Zobacz pełną wersję : Znikające dynie
Boletus_Edulis
11.10.2012, 18:50
Mam dwa małe "smentarze". Wybudowane niemal równocześnie. Na jednym nadal mam 44 dynie, na drugim tylko 41. A przecież czas zbioru to 8 godzin. WTF :mad: ?
Mam dokładnie taki sam problem, postawiłem wszystkie "smentarze" jeden za drugim, a przy małym mam ok 1h:30 minut, przesunięcia czasowego, co więcej, z "smentarza" co szybciej czas upłyną nie dostałem dyń.
Błędne wyświetlanie informacji o czasie/stanie dóbr w magazynie może mieć podłoże w nieaktualnych/błędnych danych w pamięci podręcznej przeglądarki. Jeśli wyczyszczenie cache nie pomoże, warto zgłosić problem bezpośrednio do Supportu.
a reset czasu produkcji dyn na malych smentarzach?? mialem 3h do konca produkcji - teraz mam 8 ;/
Picasso_PL
11.10.2012, 22:04
Problem leży po stronie producenta gry, a nie naszych przeglądarek .....
Jest błąd w kodzie. U mnie także wystąpiła taka awaria:
Zbudowałem pola (8 godzinne) przed 9 rano .... o 19 była zbiórka (w jaki sposób?) i pokazuje, że zabrało po jednej dyni z pola .....
Miałem premie policzone tak, żebym nie musiał bufować o 4 rano pól .... i kaplica .... przez błąd gry będę musiał jakoś to rozwiązać samemu.
Pochłaniacz
12.10.2012, 05:05
problem w tym że system produkcji zawsze był jakiś dziwny... i to nie jest problem który sie teraz pojawił, lecz był od zawsze. Teraz tylko to się stało istotne, bo jak się w piekarni cofnie cykl, to nikt tego nie zauważy. Może się tylko dziwić czemu ze wszystkich studni ludzie w tej samej chwili wynoszą wodę, skoro każda z nich była zbudowana kiedy indziej, ale nikt się wodą nie będzie przejmował. Z dyniami to już niestety coinnego...
Mogę powiedzieć co wynika z mojego doświadczenia. prawdopodobnie serwer wogóle nie zajmuje się naszą wyspą kiedy jesteśmy wylogowani. W momęcie zalogowania oblicza nam ile czego się wyprodukowało i nam to dodaje do magazynu, a wszystkie cykle są resetowane, z pewnymi wyjątkami, prawdopodobnie faza cyklu jest ustalana losowo, lub coś w tym rodzaju, to juz pytanie do tych co to projektowali.
W tym systemie jest mnustwo luk i błedów... często się zdarza że soś powinno być wyprodukowane a nie jest, mimo że wszystkie potrezbne składniko do produkcji były obecne.
Generalnie lepiej zostawiać włączony komp i się nie wylogowywać, bo inaczej Bóg jeden wie co się może stać...
Lord_Albi
12.10.2012, 16:34
Mnie nie dość że cofa co jakiś czas cykle produkcji to jeszcze z magazynu dynie znikają i sadze żę ma to związek jedno z drugim :( Dwie godziny temu miałem ze 20 dyń wiecej niż teraz. Może to celowy zabieg żeby nie mieć ich za wiele. Wychodzi na to że trzeba zapisywać stan magazynu przed każdym wylogowaniem. A człowiek marnuje kosze i inne premie :(
Otteporowo
12.10.2012, 18:06
miałem podobnie a mianowicie postawiłem 3 małe smentarze (czas produkcji 1 dyni to 8H) patrze po 2 godzinach a tam dopiero minęło 10 minut,
Dracokrak
12.10.2012, 18:31
DRAMAT!!dlaczego niektórzy dostali 8 pól a inni 9!!!!!!!!! Zenada!
