Zobacz pełną wersję : Przerwa konserwacyjna - znikające przedmioty.
Shakalek
11.10.2012, 10:02
Wczoraj wieczorem przed konserwacją wystawiłem ofertę handlową 300 granitu za 420 monet. Dzisiaj rano po zalogowaniu zauważyłem że nie wrócił on do magazynu a stan monet jest ten sam co przed konserwacją. Pytanie - gdzie jest granit?
Radzę wszystkim sprawdzić czy wam też nic nie zniknęło!
Pewnie Xar miał deficyt wiec "pożyczył" :)
CzapaLata
11.10.2012, 10:20
Ja mam podobną sytuacje, wystawiłem wczoraj Wikingów za 1999 monet, po konserwacji Wikingowie zniknęli, a monet nie przybyło...
xczesiox
11.10.2012, 12:18
podobnie u mnie 300 granitu znikło a mieczy ze stali nie mam
Filip-Max
11.10.2012, 12:52
u mnie silos za 2500m
a mnie 400 fragmentów map
U mnie Forteca jak wysłałem handlem do inne osoby za młyn wodny. Ta osoba dostała ofertę ale przy akceptacji dostał komunikat z błędem i młyn do niego wrócił ale forteca do mnie do tej pory nie wróciła. Przelogowanie i inne takie metody nie zdały rezultatu.
I rano moim zdaniem nie wróciło to co wystawiłem wczoraj wieczorem.
moarelek
11.10.2012, 17:04
mi znikło 5k monet 20k koni 20k mieczy 4k rudy zlota 300 mapek wikingowie i czarni i jeszcze pare rzeczy...eh
a u mnie dwie studnie artezyjskie ;/
To oczywiście nie jest zamierzone zachowanie gry - już rano przekazałem podsumowanie sytuacji dalej, z konkretnymi przykładami. Gdy dostanę odpowiedź, od razu Was o tym poinformuję.
czajorek
11.10.2012, 18:45
czyli nie jestem sam.... a już myślałem, że źle aukcję wystawiłem... i granit i mapki za darmo się sprzedały :/
Tak czajorek, problem ten dotyczy nie tylko Ciebie. Gdy pojawią się jakieś nowe informacje, od razu o tym poinformuję.
KubusPuchatekPL
11.10.2012, 19:26
Też melduję błąd. Wystawione 3 kolejki towarów- wszystko przepadło.
romski75PAP
11.10.2012, 23:14
coraz gorzej sie robi bedzie trzeba spisywac na kartce ile w magazynach mamy bo przez noc przylatuje ufo i znika nam z magazynow
Aelirenn
12.10.2012, 10:04
Odpisał Wam coś po tym rabunku support? Mnie po kilkunastu godzinach poinformowano, że sprawa została przekazana dalej...
wallycsw1976
12.10.2012, 12:08
Odpisał Wam coś po tym rabunku support? Mnie po kilkunastu godzinach poinformowano, że sprawa została przekazana dalej...
Ja napisałem do supportu wczoraj rano o 9.00 - info o przekazaniu dalej dostałem o 13.00 i do teraz ciszaaaaa.......
P.S. Jak długo w takich wypadkach średnio czeka się na odpowiedź z supportu?
Ja napisałem do supportu wczoraj rano o 9.00 - info o przekazaniu dalej dostałem o 13.00 i do teraz ciszaaaaa.......
P.S. Jak długo w takich wypadkach średnio czeka się na odpowiedź z supportu?
Do skutku ( z różnym rzecz jasna wynikiem). Ja czekam na zwrot armii już z tydzień, ale support przekonuje mnie, że lagi to moja wina i że one całkowicie nie przeszkadzają w rozgrywce ^^^.
Na zwrot towaru, który straciłem w wyniku przeróbek w mechanizmie handlu czekam 2 dni bez jakiejkolwiek odpowiedzi.
BB_xaar kogo żeście tam posadzili? Był jakiś kasting? :)
Zazwyczaj Support odpisuje w ciągu pierwszych 48h od otrzymania zgłoszenia, proszę jednak zwrócić uwagę na to, że problemem tym dotkniętych jest sporo graczy, więc proces może się nieco wydłużyć. Tak jak pisałem już wcześniej, gdy tylko dostanę aktualizację, od razu o tym poinformuję. :)
BB_xaar kopiuj - wklej nie zajmuje wiele czasu :)
wallycsw1976
12.10.2012, 13:22
No i znowu strata (4 x 100 map) :( o godz. 12.26 - dałem na handel jako 4 oferta i zaraz wcięło... Nigdzie ich nie ma...
