PDA

Zobacz pełną wersję : Support Lag



Zanichodorab
06.11.2012, 13:08
Zdarzyło się. Przy zadaniu z Hallowen "sztuczki i podstępy" coś poszło nie tak. Miałem wyprodukować dwie ciemności. Wyprodukowałem i tą część zaliczyło. Następnie miałem "przetestować ciemność na co najmniej dwóch budynkach przyjaciela". Przetestowałem i ... jak do tej pory nie zaliczyło, a minęło już cztery dni. Powoli dochodzimy do sedna problemu. Zgłosiłem problem do suportu jakąś godzinę po czasie gdy nastąpił. Suport potwierdził przyjęcie i cisza. Mija 4 dzień i nadal cisza. Czterodniowy lag to już naprawdę sporo czasu.

Sama gra jest betą i błędy w niej są zapewne nieuniknione, jednak "sposób" komunikacji z graczami (klientami) raczej w wersji beta nie jest. W końcu procedury porozumienia sprzedawca-klient wypracowano tysiące lat temu, wraz z początkami wymiany handlowej.
Czy "tfurcy" zdają sobie sprawę jak to wpływa na ocenę ich samych oraz gry? Jeżeli nie, to przybliżę moje odczucia na ten temat.

Tworzycie grę dla zysku (co samo w sobie jest normalne) zapominając o odbiorcach (co jest już nienormalne). Brak jakiejkolwiek reakcji na problem gracza jest po prostu karygodny. Przez takie zachowanie zmienia się sposób w jaki jesteście postrzegani. Zamiast etykiety "profesjonalnego zespołu" przypinacie sobie łatkę "zbieranina ignorantów nie radząca sobie z problemami". Czy na pewno w ten sposób chcecie spróbować osiągnąć sukces?

Misiorww
06.11.2012, 14:32
z tego co pamietam to rzuceni znajomemu np 2 koszy odblokowywalo zadania - tzn zaliczalo

EXiN
06.11.2012, 14:54
Hahah stary, ja już czekam 2 tydzień na jakąkolwiek odpowiedź, a nie mogę się dostać do konta (Obszar serwera uszkodzony). Także lepiej się uzbrój w cierpliwość bo Support tutaj to jest kpina.

michalc1976
06.11.2012, 14:59
A dałeś premię na dwa takie same budynki? Spróbuj dać na dwa różne, mi to pomogło.

Jewels1
06.11.2012, 17:08
Support o tym problemie wie doskonale od pierwszego dnia eventu, biorąc pod uwagę że event się już skończył, raczej nie należy się spodziewać naprawienia ani jakiejkolwiek innej reakcji, rzuć znajomemu 2 półmiski ryb (kanapki, kosze, cokolwiek masz) i zaliczy Ci zadanie.

Zanichodorab
06.11.2012, 17:57
Support o tym problemie wie doskonale od pierwszego dnia eventu, biorąc pod uwagę że event się już skończył, raczej nie należy się spodziewać naprawienia ani jakiejkolwiek innej reakcji

A wystarczyłoby gdyby tak właśnie odpisali. to raptem minuta pracy i ma się zadowolonego gracza. Niestety postanowili zrobić inaczej. W chwili obecnej moja ochota na inwestowanie w tą grę wyraża się sumą 0,00 zł.
Jak mówiłem, nie mam pretensji o błędy, mam pretensję o podejście do problemu.

hermenegilda1
06.11.2012, 19:16
co jest nie moge wejsc do gry

Rycho0
06.11.2012, 20:43
rowniez niemoge dolaczyć do gry. Cos się dzieje?

ania295
06.11.2012, 23:27
od wczoraj nie moge sie zalogowac do gry...powie Mi ktos o co chodzi???

Jewels1
07.11.2012, 01:29
A wystarczyłoby gdyby tak właśnie odpisali. to raptem minuta pracy i ma się zadowolonego gracza.

No właśnie tak wszyscy dochodzimy do wniosku że BB na zadowolonych graczach niestety nie zależy :/