kazdy dostal 9, a jak ktos ma8 niech pisze do supportu z jakims udokumentowaniem tego faktu, bo na "ładne oczy" raczej nikt nie uwierzy
a jeśli ktos usunął pole z mysla ze wróci do gwiazdy i znow bedzie pełne to ma problem :D
Dracokrak
12.10.2012, 19:15
nie usuwałem to raz, napisałem juz daaawno temu to dwa, a trzy - jak sie skonczy wydobycie pola to koniec zabawy, nie da sie kupic nowego ?
borys102
12.10.2012, 19:21
to jakaś żenada ten event, buduję smentarze 3 zwykle i nagle na jednym do końca produkcji pozostało 1,5h a na pozostałych 4h. Na małych smentarzach kolejny problem po wyłączeniu z pauzy i zalogowaniu się ponownie po 5h na konto co widzę, że na wszystkich do następnego zbiory pozostało 6,5h??? kurna jakim cudem?? okienko z handlem się sypie, chcę uporządkować sobie np. na 6 stronie handlu surowce to wywala mnie na pierwszą stronę, żenada. Zrobili event byle jak na szybkiego, aby tylko ludzie wydawali pieniądze na coś co nie działa.
Trollnet
12.10.2012, 19:24
Jest wlasnie takie bezsensowne ograniczenie zebysmy za duzo dyniek nie mieli. Desperatow to oczywiscie nie powstrzyma bo od czego sa diamenty. A BB tylko rece zaciera i patrzy jak sie mordujemy dodatkowo jeszcze z bledami gry... :(
Draxopix
12.10.2012, 21:33
Ja tam programista nie jestem ale bledy w grze po stronie serwera wystepuja wtedy kiedy sa one u WSZYSTKICH przyklad dubble buff jesli nie wystepuja u WSZYSTKICH to nie sa bledy serwera bo nie wyobrazam sobie ze codziennie jest losowanie komu wywali blad :).Problemow z smentarzami nie maja wszyscy wiec hmm odpowiedzcie sobie sami co tam u was jest i co namotaliscie
Boletus_Edulis
12.10.2012, 22:54
To, że problem dotyczy części wcale nie znaczy, że nie jest to wina serwera i programistów. Np. za mało przydzielili pamięci, "przekręcił" się licznik itp. Różne mogą być powody.
Co do nieprawidłowego liczenia w moim przypadku jedyne co mogło mieć wpływ to przedwczesne rzucenie premii (raz przeze mnie, raz przez znajomego), która ze względu na długi czas produkcji nic nie dała. Ale przecież premia nie powinna wpływać na czas produkcji, tylko na ilość towaru.
w kazdym evencie ilość "darmowych surowców" jest ograniczona, na wielkanoc 10przygod x 40 jaj, reszta odkrywcy i handel, na euro 6przygód x 90 piłek + z zadan dziennych, reszta z handlu, teraz tez masz z sementarzy + z kilku zadanek, reszta z handlu no i ewentualnie za klejnoty.
Jakby można było miec nonstop nieograniczona ilość do łatwego zdobycia to co to za przyjemność, chyba ze dla leni :p
Dziś sprawdzałem, zostało 16 minut do zakończenia cyklu, gdy wyłączałem komputer na 2h. Po tym czasie okazuje się ze dyń w magazynie nie przybyło.
Albo czas został zrestartowany, albo dynie nie trafiły do magazynu.
Czas produkcji jaki policzył serwer jest 32h, natomiast faktycznie było 50h (dotyczy małych smentarzy) od chwili postawienia.
Dodatkowo policzyłem ile ubyło dyn z smentarzy, a ile trafiło do magazynu i okazuje się że w magazynie brakuje. (już nie mówiąc ile powinno być wyprodukowanych).
Pamięć przeglądarki czyszczona, problem zgłoszony do suportu, jednak nie odpisują. W przypadku innych błędów odpowiedź byla natychmiastowa.
