Zobacz pełną wersję : Problem z odpowiedzią z supportu
turkus85
19.10.2012, 23:46
Witam, mam taki problem założyłam konto zaraz jak gra się pojawiła przez facebooka. Napisałam do supportu w sprawie problemu z zagubioną trasakcją handlową. Nie wiem gdzie dostanę odpowiedź od supportu. Czy support wysyła jakieś automatyczne wiadomości że zapytanie doszło i kiedy zbadają problem?
turkus85, komunikacja z Supportem odbywa się za pomocą wiadomości e-mail - na adres przypisany do Twojego konta powinna wkrótce trafić odpowiedź (o ile już nie trafiła). :)
gn11230a
22.10.2012, 15:59
turkus85, nie tylko ty czekasz na odpowiedz. W moim przypadku trwa to juz prawie tydzien ale nie ma sie czemu dziwic jesli napisalem zazalenie an moderatora a na emaile odpisuja ci sami moderztorzy (to taki wschodnioeuropejski pokomunistyczny standard myslenia przypominajacy slynne ksiazki zyczen i zalazalen .......ktore ksiezniczka pracujaca w sklepie usuwala wedlug gustu)
gn11230a, proszę nie wprowadzać pozostałych osób w błąd: za zgłoszenia przesłane do Supportu odpowiadają pracownicy - moderatorzy nie mają do nich wglądu. :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.