PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Strategiczne kierowanie jednostkami podczas bitwy.



Inneluki
22.10.2012, 21:57
Witam

Proponuje dodać możliwość rozgrywki turowej podczas bitwy, coś na wzór Heroes of Might and Magic. Oczywiści, dla mniej cierpliwych pozostaje jak do tej pory - automatyczne rozgrywka. W związku z tym, Generał mógłby zdobywać doświadczenie i awansować na kolejne poziomy, również jak w nadmienionym przykładzie gry. Ta dodatkowa możliwość wzbogaciłaby grę i mogłaby się przyczynić do dużo mniejszych strat w jednostkach, przy dobrym rozegraniu bitwy przez gracza. Myślę, że ta dodatkowa "możliwość" specjalnie nie powinno być trudna do wprowadzenie w grze.

Dla fanów serii Heroes of Might and Magic spawa będzie oczywista (dlatego nie rozpisywałem się) reszta osób będzie musiał skorzystać z wyszukiwarki internetowej - najlepiej za nim się wypowie :p

Majamas
22.10.2012, 22:35
Po pierwsze to o czym piszesz to jest zarządzanie taktyczne (nie strategiczne). A po drugie to serwery tak tutaj dzialaja ze to nie ma sensu, chyba ze bedzie zakaz walki pomiedzy godz. 18 a 22 :D

Proponuje cos bardziej realnego, przed kazda bitwa przypisywac rozkazy kazdej grupie jednostek typu np. strzelac do lucznikow/artylerii, stac i bronic, atakowac do przodu, atakowac kawalerie, atakowac z flanki, atakowac lucznikow/artylerie, atakować najwiekszego i rozstawiac je na kwadracie symulujac szyk bojowy. Tak mniej wiecej jak to jest w dominions 2 lub 3. Wtedy sama bitwa dalej bylaby automatyczna ale mielibysmy wiecje mozliwosci jej rozegrania.

Kylar_Slyterin
22.10.2012, 23:27
ujmę to tak. Takie wątki już były i nic z tego nie wynikło. Czemu ? Otóż wdrożenie tego pomysłu w życie ingeruje mocno w mechanikę gry. Zresztą niewielu osobom przeszkadza ta "automatyka bitwy" Wszyscy wiedzą dzięki temu jakie jednostki produkować aby wygrać. Natomiast wprowadzenie tego pomysły w życie mogło by czasem(przy graczach nie zastanawiających się za dobrze) powodować znacznie większe straty niżeli jak to do tej pory jest "z automatu" Dlatego powiem tak. Ten pomysł nie ma szans na realizację.

sparkz
23.10.2012, 08:48
Otóż wdrożenie tego pomysłu w życie ingeruje mocno w mechanikę gry

a dokladniej: wymagaloby poza stworzeniem od podstaw tego sterowania - przerobienia od podstaw wszystkiego zwiazanego z jednostkami (koszty, statystyki, czasy produkcji, pewnie rowniez koszty budynkow produkcyjnych) oraz wszystkich bez wyjatku przygod, lacznie wybebeszenia i stworzenia od zera jakies 80% tego co obecnie jest dostepne w grze.