PDA

Zobacz pełną wersję : Zablokowane konto BŁĄD W OBSZARZE !!!!!



Karlotka
14.10.2012, 08:04
Witam serdecznie,
od czwartku 11.10.2012 nie mam swojego konta, gdyż po oddaniu jako ostatnia misji gildyjnej nagle wylogowało mnie z konta i teraz przy logowaniu mam informację "W tym obszarze wystąpił błąd. Proszę spróbować później" Wysłałam informację do supportu do dzisiaj zero odpowiedzi. Nie zależałoby mi tak gdybym nie poświęciła bardzo dużo czasu na tą grę, oraz pieniędzy. Poziom 41 ... Weteran ... i bardzo mocno rozbudowana Wyspa. Proszę o informację co dalej z moim kontem ????????? Takie straty jakie ja już teraz mam są niedopuszczalne !!!!!! Co się dzieje z tą grą ?????? :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused::confused::confused:

Karlotka

GrzesMk4
14.10.2012, 12:40
To smutne że czlowiek który gra w ta gre od kilku dobrych miesiecy bądź co bądź napedzajac pieniadze włascicielom gry, pozostaje bez jakiegokolwiek supportu ze strony technicznej. Ja rozumiem ze moze być dużo zgłoszeń, ale 4 dni i nic ? porażka !


WIem ze to ciagle wersja beta, nie byloby problemu gdyby znikło troche surowców lub cos, ale takie zgloszenia powinny byc rozpatrywane i naprawiane najszybciej jak to mozliwe.

Wg mnie wstyd dla administracji, ciekawe czy ktoś bedzie mial odwage się tu odezwać/ ?

Pannache
14.10.2012, 13:47
Zrozumiałbym jeśli by to było konto 15 poziom i support odkłada na ostatni plan, ale mówimy tu o 41 poziomie, o graczu który naprawdę poświęcił swój wolny czas i swoje środki aby ta gra się rozwijała, a takim zachowaniem administracja tylko pokazuje jak jej zależy na graczach, a raczej tylko na ich pieniądzach -,-

EX_Soliren
14.10.2012, 13:55
Dzień dobry,

Support pracuje od poniedziałku do piątku, w określonych godzinach. W sobotę i niedzielę nie.
Jeśli wysłałeś wiadomość w czwartek, to dostaniesz odpowiedź. Ale na równo w czwartek/piątek wysyłali swoje wiadomości też inni gracze. Są też pewnie wiadomości z innych dni. Nie jesteś jedynym graczem na TSO, wiem że wielu by chciało być obsłużonym natychmiast lecz support ma określony czas pracy i określoną "moc przerobową". Kilka tysięcy osób na każdym serwerze, jest ich 7. Wyobraź sobie że nawet 200 zgłoszeń dziennie. To są oczywiście wzięte liczby z powietrza, może być więcej zgłoszeń. Trzeba cierpliwie poczekać.

Pozdrawiam,
MOD_Soliren

Wilk_79
14.10.2012, 14:00
Widzę że na koncie jest weteran . A to oznacza jedno - wydane pieniądze , czyli to o co chodzi twórcom tej gry .
W zamian za wydane pieniądze właściciel konta otrzymuje ...... no właśnie , co otrzymuje ???
Zablokowane konto oraz zero jakiejkolwiek pomocy przez 3 dni ....
Brawo . Prowadzenie dalej takiej polityki z pewnością zapewni twórcom masę nowych graczy oraz góry wydanej przez nich kasy :)

Karlotka
14.10.2012, 16:57
Jak miło, że jakiś MOD się odezwał, ale takie tłumaczenie jest troszkę nie fair ja rozumiem że jest wiele zgłoszeń mało ludzi do pracy ale wystarczyłby jakiś krótk mail że w ogóle ktoś interesuje się moją sprawą, to nie jest jedyna gra online w jaką grałam i wiem jak to powinną działać, pieniążki zbierać to każdy chetny od zaraz ale czasem warto się zainteresować poszkodowanymi zwykłymi szarymi ludkami

Z wyrazami szacunku
Karolina

NokamA
14.10.2012, 17:09
Witam,

Soliren z 200 zgłoszeń 85% odpowiadane jest z gotowców. Wątpię abyście dostawali "dziennie" tyle zgłoszeń, pare dni w miesiącu może się taka ilość pojawić.
Osoby odpowiedzialne za zgłoszenia powinny być ogarnięte na tyle aby w miarę szybko max do 48 godzin odpisać na wiadomość lub podbić ją na wyższy poziom a nie zostawiać ją bo nie umiem albo nie wiem.