P.S. Mam pecha bo zabiera mi najlepsze surowce: Wikingi, granit i dziś mapy, a chleb, czy węgiel wystawiam bez problemu :) wtf??
Przy ostatniej konserwacji straciłem 200 Fragmentów map o czym nie omieszkałem napisać do supportu. Przed chwila dostałem w prezencie od BB 5 Dyń (słownie: pięć) i domyślam się że jest to zadość uczynienie problemów jakie doznałem. Jeśli okaże się to prawdą, moja dziecięca miłość do marki The Settlers umrze w ciągu kilku sekund na niepohamowane zażenowanie.
U mnie podobna sytuacja. Straty na handlu to:
16.000 dech z liścia
16.000 marmur
4.0000 żelazo.
Ale z tego co widzę i słyszę inni mają jeszcze gorzej :(
wallycsw1976
12.10.2012, 14:24
Przy ostatniej konserwacji straciłem 200 Fragmentów map o czym nie omieszkałem napisać do supportu. Przed chwila dostałem w prezencie od BB 5 Dyń (słownie: pięć) i domyślam się że jest to zadość uczynienie problemów jakie doznałem.
COOOOOO???? - A stracone surowce? (przecież mogą oni łatwo to sprawdzić czy ściemniamy, czy nie).
P.S. Godzina koło 13.30 - próbowałem dalej pohandlować i poszło 4 x 1000 koni.
wito0o, najwyraźniej nie przeczytałeś uważnie odpowiedzi z Supportu - 5 Dyń zostało przyznanych w ramach innego zgłoszenia, temat: "Imponujacy smentarz dyń". Sprawa z zaginionymi fragmentami map jest nadal analizowana.
wallycsw1976, jeśli surowce do tej pory nie pojawiły się na Twoim koncie, proszę również napisać do Supportu (o ile już tego nie zrobiłeś). To samo dotyczy innych osób. :)
Jak długo będą jeszcze analizowane sprawy towarów które zniknęły? Rozumie że ktoś kto napisał że zabrało mu 50k monet i 100k granitu może być niewiarygodny, ale ktoś jak jak kto napisał do supportu zaraz rano po konserwacji, że zniknęło 200 map wystawionych po 7 monet i chce albo mapy, albo monety chyba jest na tyle wiarygodny żeby towar zwrócić.
Przecież problem jest powszechnie znany i potwierdzony.
pkos997, niestety nie jestem w stanie podać konkretnego terminu - jednak przed chwilą przesłałem prośbę o info o postępach. Obiecuję, że gdy tylko dowiem się czegoś nowego, to od razu o tym poinformuję.
Radek_TM-PL
15.10.2012, 18:30
U mnie 2 wikingów,a nie przypominam sobie bym je sprzedawał rozdawał pozatym musiałbym wystawic 2 aukcje bo przygody sie nie powielają do x4, szok
Ramzes007PL
15.10.2012, 18:49
Dołączam się do problemu. Wczoraj wystawiłem na handel 201 dyń za 1999 monet. Do teraz nie otrzymałem ani zwrotu dyń ani nawet wyhandlowanych monet. Czekam na odpowiedź od supportu.
wallycsw1976
15.10.2012, 18:56
Ja napisałem do supportu wczoraj rano o 9.00 - info o przekazaniu dalej dostałem o 13.00 i do teraz ciszaaaaa.......
To co napisałem wyżej było w piątek (a mail wysłałem w czwartek o 9.00). Teraz jest 19.00 w poniedziałek i do teraz cisza..... :(
wallycsw1976
16.10.2012, 15:26
Muszę to napisać i zacytować Aleksandra z supportu (jakbym dostał w twarz):
"Bardzo proszę poczekać do czasu wygaśnięcia tej oferty, następnie wylogować się wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i zalogować ponownie. Oczywiście proszę napisać do nas jeszcze raz, gdyby pomimo tych zabiegów surowce nie pojawiły się."
Dostałem takiego maila dziś o godz. 12.45 - ponad 5 dni po utracie surowców (a gram codziennie po kilka godz.)
CZY KTOŚ CZYTA DOKŁADNIE E-MAILE I CZAS ICH WYSŁANIA? Czy ja po 5 i 1/2 doby dostałem taką samą odpowiedź jak ktoś kto miał takie problemy dziś rano? WTF?
