PDA

Zobacz pełną wersję : Silos / Młyn wodny widmo - Rozwiązanie?



Twice
14.10.2012, 13:01
Witam, jak pewnie wielu z Was zauważyło w nowym systemie handlu pewne "nieścisłości" odnośnie niewidzialnych przedmiotów zakupionych na globalnym handlu, postanowiłem to sprawdzić zakupując młyn wodny, za pierwszym razem oczywiście mi się udało więc spróbowałem ponownie, tym razem szczęście mi nie dopisało, straciłem 3300 monet a przedmiotu nie otrzymałem. Oczywiście napisałem w piątek z samego rana do suportu z moim problemem po kilkugodzinnym czekaniu na odp. oczywiście mnie olali, mimo że moim znajomym na inne tematy odpisywali napisałem PS iż poczułem się oszukany, oczywiście te monety piechotą nie chodzą, nie wiem może poczuli weekend i uznali to za nieistotne że kilku graczy będzie musiało czekać cały weekend na ich reakcje, ale mniejsza z tym. Postanowiłem poszperać w grze (na handlu) dalej, szukając kolejnych błędów i natknąłem się na rozwiązanie oczywiście jeszcze tego nie wiem czy jest one obustronne, całkiem możliwe ze jedna strona będzie cierpieć, a więc do rzeczy. Dlaczego oferty typu "Gracz xxx daje 3000 monet, koszt młyn wodny" nie świecą mi się na czerwono? I tu mnie olśniło ten o to przedmiot ciągle jest w Menu Gwiazdy tyle że niewidoczny, Nie możemy go wystawić na handel czy wstawić na wyspę ale możemy go sprzedać odzyskując stracone pieniądze czy inną walutę która Nam się spodoba. Tak właśnie zrobiłem jak i mój znajomy który miał "Widmo Silos" Oboje odzyskaliśmy monety, jeżeli kupujący otrzymał niewidzialny przedmiot z góry przepraszam, ale korzystając z mojego rozwiązania może go posłać dalej.

PS

Napisałem nowy wątek bo wielu graczom może okazać się pomocny, a "szybka odpowiedź" w starszym temacie jaki zauważyłem odnośnie "widm" może zostać zignorowana.



Pozdrawiam, Twice

wallycsw1976
14.10.2012, 13:12
Wszystkim graczom ZALECAM nie kupowanie teraz jakichkolwiek budynków czy ozdób poprzez handel do czasu naprawienia tego błędu, o którym BB od kilku dni już wie.

P.S. Mi zniknęło sporo bardzo kosztownych rzeczy z handlu w czwartek po przerwie więc w czwartek o godz. 9.00 napisałem do supportu i do teraz zero odzewu. Pzdr

Piekarz
14.10.2012, 19:19
mam ten sam problem pomimo ze kupilem mlyn nie ma go w gwiezdzie a jazk wchodze w zakladke sprzedaz tez go nie widac.... za chwile w tej grze nic nie bedzie mozna robic:(

Myki11
14.10.2012, 19:55
Witam.
Mi przed godziną wcieło zakupiony w kantorze silos. 450 dyń w plecy :-/

BB_xaar
15.10.2012, 14:15
Najlepszym rozwiązaniem jest zgłaszanie tego typu problemów bezpośrednio do Supportu.

O problemie związanym z ofertami aktywnymi podczas ostatniej konserwacji już wiemy - gdy tylko pojawi się jakieś rozwiązanie/wyjaśnienie/postęp, od razu o tym poinformuję. Na razie mogę jedynie prosić o jeszcze trochę cierpliwości.

Tatulo
17.10.2012, 14:09
BB_xaar,
zgłaszanie tego do supportu jest oczywiste, na forum można opisać problemy z grą ale nikt przy zdrowych zmysłach chyba nie oczekuje że pisząc tutaj żądanie zwrotu utraconych towarów, magicznie je otrzyma wprost do gwiazdy ;-)

problem robi się poważniejszy, bo na tym etapie eskalacji problemów, więcej czasu zabiera mi robienie screen-ów z polami dyniowymi [dziwnie skraca się lub wydłuża czas produkcji], wystawionych ofert, etc, etc, a później trzeba to jeszcze zgłosić, poczekać na odpowiedź, po otrzymaniu odpowiedzi poprosić jeszcze raz o odpowiedź a nie zapewnienie że support pracuje nad rozwiązaniem, etc, etc...
ma to niestety mało wspólnego z przyjemnością...

nie można napisać że problem jest znany i po weryfikacji zgłoszenia, jeżeli zaistnieje podstawa to zostanie zwrócony utracony towar/monety? na pewno byłoby mniej nerwowych reakcji...

pytanie od kuchni ;-) czy Tobie również support odpowiada w tak lakoniczny sposób jak nam?

sloonik
17.10.2012, 20:36
Dołączę swoje 5 groszy: Gra coraz bardziej laguje, parę dni po aktualizacji eventu wybrałem z menu kupca 3 smentarze, które wprawdzie trafiły wreszcie do gwiazdy ale potrzebowały na pokonanie tej drogi spoooooro czasu. Tak się nie da grać.