Widać wiedzą o problemie, jednak nie wiedzą jak "politycznie" go wytłumaczyć
Szkoda że dyń nie można pozyskiwać na przygodach, tam problemu nie było.
CVercetti
13.10.2012, 13:59
U mnie również występuje błąd z liczeniem czasu produkcji. Zbufowałam pole kanapką jak było mniej niż 2h do końca produkcji, wyłączam grę, wracam za 1h a tu jeszcze 6h do końca produkcji! I tak jestem do tyłu parę godziny na produkcję dyni i kanapka poszła w piździet :/
wlasnie znow zauwazylem reset czasu produkcji dyn - na 6 polach !!! juz nie tylko małe ale zwykle rowniez, na ipmonujacych nie zauwaze bo cza produkcji za krotki, a nie sprawdzam co chwila
jak mamy skonczyc ten event i kupic cokolwiek skoro braknie mi dyn - z pol jest za malo zeby kupic gienka, trzeba non stop na buffie jechac, te kilka zadan od Eliota to smiech na sali, a do tego jeszcze non stop reset czasu produkcji, co jest mam siedziec 24h przy grze i pilnowac???
po co byly te testy ??? jesli wytepuja takie bledy to albo ktos olal sprawe, albo maja graczy w duszy, co tam - braknie im to niech se dokupia za klejnoty
Na imponujących też czas skacze jak chce, 10 min przed końcem rzucam rybki na wszystkie 3 pola, po 10 min się okazuje że dwa wyprodukowały dynie a trzecie ma jeszcze 20 min do końca. Żeby się zresetowało do początku cyklu to jeszcze jakoś tam jestem w stanie zrozumieć ale tak to już w ogóle nie łapie o co chodzi.
LadyEkko
14.10.2012, 01:04
ja mam inną ciekawostkę - pola z 1 godzinną produkcją cały czas tak tak samo pracują, w tym samym czasie, dwie mają po 68 dyń a jedna 59.
To Ci dopiero halloweenowa magia!
Boletus_Edulis
14.10.2012, 12:03
Czyli, że wychodząc z gry należy stopować pola i wtedy czas się nie zatrzyma, a jeśli zostawimy aktywne to czas się zatrzyma?
Animator
14.10.2012, 12:14
Ja zauważyłem jeszcze taką zależność że jeśli wchodzę na mapę przygody i wracam na wyspę to czas produkcji dyń się zmienia, i to raz przyspiesza a raz zwalnia, a raz i to i to xd oprócz tego występują u mnie wszystkie problemy opisane wcześniej...
Dracokrak
14.10.2012, 12:42
wszedłem na mape przygod i wyzerowało mi licznik produkcji dyń a nie dostałem ich do magazynu, sprawdzałem wcześniej ile mam
ziomal2000
14.10.2012, 13:36
ja kupiłem za dynie frank und stein'a patrzę do menu gwiazdy ale go nie ma znikną tak jak wcześniej 1000 desek z drzewa liściastego. O co chodzi ??
Tindaloo
14.10.2012, 23:26
włączony komp z grą nic nie pomoże. Myślę, że serwer pracuje tutaj tak samo niezależnie czy użytkownik jest zalogowany czy nie, a te zmiany czasów pracy mają pewno związek z wydajniejszą pracą serwera.
gdyby bb zatródniało testerów spóśród normalnie grających osób, może nie musielibyśmy marnować własnego czasu na gdybanie w czym problem, a potem czy bb w ogóle zależy. ;]
Niestety wielu graczy niezdazy wydobyc dyn z malych pól przy tych bledach z kasowaniem produkcji i naliczaniem czasu od zera. I problem ten dotyczy co śmieszne najbardziej aktywnych graczy, tych co mocno pilnuja bufowania produkcji i czesto sie loguja. Wychodzi na to ze Ci co zostawia gre na dlugi czas w spokoju moga wyjsc na tym lepiej, bo serwer obliczy im ze cos sie zdazylo wyprodukowac i doda do magazynu.