Ale olewka .....
Draxopix
16.10.2012, 15:40
wallycsw1976 nie wiem czy wiesz ale w soboty i niedziele to dla wiekszosci ludzi dni wolne.Nawet w normalne dni czas pracy jest ograniczony wiec mysle ze i tak dostales szybka odpowiedz
wallycsw1976
16.10.2012, 16:45
wallycsw1976 nie wiem czy wiesz ale w soboty i niedziele to dla wiekszosci ludzi dni wolne.Nawet w normalne dni czas pracy jest ograniczony wiec mysle ze i tak dostales szybka odpowiedz
Czy zmienia to coś?
Ale specjalnie dla ciebie napiszę inaczej: czy tę odpowiedź, którą dostałem
"Bardzo proszę poczekać do czasu wygaśnięcia tej oferty, następnie wylogować się wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i zalogować ponownie."
po 3 i 1/2 doby (wyłączając weekend) mam traktować poważnie?
P.S. Draxopix - lepiej? Zmieniło to mój problem a co gorsze podejście supportu to mojego problemu??
P.S.' Nie chodzi o to kiedy napisali (bo jak oddadzą mi surowce po tygodniu też będzie ok) - tylko o tę "pomoc" w rozwiązaniu problemu. Dla Twojej wiadomości, bo chyba nie kumasz - to co mi napisali jest ok, ale w max kilka godzin po problemie a nie kilkadziesiąt (i po kilku - kilkunastu logowaniach/wylogowywaniach w ciągu 5 dób)
Draxopix
16.10.2012, 17:02
wallycsw1976 nie wiem po kiego ty jakies doby liczysz policz lepiej roboczogodziny jak chcesz byc dokladny i pomysl ile zgloszen naplywa dziennie na ten suport
Co do odpowiedzi suportu to jesli ci pomogla to tylko sie cieszyc a jesli nie pomogla to im to odpisac i tyle.
I czekac .
Co do czyszczenia pamieci i usuwania ciastek hehe wiem ze to ich standardowa odpowiedz ale po sobie wiem ze w wielu przypadkach to dziala.Teraz robie to regularnie i jakos nic mi nie znika czasy na polach dyniowych sie nie resetuja itp.Jesli to jakis powazniejszy problem i to im odpisz ze nie pomaga udziel jak najwiecej informacji o godzinach tranzakcji,rodzaju przegladarki,wersji flasha itp to w koncu znajda problem i go rozwiaza.Jak wszyscy pisza do suportu tak jak tu czasem na forum to ja sie nie dziwie ze maja problem z ogarnieciem tego bo to jak szukanie igly w stogu siana. Wiekszosc postow (moze i zgloszen)wyglada tak :zginelo mi xxxx oddajecie mi xxx , ja place wiec chce juz,suport jest do bani bo czekam juz dzien i nic nie odpisal,tylko kasiore by brali :)(w sumie zastanawiam sie ilu z tych co pisza ze placi placi naprawde :) i nie mam na mysli smiesznego 1 sms za 11 zl :))
Ps zamiast glupoty pisac to czekaj
wallycsw1976
16.10.2012, 18:11
....eeeech :(
czasem ręce opadają....
P.S. Jak masz takie pierdy opowiadać to oszczędź sobie.
Adamynas
16.10.2012, 18:58
mi wiking wsiąkł i co? czekam sobie czekam
aa i studnia mi wsiąkła, taka ładna bez dna... i hooy
Aelirenn
18.10.2012, 08:58
Minął tydzień od mojego zgłoszenia o zniknięciu przedmiotów i nadal nie mam żadnej rekompensaty ani nawet wyjaśnienia tej chorej sytuacji. Czy to musi tyle trwać?
emer1597
18.10.2012, 09:56
miałem nadzieję że zrobią zwroty podczas konserwacji , a tu NIC - nawet nic nie poprawili w Handlu ,
nadal kicha na końcu pleców
Yanomami
18.10.2012, 11:01
A ja myślałam, że mam urojenia, że mimo, że sprzedałam 4k koni to tych monet jakoś tak za mało... Teraz już mam pewność, że mi się nie wydawało, że i tak nie mam po co pisać do technicznych i żeby absolutnie nie wystawiać ofert jak ma być przerwa techniczna!
Problem z zaginionymi transakcjami sprzed konserwacji w dniu 11.10.2012 nadal nie został rozwiązany - czekam na odpowiedź.
