Zobacz pełną wersję : Obszar serwera uszkodzony
blacq_pl_01
01.12.2012, 21:36
Nie ma się tez co łudzić że dział techniczny pracuje w tygodniu. Ludzie na fejsie piszą że nie mogą zalogować się od 16 listopada....
u mnie problemy się zaczęły po rozpoczęciu przygody "Dzieci Sawanny". Od rozpoczęcia przygody nie mogę się zalogować, jak długo to potrwa?
Andre_NH
02.12.2012, 10:09
Nie ma się tez co łudzić że dział techniczny pracuje w tygodniu. Ludzie na fejsie piszą że nie mogą zalogować się od 16 listopada....
zapodaj linka do tego forum. Kolejny dzień z problemem 'uszkodzonego obszaru'.
z tego co piszą na fejsie , można wywnioskować że problemy zamiast się kończyć cały czas narastają
Andre_NH
02.12.2012, 13:05
sol8895, 'nowa wersja' gry, która zostanie wzdrożona 6 grudnia, wg zapewnień BB_xaar ma kilka stref odblokować, ciekawe tylko czy my się znajdziemy w tej grupie "szczęściarzy".
U mnie mija 4 dni odkąd nie mogę grać. Pewnie nie jest to wiele czasu widząc te same problemy u innych z dłuższym czasem oczekiwania, aczkolwiek dla mojego odczucia jest to bardzo długo.
Gospodarka u mnie pewnie jest zatrzymana i występujące na mojej wyspie kopalnie klejnotów zapewne też już nie praucją. Trochę nad tym ubolewam, gdyż ich produkcja nie jest zatrzymana z mojej woli. Posiadam dwie takie kopalnie, które na dobę wydobywają w sumie 200 klejnotów i każda doba postoju w pewneym sensie generuje takie straty.
Spiechu1
02.12.2012, 13:08
czy to prawda ze po 2 tygodniach nie wchodzenia na wyspe, konto wygasa?
WladczyniCiastek
02.12.2012, 13:15
Tak... Jestem jedną z tych osób, co od 16 listopada nie mogą wejść do gry... Pisałam do supportu... i co? I co z tego? Jak nadal nie mogę wejść... Próbuję codziennie, codziennie te samo rozczarowanie... To jest smutne... Naprawdę smutne...
blacq_pl_01
02.12.2012, 13:27
zapodaj linka do tego forum. Kolejny dzień z problemem 'uszkodzonego obszaru'.
https://www.facebook.com/TheSettlersOnlinePL
EX_Zakrecony
02.12.2012, 13:35
czy to prawda ze po 2 tygodniach nie wchodzenia na wyspe, konto wygasa?
Nie, po 24h od nieobecnosci produkcja na wyspie zostaje zatrzymana, ale żadne konta z racji nielogowania nie są kasowane.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Andre_NH
02.12.2012, 13:51
https://www.facebook.com/TheSettlersOnlinePL
Taki ogólny link to ja znam :) Chodziło mi raczej o ukierunkowanie. Ale ok, już nie potrzeba
leonidas2000
02.12.2012, 16:22
mam to samo obszar uszkodzony najlepsze ze kupiłem klejnoty a tu za kilka godzin mnie wywaliło i koniec kto teraz mi zwroci za te straty cała wyspe szlak trafi
KingLeon
02.12.2012, 16:33
cala wyspe i cala gre az dziw ze jeszcze sa chetni ktorzy chce sie logowac pomimo tylu problemow
Solmann3
02.12.2012, 16:55
chcą się logować bo mają nadzieję . A jak wiesz, to nadzieja umiera ostatnia. Chociaż niektórzy twierdzą że nadzieja to matka głupich ... tak, coś w tym jest ;-) Zgłaszam taki sam problem co wszyscy moi poprzednicy, gra działa jak chce a ja się tylko niepotrzebnie irytuję. Powoli mija mi ochota grać dalej.
Ta gra zasługuje na tytuł BUBEL ROKU 2012!
Fleotria
02.12.2012, 17:13
cala wyspe i cala gre az dziw ze jeszcze sa chetni ktorzy chce sie logowac pomimo tylu problemow
Z forum korzysta garstka urzytkownikow w porownaniu do ogolnej liczby graczy. W czasie gdy ty sie nie mozesz zalogowac nie wazne z jakich przyczyn inni sobie beztrosko graaja. Jak były problemy z logowaniem w mojej gildi sa ludzie ktorzy nie zauwazyli zadnych problemow. Na facebooku "lubię to" ciagle rośnie, wiec czym jest to wasze narzekanie wobec wszystkich graczy??
KingLeon
02.12.2012, 17:15
Jest tym że predzej czy pozniej ten bubel zniknie :)
Zazuzizazuza
02.12.2012, 18:13
Jest tym że predzej czy pozniej ten bubel zniknie :)
Pomazyc dobra rzecz :P
Spiechu1
02.12.2012, 19:23
czy osoby które nie mogą sie zalogować od 2 tygodni lub dłużej, czy od kilku dni, mają szanse dostac sie do wyspy chociaz czasmi? czy jak jest juz ten komunikat to wogóle nie można sie dostac?
czy to sie kiedys skonczy? czy sa osoby ktore to mialy i potem udalo sie grac dalej?
bo nie wiem czy jest sens codziennie probowac? moze czas dac sobie spokoj.
to już jest żałosne. UBISOFT - skąd wy bierzecie informatyków?
Wtopa z koszami nadal jest - kosze giną podczas dawania, bufy gasną po kilku minutach, nie można dawać bufów .... Ludzie żenada!!
Kwestie z logowaniem, wywalaniem z gry - jak zamierzacie to zrekompensować? Dając doładowanie kopalni +250? ŻAŁOSNE
Co dalej (poza kolejnymi, nic nie wartymi, przepraszamy wszystkich graczy)?
mamakalmara
02.12.2012, 22:47
Dołączam do grona "szczęśliwców" trafionych uszkodzonym obszarem serwera. Bardzom ciekawa, czy uda mi się choć liznąć event świateczny :) Przypuszczam, że wątpię.
Cześć.19 listopada wywaliło mnie i pojawił się komunikat -obszar serwera uszkodzony.Po 11 dniach ,4 postach do suportu usterka została usunięta.Pozostało wam tylko cierpliwie czekać.Po 24-godz wyspa zamiera,kopalnie z dużym złożem mają szanse się utrzymać.
mamakalmara
03.12.2012, 07:58
mark2, jakoś wcale mnie nie pocieszasz :) marne 11 dni :)
mam nadzieję że podadzą dzisiaj jakieś nowe informacje
milansport
03.12.2012, 15:02
U mnie po kilku dniach oczekiwania problem został dziś naprawiony :)
takiemu to dobrze, a u mnie dalej lipa
10 dni mija i nawet nikt sie nie odezwal z suppoortu... Tylko wiadomosc systemowa, ze zgloszenie zostalo przyjete tydzien temu...
