Zobacz pełną wersję : Gra Przedłużanie premii
Czlowiek_Lasu
02.11.2012, 22:52
Przedłużania premii:
Gdy wybieram budynek do rzucenia premii, mogę też rzucić na taki, na którym premia już działa i czas działania premii się sumuje.
* premie muszą dawać tak sam mnożnik, np x2
* można przedłużyć max do 24h - jeśli premia którą rzucam przedłużyłaby czas działania poza 24h, to nie dało by się rzucić na ten budynek, jak to jest obecnie
Myślę, że pomogło by mi to w lepszym wysypianiu się ...
mógłbym dzięki temu pospać wymarzone 8h... a nie max 5h 50min. jak obecnie :)
... żartuję :)
Ale myślę, że lepiej by to ludziom podziałało na nerwy. Nie było by takich rozważań: hmmm, nie spędzę więcej czasu na mieście, bo o 19 kończą mi się premie na budynkach, które rzuciłem na przerwie w pracy o 13.
Rozwiązało by to też problem usuwania premii, który kiedyś tu widziałem.
Chodzi o to, że chciałbym rzucić premie na noc i iść spać. Ale niestety na budynkach poprzednie premie kończą się za 20 min...
Hakardrag
02.11.2012, 23:37
To gra strategiczna, więc CZAS jest jednym z elementów tej strategii.
Nie masz czasu? NIE GRAJ, poszukaj coś łatwiejszego ;)
Strychnine
03.11.2012, 00:18
Zamów usługę rzucania koszy o wskazanej przez siebie godzinie.
EX_Zakrecony
03.11.2012, 21:26
Myślę, że pomogło by mi to w lepszym wysypianiu się ...
mógłbym dzięki temu pospać wymarzone 8h... a nie max 5h 50min. jak obecnie :)
... żartuję :)
Dlatego wieczorem warto wymieniać się z kimś koszami czyli zamiast 6h mamy 9, sam tak robię że ok 22-23 wymieniam się koszami i rano jak wstaję po 7 to w godz 7-8 kończą mi się kosze i wtedy samemu można sobie na dzień rzucić.
A jeśli chodzi o sumowanie to troszkę nie realne, bo u kupca można kupić takie na 12/24h, więc wątpię żeby BB się na to zgodziło.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Czlowiek_Lasu
06.11.2012, 14:18
U kupca jest premia dająca x3. To inna sprawa.
Wymienianie koszy nie rozwiązuje problemu, tego że nie da się rzucić premii, bo trwa jescze poprzednia premia.
A na innych ludzi bym nie liczył.
będą premie 8 i 12h za guild coins :D
przynajmniej na ten moment
A gra jest tak skonstruowana żebyś zalogował sie przynajmniej 2x w ciągu dnia, wiec wątpię aby coś w tym kierunku zminili
A gra jest tak skonstruowana żebyś zalogował sie przynajmniej 2x w ciągu dnia, wiec wątpię aby coś w tym kierunku zminili
może można by było sumować tylko najmniejsze premie (30min., 1h)
np. max. do 4h > aby opłacało się wytwarzać większe premie 6h (opłacalne dla początkujących:D)
Pomysł wyśmienity. Wygoda niesłychana.
Przy okazji zmniejszyło by się obciążenie serwera - bo ludzie mogliby rzadziej się logować.
Ale ograniczenie do 24h to przesada. Co najmniej 48h - by dało się wyjechać na weekend.
To gra strategiczna, więc CZAS jest jednym z elementów tej strategii.[/B]
Czyżbyś nigdy nie słyszał o szachach, warcabach i wielu innych grach strategicznych?
:cool:
n1edw1ed
22.12.2012, 14:42
wg mojej skromnej opinii pomysl jest dobry i godny realizacji.
24-godzinny ogranicznik powinien wystarczyc (bylby optymalny) aby niejako zmusic i tak kazdego do wejscia do gry.
zwiekszylo by to na pewno obrót kanapkami na handlu, przez co i pozostali gracze byliby zadowoleni :)
ps.
gra powinna byc w jak najwiekszej mierze rowna dla wszystkich grajacych. W tej chwili w pewien sposob faworyzuje sie graczy, ktorzy maja fizyczna mozliwosc wejscia do gry np w ciagu dnia (nie wszyscy ludzie pracujacy maja taka mozliwosc - a w sumie przede wszystkich dzieki takim graczom ta gra w ogole istnieje).
Dobra, nie bede tu spamowac nt rownosci w grach :D hehe
Tak czy inaczej pomysl uwazam za co najmniej dobry i dlatego go podbijam :P
EX_BOGVER
22.12.2012, 14:46
Propozycja nie przejdzie. Jednakże może kiedyś wprowadzą kolejny typ surowca , który umożliwi produkcje lepszego "buffa" - wersję mocniejszą od koszyka ?
Ale obecnie i tak już sporo w grze jest rodzajów premii :)
n1edw1ed
22.12.2012, 15:37
owszem, zgadzam sie, jest sporo premii, jednak mozna je latwo skatalogowac.
1. premie mozliwe do wyprodukowania za zasoby
2. premie, ktore mozna kupic za monetki "gildyjne"
3. premie, ktore mozna kupic za klejnoty.
Kazda z tych grup ma swoje wlascilosci i zalety.