W czasie ostatnich prac technicznych nie były wprowadzane żadne fixy związane z handlem - gdyby tak było, to bym o tym poinformował. :)
Podczas konserwacji za tydzień planujemy ostatecznie naprawić problem z błędnie działającymi przygodami (zbyt wielu uczestników).
Podczas konserwacji za tydzień planujemy ostatecznie naprawić problem z błędnie działającymi przygodami (zbyt wielu uczestników).
Czytaj: Podczas konserwacji za tydzien planujemy ostatecznie usunąć z gry przygody, zbyt wielu uczestników ma problemy co znaczy, support ma za duzo roboty.
Czyli wywalamy przygody i nie mamy problemu i dalej mozemy siedziec z wywalonymi nogami na biurku i pic kawke.
to az cały tydzien trzeba sie wstrzymac a handlem przd obawą ze jakis surowiec straci sie? ja tam nie mam szans policzyc co straciłem bo za duzo handluje i jak czegos sie nie odzyska to nie mam mozliwosci policzenia tego :(
wallycsw1976
19.10.2012, 23:16
Minął tydzień od mojego zgłoszenia o zniknięciu przedmiotów i nadal nie mam żadnej rekompensaty ani nawet wyjaśnienia tej chorej sytuacji. Czy to musi tyle trwać?
Mam to samo tydzień i 1 dzień - zgłoszenie w czwartek 11.10 - godz. 9.00.
Chciałem olać i odpuścić sprawę, ale za to jak traktuje mnie support będę pisał aż do zwrotu zaginionych surowców i Wikingów, a jak nie to będę spamował support (tzn pisał skargi ;) ) do tzw. "usranej śmierci".... Nie odpuszczę.
Oczywiście sytuacja, w której gracz coś traci (nie ważne czy to Mroczna Forteca czy 100 Monet) jest niezadowalająca również dla nas. Mogę zapewnić, że trwają pracę nad poprawkami nowego systemu handlu, jednak na ich implementację (polskie serwery) trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.
O zaginionych transakcjach pamiętamy, jednak nadal nie ma "szybkiego rozwiązania", które możemy zaoferować. Gdy otrzymam więcej informacji na temat tego problemu, od razu Was o tym poinformuję.
Aelirenn
22.10.2012, 16:01
Najszybszym rozwiązaniem będzie po prostu zwrócenie tego co "wcięło" i tego oczekuję.
Samo zwrócenie dóbr byłoby tylko działaniem doraźnym. Priorytetem jest znalezienie źródła problemu oraz jego wyeliminowanie. Tak jak pisałem: gdy tylko otrzymam jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu Was o tym poinformuję. :)
Zrodla problemu mozecie sobie szukac do skutku, wczesniejszy zwrot surowcow w Wam chyba w tym nie przeszkodzi?
wallycsw1976
22.10.2012, 21:37
To wyliczankę czas zacząć:
Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija
11 dni.
Do tej pory nie mam zwrotu straconych surowców...
P.S. Powoli ta olewka zaczyna być dla mnie nieznośna. I nie interesują mnie opinie typu: "Bo to Polska właśnie" lub "A czego się mogłeś spodziewać w Polsce?" itp.
I jeszcze jedno.
BB_xaar napisał:
Samo zwrócenie dóbr byłoby tylko działaniem doraźnym. Priorytetem jest znalezienie źródła problemu oraz jego wyeliminowanie.
Mamy inne priorytety. Dla nas w tym momencie priorytetem jest zwrot naszych zaginionych/wciętych surowców - nie z naszej winy. A dopiero na drugim miejscu naprawa błędów - no ale to Wasza praca.
wallycsw1976, podczas najbliższej konserwacji postaramy się uruchomić skrypt, który powinien ostatecznie rozwiązać problem z "popsutymi" przygodami. O zaginionych transakcjach nadal nic nie wiem - gdy tylko czegoś się dowiem, od razu dam znać.
Piotru70
23.10.2012, 13:42
To wyliczankę czas zacząć:
Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija
11 dni.
Do tej pory nie mam zwrotu straconych surowców...
P.S. Powoli ta olewka zaczyna być dla mnie nieznośna. I nie interesują mnie opinie typu: "Bo to Polska właśnie" lub "A czego się mogłeś spodziewać w Polsce?" itp.
I jeszcze jedno.