Support odpisuje znalazłem wiadomości w spamie ... nie wiem dlaczego ... po za tym tłumaczą się że mieli problem z systemem segregowania zgłoszeń , teraz powinno pójść szybciej . To nie zmienia faktu że od 9 dni mam zablokowane konto .
Brahmaparus2
03.12.2012, 16:51
a pomoże mi ktoś z moim problemem? chcę wejść w okno znajomych, ale nie mam tej strzałki pod gwiazdą... albo druga sprawa, chcę rozszerzyć obraz, biorę F11 ale nic nie działa...
Giena_Krokodyl
03.12.2012, 17:01
a mnie otwiera się biała strona:\
Po 11 dniach oczekiwań , odblokowali :)
zatem coś się dzieje..
może post już będzie zbędny i wyląduje w koszu
zobaczymy jak będzie po nocnej przerwie konserwacyjnej...
Pozdro
truskolandia
03.12.2012, 19:10
Po 11 dniach oczekiwań , odblokowali :) czyli mam przed sobą 7 dni bloka, marne pocieszenie :(
Pisałam już tutaj, ale mam wątpliwość... Czy sam wpis na forum wystarczy? "Obszar serwera uszkodzony" pojawia mi się od tygodnia - jest jakaś szansa, że po kolejnej przerwie technicznej coś się zmieni? Czy ktoś coś wie na ten temat?
Spiechu1
03.12.2012, 22:06
mi tez po okolo 14 dniach dzisiaj sie udalo wejsc
Od wczoraj , po wlaczeniu przygody "Wiktor Podstepny" mam to samo.... "Obszar serwera uszkodzony" , nie moge ani wejsc w przygode ani anulowac !!
Tragedia..!
mam ten problem od 29 listopada, to prawie tydzien i nikt i=sie tym nie przejmuje i nie zajmuje?!!! duuupa
truskolandia
03.12.2012, 22:47
Odblokowali mnie, po 4 dniach super!
mysiiaaa
03.12.2012, 22:57
U mnie od wczoraj. A support milczy - ale z tego co tutaj czytam to nie mam s ię co łudzić że szybko sobie pogram :/
Zazuzizazuza
03.12.2012, 23:06
mam ten problem od 29 listopada, to prawie tydzien i nikt i=sie tym nie przejmuje i nie zajmuje?!!! duuupa
Mozliwe ze robią naprawy w jakieś nieznanej nam kolejnosci, wiem marna to pociecha ale fakt faktem coś robia...
Maks2005
03.12.2012, 23:22
Od wczoraj należę :( do klubu "uszkodzonego serwera" oby jak najkrócej zaczynam odliczanie. Na razie support podziękował za zgłoszenie problemu :)
U mnie podobnie. W sobotę (01.12) wylogowało mnie w trakcie przygody i od tamtej pory zamiast gry ten sam komunikat: "Obszar serwera uszkodzony. Prosimy spróbowac ponownie." :( Czekam na odpowiedź z supportu. Ciekawe jak długo?
Po 11 dniach w koncu mi dziala gra...
Maks2005
04.12.2012, 06:20
Czyli jest nadzieja :)
Po zaledwie 5 dniach usterkę u mnie usunięto. Dziękuję.
Dla wszystkich piszących tutaj 10 postów dziennie z jęczeniem, kilka pytań / rad:
- Czy napisaliście chociaż jednego ticketa do supportu, czy tylko jęczycie tutaj? ;>
- Jeśli napisaliście tego ticketa, to zastanówcie się nad jego treścią. Nikt nie lubi chamów. Zawsze szybciej idzie załatwienie sprawy grzecznie ;)
- Moim zdaniem jeden ticket wystarczy. Przy tylu zgłoszeniach, wysyłając dodatkowe tickety tylko wydłużacie czas oczekiwania innym
(Bo np z 2k zgłoszeń robi się 3k ;) )
Nie panikujcie tak. Wyspa się zatrzymuje (ja w zasadzie musiałam odbudować tylko pola i studnie),
wojsko i generałowie wracają cali i zdrowi, drop i exp z przygody jest (jeśli min. 2-osobowa i druga osoba zakończy całą przygodę; jak ma się sprawa z przygodami 1-osobowymi- nie wiem, może ktoś będzie mieć taki przypadek). Ja jestem zadowolona z obrotu sprawy.
Mam tylko jedną myśl- uważam, że nie powinni odpalać eventu, dopóki nie naprawią wszystkim tego błędu.
Zauważcie korzyści: wyjdźcie na spacer- taka ładna zima się zaczęła, gdybyście jeszcze nie zauważyli, wyjdźcie ze znajomymi do knajpy, odpocznijcie od komputera. Zacznijcie żyć ;)
Życzę powodzenia i spokojnie, to tylko gra ;)
Shadow_mk
04.12.2012, 08:24
po prawie 3 tygodniach nadal nie moge sie zalogowac ;/
mysiiaaa
04.12.2012, 11:49
Ty chyba sobie żartujesz!!!
Zamiast tracić czas, może byś się zajął/zajęła rozwiązaniem problemu. A te swoje myśli czy też dobre rady to wsadź sobie w buty. Nie masz tu do czynienia tylo z ludźmi, którzy uwierzą w Twój rzekomy problem czy też jego rozwiązanie. Tu są ludzie, którzy wydają swój hajs, abyś mógł/mogła na koniec miesiąca zobaczyć na rachunku bankowym kilka zer przed jedynką. A tak, swoją drogą to chciałbym zobaczyć minę twojego szefa po przeczytaniu fragmętu "Zauważcie korzyści: wyjdźcie na spacer- taka ładna zima się zaczęła, gdybyście jeszcze nie zauważyli, wyjdźcie ze znajomymi do knajpy, odpocznijcie od komputera. Zacznijcie żyć
Życzę powodzenia i spokojnie, to tylko gra"
PS
Jakby ktoś nie zauwrzył to, wiadomośc wysłana przez Hagnosa została nadana 3 minuty przed oficjalną informacją Xarra, że eventu świątecznego póki co nie wprowadzają. Bez komentarza.
Pozdrawiam
Audytor :)
Po zaledwie 5 dniach usterkę u mnie usunięto. Dziękuję.
