PDA

Zobacz pełną wersję : "obszar serwera uszkodzony" - czy komuś support naprawił ten problem?



PanCzarny
09.10.2012, 15:31
Witam,
Wszyscy których aktualnie dotyczy ten problem znają stanowisko supportu: "czekaj na naprawę która kiedyś nastąpi, lub reset konta".

Aczkolwiek chciałbym spytać, czy są osoby którym suport rozwiązał ten problem i grają dalej? Ile czasu potrzebował na to support?

Pozdrawiam

JoannaI
09.10.2012, 18:46
Witam,
Problem pojawił się u mnie dwa dni temu. Kazali wyczyścić pamięć podręczną i cooki. I na tym koniec :(
Do przygody nie da się wejść ani jej anulować. Więc czekam aż sama się skończy...

Barlog111
09.10.2012, 19:11
Witam nic ci to nie da JoannaI, przygoda się skończy a Ty już nie wejdziesz do gry. Właśnie mam ten sam problem i czekam już od 4.10 by coś z tym zrobili ale tam siedzą patałachy które nic nie potrafią zrobić. A my nie jesteśmy pierwszymi osobami które mają ten problem. Mi to się stało na przygodzie OB i teraz tylko patrzę jak wiocha pada :(

Picasso_PL
09.10.2012, 23:34
Niestety wszyscy tu obecni mogą zresetować konto i zacząć grać od początku :(

Złodzieje umieją tylko kombinować jak nas oskubać z kasy !!! Ale, żeby naprawiać swoje błędy to mają wylane !!!
Xaar osobiście informował, że ten błąd nie będzie się już powtarzał, bo zrobili coś co uchroni następnych graczy przed utratą konta .... widać KŁAMAŁ W ŻYWE OCZY !!!

Już powoli zaczyna mnie irytować całe towarzystwo z BB ..... są nastawieni na kasę i nic po za tym !!!

Ostrzegam tylko innych, którzy jeszcze mogą grać:
Nie inwestujcie PRAWDZIWEJ KASY w grę, bo tylko ją stracicie jak zawiesi się wam konto !!! Szkoda nerwów. A kochany support napisze do Was potem list miłosny o treści: "Sorry, ale jesteśmy cienkie bolki (czytaj nieuki) i nie wiemy jak sobie poradzić z tym problemem, więc radzimy reset konta i zacząć zabawę od początku" i na końcu spazmatyczny śmiech z ich strony .....

Boski_Caesar
10.10.2012, 08:46
Nie ma co się oszukiwać - ktoś dał ostro ciała w momencie tworzenia silnika gry i systemu backup'owania. Bo przy prawidłowo działającym systemie tworzenia kopii zapasowych danych na serwerze co to za problem przywrócić konto do poprzedniego stanu?
Ja rozumiem - wersja beta.... Czytałem kiedyś, że w wersji finalnej nasze konta zostaną gdzieś tam przeniesione. No ale nie oszukujmy się - kiedy to będzie? Ile w tym czasie dziesiątek, setek kont zniknie po robieniu przygód?

Podejrzewam, że nie ma możliwości naprawy tego bez ponownego przeredagowania samego kodu gry - czyli najzwyczajniej napisania jej od nowa. Wszelkie te konserwacje, patche i update'y przypominają naprawianie dachu w czasie huraganu - jak się uda to nie zaleje, jak się nie uda - to kogoś zwieje....

Dziwię się, że jeszcze nie posypały się powództwa cywilne w stosunku do BB. Jako administratorzy gry powinni oni dbać o odpowiednie zabezpieczenie naszych kont. A tu niestety mamy rażące zaniechanie ze strony administracji i właścicieli gry.

Ja tam spokojny człowiek jestem, czekam do konserwacji, może odzyskam wtedy moje jednostki które mi wcięło podczas jednej z przygód. Nie tykam na razie żadnych przygód, bo nie bardzo mi się podoba wizja otrzymania maila z sugestią o resecie konta. Sorrki ale to byłby ostatni mail, który bym wymienił z BB. Internet jest dużyyyy....