BB_xaar napisał:
Mamy inne priorytety. Dla nas w tym momencie priorytetem jest zwrot naszych zaginionych/wciętych surowców - nie z naszej winy. A dopiero na drugim miejscu naprawa błędów - no ale to Wasza praca.
Po pierwsze to pomyśl o tym ze te surowce nie są wasze tylko własnością BB. Jest o tym wzmianka gdzieś, a wiem bo BB i MOD'y pisali o tym w wielkich aferach na forum w sprawie sprzedawania kont, surowców itd. na Allegro i innych serwisach aukcyjnych.
Wiec zamiast, pisać ze to zaczyna cię gryźć i są zmuszeni do zwrócenia ci "surowców" to mógłbyś podejść do sprawy trochę bardziej zaangażowany i zdystansowany emocjonalnie.
wallycsw1976
23.10.2012, 13:50
Po pierwsze to pomyśl o tym ze te surowce nie są wasze tylko własnością BB. Jest o tym wzmianka gdzieś, a wiem bo BB i MOD'y pisali o tym w wielkich aferach na forum w sprawie sprzedawania kont, surowców itd. na Allegro i innych serwisach aukcyjnych.
OK - jeśli czepiasz się nomenklatury (jak dla mnie nie masz co robić i czepiasz się pierdół), to powiedz jak mam nazywać te surowce i od dziś specjalnie dla Ciebie nie będę pisał "moje deski liściaste" tylko tak jak mi wskażesz, ok?
Zrobię to specjalnie dla Ciebie...
Wiec zamiast, pisać ze to zaczyna cię gryźć i są zmuszeni do zwrócenia ci "surowców" to mógłbyś podejść do sprawy trochę bardziej zaangażowany i zdystansowany emocjonalnie.
Czyli mam olać, machnąć ręką, że przez błędy w grze zginęły surowce wystawione na handel i przejść do porządku dziennego. Typowe podejście zakompleksionego Polaka, który myśli że nic nie umie i nic nie może. Jak pisałem wcześniej, dawno już zapomniałem o tych straconych rzeczach, nawet więcej - miałbym je gdzieś, ale kilka postów powyżej napisałem dlaczego nie odpuszczę. A takich ludzi jak ja jest dużo więcej i poprzez brak zwrotu zaginionych surowców lub nawet brak odpowiedzi od supportu czują się zwyczajnie oszukani - czy to przez "grę" czy brak adekwatnych późniejszych działań supportu.
urządskarbowy
23.10.2012, 13:56
heeej! dziś w nocy skończyła mi się woda w studni artezyjskiej, do tej pory studnia pojawiała mi się z powrotem w menu gwiazdy, a dziś zniknęła na dobre :( pomocy!
Paker89PL
25.10.2012, 00:24
@urządskarbowy
mam to samo, właśnie zacząłem grzebać w tematach żeby sprawdzić, czy tylko ja, i proszę, jednak nie tylko,
ciekawe czy zgłoszenie do supportu to coś da?
Trzeba pamiętać aby przed każda konserwacja anulować wszystkie wystawione przedmioty na sprzedaż. Mnie też raz rąbnęli na 1500 desek i od tamtej pory nic nie wystawiam jak ma być konserwacja.
Pozdrawiam
@urządskarbowy
mam to samo, właśnie zacząłem grzebać w tematach żeby sprawdzić, czy tylko ja, i proszę, jednak nie tylko,
ciekawe czy zgłoszenie do supportu to coś da?
już nie wraca bo została naprawiona chodzi o tą z testowego a ze sklepu nigdy nie wracała
Wyłączenie serwerów miało nastąpić o 1:30, a nie 1:15 !! Ja się pytam co to ma być - kolejne wprowadzanie graczy w błąd !!
lechu245
25.10.2012, 01:20
no i czemu wylanczacie serwer 15 min przed konserwacja :/:/:/:/:/:/ niektorzy maja cos WAZNEGO DO ZROBIENIA
Draxopix
25.10.2012, 01:22
no i czemu wylanczacie serwer 15 min przed konserwacja :/:/:/:/:/:/ niektorzy maja cos WAZNEGO DO ZROBIENIA
hehe to idz to robic bo napewno w tej grze nic waznego sie nie robi :)
Serghio82
25.10.2012, 01:23
Zaraz mnie szlag trafi!!
Oglądałem tenis , przychodze a tu prace konserwacyjne... Miały sie rozpoczać o 1:30, a nie kilkanascie minut wcześniej...