Dla wszystkich piszących tutaj 10 postów dziennie z jęczeniem, kilka pytań / rad:
- Czy napisaliście chociaż jednego ticketa do supportu, czy tylko jęczycie tutaj? ;>
- Jeśli napisaliście tego ticketa, to zastanówcie się nad jego treścią. Nikt nie lubi chamów. Zawsze szybciej idzie załatwienie sprawy grzecznie ;)
- Moim zdaniem jeden ticket wystarczy. Przy tylu zgłoszeniach, wysyłając dodatkowe tickety tylko wydłużacie czas oczekiwania innym
(Bo np z 2k zgłoszeń robi się 3k ;) )
Nie panikujcie tak. Wyspa się zatrzymuje (ja w zasadzie musiałam odbudować tylko pola i studnie),
wojsko i generałowie wracają cali i zdrowi, drop i exp z przygody jest (jeśli min. 2-osobowa i druga osoba zakończy całą przygodę; jak ma się sprawa z przygodami 1-osobowymi- nie wiem, może ktoś będzie mieć taki przypadek). Ja jestem zadowolona z obrotu sprawy.
Mam tylko jedną myśl- uważam, że nie powinni odpalać eventu, dopóki nie naprawią wszystkim tego błędu.
Zauważcie korzyści: wyjdźcie na spacer- taka ładna zima się zaczęła, gdybyście jeszcze nie zauważyli, wyjdźcie ze znajomymi do knajpy, odpocznijcie od komputera. Zacznijcie żyć ;)
Życzę powodzenia i spokojnie, to tylko gra ;)
EX_Zakrecony
04.12.2012, 11:58
mysiiaaa: pomiędzy czasem właczenia serwerów a informacją na głównej zawsze jest pewna różnica, sam po ostatniej dodatkowej konserwacji logowałem się przed informacją o zakończeniu.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
mysiiaaa
04.12.2012, 12:02
myśl Zakręcony myśl
Otolujek
04.12.2012, 12:06
U mnie wystąpił problem wczoraj z tym samym "milutkim" komunikatem,również napisałem do support...ciekawe czy raczy odpisać uczciwie o co tu z tym wszystkim chodzi
Witam ja również mam ten problem od co najmniej 4 dni :( Pozdrawiam "serdecznie" support :(
mysiiaaa- o co Ci chodzi? Jestem takim samym użytkownikiem gry, jak Ty, więc nie rozumiem Twoich sugestii, że mam się zająć naprawą problemu, a wzmianka o koncie już w ogóle jest bez sensu. Zastanów się, bo pijesz do nieodpowiedniej osoby- nie mam nic wspólnego z "zarządzającymi" tą grą i nie życzę sobie takich tekstów. Twoje domysły są śmieszne. Do takich wniosków, jak moje, dojdzie każdy co bardziej ogarnięty człowiek ;)
Boli Cię, że u mnie problem naprawiony? Powtarzam- napisałam do supportu grzecznego ticketa, więc może tutaj jest problem co poniektórych? :) Jak od razu wyskakujesz tutaj do mnie z gębą, to mogę sobie wyobrazić, jakiego ticketa posłałaś. (jeśli w ogóle). Jest coś takiego jak kultura, ale tego nie da się nabyć siedząc tylko przed komputerem ;)
Jeśli ktoś ma ochotę wydawać realne pieniądze na tą grę- jego sprawa. Ja nie zamierzam. I nie jest to powód do tego, byś mnie obrażała.
Mój problem został rozwiązany i nie widzę potrzeby, abym się tu dalej wypowiadała. A trollingu uprawiać nie zamierzam., tym bardziej ciągnąć obraźliwego wątku z chamskimi małolatami (niekoniecznie metrykalnie, ale mentalnie na pewno).
Pozdrawiam i życzę wszystkim szybkiego załatwienia problemu.
Pięć dni minęło i moge znowu się logować. Szkoda tylko przygody co przepadła i pól, ale poza tym jest ok. Chociaż odpowiedzi z supportu nie dostałam, to usterka usunięta. Patrząc po ilości wpisów tutaj, pewnie nie maja czasu każdemu odpisywać, że już naprawione i może się logować. Ale chyba lepiej, żeby pracowali nad problemem, niż każdemu z osobna pisali, to co już wie: czy może się logować lub nie. Jak uporają się ze wszystkim, to może będzie ogólny komunikat na forum wyjaśniajacy co i dlaczego.
Pozdrawiam czekających na usunięcie usterki i trzymam kciuki, żebyście czekali jak najkrócej. :)
Blaszka1971
04.12.2012, 20:22
Hagnos ja tylko krotko_kim Ty jestes by mowic komukolwiek co ma robic ze swoim wolnym czasem czy wydawac swoje pieniadze na co chca?Ide o zaklad,ze BB Twoich pogladow nie popiera,wiec swoje zlote mysli zatrzymaj dla siebie!Powtorze po raz kolejny,ze ten dzial na forum ma nazwe:"Problemy techniczne",dlatego ludzie maja prawo pisac o problemach jesli uwazaja,ze dla nich sa to problemy jesli dla Ciebie nie to sie nie udzielaj.Pouczasz widze,bakasz cos o dobrym wychowaniu,wiec uswiadom sobie,ze w temacie w ktorym mnostwo osob pisze o problemach to wlasnie Twoj post jest nie na miejscu i w bardzo zlym guscie!
Ps.osobiscie codziennie czytam wlasnie ten dzial na forum i sledze problemy innych by zminimalizowac mozliwosc wystapienia podobnych problemow u siebie oraz podzielic sie tymi informacjami w swojej Gildii.Gracze,ktorzy opisuja swoje problemy w odroznieniu od Ciebie sa poniekad zyczliwi a Ty jestes poprostu ...sam sobie dopowiedz.
Cebulka33
04.12.2012, 21:49
Po tygodniu tego problemu 2 dni grania i zas to samo żałosna gra
http://fotozrzut.pl/zdjecia/0738bcda88.jpg (http://fotozrzut.pl/)
Mam to od poprzedniego tygodnia, napisany mail do supportu bez odpowiedzi.
BB_xaar dalo by sie cos zrobic z tym.
Z gory dzieki
Edyta
AFRODYTA1
05.12.2012, 07:33
mam to samo :( masakra na testowym to samo :(
U mnie to samo nie mogę się zalogować do gry wogule
Maks2005
05.12.2012, 08:01
Wczoraj po 3 dniach błędu z powrotem w siodle, na razie działa. Trochę cierpliwości i dotrwałem :) Oby się nie powtarzało jak u niektórych.
zalogowało mnie ,lecz nie mogę wejść do gry, zróbcie coś, pracuje i nie mogę pozwolić sobie na czekanie cały dzień
chester2407
05.12.2012, 09:51
Ja teżmam taki problem co dalej robić ???
czupakabaras
05.12.2012, 09:57
ja nie mogę się zalogować na moje pierwsze konto już od ponad miesiąca gdzieś tak od początku listopada i też pisałem do supportu i CISZA
zalogowało mnie ,lecz nie mogę wejść do gry, zróbcie coś, pracuje i nie mogę pozwolić sobie na czekanie cały dzień
Strona glowna, info od wczoraj...