Jeszcze jedno - czy ktoś z administracji tej gry ma jakiś pomysł jak mam się zabezpieczyć przed utratą konta? Na razie to z wyników obserwacji poczynionych na forum i chat'ie wiem, że nie wolno robić przygód. Więc nie robię. Ale czy ja jako zwykły gracz oprócz tego (co niestety powoduje zastój w grze) mogę zrobić cokolwiek innego, żeby się zabezpieczyć przed zniknięciem lub resetem konta, a jednocześnie w spokoju cieszyć się grą???

Picasso_PL
10.10.2012, 10:00
Ja na miejscu osób, których konto zostało zablokowane bym wystąpił notarialnie do BB o zwrot wszelkich pieniędzy włożonych w grę ..... bo to jest czyste złodziejstwo i napisanie w regulaminie, że gracie na własną odpowiedzialność, a BB do niczego sie nie przyznaje, nie działa w przypadku transakcji handlowych, a taką jest kupno klejnotów za prawdziwe pieniądze. Dlatego wystąpiłbym do BB o zwrot pieniędzy na drodze cywilnej ....

exoo
10.10.2012, 10:36
Jeśli ktokolwiek miał złudzenia, że BB dysponuje jakimkolwiek mechanizmem backupu danych, to dla swojego dobra powinien się obudzić. Jedyny backup, który posiada BB to nasze pieniądze przelane na jego konto.

Jakiś czas temu pisałem o tym, że nie istnieje żaden regulamin lub umowa dotycząca dokonywanych zakupów w tej grze. Istniejące "warunki" i "umowy" BB w ogóle nie obejmują pieniędzy wydawanych w tej grze (tak zwane zwyczajowe regulacje obowiązków i praw obu stron transakcji - niestety, BB zdefiniował jedynie obowiązki gracza i swoje prawa).

Nikt wtedy nie zwracał uwagi na ten post (dziwnym trafem do dzisiaj żaden z moderatorów nie stwierdził, że się mylę). Możemy dalej udawać, że wszystko jest OK.

Tak więc, Picasso_PL - nie masz żadnych praw do żadnych roszczeń. Każdy inny gracz jest w tej samej sytuacji.

Marlice
10.10.2012, 12:10
@exoo

Hmm a ja głupi myślałem, że skoro gra jest wydawana w Polsce to obowiązuje tu Polskie prawo czy się mylę?
Jak ostatnio była akcje z Diablo 3 to sprawa miała się zupełnie inaczej niż tutaj a mianowicie:
Jeżeli wydajesz realne pieniądze to płacisz za produkt który powinieneś otrzymać i móc z niego korzystać (nie ważne czy to jest sama gra czy dodatek do gry jeżeli nie możesz się zalogować to nie możesz korzystać więc ktoś jest nie fair).
A to co Ubisoft ma napisane w swoim regulaminie to może sobie pod poduszkę wsadzić bo jak zaznaczyłem gra jest wydana w Polsce i z tego co mi wiadomo Polskie prawo ma pierwszeństwo przed ich jakimś tam regulaminem.

To, że nie istnieje w myśl ich przepisów żadna umowa nie znaczy, że w świetle prawa taka nie istnieje :).
Ja się jedynie cieszę, że moja żona nie wydała na tych darmozjadów ani złotówki, jedynie konto które przez ponad pół roku prowadziła poszło się ***** no ale na to już raczej nic nie poradzę.

P.S.

Jeżeli się mylę ws. mojego toku rozumowania proszę o poprawkę osoby lepiej poinformowanej.

PanCzarny
10.10.2012, 13:43
Dalej mi nikt nie odpowiedział w temacie :) Cały czas zastanawiam się nad resetem konta (mam tylko 42 level).

Boski_Caesar
10.10.2012, 13:45
No niestety Marlice mylisz się. Przede wszystkim priorytet ma zawarta przez Ciebie umowa o świadczenie usług między Tobą a Ubisoftem. Zawarłeś tą umowę rejestrując konto i zaznaczając opcję "Zgadzam się na warunki ogólne oraz politykę prywatności". Jednoznacznie zaakceptowałeś wszystkie warunki zawarte w tych dokumentach.

Tu nie płacisz za grę. Płacisz za różne dodatki, które otrzymujesz i ze swej strony Ubisoft się wywiązuje znakomicie. Ale Ty jesteś tylko Użytkownikiem, bo właścicielem kont i wszystkiego co na nich jest pozostaje nadal Ubisoft.