Zgłosiłem problem do supportu i otrzymałem odpowiedź miłą, grzeczną, sympatyczną, ale od robienia dobrego wrażenia jest PR, a support powinien rozwiązywać problemy techniczne. Tym czasem odnoszę wrażenie, że zgłaszanie problemów technicznych do supportu przynosi efekt raczej odwrotny do zamierzonego.... Zamiast być coraz lepiej, niestety jest coraz gorzej...

BB_xaar
18.10.2012, 16:00
Tatulo, gdy tylko dostanę odpowiednie zapewnienie (np. "wszystko automatycznie wróci do menu gwiazdy po konserwacji w dniu XYZ"), to o tym od razu poinformuję. Niestety na chwilę obecną nie dysponuję takim potwierdzeniem, a nie chcę obiecywać czegoś, co do czego nie mam pewności.

sloonik, poprawa sytuacji (lagi) powinna nastąpić po konserwacji, którą zaplanowano na 15 listopada - w niedalekiej przyszłości pojawi się potwierdzenie tej daty, na razie jest to termin przewidywany.

LazasH
19.10.2012, 15:08
BB_xaar Pewności nie możesz mieć ze owa poprawka związana z lagami, która jest zaplanowana na 15 listopada coś rozwiąże, bo nawet Ty nie masz pojęcia jak zachowa się wtedy mechanika gry, więc z obiecankami byłbym ostrożny, bo zaś może być lipa a następnie lawina skarg na forum. No ale kto jak to Ty xaar się już do tego przyzwyczaiłeś ^^

BB_xaar
22.10.2012, 15:01
LazasH, zgadza się, nie jestem w stanie przewidzieć tego jak zachowa się silnik gry po ww. aktualizacji, mogę jedynie bazować na informacjach z działu technicznego. :) Na chwilę obecną plan zakłada wgranie wersji gry, która powinna poprawić sytuację z lagami w dniu 15.11.2012 - a jak będzie w praktyce, to się okaże. ^^

Mogę natomiast obiecać, że będę informował Was na bieżąco o poczynionych postępach.

bolciu
24.10.2012, 10:35
Dołożę swoje 5 groszy - zakupiłem silos za 3000 monet - transakcja została zaakceptowana, monety znikły, silosa nie ma :(

http://zapodaj.net/images/1492b55a29fc2.jpg

BB_xaar
24.10.2012, 18:50
bolciu, na pewno Silos nie przepadnie, problem z niewidzialnymi przedmiotami jest nadal analizowany. Gdy tylko pojawią się jakieś nowe informacje na ten temat, od razu o tym poinformuję.

Kylar_Slyterin
24.10.2012, 22:03
Dołożę swoje 5 groszy - zakupiłem silos za 3000 monet - transakcja została zaakceptowana, monety znikły, silosa nie ma :(

Edit: bez zdjęcia :P

Ile razy będziesz pisał to samo ?

Silos to widmo i dopóty nie naprawią błędu nawet ja bym nie kupował budynków bo istnieje 80% szans , że kupie Widmo.

Draxopix
25.10.2012, 01:20
Ja jestem ciekaw ile bedzie zgloszen po dzisiejszej konserwacji bo widzialem sporo silosow na handlu :) A mowia ze polak sie uczy na bledach (moze chodzi o wlasne bledy)

bolciu
25.10.2012, 07:21
Ile razy będziesz pisał to samo ?




Tyle ile będę miał na to ochotę - nie pasuje Ci, to nie czytaj.

bolciu
29.10.2012, 08:11
I z tym problemem również support stanął na wysokości zadania - dzieki za pozytywne załatwienie mojej sprawy.

wraq
05.11.2012, 21:32
wymienilem dynie za silos ... dyniek nie ma (kupujacy dostal) - silosa nie ma - nie dostalem go ... ile moze trwac rozwiazanie tego problemu ?

Slyboots
05.11.2012, 21:57
Problem jest bardziej natury, czy przekazać budynek widmo dalej czy czekać z nadzieją ze twórcy gry oddadzą budynek lub koszt poniesiony przy zakupie go.

Osobiście sie waham czy, po prostu nie sprzedać dalej budynku i nie martwic sie niczym, czy czekać na odpowiedź supportu.. a jeśli przepadnie ? hm...

ToRsTeN
05.11.2012, 23:12
kolejne widma na handlu - zrobi ktoś z tym porządek?

karan-ruth
05.11.2012, 23:34
Osobiście sie waham czy, po prostu nie sprzedać dalej budynku i nie martwic sie niczym

Czyli wahasz się czy być bucem czy nim nie być. Wow, co za trudny wybór.

Slyboots
06.11.2012, 00:09
Waham sie czy dać sie zrobic w balona, czy cwaniakować jak 90% osób na tym świecie..