Drodzy Gracze, Przerwa techniczna
w tym tygodniu odbędą się dodatkowe prace
konserwacyjne, które zaplanowano na jutro:
środa, 05.12.2012.
Prace konserwacyjne rozpoczną się około
godziny 01:30 rano, a zakończą się około godziny
10:00 (czasu polskiego). Podczas przerwy technicznej
gra będzie niedostępna.
Powyższa konserwacja uaktywni event świąteczny w grze.
BB_xaar
Androm3da
05.12.2012, 10:00
zalogowało mnie ,lecz nie mogę wejść do gry, zróbcie coś, pracuje i nie mogę pozwolić sobie na czekanie cały dzień
poczekaj aż się konserwacja skończy ;)
Joanjewellery
05.12.2012, 16:52
U mnie też wystąpił ten sam problem,rano jeszcze się zalogowałam, pograłam trochę i po zrobieniu zadania dziennego z nagrodą-prezenty, wypluło mnie z gry i do tej pory nie mogę wejść na swoją wyspę. Wiadomość do supportu wysłałam, zobaczymy......
Benia1984
05.12.2012, 17:12
No i skończyła się konserwacja i dalej nic... pasek ładowania stanął pod koniec i stoi. Nie pomogło czyszczenie pamięci podręcznej, ciasteczek, wtyczek itp. Ponowne logowanie i odświeżanie strony również nie dało efektów.
mam to samo (obszar serwera uszkodzony), wyslalam zgloszenie i zobaczymy... ale nerwica bierze, gdy po wyslaniu zgloszenia dostajemy info "życzymy przyjemnej zabawy" :)
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną i ciasteczka oraz przeinstaluj swojego flasza w przeglądarce powinno pomoc , miałem tak na testowym serwerze i pomogło .
Witam
Nie wiem czy to BB_xaar czy przerwa i update, ale pomoglo i dzis od 10 moge sie zalogowac na wyspe. O dziwo nie bylo tak zle, moze dlatego ze magazyny o pojemnosci 1600 i wszystko sie zatrzymalo.
3maj Cie sie
Edyta
pawelsu34
05.12.2012, 18:27
Ja mam "obszar serweta uszkodzony" od niedzieli, nie pomogło wyczyszczenie pamięci itd. do suportu piszę od kilku dni i ZERO odpowiedzi. Ma ktoś jakiś pomysł żeby w jakiś sposób rozwiązać ten problem, bo na suport nie ma co liczyć. Na reklamy w TV ich stać ale żeby zatrudnić jeszcze osoby do np. rozwiązywania problemów technicznych albo przynajmniej do odpisywania to im szkoda kasy. Po prostu mają wszystkich w d....!!!
Witam .. u mnie to samo ,,, obszar serwera uszkodzony.. zalogowalem sie rano a potem troch i koniec gry ni z tego ni z owego....
oczywiscie napisalem do suporrtu no i czekam... moze sie ktos zlituje i mnie naprawi :(:(:(
no nie to jakaś kpina śnieg prezenty brak informacji i jeszcze to
Ja chyba napisze o tym na angielskim forum bo to żal
Red_Witch
06.12.2012, 10:03
http://images44.fotosik.pl/521/dc7f2866dd9123fegen.jpg
coś czuję że ja też trafiłam do grona wybranych :)
Mi pokazuje komunikat "w tym obszarze wystapił bład.Prosimy sprobowac ponownie" gdy chce wejsc na wyspe przygody Czarni Rycerze.
http://images44.fotosik.pl/521/dc7f2866dd9123fegen.jpg
coś czuję że ja też trafiłam do grona wybranych :)
W twoim przypadku nie jest to uszkodzenie sektora , wystarczy że całkowicie oczyścisz przeglądarkę z pamięci podręcznej i ciastek oraz wyczyść pamięć flasha a najlepiej go odinstaluj i zainstaluj ponownie .
kashya1958
06.12.2012, 11:49
dokladnie gamonie
LSI26 jeszcze raz gratki znowu gramy czyt post 50
odblokowany pozdro
Raze_raze
06.12.2012, 14:25
mam to samo od wczoraj - 'obszar serwera uszkodzony', żadne czyszczenie, przeinstalowywania nie pomogły :(
Merigold_
06.12.2012, 15:21
U mnie od wczoraj dokładnie taka sama informacja 'obszar serwera uszkodzony' (sprawdzane na trzech komputerach, cache oczywiście czyszczony). Loguję się, ale nie mogę wejść do gry, nikt też nie może wejść do mnie, żeby np. rzucić buffy. Napisałam do supportu, póki co żadnej odpowiedzi.
Edit:
Pisałam tego posta jakieś 20 minut temu, więc mogłabym go po prostu usunąć, ale jednak zwracam honor. W tym momencie gra już działa, przygoda, którą wczoraj rozpoczęłam jest, wszystko się zgadza :)
Joanjewellery
06.12.2012, 17:37
Witam, moja wyspa została dzis odblokowana, napisałam o pomoc do BB_xarra na facebooku i po 10 min odblokowali mi konto po jego interwencji :))
znajdźcie go na the settlers online na facebook :)) powodzenia :D
Tak... ja tez chcialbym bardzo podziekowac BB_xarrowi za interwencje w sprawie usterki :) jestem naprawde bardzo wdzieczny:)
pozdrawiam
Alonso225
07.12.2012, 01:15
również mam taki sam problem
general_ss
07.12.2012, 21:11
Witam
widze ze nie jestem osamotniony....od tygodnia nie moge sie zalogowac
http://zapodaj.net/2021dcdf5fced.gif.html
Zglosilem 3 dni temu do supportu i cisza
też mam to samo i tez cisza zgloszone wczoraj . wtedy kiedy wywalilo . hehe a jak tu kase wkladac jak w kazdej chwili konto mozna stracic.... :D, Widze czekacie po pare tyg uff event mam za soba i mikolajki od BB ladne , dali mlyn itp ktory mi za 5 min zabrali a raczej nie mlyn tylko wszystko nic czeekam . z tydzien i chyba odpuszcze na jakis czas, 9 miesiecy gry i koniec nagle w pare sekund , mowicie ze oni nic nie umia, a jednak umia ;D i jednak w BB to jest robota niby cos sie robi a efektow zadnych + wyplata :D zlozyli Assasin Creed III a tego nie moga? dziwne troszke...
marian222222
08.12.2012, 13:48
Podobno trzeba napisać do supportu i cierpliwie czekać niektórzy czekali nawet dwa tygodnie ale każdy się doczekał ja mam ten sam problem od środy 07.12. i czekam zobaczymy po dwóch tyg.
Oby ale wiesz rekompensate jakas by wypadalo bo event...
EDIT:
Odzyskalem konto przed chwila , jest ok tyle ze przygoda poszla...