BB_xaar
10.10.2012, 14:15
W przypadku zablokowania konta w wyniku błędu gry (wbrew pozorom, zdarza się to rzadko), nigdy nie nakazujemy resetu konta. W takiej sytuacji są dwa rozwiązania:

a. rozwiązanie (zazwyczaj) dłuższe: poczekanie na poprawkę - może to trochę potrwać.
b. rozwiązanie szybsze: rozpoczęcie od nowa + rekompensata.

To gracz podejmuje ostateczną decyzję.

PanCzarny, mimo wszystko sugeruję, by poczekać do dzisiejszej konserwacji.

Boski_Caesar
10.10.2012, 14:30
Z tymi zniknięciami to ja widzę że raczej nie rzadko... Co zrobić żeby tego uniknąć? Ja czekam prawie dwa tygodnie na odzyskanie wojska. Nie da rady przywrócić backup'a? Chwila i po sprawie...

Marlice
10.10.2012, 14:36
No niestety Marlice mylisz się. Przede wszystkim priorytet ma zawarta przez Ciebie umowa o świadczenie usług między Tobą a Ubisoftem. Zawarłeś tą umowę rejestrując konto i zaznaczając opcję "Zgadzam się na warunki ogólne oraz politykę prywatności". Jednoznacznie zaakceptowałeś wszystkie warunki zawarte w tych dokumentach.

Tu nie płacisz za grę. Płacisz za różne dodatki, które otrzymujesz i ze swej strony Ubisoft się wywiązuje znakomicie. Ale Ty jesteś tylko Użytkownikiem, bo właścicielem kont i wszystkiego co na nich jest pozostaje nadal Ubisoft.

Nie no masz racje, ale skoro nie mogę korzystać z tych dodatków to jest wszystko w porządku i mam po prostu przyjąć, że dałem się nabić w butelkę tak?
Bo jeżeli tak to złoty interes nic tylko samemu taką grę napisać :).

Pozdro.

Boski_Caesar
10.10.2012, 14:39
A kto Ci broni Marlice ;) Dostałeś diamenty za które zapłaciłeś? Dostałeś. Więc Ubi wywiązał się ze swojej strony. Ubi nie gwarantuje bezawaryjności swoich produktów.

BB_xaar
10.10.2012, 14:50
Boski_Caesar, jeśli faktycznie czekasz na powrót jednostek już 2 tygodnie, proszę dokładnie opisać sytuację i przesłać wiadomość do Supportu. Jeśli chodzi o problemy tego typu, da się je rozwiązać dość szybko.

Marlice, o ile dobrze kojarzę, to Twój problem dotyczy migracji konta z serwisu Facebook do UPLAY, nie ma nic wspólnego z komunikatem "obszar serwera uszkodzony".

Boski_Caesar
10.10.2012, 15:05
No ja własnie z supportu dostałem informację, że mam czekać. Póki co support usunął mi te "niewidzialne" jednostki, które niczym z trenów Kochanowskiego "pełno nas a jakoby nikogo nie było" gdzieś w systemie się szwendały.

Teraz mam czekać na prace konserwacyjne które mają mi je przywrócić.

A co z tym backup'owaniem kont? Bo to bez sensu czekać tak za każdym razem. W innych grach wystarcza jedna wiadomość do wsparcia i konto wraca do stanu np. sprzed kilku dni. Kiedy tu będzie tak?

BB_xaar
10.10.2012, 18:13
Boski_Caesar, niektóre skrypty mogą zostać uruchomione tylko podczas przerwy technicznej, gdy serwery są w trybie konserwacji. Tak jak mówi odpowiedź z Supportu, proszę poczekać - jeśli jednostki do Ciebie nie wrócą, poinformuj o tym Support. Na pewno uda się wyjaśnić tę sytuację i nie będziesz stratny. :)

Natomiast jeśli chodzi o kopie bezpieczeństwa - oczywiście regularnie wykonujemy tzw. backupy, jednak cofanie postępów gracza nie jest rozwiązaniem. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów technicznych, należy pisać do Supportu. :)

andrzej5252
10.10.2012, 18:33
no wiec zobaczymy co bedzie jutro , po konserwie , czy odzyskamy nasze konta w co raczej watpie bo znam kilka osob ktore czekaja na to juz kilka tygodni !