Darkminer
14.10.2012, 17:42
campanada - tyle w tym temacie... a tak poważnie to jak szanowna koleżanka zauważyła może jakiś mały mailik dla świętego spokoju by się przydał.

wirus85
14.10.2012, 17:43
Skandal zeby takie rzeczy sie zdarzały. Sprawa powinna byc wyjasniona w tempie ekspresowym.

krotos666
14.10.2012, 18:25
Kilka tysięcy na serwer, oj z niecierpliwością czekam na odpowiedź supportu w sprawie straty ogromu wojska mojego przez lagi.
Od soboty nie robię przygód, bo takim psikusem mnie o 11 serwer raczył, że tyle wojska przez lagi straciłem, że nie mogę kontynuować przygody (wiktora).
Chciałbym długo się rozpisywać na ten temat, ale powiem tylko tyle.

Karolinko czekamy do poniedziałku na odpowiedź supportu, oby była ona pomyślna jak i w Twojej tak i w mojej sprawie.
Zobaczymy ile jest warty support TSO.

Karlotka
14.10.2012, 18:44
Ja już i tak wiem że oleją moją sprawę i zapene umrze to śmiercią naturalną, obym się myliła może miło się rozczaruję ;) ale dziękuję wszystkich za wsparcie jedyne wsparcie to zawsze tylko w graczach :-*

RinMe
14.10.2012, 18:47
Powiem tak: za kilka dni dostaniesz wiadomość z supportu, że wiedzą o Twoim problemie i przekazali go do dalszej analizy i maja nadzieję, że przy następnej konserwacji w jakiś czwartek Twój problem sam się naprawi. Tak działa Polski support

Karlotka
14.10.2012, 18:56
no tak to jest najlepsze rozwiązanie przeczekać i zobaczyć czy problem się sam rozwiąże :) w takim razie byle do czwartku tylko którego czwartku którego roku ha ha ha co ze stratami ?? akurat w event :(

Kyario
14.10.2012, 21:20
Z tego co czytałem na innych forach(angielskie,niemieckie) to problem trwa od samego początku, swoja droga to szczyt bezczelności wiedzieć ze ludzie tracą konta i nadal sprzedawać grę w sklepach i wirtualna kasę jaką są klejnoty...po prostu brak słów!

BB_xaar
15.10.2012, 16:09
Zgadza się, czasami by przywrócić pełną funkcjonalność konta potrzeba trochę czasu (np. poczekać do najbliższej konserwacji), jednak problemów tego typu na pewno nie ignorujemy. Najlepszym rozwiązaniem jest zgłoszenie problemu bezpośrednio do Supportu i poczekanie na odpowiedź.

szpilek
15.10.2012, 16:26
Dzień dobry,

Support pracuje od poniedziałku do piątku, w określonych godzinach. W sobotę i niedzielę nie.
Jeśli wysłałeś wiadomość w czwartek, to dostaniesz odpowiedź. Ale na równo w czwartek/piątek wysyłali swoje wiadomości też inni gracze. Są też pewnie wiadomości z innych dni. Nie jesteś jedynym graczem na TSO, wiem że wielu by chciało być obsłużonym natychmiast lecz support ma określony czas pracy i określoną "moc przerobową". Kilka tysięcy osób na każdym serwerze, jest ich 7. Wyobraź sobie że nawet 200 zgłoszeń dziennie. To są oczywiście wzięte liczby z powietrza, może być więcej zgłoszeń. Trzeba cierpliwie poczekać.

Pozdrawiam,
MOD_Soliren

Według twoich wyliczeń to jest jakieś 30-50 wiadomości na osobę dziennie. Czyli dwie godziny dziennie na odpowiedzi dla odpowiadacza, bo więcej nie potrzeba czasu na te często bzdury w odpowiedzi ;>

BB_xaar naprawa prostych błędów w bazie danych to kwestia kilku minut, większych godzinę do kilku (jak trzeba stworzyć duplikat (w tym wypadku wyspy) ręcznie. Jak to się ma do twoich odpowiedzi? Że to wszystko ciągnie się tygodniami?

Czy w ogóle polski support to jest jakiś władny, czy tylko przekazuje dalej?

GrzesMk4
15.10.2012, 16:39
A do tego dochodzi jeszcze jeden problem, cała giildia ma zablokowane zadania gildyjne poprzez blokade tego konta !

BB_xaar
15.10.2012, 17:15
szpilek, niestety nie mogę odnieść się do podanych przez Ciebie czasów, nie znam się na "naprawianiu błędów w bazie danych".