DonFrogg
09.12.2012, 09:35
Witam, po 9 dniach i 3 mailach wyspa odzyskana, trza cierpliwie czekac, aż suport wyspe odblokuje, wazne ze pracują nad problemem
Orkann102
09.12.2012, 16:20
u mnie to samo
SIR_HULKEN
09.12.2012, 17:02
Nie mogę sie od soboty zalogować - co za masakra!
Cześć też mam ten sam problem przy logowaniu proszę o pomoc w tej sprawie.Z poważaniem AZ326
mnie niestety tez dzis to spotkalo, może ktoś napisze komu już się udało wrocić do gry, jak rozwiązać ten problem?
asker-ona
10.12.2012, 11:33
Witam w gronie poszkodowanych: "Obszar serwera uszkodzony". Niestety ja już trzeci dzień się z tym męczę, tzn. nie mogę się zalogować!!! Wiadomo coś więcej na ten temat? Mam odpuścić, czy cierpliwie czekać? Doradźcie coś.
Pozdrawiam,
I.
BASAIDAI
10.12.2012, 17:15
jak wyżej problem od chyba 4 dni pomimo proponowanej zmiany (Mozilla , Chrome, Internet explorer) Chyba trzeba usunąć konto...
Witam
EDIT :
Dzis dostalem rekompensate
45 klejnotow
20 prezentow
150 mapek
WItam!!
Od wczoraj 09.12.2012r. w trakcie gry ok.18-20 pojawił się ten problem, teraz przy każdej próbie zalogowania się w grze, razem z Poradą Dnia pojawia się również komunikat:
"Obszar Serwera Uszkodzony.
W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie"
Witam,
próbując wejść do przygody lub ją anulować mam info: "Obszar Serwera Uszkodzony.
W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie". Moje pytanie brzmi: czy jak upłynie czas przygody to generałowie i wojsko wrócą? Czy trzeba czekać aż BB coś zrobi?
srelttes2012
10.12.2012, 22:29
witam,
co do "uszkodzonego obszaru serwera" to nadzieja matką g.... (opisze pokrótce sytuacje która spotkała znajomego)
Od wystąpienia problemu z uszkodzonym obszarem serwera mijają juz 2 miesiace. Odpowiedz supportu (a raczej miłej Pani Tereski) była szybka 2 propozycje - pierwsza czekać az problem zostanie naprawiony badz reset konta i start od poczatku (co prawda support po długich pertraktacjach przez Panią Tereskę zobowiazał sie zwrócić wszystkie zgromadzone surowce i klejnoty) Tylko, że znajpomy w połowie 49lvl praktycznie wszystko rozbudowane na maxa za czym idzie pol roku grania dzien w dzien a nawet nocami ... i miałby zaczynać od nowa - KPINA !!! Po miesiącu Pani Tereska zaproponowała znajomemu, aby oddzielił konto z Facebookowego do Uplay (otrzymał instrukcję). Tylko w czasie konwersji wystapił znany problem z oddzieleniem konta. Od tamtej pory znajomy nie może zalogować sie wogole - dlatego na jego prośbę pisze ten wątek. Fakt, że dzieki temu prawdopodobnie puścił problem z uszkodzonym obszarem serwera bo zarówno ja jak i inni wspólni znajomi mozemy wejsc na jego wyjałowioną nieobecnością wyspe (wcześniej tez nam wywalalo komunikat z uszkodzonym obszarem serwera). Co do dialogu z supportem w osobie Pani Tereski to przez te 2 miesiące od wystapienia problemu zostało wysłane ponad 50 maili kazdy miał odpowiedz najcześciej nastepnego dnia ale zdazało sie że rozmowy trwały na bieżąco i za każdym razem na koniec przeprosiny za utrudnienia itd itp. Do chwili obecnej brak rozwiązania problemu zwiazanego z usługą Uplay.
Witam
Dołączam się do grupy użytkowników, którzy nie mogą się zalogować z winy uszkodzonego obszaru serwera.
Wczoraj w godzinach wieczornych zostałem rozłączony z komunikatem błędu i od tej pory mam problem. Od razu napisałem do suportu i zobaczymy co się stanie :P
Nie wiem czy jestem w czepku urodzony, czy w moim przypadku suport zadziałał tak szybko. Aczkolwiek usterka została usunięta i już mogę logować się do gry. Z mojej strony skromne podziękowania.
Witam i sie dołączam do grupy wybranych :D brak gry od 7 grudnia :) cos mi sie wydaje ze chca nas wyeliminowac ;) nadmiar graczy i brak miejsca na serwerach :P
Co prawda staram się tutaj zaglądać regularnie (przynajmniej raz dziennie) i próbować coś pomagać z tymi zablokowanymi strefami, jednak nie zawsze jestem w stanie rozwiązać problem. Gdyby ktoś jeszcze miał problem z zablokowaną strefą, proszę się wpisać do tego tematu - niczego nie obiecuję, ale mogę spróbować pomóc.
EDIT:
oczywiście proszę nie traktować tego tematu jako odpowiednika Supportu - przykładowo, nie przyznaję żadnych rekompensat na podstawie wpisów na forum, jednak w niektórych przypadkach udało się już pomóc, przez co powrót do gry mógł nastąpić nieco szybciej.
Witam,
Od wczoraj ja i mój mąż mamy ten sam problem pisałam do suporta ale jak narazie niestety nic i jak tu wygrać współrywalizację ewentu koniec świata, mam nadzieję na szybką naprawę.
Super jestem odblokowana, odzyskałam dostęp a jednak czasami działają szybko, pozdrawiam suport,życzę wam aby tak każdy mógł tak szybko powrócić do gry.
Dziękuje BB xarr mój działa a męża ncik to Jasiu-21-09
Magda70, proszę spróbować teraz, być może pomogło. Niestety nie wiem jaki nick ma mąż.
Co prawda staram się tutaj zaglądać regularnie (przynajmniej raz dziennie) i próbować coś pomagać z tymi zablokowanymi strefami, jednak nie zawsze jestem w stanie rozwiązać problem. Gdyby ktoś jeszcze miał problem z zablokowaną strefą, proszę się wpisać do tego tematu - niczego nie obiecuję, ale mogę spróbować pomóc.
EDIT:
oczywiście proszę nie traktować tego tematu jako odpowiednika Supportu - przykładowo, nie przyznaję żadnych rekompensat na podstawie wpisów na forum, jednak w niektórych przypadkach udało się już pomóc, przez co powrót do gry mógł nastąpić nieco szybciej.
Witaj,
pisałem już w piątek do supportu o moim problemie, ale do dzisiaj nie dostałem stamtąd odpowiedzi, więc może Ty mógłbyś mi pomóc. Próbując wejść w przygodę lub ją anulować mam komunikat Obszar serwera uszkodzony i wyrzuca mnie z gry. Zablokowaną mam całą armię i wszystkich generałów, co uniemożliwia mi wzięcie udziału w evencie koniec świata. Może udałoby Ci się rozwiązać ten problem?
