PDA

Zobacz pełną wersję : Gra własne PvP



BrovaR81
08.11.2012, 20:36
Walka dobywać bedzie sie w przygodzie : Podstępny Wiktor
Chętne 32 osoby po wpłacie 500 monet będą walczyć o 1 miesjce. Turniej 16 rozgrywek. Potem 8, 4 i 2 walki finałowe. walki raz w tygodniu, spotkania na umówionym kanale. w grze bedzie sędzia sprawdzajacy czy wszystko przebiega zgodnie z regulaminem.
Za 1 miejsce 8k monet, 2 miejsce 4k monet, 3 miejsce 2k monet i 4 miejsce 1k monet.
Regulamin: Kazdy zawodnik wysyła po 3 generałow do przygody. Po komendzie START mozna dosyłać kolejne jednostki, więc jeśli ktoś wyśle wcześniej bedzie dyskfalifikacja. sedzia bedzie to sprawdzal. Wygrywa osoba, która zdobędzie więcej punktów doświadczenia :)

Piotru70
08.11.2012, 21:16
Czyli ma się rozumieć ze wygrywa ten który ponosi mniejsze straty w wyniku losowości. Bo wiadomo ze gracze startujący w rozgrywce są odpowiednio przygotowani, wiec raczej wojska i generałów im nie brakuje. Można wziąć tutaj w przykładzie. Graczy którzy mają po 20 generałów stale wypchanych wojem. W sumie nie dość ze będzie tutaj minusem losowość strat i celności. To dochodzi do tego miejsce startu i odległość do pierwszych obozów. Według mnie to nie przejdzie.

Maghemit
08.11.2012, 21:34
Ankieta !!!
Pomysł warty rozważenia.
Proponuję do tego opracować różne poziomy pvp dla innych przygód dla graczy z różnym doświadczeniem (mam dopiero 32lvl i nie wiem czy są duże różnice w armii np między 40 a 50lvl). Wpłaty i wygrane też uzależniłbym od poziomu zawodników. Sędziego proponuję zautomatyzować (nie chcę myśleć jakie będą przez to bugi, ale trzeba rozwijać grę:)).
I (to już trochę fantazjowanie) jeszcze wprowadziłbym coś takiego, że na 1 mapie z 20 graczy tworzących 2 drużyny przeciwko sobie lub indywidualnie każdy przeciw każdemu. Przy rej drugiej opcji trzeba będzie wprowadzić losowanie w celu uniemożliwienia dogadania się przed turniejem.

Oprócz nagród w złocie wskazany byłby jakiś czasowy artefakt.

Co do losowości strat dla celów pvp można by uśrednić czynniki losowe, ale wtedy skład armii nie byłby prawdopodobnie różnorodny. Nie wiem czy byłyby wtedy jakieś optymalne składy, nie chce mi się liczyć:P
Losowość można by urozmaicić poprzez losowe umieszczanie graczy w wieży albo wprowadzić obszary z bonusem dla jakiejś jednostki.

Piotru70
08.11.2012, 21:38
I (to już trochę fantazjowanie) jeszcze wprowadziłbym coś takiego, że na 1 mapie z 20graczy tworzących 2 drużyny przeciwko sobie lub indywidualnie każdy przeciw każdemu. Przy rej drugiej opcji trzeba będzie wprowadzić losowanie w celu uniemożliwienia dogadania się przed turniejem.
Tutaj trzeba byłoby wziąć pod uwagę, walkę ofensywną czy defensywną. Bo jak 2 graczy będzie ze sobą walczyło, to jak masz szczęście to możesz wygrać stojąc w miejscu i nic nie robiąc.

BrovaR81
08.11.2012, 21:39
juz przetestowane w gildii wszystko poszlo super wiec Piotru70 nie masz czym sie martwić :D

Piotru70
08.11.2012, 21:43
Nie no ten pomysł jest ok, ale musiałby być realizowany na specjalnie dobranej mapie, która będzie odpowiednio przystosowana do jednakowej odległości do poszczególnych obozów, aby każdy miał równe szanse. Wiesz o co mi chodzi. ;d

BrovaR81
08.11.2012, 21:49
niekoniecznie. gralem 2 razy w taki sposob i mimo ze nie mialem puszkarzy i gorzej rozstawione obozy wygralem. prtzegralem natomiast jak mialem niby lepiej. kazdy ma swoja taktyke i powiem ze ta wyspa wiktor podstapny nadaje sie idealnie :D

Maghemit
08.11.2012, 21:51
Bo jak 2 graczy będzie ze sobą walczyło, to jak masz szczęście to możesz wygrać stojąc w miejscu i nic nie robiąc.
BrovaR81 wpadł na świetny pomysł:

Wygrywa osoba, która zdobędzie więcej punktów doświadczenia

Piotru70
08.11.2012, 21:52
Teraz się tak mówi, ale jak masz wydać 500 monet, wiedząc, ze kilka osób odpowiednio się przygotowywały np. miesiąc do takiej rozgrywki, to wolałbyś mieć pewność ze nie będziesz w gorszej sytuacji niż inni na starcie.