Zgaduję, że odnosisz się do błędów skutkujących komunikatem "obszar serwera uszkodzony". Część z nich może zostać wyeliminowana przez Support, jednak są i takie, które wymagają dokładniejszej analizy przez techników pracujących nad grą - a to niestety trwa.

GrzesMk4, jeżeli dobrze widzę, to lider Twojej gildii nie jest zablokowany. Tak czy inaczej: mogę już teraz napisać, że w najbliższym czasie (jeszcze w tym roku) powinna pojawić się ciekawa aktualizacja związana z misjami gildii - wraz z kilkoma poprawkami.

Wazyl
15.10.2012, 17:42
Witam, więc wypowiem się jako GM gildii Żelazny Tron. Wszystko co zostało powyżej opisane swoją własną ręką, palcem czy nogą podpisuje swoim imieniem. Te 200 dziennie zgłoszeń jest wyssane z palca a piszę tu z pozycji Admina World of Warcraft na prywatnym serwerze, gdzie wiem ile ticketów dziennie przychodzi, wiem jakiej treści one są i większość "problemów" leży po stronie graczy. jednie w tym temacie polemizuje, ale myślę że Wasza praca od naszej niewiele się różni i większość problemów rozwiązywane jest za pomocą listy komend jakie macie podane przed Developerów. Problem mojej podopiecznej faktycznie wygląda poważnie i rozumiem, że może uruchomić cały łańcuch procesu.Pewnie przykład ten wyglądałby tak:
Mod pierwszego stopnia nie rozumie problemu, podbija wyżej, następny też nie wie co z tym fantem zrobić i podbija wyżej, następny już nie pracuje i powstał problem po stronie gracza. Czemu? Bo już w momencie osoby która nie umiała rozwiązać problemu powinien poza podbiciem błędu wyżej, powiadomić gracza o tym, że sprawę badacie i trwają pracę nad naprawą a o postępach będziecie informować ją w miarę postępu. Na przykład tak to powinno wyglądać.

Kolejny problem jakim stała się blokada konta to zadania gildii: Karlotka jako ostatnia "oddawała zadanie", wyrzuciło ją z gry. Wszystkim aktualne zadanie zniknęło wskakując na jego miejsce następne ALE nie zmieniło statusu z oczekującego na aktualne. Co powoduje blokadę zadań. Nie próbowałem anulować zadania i testować czy następne jakie się pojawi będzie aktualne czy oczekujące. Jeśli odgórnie taką dacie radę na pewno tak zrobimy. Tymczasem czekamy aż postawicie konto Karlotki.

Oczekuje że nie potraktujecie tego postu jako ataku na Was ani żadnego z powyższych. Chcielibyśmy tylko aby z graczem się komunikować kiedy problemy są ważne lub bardzo ważne. Abyście nie byli wobec nas Zeusem bezlitosnym, który tylko ciska piorunami w robaki zwane ludźmi. Wielu graczy będzie miało pretensje, żale, będzie niemiłych i oschłych, ale na pewnego rodzaju stanowisku już powinno się być poważnym i nie zachowywać się jak dziecko w piaskownicy: bo to moja piaskownica, nie podoba się to do domu... Tylko jak ten cierpliwy rodzić uspokoić, wytłumaczyć, porozmawiać. Na końcu karać dopiero. Czekamy wszyscy w gildii w napięciu i wspieramy Karlotkę jak tylko możemy i mamy nadzieję że pomimo błędu jaki mógł powstać na jej koncie, osoby które programują tą grę będą potrafili jej pomóc i przywrócą do życia nam naszą Karlotkę. Z wyrazami szacunku i pozdrowieniem.
Wazyl

GrzesMk4
15.10.2012, 17:50
A nie może poprostu na takie tematy i problemy odpisywać gość co naprawia takie sprawy ? Mógłby chociaż napisać czy taki problem jest w kolejce do naprawy... Bo Ciebie rozumiem BB_xaar, bo skoro tego nie robisz to nie jesteś w temacie i piszesz troche wymijająco skoro się domagają :)

Karlotka
16.10.2012, 09:44
BB_xaar bardzo dziękuję za zainteresowanie w mojej sprawie, wiem że tam działacie abym odzyskała konto, jestem bardzo cierpliwa i czekam do konserwacji i mam nadzieję, że moja Karlotka ożyje ;) wszyscy w gildii mnie strasznie wspierają za co również wam bardzo dziękuję, ale tak zastanawiam się co z naszymi zadaniami gidyjnymi zawiesily sie na oczekującym i nie chcą przeskoczyć w bieżące :( może po konserwacji wszystko wróci do normy, oby. Cierpliwość jest cnotą.