U mnie też jest ten sam problem. Obszar serwera uszkodzony i wyrzuca mnie z gry. Jeszcze dziś do tego wysłałem kasę żeby postawić parę budynków i klapa.
Dzięki piękne BB xaar ja już mogę grać a nick męża to Jasiu-21-09
misiasia
11.12.2012, 21:35
u mnie po południu zakwitł kwiatek w postaci "obszar serwera uszkodzony"
mój nik misiasia , serwer 7
jeżeli da się z tym coś zrobić, to byłabym wdzieczna
Witam,
Ja zgłosiłam mój problem do suporta ale nie dostałam odpowiedzi, ale mod BB xaar mi i mojemu mężowi pomógł nasza niezdolność do gry trwała zaledwie 24 godziny, on często odwiedza forum i naprawdę pomaga jestem mu naprawdę wdzięczna bo kilka miesięcy grania i nagle brak możliwości jest naprawdę stresujące, ale od niego uzkyskałam pomoc i pozostaję jego dłużnikiem. Pozdrowienia dla BBxaar.Dzięki
JA-RO-13
11.12.2012, 23:13
Witam
Mam identyczny problem od południa 07.12.2012. Wywaliło mnie w trakcie robienia przygody gdy chciałem przesłać ostatnią partię wojska - do ostatniego ataku i nagle .... kicha. od tamtego czasu nie moge się zalogować, produkcja złotych monet (kopalnia, piec do wytopu, menmica) działały na buffach - więc straty można liczyć w setkach monet, tartak egzotyczny też, brak nagród za zadania dzienne - to też znaczne straty, no i ... prezenty zarówno z handlu jak i z zadań - plany zakupu chaty łowcy jeleni przepadły. Bład uniemożliwia też udział w "zawodach miedzyserwerowych".
Napisałem do supportu - i nic - poza automatyczną odpowiedzią.
Mam nadzieje, że szybko poradzą sobie z tym błędem i że po naprawieniu błedu gry dostanę (tak jak i inni gracze w tej sytuacji) odpowiednią rekompensatę.
Pozdrawiam
bystra1236
11.12.2012, 23:44
witam,
także mam problem z zalogowaniem, załamka:(
nie mogę zrobić przygody Koniec Świata, a moje wojska czekają ...
pozdrawiam
Lightjay
11.12.2012, 23:52
Witam
Mam identyczny problem od południa 07.12.2012. Wywaliło mnie w trakcie robienia przygody gdy chciałem przesłać ostatnią partię wojska - do ostatniego ataku i nagle .... kicha. od tamtego czasu nie moge się zalogować, produkcja złotych monet (kopalnia, piec do wytopu, menmica) działały na buffach - więc straty można liczyć w setkach monet, tartak egzotyczny też, brak nagród za zadania dzienne - to też znaczne straty, no i ... prezenty zarówno z handlu jak i z zadań - plany zakupu chaty łowcy jeleni przepadły. Bład uniemożliwia też udział w "zawodach miedzyserwerowych".
Napisałem do supportu - i nic - poza automatyczną odpowiedzią.
Mam nadzieje, że szybko poradzą sobie z tym błędem i że po naprawieniu błedu gry dostanę (tak jak i inni gracze w tej sytuacji) odpowiednią rekompensatę.
Pozdrawiam
Mam dokładnie to samo od 7.12 średnio co minute mnie wyrzuca, pisałem do suporu i nic dalej nie mogę grać. masakra mój nick lightjay
Witam,
Mam to samo od dwoch dni....Obszar serwera uszkodzony..... i nic sie nie da zrobic - wejsc na mape , dziennych misji za prezenty nic,
Prosze o naprawienie tego
Ghost28, obawiam się, że w przypadku przygody nie mogę wiele zrobić, ale przed chwilą przesłałem zapytanie w tej sprawie - może dowiem się czegoś nowego.
Jasiur, misiasia, JA-RO-13, bystra1236, Lubudu: proszę spróbować teraz, być może pomogło, jeśli nie to niestety trzeba czekać. :(
Lightjay, na Twoim koncie nie występuje zablokowana strefa, więc problem leży gdzieś indziej, być może to przeglądarka, być może wersja flasha, być może cache - trzeba poczekać na odpowiedź od Supportu.
EDIT:
Ghost28, proszę spróbować teraz - być może coś pomogło.
JA-RO-13
12.12.2012, 14:14
BB_xaar dziękuje za informację - udało się zalogować i nawet wszedłem do gry - dziękuje za reakcje (chociaz nie zaliczyło mi dzisiejszego logowania - bo Premoia za logowanie wskazana przez grę to wielki czerwony X)
Pozostaje jednak do roztrzygniecia kwestia strat w grze spowodowanych tą awarią -
- straty spowodowane przez
- niemożliwość codziennego logowania się do gry - tu szczególnie boli strata klejnotów
- przekroczenie czasu realizacji przygody - zarówno "łupy" z samej przygody jak i z tego że była moim zadaniem dziennym - i to całkiem dla mnie cennym, dodatkowo strary wśród oddziałów wojskowych, które tez przeciez kosztują
- jak również niemozliwościa wykonania kolejnych zadań dziennych w tym szczególnie tych za prezenty
- rozregulowanie gospodarki - niektóre zakłady puszczałęm tylko na buffach - i nie mogłem ich przez 4 dni wyłączyć, a zasoby leciały, wyczerpanei złoża i zawalone kopalnie - wiec staneło wydobycie
- niemożliwośc uczestniczenia w wymianie handlowej szczególnie w okresie iwentowym (chociaż jest to trudnie do oszacowania - co musze przyznać, ale mozna przyjać tu pewną obserwację trendów dotychczasowych poczynań gracza).
Czy w związku z tą awarią administratorzy zamierzaja jakoś zrekompensować straty graczy?
Jasna odpowiedź w tej kwestii jest chyba ważna dla nas wszytkich.
Pozdrawiam
JA-RO-13, oczywiście rozumiem, że przez całą sytuację czujesz się stratny, jednak tak jak pisałem, z poziomu forum na pewno nie zostanie przyznana jakakolwiek rekompensata. Proszę przekazać swoje zastrzeżenia bezpośrednio do Supportu i poczekać na odpowiedź. :)
Ja od wczoraj mam problem z logowaniem. Po załadowaniu gry wyskakuje okienko z nagłówkiem: "Obszar serwera uszkodzony", w tekście: "W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować później"... I tak jest od wczoraj od 22, kiedy to mnie wywaliło... Przed chwilą próbowałem ponownie i nic...
