PDA

Zobacz pełną wersję : zgłosiłem bład - brak potwierdzenia



Boran
19.10.2012, 20:40
Zgłosiłem błąd w grze i nie dostałem potwierdzenia że support otrzymał moje zgłoszenie.

Poszperałem odrobinę i znalazłem przyczynę, jest wyraźnie opisana na forum już od maja. (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/19114-Pom%C3%B3%C5%BC-przy-testach-i-zdob%C4%85d%C5%BA-nagrody!?p=25144&viewfull=1#post25144) Mam teraz pytania:
1. w jaki sposób support ma się zamiar ze mną skontaktować?
2. Kiedy zostanie rozwiązany ten problem?
3. Zakładałem konto dość niedawno, więc czemu na stronie logowania nadal nie ma ostrzeżenia że korzystając z FB zakładam konto niepełne?
4. Ciągle nie jest rozwiązany problem z migracją z FB do Uplay, więc to też nie jest rozwiązanie.

BB_xaar
22.10.2012, 15:07
Boran, jeśli podczas rejestracji konta (za pomocą serwisu Facebook) uaktywniłeś opcję "proxy mail", to faktycznie - odpowiedzi Supportu mogą do Ciebie nie docierać. Obawiam się, że jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji jest przeniesienie konta z serwisu Facebook do UPLAY. Obecnie formularz odpowiadający za migrację Facebook->UPLAY działa prawidłowo.