Informacje o dziwnym zachowywaniu się licznika (czas produkcji dyń) przekazałem dalej już w poprzednim tygodniu - gdy dostanę jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.
Dzięki BB_xaar, za przekazanie informacji.
Ten Event jest już stracony, wydaje mi się, że nie uda się rozwiązać problemu na czas.
Mam nadzieję że BB nie obrazi się jak zamieszczę informację od suportu, może komuś to pomoże. Ja osobiście nie mam takiej możliwości.
Witaj Idziq,
Uprzejmie informuje, że jako doraźne rozwiązanie proponujemy nie wylogowywać się z gry. Problem jest już zgłoszony do innego departamentu w celu przyjrzenia się sprawie.
Bardzo przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za współpracę,
Pozdrawiam,
Zespół The Settlers Online
Ja również zauważyłem reset czasu. Stwierdzam że ta gra nie powinna się pojawić!!! Tak wcześnie. Mimo to że jest to BETA to taka ilość błędów jaka występuje to skandal! Robią kolejne testy które mają na celu uniknięcia typowych błędów a wychodzi zupełnie inaczej. Proponuje wyłączcie gre na pare dni i zamroźcie czas.Bo wasza nocna praca w wielkie G się obraca!!!!
Dzięki BB_xaar, za przekazanie informacji.
Ten Event jest już stracony, wydaje mi się, że nie uda się rozwiązać problemu na czas.
Mam nadzieję że BB nie obrazi się jak zamieszczę informację od suportu, może komuś to pomoże. Ja osobiście nie mam takiej możliwości.
Witaj Idziq,
Uprzejmie informuje, że jako doraźne rozwiązanie proponujemy nie wylogowywać się z gry. Problem jest już zgłoszony do innego departamentu w celu przyjrzenia się sprawie.
Bardzo przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za współpracę,
Pozdrawiam,
Zespół The Settlers Online
to fakt - siedzialem na jednym komputerze, czas produkcji zgadzal sie
wystarczylo ze sie wylogowalem i prznioslem na drugi komputer po 30 minutach - 4h do tylu na malych polach
nie wylogowywac sie z gry ????? szkoda nawet to komentować !!!
Informacje o dziwnym zachowywaniu się licznika (czas produkcji dyń) przekazałem dalej już w poprzednim tygodniu - gdy dostanę jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.
ciesze sie ze wiedza, ale interesuje mnie inna kwestia - jest ograniczony czas na zakup przedmiotow z dyn, przy takich bledach jest prawdopodobne ze nie wykorzystam wszytkich dostepnych dyn z pol, ktorych i tak jest za malo zeby je efektywnie wykorzystac
co w zwiazku z tym problemem ??? jak maja zamiar to rozwiazac, bo jak znam zycie nie zdaza poprawic bledow do zakonczenia eventu
Dzięki BB_xaar, za przekazanie informacji.
Ten Event jest już stracony, wydaje mi się, że nie uda się rozwiązać problemu na czas.
Mam nadzieję że BB nie obrazi się jak zamieszczę informację od suportu, może komuś to pomoże. Ja osobiście nie mam takiej możliwości.
Witaj Idziq,
Uprzejmie informuje, że jako doraźne rozwiązanie proponujemy nie wylogowywać się z gry. Problem jest już zgłoszony do innego departamentu w celu przyjrzenia się sprawie.
Bardzo przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za współpracę,
Pozdrawiam,
Zespół The Settlers Online
To chyba tylko dowód na to że support nie wie z czym ma do czynienia, nie wylogowywanie się na niewiele się zda bo czasy wariują przy przechodzeniu na wyspę znajomego, na przygodę albo same z siebie, bez wyraźnego powodu, nie zawsze, tylko czasem ale jednak. Nie wspominając już o automatycznym zrzucaniu z serwera. Jedyne wyjście usypiać pola i budzić tylko pod buffem na sam zbiór dyń, na razie wydaje się, że jak śpią to nie przeskakują, ale to też tylko na razie się wydaje, zobaczymy jak będzie.