Akurat miałem włączone mennice, piece, miecze itd Ok. 23 kończyły się buffy, więc wszystko od wczoraj chodzi bez premii... Aż się boję co będzie, jak się zaloguję :( Na dodatek robiłem przygodę Koniec Świata (zrobiłem ponad połowę mapy), której zapewne już nie zdążę dokończyć :(
PS. Napisałem do supportu, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia, że wiadomość doszła... Czy powinienem dostać jakieś automatyczne potwierdzenie, że wiadomość doszła?
karcia1986
12.12.2012, 15:20
Ja także od 2 dni mam taki komunikat i nie mogę się zalogować do gry
JA-RO-13
12.12.2012, 15:38
BB_xaar - dziękuję za pomoc.
Już zgłosiłem "rekompensatę" do supportu
pozdrawiam
Dzięki za pomoc BB_xaar, pomogło, wojsko wróciło, generałowie też.
Jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc.
Ghost28, obawiam się, że w przypadku przygody nie mogę wiele zrobić, ale przed chwilą przesłałem zapytanie w tej sprawie - może dowiem się czegoś nowego.
Jasiur, misiasia, JA-RO-13, bystra1236, Lubudu: proszę spróbować teraz, być może pomogło, jeśli nie to niestety trzeba czekać. :(
Lightjay, na Twoim koncie nie występuje zablokowana strefa, więc problem leży gdzieś indziej, być może to przeglądarka, być może wersja flasha, być może cache - trzeba poczekać na odpowiedź od Supportu.
EDIT:
Ghost28, proszę spróbować teraz - być może coś pomogło.
luk-asz, karcia1986, proszę spróbować teraz - być może pomogło.
Witam
Mam ten problem już od piątku 07.12.2012 i nadal nic sie nie dzieje zgłaszałem to pomocy technicznej i dalej nic zadnej informacji bardzo proszę o pomoc w tej sprawie
Queen_Miracle
12.12.2012, 20:30
Ja mam ten problem od 2.12 i po mimo interwencji Xaara nie udało sie zalogować a od supportu nie mam żadnej odpowiedzi :(
Witam,
Pisalem do supportu i od tygodnia nie mam odpowiedzi.
Czy ktos mi przywroci konto ze stanu na dzien 04.12.2012 ?
Serdecznie Dziekuje z gory
http://img694.imageshack.us/img694/5477/72214112.png (http://imageshack.us/photo/my-images/694/72214112.png/)
http://img812.imageshack.us/img812/3466/81829926.png (http://imageshack.us/photo/my-images/812/81829926.png/)
Nick : Magic
Server : nowa ziemia 1
HELP!
Connor74
12.12.2012, 22:13
Ja piszę w imieniu kolegi z gildii. Nick: postronek, problem oczywiście ten sam.
Mam takie wrażenie, że support traktuje nas "z góry" ja otrzymałem odpowiedź na nurtujący mnie problem po około 2 tyg. No ale może mają dużo pracy w końcu jesteśmy na etapie Bety. Liczę na szybkie rozwiązanie problemu.
P.S. Info do supportu zostało już wysłane.
P.S. 2 Niemcy robią to specjalnie na naszych serwerach, abyśmy nie wygrali rywalizacji w ocalaniu świata :)
P.S. 2 Niemcy robią to specjalnie na naszych serwerach, abyśmy nie wygrali rywalizacji w ocalaniu świata :)
Jednego z odpalona przygoda juz z sabotowali :P
Melduje sie Lubudu - dziekuje BB_xaar juz gra dziala :)
Pozdrawiam
U mnie też działa! Dzięki BB_xaar ;) Na przyszłość wiem, że lepiej wrzucać info o problemach na forum, niż pisać do supportu :)
U mnie też pojawił się ten problem ok 2 godziny temu...
Witam,
ja po około miesiącu gry wracam z problemem na forum. Pierwszy raz błąd "obszar serwera uszkodzony" dopadł mnie :( 3 miesiące temu. Po miesięcznym oczekiwaniu dostęp do konta został przywrócony. Niestety nie na długo, po miesiącu gry sytuacja sie powtarza. Znowu nie mam dostępu do konta. (problem zgłoszony do suportu)
Wniosek : problem nie został rozwiązany definitywnie. Konta sa odblokowywane jedno po drugim. BB najprawdopodobniej nie zna dokładnej przyczyny błędu i na chwilę obecna nie zna globalnego rozwiązania problemu "obszar serwera uszkodzony"
Także pewnie niedługo sie zobaczymy lub nie! Ja już jestem zmęczony ta sytuacją i rozważam zaprzestanie gry. W tej sytuacji to strata czasu oraz pieniędzy.
POZDRAWIAM!
6 grudnia po otrzymaniu prezentów w grze i postawieniu budynku Młyn Wodny straciłem możliwość dalszej gry z powodu uszkodzonego obszaru serwera. Czterokrotnie pisałem pisałem do supportu zgłaszając problem, następnie 2 razy z zapytanie o przybliżony czas usunięcia usterki i ostatni raz 2 dni temu w celu przypomnienia nierozwiązanego problemu. Nie otrzymałem nawet jednej odpowiedzi. W dniu dzisiejszym po pracach konserwacyjnych odzyskałem dostęp do konta. Wnioski - nie widzę najmniejszego sensu w pisaniu do supportu - nie odpisują a awarie jeśli zostaną usunięte to przy globalnych konserwacjach serwerów. Gdybym do nich nie pisał i tak dziś miałbym działające konto. Pytałem ich również czy otrzymam jakąś rekompensatę za utracony tydzień gry (samych desek z drewna iglastego straciłem 65000) - odpowiedź otrzymałem po zalogowaniu - nawet wiadomość z magicznym słowem nie było a co dopiero rekompensata. Ticket#PL-2012120611001208
pozdrowienia dla supportu
TazStalowyPazur
14.12.2012, 10:11
Od wczoraj i mnie dopadła nieuleczalna na polskich serwerach bolączka "Obszar serwera jest uszkodzony".
Czytam posty i stwierdzam, ze nie ma co strzępić klawiatury, pseudo support :cool: i tak nic nie wie, poza czepianiem się o interpunkcje (ROTFL) i banowaniem nie są wstanie nic naprawić.
Wesołych świąt ludziska :o
pojawił się ten sam błąd u mnie. dziś od około 11 nie mogę wejść na swoje konto :/
TazStalowyPazur, Wienio: proszę spróbować teraz - być może pomogło.
Witam wszystkich. Wyżej opisywany problem pojawił się także u mnie, wczoraj przed 17.00. Mam aktywna przygodę do zadania więc wygląda na to ze mi przepadnie. Poszła wiadomość do supportu, jednak nie łudzę się że odpiszą tak samo jak na wiadomość z 3 grudnia. MOD_Zakręcony poinformował mnie ze nie ma możliwości sprawdzić co jest. Wygląda na to ze pozostaje mi cierpliwie czekać. Może BB coś zaradzi.
