Zobacz pełną wersję : Brak potwierdzeń (TICKET) na zgłaszane problemy
Andre_NH
16.10.2012, 15:42
Witam,
od soboty, 13 października nie otrzymałem potwierdzenia (TICKET) na zgłoszany przeze mnie problem. Zgłoszenie to ponawiałem wielokrotnie, w każdym dniu, lecz bezskutecznie. Nie wiem więc, czy informacja ze zgłaszanym problemem została doręczona i zarejestrowana. Dodam, że każda zmiana na koncie, np. zmiana hasła, danych, zostaje natychmiast potwierdzona mailowo, więc problem dotyczy tylko ticketów.
Z uwagi na powyższe, pozwoliłem sobie opisać problem bezpośrednio na maila (nie poprzez formulasz zgłoszeniowy) co również pozostało bez odzewu. Nie wiem więc, w jaki sposób mam dotrzeć do administracji, do właściwych osób, aby po pierwsze, usunęli mój problem z nieotrzymywaniem TICKET-ów; a po drugie, rozwiązali problem z przygodą Czarni Rycerze.
Proszę o informację, gdzie mam się zgłosić, aby ktoś mi raczył odpowiedzieć, aby ktoś miał chęć mi pomóc? Mam nadzieję, że ktoś kompetentny czyta tego posta i się zainteresije moją osobą.
[WYCIĘTE] //BB_xaar
Piotru70
16.10.2012, 15:51
Pierwszy raz słyszę o takim przypadku.
Andre_NH
16.10.2012, 15:58
Pierwszy raz słyszę o takim przypadku.
No nie pomogłeś mi,
Piotru70
16.10.2012, 16:00
A jak gracze mogą Tobie pomóc? Jak nawet MOD niema nic wspólnego z Supportem. Jedynie Xarr udzieli tobie tutaj odpowiedzi. Ale już szybciej dogadasz się z nim poprzez prywatne wiadomości niż konwersacje na forum (w temacie poprzez posty). Zresztą możesz zgłosić błąd techniczny, poprzez wysłanie wiadomości gdzieś na stronie startowej.
Andre_NH
16.10.2012, 16:12
Jakbyś czytał dokładnie to byś wiedział, że maila bezpośredniego również wysyłałem, nawet kilka na trzy rózne adresy. Piszę tutaj, gdyż już nie mam gdzie pisać. Nikt nie reaguje na moje problemy. Support mnie zupełnie olewa.
Draxopix
16.10.2012, 16:18
Moze w Spamie masz te TICKETY :)
Masz potwierdzonego maila?
Przemo_pk
16.10.2012, 16:18
również nie mam do dzisiaj odpowiedzi, chociaż TICKET dotarł. Chyba nikt już nad grą nie panuje, tylko branie kasy idzie bez problemów
Draxopix
16.10.2012, 16:26
Hehe i znow z ta kasa hehe mieli by charytatywnie dzialac ?:)
@Przemo_pk zawsze sie zastanawiam.Pozatym kto ci kazal cos placic?Placisz patrz co kupujesz :)
I sorry dalej pisz mi na PM bo spam robimy
Przemo_pk
16.10.2012, 16:30
Draxopix, zastanów się zanim coś napiszesz, chyba, że jak kupisz bubla lub zapłacisz za spieprzoną usługę to jesteś zadowolony.
Zgłoszenie to ponawiałem wielokrotnie, w każdym dniu, lecz bezskutecznie.
Sam jesteś sobie winien, że nie otrzymałeś odpowiedzi. Jeżeli zasypywałeś support wielokrotnie takim samym zgłoszeniem to prawdopodobnie zostały one oznaczone jako spam i zamknięte bez udzielania odpowiedzi. Następnym razem wyślij jedno zgłoszenie i cierpliwie poczekaj. Nie jesteś jedyną osobą, która zwraca się z jakimś problemem do supportu.
Andre_NH
16.10.2012, 16:43
pisałem wielokrotnie dlatego, gdyż nie otrzymałem potwierdzenia. Zawsze otrzymujesz potwierdzenie? No widzisz, ja nie otrzymałem.
Zapomniałem dopisać, że z innego konta też potwierdzenia nie przychodzą, więc wina zapewne leży nie po mojej stronie.
To że nie otrzymałeś potwierdzenia nie oznacza, że nie zostało ono wysłane. Z doświadczenia wiem, ze bardzo często tego rodzaju wiadomości trafiają do folderu spam. W przypadku niektórych darmowych usług pocztowych przepadają bez śladu.
Andre_NH
16.10.2012, 17:42
Qtre, sprawdzałem folder SPAM od razu, po za tym, ja mam konto komercyjne, a nie darmowe.
A tak nawiasem pisząc, czy pomimo nie otrzymania potwierdzenia TICKET zgłoszenie dociera do Supportu?
Piotru70
16.10.2012, 20:08
Sam jesteś sobie winien, że nie otrzymałeś odpowiedzi. Jeżeli zasypywałeś support wielokrotnie takim samym zgłoszeniem to prawdopodobnie zostały one oznaczone jako spam i zamknięte bez udzielania odpowiedzi. Następnym razem wyślij jedno zgłoszenie i cierpliwie poczekaj. Nie jesteś jedyną osobą, która zwraca się z jakimś problemem do supportu.
Bardzo mądre słowa, tyle ze wiele ludzi tego nie rozumie i jeszcze śmią mi powiedzieć ze czytam niezrozumiale ich posty.
AnTurek, sytuację już (wstępnie) wyjaśniliśmy za pomocą Prywatnych Wiadomości, więc temat zamknę.
Przy okazji - część z Was może zastanawiać się dlaczego wyedytowałem pierwszy post:
zamieszczanie danych związanych z Waszymi kontami, gdziekolwiek, może być niebezpieczne. Nawet podanie samego adresu e-mail przypisanego do konta sporo ułatwia ewentualnemu oszustowi.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.