Maghemit
08.11.2012, 22:00
ale 500 monet przy 32 (w większości doświadczonych) graczach to nosi znamiona hazardu
żeby zbyt słaby nie trafiał na zbyt mocnego można by wprowadzić do pvp oddzielne punkty doświadczenia /teraz to już pojechałem po bandzie/ i dobierać graczy względem nich.
Łatwo się mówi, a jak to skodzić?

Maghemit
08.11.2012, 22:08
Jeszcze co do pomysłu: mamy turniej 32 osoby, załóżmy w pierwszej rundzie gracz straci połowę wojska, i następna jest za 5min. Czy to mu się jakoś odnawia? Jak dobrze liczę, to gracza czekają max 4 walki po 3 generałów. Czy wysokopoziomowcy mają tyle wojska?

Piotru70
08.11.2012, 22:19
Generałów możesz sobie przysłać ilu chcesz po rozpoczęciu pierwszej rundy. Ja to tak zrozumiałem.

Maghemit
08.11.2012, 23:15
ok, może inaczej: za darmo można mieć 6 generałów, którzy się regenerują 6h
ile będzie czasu między walkami?
Czy to ma wyglądać tak, że w 1 tyg są eliminacje (8 walk), na następny 4 walki potem półfinał i po 4 tygodniach finał? Wtedy nie ma problemu z regeneracją generałów i armii.
Jeżeli koncepcją było zrobienie wszystkich walk w 1 dzień to generałowie musieliby być automatycznie dostępni po zakończonej walce. Nie mówiąc już o zasobie wojska. ( Przyspieszona rekrutacja za klejnoty byłaby żyłą złota dla twórców gry. )
Osobną kwestią są weterani. Twórcy raczej nie podzielą graczy między kupujących weterana i nie kupujących bo to im się nie opłaci. A wynik 3x200 vs 3x250 jest łatwy do przewidzenia.

asker78
09.11.2012, 00:05
.

asker78
09.11.2012, 00:06
.

asker78
09.11.2012, 00:07
.

asker78
09.11.2012, 00:08
.

asker78
09.11.2012, 00:09
.

Piotru70
09.11.2012, 00:10
A po co się tutaj żalisz, przecież to i tak nic nie zmieni. ;d

sparkz
09.11.2012, 02:04
Pomysl bez sensu, jesli 32 graczy ma walczyc o 4 premiowane miejsca to po przeliczeniu szansy na jakikolwiek zysk nikt z tego nie bedzie korzystac.

BrovaR81
09.11.2012, 10:48
sparkz dlatego do gry wchodza tylko chetne osoby ktore sie beda najpierw pozadnie do tego przygotowywac. kazdy toczy 1 walke w tygodniu aby mogl zregenerowac wojsko. Pomysl nie jest bez sensu a twierdzisz tak bo tego nigdy nie sprobowales! ja gralem juz tak 2 razy! I powiem ze wlasnie taka walka przynisla mi tyle emocji jak nic w tej grze do tej pory. wejsciowki sa do ugadania, po prostu pula dla zwyciezcow sie zmieni. Nie mam jeszcze puszkarzy a udalo mi sie wygrac z osoba z 50 lvl, taktyka jest wiec najwazniejsza. 16 walk w 1 tygodniu w nastepnym 8 w kolejnym 4 i na koniec 2 walki finalowe. mozna skrocic czas jesli obie strony sa juz gotowe do walki. To nie jest dla kazdego tylko dla tych co znudzilo juz robienie przygod w normalny sposob to jest nowa zabawa tylko dla chetnych.
Maghemit do Ciebie: jesli nawet masz generalow 200 jednostek jestes w stanie wygrac tylko musisz miec zolnierzy do ataku zamiast rekrutow.

BrovaR81
09.11.2012, 10:54
a powiem jeszcze ze druga walke przegralem z osoba ktora ma mniejszy lvl ode mnie choc bylem jeszcze lepiej przygotowany niz na 1 walke. Jego taktyka byla lepsza :) Sedzia komentuje walke na wybranym kanale aby koledzy gracza mniej wiecej wiedzieli jak wyglada rozgrywka. Pomysl natomiast nie jest mój, wymyslil go szef gildii xza co jestem mu bardzo wdzieczny bo to wlasnie dzieki niemu gra nabrala stala sie jak dla mnie lepsza :)

EX_Zakrecony
09.11.2012, 12:44
Brak ankiety, temat zamykam.

Mod Zakrecony