Przemo_pk
15.10.2012, 23:17
BB_xaar,
życzę Tobie aby wszystkie urządzenia lub produkty, które kupisz w swoim życiu były takiej jakości jak ta gra.
Odpowiedzi serwisu na Twoje reklamacje niech brzmią tak samo: problem jest znany, analizujemy go, itp. banialuki.
Przemo_pk
15.10.2012, 23:20
Przypomnę jeszcze Twoją zapowiedź:
Start dwóch nowych serwerów!
Drodzy Gracze,
z przyjemnością informuję, że na polskiej wersji gry The Settlers Online pojawił się nie jeden, a aż dwa nowe serwery:
Dolina Odkrywców (nr 6)
Złota Góra (nr 7)
Rozwiązanie to pozwoli odciążyć już istniejące serwery, co zapewni płynniejszą grę zarówno obecnym i nowym graczom.
BB_xaar
Śmiać się czy płakać. Tyle są warte Wasze zapowiedzi.
Uprzejmie informuje, że doraźne rozwiązanie w postaci "nie wylogowywania się z gry" nie skutkuje.
Trzy male pola wlaczone w tym samym czasie - dzis rano okolo 8:30 - w tej chwili na kazdym mam inny czas do konca produkcji: 6h23,1h33, 3h11
Departament niech sie wezmie do roboty bo nas zima zastanie ;)
Przemo_pk
16.10.2012, 15:35
to samo, po ponad 4 godzinach od włączenia pól, na polu 8-godzinnym poszedł zbiór.....
kto mi odda stracone dynie, może BB_xaar
nemo19788
16.10.2012, 16:51
nigdy nie wylogowuje się w ciągu dnia a od kilku dni co jakieś 3-4h wywala mnie z gry dzisiaj przed 16 miałam 641 dyń wywaliło mnie z gry i 635dyń i czas na cmetarzu liczony od nowa ot taki myk .W ten sposób nigdy sie nie uzbiera na co sie chce .Tylko diamenty ehh szkoda pisać ....
SoirDeLune
16.10.2012, 17:30
Jedyne wyjście usypiać pola i budzić tylko pod buffem na sam zbiór dyń, na razie wydaje się, że jak śpią to nie przeskakują, ale to też tylko na razie się wydaje, zobaczymy jak będzie.
Od początku mam uśpione małe i średnie pola i niestety czas skacze tak samo.
SoirDeLune, dzięki za info, znaczy nic nie pomaga, no cóż trzeba sobie radzić i mieć nadzieję ze będzie lepiej ;)
Osobiście nie zauważyłem aby czas produkcji ulegał zmianie.
Spostrzegłem jednak inną sytuację ...
Gdy idę spać i zatrzymuje produkcję to rano lub po robocie daje buffa (jasne światło na ciemność) i liczę na pokaźny zysk.
Niestety przed momentem zauważyłem, że na imponujących polach gdy zatrzymywałem posiadałem 1 dynię do wyprodukowania
to teraz dając w/w buffa nie otrzymałem dyń. Pola oczywiście padły, ale zysku z tego żadnego nie miałem, nawet w podstawie
(1 dynia / na 1 godzinę). He? Co więcej, "mały smentarz dyń" miałem zatrzymaną produkcję od rana, po pracy czyli dosłownie
przed kilkunastoma minutami dałem zwykłego buffa i dynie już otrzymałem w premii x 2, ale co ciekawe gdy pół dnia produkcja była
zatrzymana to i tak czas leciał? Zatrzymał się przed końcem na 10 sekund i po stracie od razu otrzymałem dynie.
Koniec mydlenia oczu, graczom należy się zadość uczynienie - premia w dyniach i przedłużony czas trwania eventu.
