PDA

Zobacz pełną wersję : Wysłałem sms za 6,15 PLNl nie dostalem zwrotnego sms z kodem



Garon
29.10.2012, 12:08
Napisałem już 2 maile do account.support@thesettlersonline.pl a oni nawet nie raczą się odezwać, minęło już ponad 48 godzi od wysłania sms.
Jasiek wskazówki ?

wito0o
29.10.2012, 12:47
Zgłoś na Policję albo czekaj.

RinMe
29.10.2012, 13:05
poczekaj jeszcze do wieczora, tłumaczą się tym, że support pracuje od poniedziałku do piątku od 11-18 (albo jakoś tak) więc odpowiadają w pierwszej kolejności na pytania wcześniejsze niż Twoje,
jeżeli dalej nie będzie odzewu to zaśmieć im skrzynkę :)

Garon
29.10.2012, 14:00
Zgłoś na Policję albo czekaj.

Bardzo inteligentna odpowiedz

Kylar_Slyterin
29.10.2012, 14:18
Dziwne. Kiedy ja wysyłałem sms'a to zawsze wszystko odbywało się błyskawicznie. Nawet przelewy szły błyskawicznie. Najprawdopodobniej to może być wina operatora ale po czyjej stronie to już nie wiem. A zabrało Ci pieniądze z konta? jeśli tak i masz potwierdzenie to możesz napisać do supportu, że masz potwierdzenie wysłania sms'a i czekać na odpowiedź od nich. Ale to trochę potrwa ;]

Garon
29.10.2012, 16:55
Dziwne. Kiedy ja wysyłałem sms'a to zawsze wszystko odbywało się błyskawicznie. Nawet przelewy szły błyskawicznie. Najprawdopodobniej to może być wina operatora ale po czyjej stronie to już nie wiem. A zabrało Ci pieniądze z konta? jeśli tak i masz potwierdzenie to możesz napisać do supportu, że masz potwierdzenie wysłania sms'a i czekać na odpowiedź od nich. Ale to trochę potrwa ;]

Tak pobrało mi pieniądze z konta, lecz potwierdzenia nie mam.

Ludwig47
29.10.2012, 17:12
Mam identyczny problem. Wysłałem sms`a kodu nie mam...

BB_xaar
30.10.2012, 15:14
Problemy związane z płatnościami należy zgłaszać bezpośrednio do Supportu: