PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Propozycje budynków eventowych



Van-de-Lord
10.11.2012, 18:28
W związku, że szkółka wiejska nie cieszyła się zainteresowaniem to proponuję 2 budynki które zapewne chętniej byłyby brane. Jest to w prawdzie przeniesienie opcji z magazynu prowiantu do budynku ale wydaje mi się że część z graczy powinna być zadowolona.

1. Hodowca ryb

Funkcja: produkcja rybek do stawu
Czas produkcji: 6 minut
Zasoby: Pobiera 1 chleb / Produkuje 2 ryby w stawie
Inne: można upować i buffować


2. Leśniczy (by Maghemit)

Funkcja: produkcja dziczyzny w złożu
Czas produkcji: 30 minut
Zasoby: Pobiera 2 wiadra wody i 3 ryby / Produkuje 5 kawałków mięsa w złożu
Inne: można upować i buffować


Produkcja jest dopasowana tak, żeby na 1 rybaka przypadał 1 hodowca i tak samo z mięsem. Oczywiście koszta są 2 razy takie jak w magazynie prowiantu, ale nie tracimy czasu na klikanie i produkowanie więc w tym czasie możemy produkować tam coś innego.

Zapraszam do dyskusji i pomysłów co można zmienić żeby pomysł przypadł BB do gustu.

Maghemit
10.11.2012, 19:32
Co do 2 to może leśniczy?
Pomysł bdb, tylko mam 1 ale: nie chcę, żeby to były budynki eventowe tylko dostępnie normalnie!

Van-de-Lord
10.11.2012, 22:33
No właśnie wątpię żeby zrobili to jako zwykły budynek bo jednak powoduje że mamy mniej pracy tak jak manufaktura czy silos, ale z drugiej strony pobiera surowce tak jak smolarz zamiast kopalni węgla.