Pozdrawiam.
VaanDee, zauważ że na wszystkich budynkach po zatrzymaniu czas leci do końca cyklu i staje dopiero tuż przed końcem, produkt dostajesz kilka sekund po uruchomieniu na nowo, przetestuj, ja testowałem ;)
Potwierdza sie teoria ze czas kasuje sie gdy opuszczamy swoja wyspe na dluzszy czas (minimum kilkanascie minut). Pozostając zalogowanym wychodze z wlasnej wyspy na przygode i po powrocie za jakieś pół godziny czasy produkcji dyn potrafia sie zaczynac od poczatku. Wyjsciem jest szybkie wracanie do siebie, radzę przy kazdym bufowaniu znajomych, robieniu przygód wracac do siebie w ciągu kilku minut dla bezpieczenstwa. Przy utracie połaczenia tez wazne aby jak najszybciej wrócic do gry, zanim nam zresetuje narastanie dyni na polach.
ja wstrzymałem 3 po 4-godzinne pola po 5 godz. dając premie wznawiam, a tam na każdym z nich inny czas produkcji dodatkowo zmniejszyło mi o 2 dynie na każdym polu
Błędne wyświetlanie informacji o czasie/stanie dóbr w magazynie może mieć podłoże w nieaktualnych/błędnych danych w pamięci podręcznej przeglądarki. Jeśli wyczyszczenie cache nie pomoże, warto zgłosić problem bezpośrednio do Supportu.
Mam pytanie i zadaję je tylko tu z dwóch względów. Sam twierdzisz że odpowiedzi od supportu nie wolno upubliczniać, a problem jest masowy. Czy po odwiedzeniu znajomych i wyspy przygody też powinienem czyścić cache przeglądarki? Czyli czy po odwiedzeniu innej wyspy powinienem się wylogować, wyczyścić cache, przelogować i dopiero wtedy wracać na moją wyspę?
Bardzo proszę o autorytarną odpowiedź interesuje ona nie tylko mnie. Dlatego nie mogę tego pytania zadać zwyczajną drogą pytając wsparcia.
Boran, nie sądzę, by po każdorazowym odwiedzeniu wyspy znajomego/przygody niezbędne było czyszczenie cache (w tym momencie pragnę przypomnieć, że nie pracuję w zespole wsparcia technicznego).
Ze względu na to, że są różne przypadki, nie chcę generalizować - tak czy inaczej: jeśli coś na Twojej wyspie nie działa (wg Ciebie) tak jak powinno, możesz przesłać zapytanie bezpośrednio do Supportu. Po przeanalizowaniu sytuacji, Support będzie mógł się odnieść do Twojego zgłoszenia.
musialbym codziennie pisac, watpie zeby mi odpowiedzieli - skoro problem jest im znany, oczekuje odpowiedzi co w zwiazku z tym planuja??
oprocz malych restuja sie srednie rowniez, wystarczy 1 czy 2h i caly plan idzie w leb, wlaczam produkcjie o godz 8 to sie powinna skoczyc o 24 a nie o 2 w nocy, nie planuje siedziec do tej godz, wiec znow musze zatrzymywac, ehhh
VaanDee, zauważ że na wszystkich budynkach po zatrzymaniu czas leci do końca cyklu i staje dopiero tuż przed końcem, produkt dostajesz kilka sekund po uruchomieniu na nowo, przetestuj, ja testowałem ;)
No właśnie o tym pisałem ...
1. Cykl produkcji po zatrzymaniu leciał dalej i zatrzymał się na 10 sekund przed końcem.
2. Otrzymałem ciemność, dałem bardzo jasne światło x 3 pola.
3. Odczekałem kilka minut nim uruchomiłem na powrót produkcję.
4. Wznowiłem produkcję i po chwilo było już po wszystkim, problem w tym że nie dostałem dyń!
Ani jednej, a powinienem dostać 12 sztuk.