Queen_Miracle
15.12.2012, 14:31
Dziś mijają 2 tygodnie od problemu uszkodzonego serwera w moim przypadku i odpowiedzi nadal brak :( Nie liczę na to że support szybko odpowie.
Od wczoraj nie mogę się zalogować do gry:/ Za każdym razem jak wciskam "GRAJ" wyskakuje komunikat " Obszar serwera uszkodzony" 789
Czy ktoś ma podobny problem?
Kiedy można się spodziewać rozwiązania problemu?
Shadow_mk
16.12.2012, 15:44
ehh to walkowane jest nagminnie i szykuj sie ze raczej szybko to nie bedzie naprawione ..... znajomi tez nie moga cie bufowac bo im taki sam komunikat wyskakuje jak proboja wejsc do ciebie ... musisz zglosic do supportu o tej sprawie i uzbroic sie w cieprliwosc (koledzy czekali do 3 tygodni )
najlepiej jak bys jeszcze opisal po jakiej akcji/ dzialanu / zadaniu /przygodzie czy co tam robiles to nastapilo
Jolinaro
16.12.2012, 19:40
Właśnie stało mi się to samo.
Komix01 i jak to się u Ciebie skończyło?
Danusiaxxx
17.12.2012, 01:31
ponad dwa dni juz nie moge wejsc a suport to olewa
Danusiaxxx
17.12.2012, 02:09
od okolo 36 godz mam problem z wejsciem na konto , obszar uszkodzony mimo email do suportu zadnego odzewu czy wogule mozna liczyc na jakas pomoc od kogos bo juz stracilam checi wogule na gre by tu wchodzic , dobrej nocy((
krotos666
17.12.2012, 02:29
w weekend nie liczcie na nic
W tygodniu .... czas oczekiwania do 2 tygodni ... może z lekkim hakiem
ewentualnie zasypcie ich mailami, wydłuży się o kolejne dwa tygodnie.
Sorry za ironie, wiem, że to wqurzające, ale nie dajcie się ponieść emocjom.
Od dawna wiadomo, że w weekend nic nie zdziałacie, bo support nie pracuje.
Właśnie stało mi się to samo.
Komix01 i jak to się u Ciebie skończyło?
Nadal to samo
W sobotę miałam robić kolejny Koniec Świata. I od soboty nie mogę się zalogować. Ten sam błąd: "Obszar serwera uszkodzony". A nie wspomnę już o kopalniach, po powrocie zastanę pewnie same ruiny. Masakra
zawiszcz
17.12.2012, 10:22
Witam. Też nie moge sie zalogować od 4 dni
Belhior, komix01, Jolinaro, Danusiaxxx, Meggan: proszę spróbować teraz, być może pomogło.
krotos666, zawiszcz: utrudnienia o których piszecie nie mają nic wspólnego z zablokowanym obszarem serwera.
Queen_Miracle, wygląda na to, że problem występujący na Twoim koncie jest bardziej złożony - obawiam się, że nie mam jak pomóc. :(
Witam,
I niestety u mnie też od pewnego czasu pojawia się ten błąd: Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie.
Mam wielką prośbe do BB_xaar o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Z góry dziękuje.
Belhior, komix01, Jolinaro, Danusiaxxx, Meggan: proszę spróbować teraz, być może pomogło.
krotos666, zawiszcz: utrudnienia o których piszecie nie mają nic wspólnego z zablokowanym obszarem serwera.
Queen_Miracle, wygląda na to, że problem występujący na Twoim koncie jest bardziej złożony - obawiam się, że nie mam jak pomóc. :(
W końcu się udało.
Ale niestety nie dostałem kryształów za codzienne logowanie:/ i znowu muszę cały tydzień czekać:/
IceCool, proszę spróbować teraz - być może pomogło.
Dzięki BB_xaar za aktywność i wielką pomoc graczom z tym problemem.
Miło jak widać że interesują Cię problemy graczy i starasz się pomagać.
Szacunek....
*post rozpoczęty przez asker78, 16.11.2012 12:20
McPiotr94
17.12.2012, 18:46
Chyba każdy tak ma.
Queen_Miracle
17.12.2012, 20:22
To sobie poczekam :( ale jest nadzieja bo support się odezwał (po 15 dniach)
IceCool, proszę spróbować teraz - być może pomogło.
Dzięki teraz działa :)
Jesteś BB_xaar Wielki :)
Dzięki za pomoc, pozdrawiam serdecznie.
Belhior, komix01, Jolinaro, Danusiaxxx, Meggan: proszę spróbować teraz, być może pomogło.
krotos666, zawiszcz: utrudnienia o których piszecie nie mają nic wspólnego z zablokowanym obszarem serwera.
Queen_Miracle, wygląda na to, że problem występujący na Twoim koncie jest bardziej złożony - obawiam się, że nie mam jak pomóc. :(
Działa, wielkie dzięki! Pozdrawiam
CptObvious
18.12.2012, 15:32
Niestety od wczoraj mam ten sam problem ;/
Danusiaxxx
18.12.2012, 18:17
BB_xaar dzieki bardzo znow moge grać pomogles ,, dziekuje bardzo za szybką pomoc pozdrawiam serdecznie szacunek))
sreltteS
18.12.2012, 22:46
Nie bede sie rozpisywał bo juz opisywałem moj przypadek z uszkodzonym obszarem serwera - powiem krótko support walczył z tym przeszło 2 miesiące dodatkowo wynikł problem z oddzieleniem konta od facebooka. A dzieki zaangażowaniu BB_xaara jeden dzień i problem został rozwiazany - za co jeszcze raz dziekuje i załuje ze od razu nie zgłosiłem sie do wlasciwej osoby. A support zaproponował mi zebym wybrał rekompensate która by mnie satysfakcjonowała (w granicach rozsądku oczywiscie).
maslo888
19.12.2012, 01:18
witam od dwoch dni nie moge sie zalogowac prosze o pomoc
maslo888, wygląda na to, że obecnie na Twoim koncie nie występuje problem z zablokowanym obszarem - jeśli nadal nie możesz wejść do gry/zalogować się, bardzo proszę napisać bezpośrednio do Supportu.
Ja niestety również mam komunikat przy próbie wejścia na konto o treści http://zapodaj.net/images/430e6bd96b993.jpg dało by rade to naprawić ?
robert6ka
21.12.2012, 23:03
dokładnie ten sam problem
u mnie to samo niestety od wczoraj od 22
Witam
Od dzisiejszego poranka również posiadam ten sam problem.
Agnieszka_73
22.12.2012, 21:11
musiałam się przelogować i nie mogę dostać się teraz na wyspę, po wciśnięciu "graj" mam biały ekran, na trzech różnych kompach to samo :((
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.