Z wyrazami szacunku
Karolina

cosca
17.10.2012, 11:31
mam ten sam problem, od piatku nie moge sie zalogowac, wyslalem maila z informacja o moim problemie, cisza...

Karlotka
18.10.2012, 08:15
No i dup...... po konserwacji nic nie naprawiono co z moim kontem czekam na konkretną odpowiedź bo nie wiem czy już zapomnieć totalnie o grze ?????

Z poważaniem
Karolina

Wazyl
18.10.2012, 09:01
Niestety to było do przewidzenia. To nie pierwszy przypadek gdzie proponuje się czekać do konserwacji i po całym update nic z kontem się nie naprawiło. Prosiłbym jako Gm Gildii Żelazny Tron, przyjaciel Karoliny, współgracz i jako zainteresowany abyście postarali się naprawić jej konto, bo szkoda tych smsów które wysyłała, szkoda postaci na 41lvlu, bo szkoda jeszcze czasu jaki ta dziewczyna poświęciła dla tej gry oraz szkoda Karoliny.

Dodatkowo utknęliśmy gildyjnie na zadaniach dla gildii. Otóż zadań gildyjnych nie możemy wykonywać bo nadal wiszą u graczy jako oczekujące. Nawet pomimo wyrzucenia zadania przeze mnie, gracze nadal widzą zadania a u mnie kolejne się nie pojawia. Tak więc konto naszej koleżanki sprawia wiele problemów technicznych i nie tylko jednego gracza ale całej gildii.

Dziękuje za uwagę. Wazyl

cosca
30.10.2012, 20:42
..jest 30 października, do te pory nie zalogowałem się na konto, cały czas ten sam problem. Dostałem maila od suportu gdzie mi odpisano, że jednym rozwiązaniem jest czekać, ale nie są w stanie przybliżyć do kiedy, a drugim startować od zera. Śmiechu warte, reklama w tv, a nie ma osób kompetentnych do naprawy. Rozumiem ze to wersja Beta, wiec logujemy się na własne ryzyko. No ale pieniądze trzeba było już na czymś robić... Szkoda, że już z tymi ludźmi w gildii nie jestem w stanie porozmawiać.

ITTI
30.10.2012, 21:51
przez przypadek w niedziele zamiast zadania dziennego zrobiłem zadanie gildyjne i mnie logło. Próbowałem się ponownie zalogować i wyskoczyło"OBSZAR SERWERA USZKODZONY" przez dwa i pół dania cztery razy pisałem do suportu zero odpowiedzi może jestem niecierpliwy ale przez ostatnie 5 miesięcy logowałem się codziennie.Po przeczytaniu tego wątku dziwie się że przez tak długi okres jest z tym problem nic z tym nie robią i nikt przed tym nie ostrzega a na pewno z mojej stówki się ucieszyli.

Mniuch
30.10.2012, 22:16
Wydalem na gre ponad 350 zł i nie moge wejśc na konto od 30 dni. Sprawe kieruję na policię , zgłaszam kradzież karalną powyżej 350 zł i nie wywiązanie sie z umowy/ regulaminu o dostepie do gry 9do tego za co zapłaciłem itp .

EXiN
31.10.2012, 01:32
Też mam ten problem. Dział techniczny jest niestety całkowicie niekompetentny albo jest ich za mało, nie wiem. Uważam natomiast, że jeżeli nie otrzymamy jakichś konkretnych informacji dotyczących odblokowania kont i całkowitego wyeliminowania błędu to proponuję nagłośnić sprawę np. na Wykopie, aby ostrzec jak największą liczbę osób przed inwestowaniem czasu i pieniędzy w tę grę. Jest to niedopuszczalne aby przy takim rozreklamowaniu gry (tv, główne portale internetowe w kraju itp.) istniały błędy, które całkowicie uniemożliwiają do niej dostęp...

Draxopix
31.10.2012, 15:22
Wydalem na gre ponad 350 zł i nie moge wejśc na konto od 30 dni. Sprawe kieruję na policię , zgłaszam kradzież karalną powyżej 350 zł i nie wywiązanie sie z umowy/ regulaminu o dostepie do gry 9do tego za co zapłaciłem itp .

Hehe napisz co ci na policji powiedzieli :)

Mautirq
13.11.2012, 14:58
No i dup...... po konserwacji nic nie naprawiono co z moim kontem czekam na konkretną odpowiedź bo nie wiem czy już zapomnieć totalnie o grze ?????

Z poważaniem
Karolina

I jak sprawa wygląda dzisiaj (13.11.2012r)? Dostałaś jakąś odpowiedź? Czy tylko "czekaj cierpliwie" to jedyne rozwiązanie?