Ten problem się powtarza, światło na ciemności powoduje że produkcja leci, a dynie przepadają.
A ja się nigdzie nie smykałam poza wyspą, przed wylogowaniem miałam 1.5h do wydania dyni, pole nie było zatrzymane, bo mi się dziwne rzeczy wtedy działy, część się zerowała część nie, więc wróciłam przed czasem żeby rzucić bufa, a tu do wydania dyni prawie 3 godziny - to jakieś czary, a może w ogóle nie można się wylogować z gry??? Nie chodzić na przygody w czasie eventu i w ogólne "nie"
Sopel1234
23.10.2012, 15:27
Mi z kolei po nocy jak zatrzymałem buffy rzuciłem półmiski, dynie "chyba" się dodały, po tym je zatrzymałem gdyż wychodziłem do pracy.
Po pracy odpaliłem dynie a tu jedne (średnie pole) "szło dalej" a pozostałe dwa stoją w miejscu, od 40 min jak są włączone ani drgną.
To samo jest z 1 (małym) polem.
oj Xaar weź napisz do tych ludzi od Ciebie z firmy żeby "ciutkę" lepiej testowali to co wprowadzają ewentualnie niech nic nie "sprzedają" za prawdziwe pieniądze. Kupiłem trochę klejnotów i wymagam by produkt działał tak jak działa. A nie non stop coś nie tak (to samo z podnoszeniem budynków - jak się podniesie ze 2,3 jeden po drugim to czasami zabiera surowce a budynek się nie ulepsza) ...
Draxopix
23.10.2012, 16:56
oj Xaar weź napisz do tych ludzi od Ciebie z firmy żeby "ciutkę" lepiej testowali to co wprowadzają ewentualnie niech nic nie "sprzedają" za prawdziwe pieniądze. Kupiłem trochę klejnotów i wymagam by produkt działał tak jak działa. A nie non stop coś nie tak (to samo z podnoszeniem budynków - jak się podniesie ze 2,3 jeden po drugim to czasami zabiera surowce a budynek się nie ulepsza) ...
hehe od testowania jestesmy my i serwer testowy :) to ze cos jest zle przetestowane to swiadczy chyba tylko o testujacych :)
Sopel1234
23.10.2012, 18:42
Ale to firma wypuszczająca "produkt" powinna dopilnować by wszystko działało, a nie co nowości to jakieś błędy ...
jako ciekawostkę dodam firmę RIOT z League of Legends ... tam jakoś ludzie zupełnie inaczej podchodzą do "swojej" społeczności - ludzi którym coś sprzedają.
Hakardrag
27.10.2012, 13:00
Problem z poletkami dyń jest nadal :(
Czasy produkcji chodzą jak chcą ... czyli zgodnie z lagami. Nic nie mogę zaplanować. To wygląda m/w tak: zebrałem przykładowo ze zwykłą premią po 2 dynie z ostatnich 6 poletek i czas do następnych zbiorów biegnie niby normalnie, jednak po m/w dwóch godzinach kiedy zajrzałem na poletka okazało się że przed chwilą były znowu zbiory, tym razem bez premii :(
Od kilku dni tak mam - nic nie moge zaplanować.
SoirDeLune
27.10.2012, 13:57
Ja mam cały czas powstrzymywane poletka, o odpowiedniej godzinie rzucam po talerzu i wznawiam pracę. Jak się czasy zresetują to ten talerz to niewielka strata, ale denerwuje mnie ciągłe pilnowanie i liczenie kiedy zajrzeć na te pola. Do tego pojawiło się nowe cudo- potrafi przestać odliczać czas do następnego zbioru. Na kilka godzin... Za pierwszym razem naprawdę się wkurzyłam jak miałam na czterech z sześciu pól wyzerowany czas przez 4h.