Miałem zamiar dac premie na noc na pola dyń i lipa ...
Czy to jest FAIR ??
Kto mi teraz zwróci Dynie ??
lechu245
25.10.2012, 01:25
NO ja mialem cos waznego dla mnie do zrobienia :/ skoro o 1:30 to nie o 1:15
Draxopix
25.10.2012, 01:28
I znowu dramat :) bo 10 min wczesniej wylaczyli. Ludzie co z wami jest ?:)
lechu245
25.10.2012, 01:30
niom dramat bo mi 2 rezydki zostaly w kantorze
bo umów należy dotrzymywać ......
scorpion63
25.10.2012, 01:31
Tak się nie robi, skoro zawsze przerwa konserwacyjna zaczynała się o 1:30 a czasem nawet później, to czemu dziś o 1:15 :confused:
Coraz bardziej mnie ta gra w***ia :mad:
Ja również się zdenerwowałem. Dosłownie 30 sekund przed końcem konserwacji udało mi się skończyć przygodę. Wiadomo co by się stało, gdybym jej nie skończył - utrata konta z powodu komunikatu "wystąpił błąd w tym obszarze" i miesięczne bujanie się z ekipą BB i błaganiem o naprawienie błędu. Nie wspominam już o wikingach i monetach, które zostały w kantorze co jest równoznaczne z ich utratą, dzięki wprowadzeniu nowego, wspaniałego
systemu handlu. Jednym słowem: dramat.
witam z tego co czytam to wnioski takie ze trza olać te grę żadnej przyjemności tylko dziennie jakieś problemy za nie długo przerwa będzie trwała od 24 do 22 grac będzie można 2 godziny maja nas w du ..e dla nich liczy się tylko kasa .
pozdro.
Aelirenn
25.10.2012, 09:55
Dzisiaj zaczyna się trzeci tydzień od mojego zgłoszenia do supportu o zaginięciu monet podczas przerwy konserwacyjnej. Odpowiedzi ani wyjaśnienia tej sytuacji brak poza lakoniczną informacją "Twoja sprawa została przekazana do naszego działu technicznego, w celu dokładnej analizy." BB_xaar uważasz, że ponad 2 tygodnie oczekiwania na stracone monety, bez których nie mogę się rozwijać, to dużo czy mało?
emer1597
25.10.2012, 10:01
a ja Was pocieszę
wczoraj dostałem od suportu rekompensatę za utraconych wikingów 795 klejnotów,
coprawda utracilem dużo więcej dóbr doczesnych, ale dobre i to
:)
wallycsw1976
25.10.2012, 11:27
Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija
14 dni.
Podczas dzisiejszej konserwacji został uruchomiony skrypt, który przywrócił sporo "zaginionych" ofert handlowych. Wiemy, że niektóre transakcje aktywne podczas konserwacji w dniu 11.10.2012 nadal nie powróciły, nadal czekam na aktualizację w tej sprawie. Gdy tylko dowiem się czegoś nowego, od razu dam Wam znać.
rano do mnie wróciły zaginione towary po czym zablokowano moje konto zarzucając mi złamanie regulaminu :(
i od kilku godzin czekam na wyjaśnienie dlaczego mnie tak potraktowano :(
support nawet nie raczy się odezwać... bałagan macie gorszy niż w ZUS-ie,
pozdrawiam sympatycznie
Przemo_pk
25.10.2012, 21:43
I znowu dramat :) bo 10 min wczesniej wylaczyli. Ludzie co z wami jest ?:)
wiesz co to jest odpowiedzialność? Za swoje słowa, czyny, postępowanie. Chyba nie, jak się dowiesz to wtedy wróć tutaj. Szkoda, że brak jedności u graczy. Rezygnacja na jakiś czas z grania zmusiłaby ich do działania a pewna osoba zmieniłaby swoje wyjasnienia na zasadzie kopiuj+wklej.
Kylar_Slyterin
25.10.2012, 23:37
Powiem tak....
Pisać z suportem to tak jakby : [Gracz(Kowalski z Pingwinów)] VS [Julian (Też z Pingwinów)]
I jak tu się z nimi dogadać? A znikające przedmioty może odzyskacie jak "Rico" je zwymiotuje ( wiecie o co chodzi ) :P
VanDarek
26.10.2012, 12:21
Do tych co marudzą (bo mnie trafia dzieciaczki jak czytam wasze skargi)
Zwróćcie uwagę na napis: WERSJA BETA.