Mozna by je skonkretyzowac, np premie z grupy:
1. moga dzialac maksymalnie 6h oraz maja mnoznik x2
2. moga dzialac maksymalnie 12h i maja mnoznik x2
3. moga dzialac maksymalnie 24h i maja mnoznik x3 (mnoznik sam w sobie juz jest atutem)
Jezeli chodzi o samo kolejkowanie sie premii na danym budynku, to poszedlby dalej i zniosl bym nawet limit czasowy oraz rodzajowy (mozna by dawac rozne premie na ten sam budynek.
Dodalbym natomiast np limit ilosci danych (jednoczesnie) premii na dany budynek.
Zlimitowalbym to np limitem kolejnki budowania (ktory defaultowo ma wartosc 3) - i tak moglyby dzialac maksymalnie 3 premie na danym budynku (oczywiscie nie w jednej chwili, tylko jedna po drugiej) :D
Takie rozwiazanie zwiekszylo by nawet atrakcyjnosc "zwiekszacza" kolejki budowania (dostepnej za klejnoty)...
No nic... Mysle, ze pomysl moglby zostac zrealizowany i gracze sami w sobie tez byliby zadowoleni... Zarowno Ci, ktorzy z premek kozystaja, jak i ci, ktorzy je sprzedaja... nawet pomimo obecnej roznorodnosci dostepnych premii... :)
anael6669
21.01.2013, 13:27
Jestem za, najbardziej by się przydało kolejkowanie premii w czasie świąt, podróży czy czasu którego z różnych powodów nie możemy spędzić przy kompie (poród żony, spotkanie po latach z absolwentami itp, co skutkuje najczęściej kacem i brakiem chęci do życia), ale: max 3 premii, i to różnych, bez ograniczenia w czasie ich długości działania i z dodatkiem koloru latającego osadnika nad budynkiem (palącego się budynku z premią), jedna premia jak dotąd na złoto, dwie na pjękny błekit, lób morski, trzy na rubinowy lub w kolorze burgundu, mniamik by to wyglądało było by funkcjonalne i ogólnie było by fajne":)))
Po to premie są tak zróżnicowane (zarówno wydajnościowo jak i czasowo), żeby zmusić gracza do myślenia i takiego gospodarowania czasem i premiami, żeby wszystko chodziło. Poza tym - jak nie masz czasu grać, to po prostu nie grasz, a nie pomysły z kolejkowaniem premii, Dobrymi Znajomymi od opiekowania się kontem, sprzedawaniem expa itp. typu co by tu zrobić żeby się nie narobić a zarobić. Poza tym od tego jest gildia i znajomi, żeby się np. z kimś umówić, że jak cię nie ma, to on/ona wchodzi do ciebie i rzuca ci premie, które na dodatek trwają 50% dłużej niż te rzucone samodzielnie. Pomysł bez sensu, podobnie jak opcje do wyboru w ankiecie.
P.S. A jeśli przez grę masz problem ze snem, to poważnie się zastanów nad wizytą u specjalisty.
Pawel8705
20.02.2013, 17:11
Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby dodanie jakiegoś okienka, w którym przydzielałoby się premię. Każdy ma określone budynki, którym daje premię, ale żeby je wszystkie rozdzielić i patrzeć czy gdzieś się jakaś nie skończyła trzeba skakać po całej mapie. W tym okienku znajdowałyby się miniaturki wszystkich budynków (tylko tych, które byłyby wcześniej przez nas wybrane). To rozwiązanie zapobiegłoby konieczności ciągłego skakania po mapie i w tym okienku oczywiście jednocześnie można byłoby przydzielić premie wszystkim wybranym budynkom jednym kliknięciem
Lepszym pomysłem by było składanie zamówień. Nad budynkiem mogły by się pokazywać członkom gildii ( i tylko im) ikonki premii o jakie prosimy i w jakich godzinach prosimy o rzucenie danej premii, albo z informacją ile aktualnie zostało czasu do końca premii. Pogłębiło by to współpracę na poziomie gildii, z korzyścią dla nas.
Przydały by się jakieś liczniki, kto komu ile rzucił premii. Przydało by się również, aby działała opcja pokazująca, kto w jakiej przygodzie siedzi (jest w grze ale nie działa). Pomogło by to śledzić aktywność graczy w gildii.
Na koniec - chcesz grać sam, masz 15 minut na grę co 2 dni to oczywiste jest, że będziesz biedniejszy od tego co siedzi w grze 10h dziennie, non stop śledząc gospodarkę. Opcje dla leniuchów powinny być płatne, o ile w ogóle powinny być implementowane. Nie masz czasu na grę, to przynajmniej nie narzekaj, że Ci co grają więcej, mają znajomych, którzy im pomagają, mają lepiej.
Mamy kanapki, półmiski, koszyki. Możemy je rzucać sami, mogą nam je rzucać znajomi. Planowanie czasem premii jest elementem gry. Jeszcze pare takich pomysłów a TSO zamieni się w użycie 2ch opcji: 1)Zacznij grę 2)Zakończ grę. Oczywiście pasek stanu przesuwający się od opcji nr.1 do opcji nr. 2.
Sir_Czacha
21.02.2013, 11:38
pjękny błekit, lób morski
Mam szczerą i ogromną nadzieję, że to fejk... ;)
Jeśli chodzi zaś o buffy, to ewentualnie byłbym za tym, żeby można było przedłużyć go w ostatnich 10, albo nawet 5% trwania jego czasu.
Żeby zachować płynność. Nic więcej.
A już na pewno nie "kumulowanie premii" do uzyskania 3 tygodni ciągłego buffa...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.