Hakardrag
27.10.2012, 15:31
Jak powstrzymasz/uśpisz to czas nie powinien lecieć - nic z tego nie rozumiem ;(
SoirDeLune
27.10.2012, 17:43
Na pauzie produkcja leci dalej, tylko ludzik nie odnosi towaru do magazynu. Czyli np. na małych smentarzach zaraz po wyprodukowaniu dyni dajesz pauzę. Po sześciu siedmiu godzinach wznawiasz, jak masz szczęście i nie zaczęło liczyć od nowa to pokazuje ci, że zostało 2-1h do końca i znów dajesz pauzę. Po ośmiu godzinach dajesz talerz ryb i wznawiasz produkcję i ludzik leci do magazynu, albo nie...
Hakardrag
27.10.2012, 17:57
Jest gorzej niż myślisz ... 35 minut temu miałem do końca produkcji 4 i 8 godzinnych poletek 3 godziny i 32 minuty. Poprosiłem koleżankę aby za 35 minut dała 6 bułek na te pola i sie wylogowałem - poszedłem z psem na spacer. Wracam i co widze? Premie są owszem, ale do końca produkcji było 3 godziny 50 minut ... masakra :(
Tak mam od kilku dni - kto mi zwróci straty?
SoirDeLune
27.10.2012, 18:34
Dlatego zawsze wstrzymuję i buffuje tylko talrzami. Tylko imponujące smentarze miałam na koszach, bo nie miałabym nerwów tego pilnować. Minus jest taki, że leci to jak krew z nosa. Na małych polach mam jeszcze 20-16 dyń, na zwykłych 27-22.
Hakardrag
27.10.2012, 18:51
Ja mam po 40 i 23 dynie i pewnie do Świąt nie zbiore jak tak dalej bedzie :(
Po co się tak "pitolicie" z tymi dyniami? Teraz chodzą nawet po 3m... skupienie 1500 za 4500m nie jest żadnym problemem...
Hakardrag
27.10.2012, 20:57
Po co się tak "pitolicie" z tymi dyniami? Teraz chodzą nawet po 3m... skupienie 1500 za 4500m nie jest żadnym problemem...
Ja już mam za dynie to co chciałem mieć, pisze tylko o problemie i myślę, że wielu graczy ma to samo co ja i być może nie kupi sobie tego co chce :(
To mój trzeci czy czwarty event i jeszcze nigdy nie miałem takich problemów. Jeden z widmami i z surowcami Support rozwiązał, ale teraz chyba już nie zdąży.
SoirDeLune
27.10.2012, 22:31
Mam już żniwiarza, trzy silosy i dwie szkoły, więc chyba sobie radzę:) Ostatnią szkołę chcę kupić za własne dynie dla zasady, ale są przecież osoby, które muszą się "pitolić" bo dopiero zaczynają grę.
Cena dyń zależy od serwera na jakim się gra.
Na "Słonecznym" cały czas trzyma się blisko 5 monet.
:cool:
Boletus_Edulis
04.11.2012, 02:40
Pff... Co najmniej dwa razy nie dostałem dyń z końcówki eksploatacji cmentarza. Dwa razy premiowane pole, cmentarz wyeksploatowany na moich oczach się staje, ale ani jedna dynia do magazynu nie trafiła.
Kranderga
04.11.2012, 11:47
Pff... Co najmniej dwa razy nie dostałem dyń z końcówki eksploatacji cmentarza. Dwa razy premiowane pole, cmentarz wyeksploatowany na moich oczach się staje, ale ani jedna dynia do magazynu nie trafiła.
Jest to normalne zachowania wszystkich budynków w których pracuje osadnik a które po wyeksploatowaniu znikają np. kopalnie i smentarze.
gdy osadnik wydobędzie ostatnia dynie/rudę kopania/smentarz się "zawala" i osadnik jest przenoszony magiczne do puli bezrobotnych. Dlatego nie odniesie ostatniej dyni/rudy. i ze stu wydobędzie tylko 99 (198)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.