PS.Dla niekumatych - właśnie na tym to polega - MY TERAZ TESTUJEMY TĘ GRĘ, aby potem inni grali bez stresu.
PS2.Jak chcesz grać bez stresu - poczekaj na produkt finalny.
krotos666
26.10.2012, 12:31
Do tych co marudzą (bo mnie trafia dzieciaczki jak czytam wasze skargi)
Zwróćcie uwagę na napis: WERSJA BETA.
PS.Dla niekumatych - właśnie na tym to polega - MY TERAZ TESTUJEMY TĘ GRĘ, aby potem inni grali bez stresu.
PS2.Jak chcesz grać bez stresu - poczekaj na produkt finalny.
Jak ja czytam takie głupoty co ty wypisujesz to mnie też trafia.
A jak jeszcze dają ofertę 200 pln za betę to już zupełnie.
A jak jeszcze wykupuję tą ofertę i rok później czytam takie bzdury o (wiecznej) becie to już tylko strzelić sobie w łeb.
VanDarek o czym ty myślisz ?
Beta to była na początku, a teraz to jest beta, żeby ktoś miał wymówkę.
Przeczytaj całe forum i wyciągnij wnioski na temat tej BETY.
VanDarek
26.10.2012, 12:35
Cóż, jak wydajesz real kasę na wersję BETA...
Bo tak to zrozumiałem, to nic do dodania nie mam...
PS.Osobiście przez chwilę o Pakiecie Startowym myślałem, nie zaprzeczam, ale kupię jak BETA się skończy.
Jerry1981
26.10.2012, 13:16
vandarek, a kto powiedział, że beta się kiedykolwiek skończy?
wallycsw1976
26.10.2012, 15:28
Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija
15 dni.
Trzeba chyba zacząć informować osoby na różnych forach, facebookach i innych stronach, którzy są zainteresowani grą w to badziewie, żeby jednak nie grali bo szkoda tylko nerwów.
Grzechm30
26.10.2012, 18:43
Własnie straciłem 2 młyny wodne - wcięło oferty sprzedaży na handlu - czy zgłoszenie do supportu wogóle cos daje ? gdzie to sie zgłasza ?
Własnie straciłem 2 młyny wodne - wcięło oferty sprzedaży na handlu - czy zgłoszenie do supportu wogóle cos daje ? gdzie to sie zgłasza ?
pod avatarem w grze masz zakładke pomoc, kilknij w nia
Mardogus
27.10.2012, 22:51
Zgadzam się z przedmówcą - ja nie dostałem nawet odpowiedzi z supportu na moje zgłoszenie - zniknęło mi 800 szt granitu, rozmawiałem z xaar na pw w grze na drugi dzień i do tej pory cisza - widać nasze priorytety nie są zbieżne.
dziś 20 min temu wystawilem na sprzedaz okolo 11000 żelaza ! znikneło :( prosze o pomoc
Kylar_Slyterin
28.10.2012, 23:17
dziś 20 min temu wystawilem na sprzedaz okolo 11000 żelaza ! znikneło :( prosze o pomoc
Uruchom przeglądarkę jeszcze raz. To powinno pomóc.
Margaret-
29.10.2012, 12:27
Straciłam studnie artezyjską (miałam na nią akt własności), jak ją odzyskać? co mogło sie stac?
Nic się nie stało, studnie i pola ze sklepu znikają po wyczerpaniu
wallycsw1976
29.10.2012, 13:32
Od dnia zgłoszenia supportowi zniknięcia w handlu Wikingów i reszty surowców (przypominam czwartek 11.10 godz. 9.00 rano) mija
18 dni.
I dziś po kolejnym e-mailu surowce zostały mi zwrócone.
Dziękuje bardzo i... do usłyszenia.
moarelek
29.10.2012, 14:54
dokladnie opisales co Ci zgineło i tyle zwrocili czy jak? bo ja dokładnie co do sztuki nie pamietam...mam do nich znowu pisac??
wallycsw1976
29.10.2012, 15:24
Pierwszy mail dzień po stracie napisałem o Wikingach (ciężko taką stratę zapomnieć) i reszcie. Myślałem, że zostanie sprawdzone co mi dokładnie zniknęło (myślę że nie zostało). Po kilku dniach napisałem, że straciłem Wikingów, "chyba" 350 granitu i 2 inne ofki na kilka tysięcy innych surek. Zwrócono mi: 2500 monet (chyba za Wiki, szkoda że nie dali klejnotów, w cenie przygody ze sklepu, jak innemu koledze co gdzieś tu pisał na forum - ale nie narzekam ;) ), 350 granitu i za resztę surek, których nie pamiętam dali 100 kusz. Jestem zadowolony, tylko czemu tak długo to trwało i musiałem wysłać w sumie 4 e-maile.... Tego nie wiem.
