PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Koszary – zmiana formy szkolenia



ImmHunter
27.10.2012, 21:07
Proponował bym zmianę w formie szkolenia wojska. Uprzykrzający życie jest fakt wsadzania jednostek po max 25 sztuk w „paczce”. Przy potrzebie wytrenowania setek, a nawet tysięcy rekrutów to jest długotrwale i zbędne klikanie.

Moja propozycja:
1. możliwość wrzucania „paczki” wielkości max ilości dostępnych bezrobotnych
2. każda wytrenowana jednostka by była od razu dostępna do użytku, a „paczka” w koszarach by się zmniejszała dynamicznie o wytrenowaną jednostkę
3. w bieżąco robionej „paczce” opcja do dokończenia jej za klejnoty i druga opcja do anulowania (tylko pozostałej, jeszcze nie wytrenowanej ilości jednostek)
4. możliwość przesuwania w kolejce trenowania, wyeliminowało by to znikanie surowców, z powodu przepełnionego magazynu, przy próbie zmiany kolejności



Inne pomysły zmiany mile widziane.

Kylar_Slyterin
28.10.2012, 00:51
Powiem to krótko. To nie przejdzie gdyż zmieniło by to po pierwsze - mechanikę gry a po drugie czas tworzenie jednostek byłby całkowicie nieprzydatny więc wątpię aby te zmiany ujrzały światło dzienne.

ImmHunter
28.10.2012, 11:26
W czasie trenowania jednostek by to nic nie zmieniło, tylko by się nie sumowały w "paczki" a na sztuki.

Maghemit
28.10.2012, 13:30
pkt 2 ok ale jak się trenuje armie to ileś rekrutów razem, a nie każdego osobno, moim zdaniem zwiększenie limitu 25 można by wprowadzić razem ze zwiększaniem poziomu koszar

Piotru70
28.10.2012, 17:04
pkt 2 ok ale jak się trenuje armie to ileś rekrutów razem, a nie każdego osobno, moim zdaniem zwiększenie limitu 25 można by wprowadzić razem ze zwiększaniem poziomu koszar

W tym przypadku musieli by zrobić to samo z magazynem prowiantu. Gdyż funkcja zamykająca się do "25" jest jakimś głównym segmentem mechaniki tej gry. Tak jak pisał ktoś wyżej.