PDA

Zobacz pełną wersję : Odnawiające się obozy



Agata_
30.10.2012, 23:07
Z natury nie jestem pieniaczem, ale to, co robi support BB przechodzi ludzkie pojęcie. Przedstawię moją korespondencję z supportem:

Witam,
przed chwilą wydarzyła się ciekawa rzecz: pokonałam weteranem obóz
przywódcy i tym samym 2 blokowane obozy w przygodzie "na końskim
grzbiecie". Następnie wysłałam drugiego weterana na inny obóz. W
międzyczasie generał zmienił cel, jednak zdołałam kliknąć "odwrót".
Zaraz po tym okazało się, że moi poprzedni generałowie dalej walczą.
Straciłam 111 łuczników i 118 kuszników + 49 żołnierzy. Wyglądało to
tak, jakby po kliknięciu "odwrót" u 2-go weterana, pokonane obozy się
odnowiły, jeden zwykły generał atakował, drugi jakby w ogóle nie
wyruszył, a 1-szy weteran zmienił cel. Jest to ewidentny błąd w grze,
dlatego proszę o jego usunięcie i zwrot surowców zużytych na wojsko.

Pozdrawiam,
Agata

Tak wiem, robiłam BLOKI. Więc to na pewno wina BLOKÓW, czyli moja. Tak też odpisał mi support, a dokładnie Gosia.

Tyle że później w "okradać" zdarzyło mi się to samo. Tym razem bez BLOKÓW. Nie wyświetliło mi się zielone pole, gdzie zawsze ustawiam generała, więc ustawiłam go trochę dalej. Po drodze na obóz wpadał w pułapkę, więc wysłałam go na obóz obok i po pokonaniu 1-go obozu kliknęłam odwrót. Generał wrócił do garnizonu i wyszłam z przygody. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w raporcie z bitwy zamiast obozu z ochotnikami zobaczyłam obóz z wilkami. Strat nie było dużych, ale przecież nie o to chodzi - był błąd. Oczywiście wszystko opisałam i jaką dostałam odpowiedź?
TAK!! Były BLOKI!! W tym momencie po krótkim wyjaśnieniu poprosiłam, żeby moim problemem zajęła się osoba umiejąca czytać ze zrozumieniem, bo drugim przypadku bloków nie było. Chyba, że działały jeszcze te z "na końskim" :]

Dostałam odpowiedź, tym razem od Pawła - to jednak były LAGI!! W obu przypadkach!!
Tylko że jest jedno 'ale': przygody robię późno, wtedy nie ma mowy o lagach.
Jest też drugie 'ale': ścieżka generała nie pokrywała się ze strefą oddziaływania obozu z wilkami.
Oczywiście na te argumenty nie dostałam już odpowiedzi, bo Paweł uznał, że temat jest zakończony.

Czyli support "zajął się" problemem po swojemu.

BB_xaar
31.10.2012, 11:26
Agata_, być może osoba opracowująca Twoje zgłoszenie nie wzięła pod uwagę wszystkich opisanych przez Ciebie szczegółów. Jeśli uważasz, że odpowiedź otrzymania od Supportu jest niewystarczająca/nieodpowiednia lub po prostu nie jesteś z niej zadowolony/-a, napisz o tym w odpowiedzi! :)

CryWar
31.10.2012, 15:59
Tam nikt nie bierze pod uwagę niczego, te odpowiedzi, które otrzymała Agata, ja także dostałem...bloki, bloki, bloki..., a bloków nie było..., no to zrzuty ekranowe prosimy...itd. Maja przygotowane gotowce... a dzisiaj niespodzianka, pojawił się dawno zniszczony obóz...ale w tej grze już mnie nic nie zaskoczy (chyba tylko poprawne działanie ), a pisać do supportu, to strata czasu i nerwów... banda ignorantów. Uwaga Panie BB_xaar, NIE jestem zadowolony z pracy supportu, a odpowiedź, że w weekend nie pracuja i trzeba poczekać na poniedziałek...to już szczyt ...a taka tez otrzymałem...

BB_xaar
31.10.2012, 16:52
CryWar, swoje zastrzeżenia co do pracy Supportu proszę przekazywać bezpośrednio tam - wbrew pozorom są one traktowane bardzo poważnie.

Draxopix
31.10.2012, 17:02
NIE jestem zadowolony z pracy supportu, a odpowiedź, że w weekend nie pracuja i trzeba poczekać na poniedziałek...to już szczyt ...a taka tez otrzymałem...