Aelirenn
29.10.2012, 19:46
wallycsw1976, zazdroszczę bo mnie support dalej olewa, a straty w moim przypadku tego feralnego dnia były jeszcze większe :(
ConradoDeDragon
05.11.2012, 11:10
Support milczy jak zaklęty,dziś mija 25 dni nieudolnych prób naprawienia problemu !
wallycsw1976
05.11.2012, 11:30
Mogę Wam dać wskazówkę - pisać, pisać, pisać do supportu, dopytywać, dopytywać, dopytywać co z Waszym ticketem dot. problemu.... To co tu pisałem to OK, ale zasypywanie e-mailami pomogło (trochę to przykre że musiałem się upraszać, ale tak było i pomogło).
ConradoDeDragon
05.11.2012, 14:29
Przed chwileczką otrzymałem taki oto prezent:
http://124coupe.pl/hosting/thumbs/bb3.jpg (http://124coupe.pl/hosting/?v=bb3.jpg)
Nie wiem czy zadziałał post z forum czy ponaglenie supportu.
Szkoda że z takim opóźnieniem, szkoda że nie z automatu ale dziękuje.
Przed chwilą poznikały mi przedmioty z gwiazdy,powinno być z 10 poszukiwań,były tylko z 5 ,co jest grane?
wszystko się pojawiło po relogu .
Moja gra w ogóle nie działa od 2 listopada, tj. od czasu przerwy konserwacyjnej. Oczywiście napisalam do supportu. Pojawia się niebieski ekran i to tyle.
Slyboots
05.11.2012, 18:39
to bardziej kwestia przeglądarki chyba
wallycsw1976
05.11.2012, 23:43
Przed chwileczką otrzymałem taki oto prezent:
http://124coupe.pl/hosting/thumbs/bb3.jpg (http://124coupe.pl/hosting/?v=bb3.jpg)
Nie wiem czy zadziałał post z forum czy ponaglenie supportu.
Szkoda że z takim opóźnieniem, szkoda że nie z automatu ale dziękuje.
WOOOW! to co ty straciłeś?
ConradoDeDragon
06.11.2012, 12:44
To cytat z mojego maila do supportu:
" Utracone aukcje , których jestem pewien:
1.
1700 monet za przygodę Czarni Rycerze - sztuk 4
2.
1620 monet za przygodę Wikingowie - sztuk 4
Dalej wystawiłem przynajmniej 4 aukcje , których dokładnie nie pamiętam.
Najprawdopodobniej:
1.
440 monet za 1598 rudy złota - sztuk 4
2.
1890 monet za przygodę wikingowie- sztuk 1
3.
350 monet za rezydencje - sztuk 4
4. Bagienna wiedźma za 79 monet - sztuk 1 "
Jak łatwo policzyć zwrócono mi dokładnie to co straciłem plus 1 moneta :)
Większość moich monet zniknęła wraz z początkiem eventu, więc na pewno straty były większe , ale ciesze się ,że moja własność powróciła.
Geraldinio
06.11.2012, 19:43
Mi jakiś czas temu zniknęła studnia artezyjska, którą kiedyś dostałem za udział w testach. Nie wiem czy zgłaszać, bo wcześniej po wyeksploatowaniu mi wciąż powracała i może teraz tylko naprawili tamtego buga :>
Slyboots
06.11.2012, 21:01
naprawili, to se nie wrati
Trzeba słać maile do supportu, truć im ile wlezie. Zwrócili mi 400 fragmentów map w tym tygodniu, które straciłem na handlu. A dzisiaj dostałem kamyczki za zbugowanych Wikingów.
Anzelmik
09.11.2012, 14:34
A mi wcięło studnię artezyjską (nie wystawioną na sprzedaż)...
Bananonix
10.11.2012, 16:24
mi również zniknęła studnia artezyjska :(
Bo studnia artezyjska po wyczerpaniu już nie wraca do menu gwiazdy
Odwieczne problemy z logowaniem. 5 rano przed pracą i np,dzisiaj mocno mnie zniechęcają. :(
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.