana to że po 24 godz na wyspie żtcie zamiera więc kopalnie z dużą ilością surowca nie padają.U mnie padło 16 kopalni żelaza ,pola,część studni,2kopalnie węgla.Kopalnie rudy złota przetrwały.Straty są duże ale po 11 dniach spodziewałem się gorszego widoku.Ekwiwalentu za straty nie dostałem .Napisałem do suportu i czekam na odpowiedz.Wojsko z przygody ,jak doczytałem na forum wraca.Tyle wiem .
jedno jest pewne po 24h życie na wyspie zamiera. Wyspa zatrzymuje się zawsze po 24h jeśli nikt (Ty albo znajomi) na nią nie wejdą i nie wykonają na niej jakiejś akcji czyli np nie dadzą bufa. Przy tym błędzie nasz wyspa przestaje istnieć(znika z serwera) wiec fizycznie nikt nie ma możliwości na nią wejść wiec po 24h zawsze wszystko zatrzymuje się.
seba2233xy
01.12.2012, 15:49
Ja bym chciał przed eventem konto odzyskać
współczuje ludziom którzy kupują większe ilości kamyków a te nieroby maja to w tyłku
Andre_NH
01.12.2012, 18:02
Ja cały czas się łudzę, że przed eventem świątecznym problem zniknie. Póki co, gram na tsotesting.com i zapoznaje się z nowymi elementami gry. Wam też tak radzę, bo co nam pozostało.
Ja mam tylko nadzieję, że dane są backupowane w sposób bezpieczny i że nic nie zostanie utracone na wyspie.
Jest weekend nie ma co się łudzić , że support i dział techniczny pracują , trzeba czekać do poniedziałku i mieć nadzieję że coś się ruszy w tym kierunku . Też gram na testowym , przynajmniej tam się nic nie psuje .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.