Hehe zdziwienie ze weekend wolny hehe a co to ostry dyzur ?:)

CryWar
31.10.2012, 18:20
Draxopix, na którym świecie jesteś Modem? Bo to , ze jesteś to pewne, za bardzo w tyłek włazisz BB, w każdym swoim poście. A co do dyżuru, w weekend, dobrze, że w PKP, kinach itp. tak nie cwaniakuja, sprzedam bilet, a reszta niech się martwi pasażer, klient ...praca w weekend , tez coś...żart? BB_xaar, żarty sobie robisz, mam napisać skargę do supportu na prace supportu? :)))

Draxopix
31.10.2012, 18:38
Draxopix, na którym świecie jesteś Modem? Bo to , ze jesteś to pewne, za bardzo w tyłek włazisz BB, w każdym swoim poście. A co do dyżuru, w weekend, dobrze, że w PKP, kinach itp. tak nie cwaniakuja, sprzedam bilet, a reszta niech się martwi pasażer, klient ...praca w weekend , tez coś...żart? BB_xaar, żarty sobie robisz, mam napisać skargę do supportu na prace supportu? :)))

Dla mnie zartem jest twoje zdziwienie ze nie kazdy pracuje w weekend.W weekend to ja wole spedzic z rodzina a nie pracowac nad takim czyms jak gra internetowa :)
I nikomu nigdzie nie wlaze poprostu smiesza mnie takie smieszne żądania i jakies zale innych.
Jaki problem zrobic zrzuty ekranu?
Jaki problem zmienic gre jak cos ci tu nie pasuje?
Hehe lepiej zalic sie na forum jakie to BB zle i tylko kase wyciaga :)
A jak masz problem z polskim suportem i nie chcesz skargi na suport pisac na suport napisz do niemieckiego suportu :)albo nawet zadzwon do prezesa BB(napewno jest gdzies kontakt :))
SMSa za 10 zl wysle taki jeden z 2 i oczekuje Bóg wie czego

CryWar
31.10.2012, 18:57
Hehehehe, to teraz nowa zabawa przed każdym atakiem i po nim, robić zrzuty, na wszelki wypadek...lol. Nie bać śmieszny... a nawet jakbym wydał 50 groszy, to jest to moje 50 groszy i mam prawo wymagać, a nie być zlewany na każdym kroku... a za wychwalanie gniota niedopracowanego bonusu nie dostaniesz, Panie zadowolony..

Draxopix
31.10.2012, 19:07
No za 50 groszy to napewno w weekend pracowac beda specjalnie dla ciebie :)
I jestem zadowolony bo nie mam takich problemow jak ma tu wiekszosc i nie placze jak mi blok nie wejdzie
W sumie pewnie jestes tez zdziwiony ze komus wszystko dobrze dziala i nie musi pisac do suportu
Pewnie kazdy kto nie narzeka na ta gre odrazu jest na liscie plac BB i trzeba go tępic :)
Wyobraz sobie ze ja jestem zadowolony z gry i mi granie sprawia RADOSC i nie musze za wiele narzekać
Ale to temat Agaty to moze juz skonczymy ten offtop :)

Vinga666
31.10.2012, 19:16
I jestem zadowolony bo nie mam takich problemow jak ma tu wiekszosc i nie placze jak mi blok nie wejdzie
W sumie pewnie jestes tez zdziwiony ze komus wszystko dobrze dziala i nie musi pisac do suportu
Możliwe, że jeszcze nie. Ale statystyka mi podpowiada, że Twoja radość może nie potrwać długo, a wtedy szybko zmienisz zdanie, co do jakości tutejszej obsługi.

Agata_
04.11.2012, 16:12
Widzę, że się mały offtop zrobił....

Wracając do mojego posta: skargę napisałam zaraz po założeniu wątku i dostałam odpowiedź (tym razem od Aleksandra), że niestety został ZMUSZONY do przestudiowania korespondencji po raz kolejny. Wyraziłam oczywiście ubolewanie z tego powodu ;]

W każdym razie nadal winą są lagi, których działania nie rozumiem (wg Aleksandra).

Odpisałam, że lagi zapewne zmieniają również ścieżkę generała. Chyba jednak rzeczywiście czegoś nie rozumiem ;]


Edycja 12.11.2012r.

Proszę państwa, odpowiedź z supportu brzmi: należy robić zrzuty ekranu PRZED atakiem.
Czyli róbcie zrzuty ekranu przed każdą czynnością, gdzie ewentualnie może wystąpić błąd, bo inaczej nie rozwiążą waszego problemu.

Tak btw, szkoda, że w supporcie nie pracują ludzie dbający o dobro firmy. Coś mi się wydaje, że będzie o kolejnego gracza mniej.

Można zamknąć wątek.