Frans230
13.11.2012, 17:04
Mam ten sam problem co Karlotka...kupuje diamenty w sklepie poziom 39... a tu po zrobieniu zadania z gildi mnie wywaliło to po co są te zadania sie pytam??? zeby serwer się psuł???? "teraz mi wyskakuje wywoływanie serwera nie powiodlo sie " " bład serwera. Prosimy spróbować później" Próbuję od 2 dni i nic też pisałem do supportu i brak odpowiedzi....

Idho
13.11.2012, 17:08
I jak sprawa wygląda dzisiaj (13.11.2012r)? Dostałaś jakąś odpowiedź? Czy tylko "czekaj cierpliwie" to jedyne rozwiązanie?

zwróć uwagę na nick, jednym słowem konto Karlotka zostało usunięte.

Frans230
13.11.2012, 17:11
jak usunięte to co moje też zostanie usunięte ??

Mautirq
13.11.2012, 17:48
Kurcze, jeśli tak to muszę poprawić plany na święta (wolne). Miałem zamiar sam sobie sprawić prezent i wydać kilka PLN na grę, ale dzisiaj cały dzień czytam forum i odechciewa się. Miałem zamiar kupić między innymi kopalnię klejnotów i weterana, ale jeśli tak ma być załatwiony problem ("czekaj cierpliwie" lub "usuń konto") to ja dziękuję. Zagram w grę abonamentową gdzie te pieniądze wystarczą mi na rok grania i nie ma takich problemów z supportem.

KEROS
14.11.2012, 13:25
Witam!

słuszna uwaga ze zmianą planów. Szkoda czasu oraz pieniędzy. Ja juz czekam kilka tygodni na odblokowanie konta. Co przerwę konserwacyjną jestem zwodzony kolejną próbą rozwiązania mojego problemu. Bez rezultatów.

kilka faktów na temat błędu - "obszar serwera uszkodzony"

- support nie wie kiedy zostanie rozwiązany powyższy błąd i czy w ogóle zostanie rozwiązany, jeżeli już to nastąpi to z pewnością podczas jednej z przerw konserwacyjnych
- w ramach rozwiązania problemu na chwilę obecną proponowane są dwa wyjścia:
1) czekanie... czekanie i jeszcze raz czekanie, aż pewnego czwartku zostanie błąd naprawiony lub nie zostanie...
2) reset konta - startujemy na tym samym serwerze ze starą listą znajomych, oczywiście level 1 tracimy wszystkie budynki oraz specjalistów, jest możliwość odzyskania zakupionych klejnotów
- support nie gwarantuje czy powyższy błąd zostanie kiedykolwiek rozwiązany

mam nadzieje ze udzieliłem kilku istotnych informacji, niestety jestem jedną z osób, które straciły dostęp do konta.

PRZESTRZEGAM przed inwestowaniem "większej ilości" realnych pieniędzy. Pewnego dnia może spotkać to każdego z Nas, ja straciłem 7 miesięcy gry oraz oczywiście PLN'y

Nawet wybierając reset konta istnieje możliwość ze ponownie za jakiś czas problem wróci i ponownie stracimy czas oraz pieniądze.

POZDRAWIAM!

Katrin3
14.11.2012, 23:33
Nie rozumiem, dlaczego nie odbudują Wam tych kont, skoro już nie można "naprawić" tych "uszkodzonych".
Przecież to świat wirtualny, czyli kolumienki liczb w kodzie i w bazach danych, zgadza się? Chyba gdzieś tam pozostał ślad, jak była zabudowana wyspa?

Na chłopski rozum to musi dać się jakoś zrobić! :(

Jaroski
15.11.2012, 00:42
Czyzby serwery nie posiadaly kopii zapasowych baz danych serwerow, w ktorej sie powinny znajdowac wszystkie informacje na temat kazdego gracza?

Osobiscie w takich przypadkach zawsze sprawdzam czy takie zgloszenia o braku mozliwosci uzytkowania konta jest prawdziwe, a nie zartem. Nastepnie wyszukuje porzadany obszar w bazie danych (tutaj dotyczy on oczywiscie wszystkich info o graczu, z okresu kiedy wszystko bylo ok) i kopiuje to co trzeba, do tego wynagraczam wszelkie straty poniesione takimi bledami.

Katrin3, w zasadzie wszystko ogranicza sie do przeszukania bazy danych i zrobic ctrl+c, ctrl+v, albo usuniecia odpowiednich plikow typu "cookies", wszystko zalezy od tego z czego blad wynika.

Pozdro