MardockM
10.10.2012, 19:02
Czekamy na Was Gildianie! Miejmy nadzieje, ze te nabijanie nas ciagle w butelke kiedys sie skonczy, jeszcze z miesiac dwa i ze stuosobowej gildii nie ostanie ani lebek, moze chca robic miejsce nowym graczom na serwerze pozbywajac sie starych ktorzy juz dawno nie ladowali gotowki?

PanCzarny
10.10.2012, 19:12
Amerykanie mieli dziś awaryjną konserwacje serwera ponieważ po odpaleniu serwera ZUES pojawiły się Crashe dobrze nam znane. Z tego co zrozumiałem to znalazło się trochę osób którym ta konserwacja przywróciła konto po błędzie "obszar serwera uszkodzony". Jeśli ktoś chce przybliżyć sobie wątek i napisać coś więcej o temacie, jest on tutaj: http://forum.thesettlersonline.net/threads/16329-Ubi-Official-Still-Having-Issues-After-Rollback (tylko bez komentarzy że piszę bzdury jeżeli przeczytałeś tylko parę stron w wątku)

No i tak btw, rano zastanawiałem się jak może brzmieć po angielsku "obszar serwera uszkodzony" aby pomoc sobie googlami i zobaczyć co się dzieje na anglojęzycznych forach i czy mają podobny problem. Jakie było moje zaskoczenie gdy pierwszy post w technical issues brzmiał "Server Zone Crashed?".

EDIT:
Jak wspomniał BB_xaar w następnym poście, problem amerykanów dotyczył zupełnie czego innego.

BB_xaar
10.10.2012, 19:15
Niestety czasami występują utrudnienia techniczne, których nie da się wyeliminować w ciągu dnia czy tygodnia (np. lagi), jednak to nie tak, że je ignorujemy. Niektóre poprawki wymagają kompleksowych rozwiązań, dlatego też ich wdrażanie trwa.

Mogę jednak zapewnić, że nie ignorujemy problemów - prace nad usprawnieniem trwają.

EDIT:
PanCzarny, sytuacja na serwerze US ma nieco inne podłoże i nie należy jej porównywać do PL. Na US cały serwer był niedostępny przez pewien okres czasu, co spowodowało problemy związane ze strefami (źródło problemów na US było inne).

PanCzarny
10.10.2012, 19:30
Niestety czasami występują utrudnienia techniczne, których nie da się wyeliminować w ciągu dnia czy tygodnia (np. lagi), jednak to nie tak, że je ignorujemy. Niektóre poprawki wymagają kompleksowych rozwiązań, dlatego też ich wdrażanie trwa.

Mogę jednak zapewnić, że nie ignorujemy problemów - prace nad usprawnieniem trwają.

EDIT:
PanCzarny, sytuacja na serwerze US ma nieco inne podłoże i nie należy jej porównywać do PL. Na US cały serwer był niedostępny przez pewien okres czasu, co spowodowało problemy związane ze strefami (źródło problemów na US było inne).

Pozostaje mi tylko, trzymać kciuki za dzisiejszą przerwę konserwacyjną :).

pem777
10.10.2012, 19:54
U mnie wczoraj wieczorem gra zaczęła działać. Naprawiony został błąd "obszar serwera uszkodzony".

exoo
11.10.2012, 11:04
To, że nie istnieje w myśl ich przepisów żadna umowa nie znaczy, że w świetle prawa taka nie istnieje :).
Ja się jedynie cieszę, że moja żona nie wydała na tych darmozjadów ani złotówki, jedynie konto które przez ponad pół roku prowadziła poszło się ***** no ale na to już raczej nic nie poradzę
Umowa istnieje i to bardzo dokładna, ale jedynie w zakresie praw Ubisoft i obowiązków użytkownika (nie ma zdefiniowanych praw użytkownika). Kupowanie w Settlersach przedmiotów od Ubisoftu jest czystą partyzantką na wyłączne ryzyko gracza, bo producent celowo (dla swojego bezpieczeństwa) w ogóle nie uregulował warunków transakcji zakupu przedmiotów. Innymi słowy: przekazujesz grzecznie kasę do Ubisoft i modlisz się aby dostać to, co "zakupiłeś" (chociaż taka transakcja w świetle prawnym nie istnieje, bo nie ma umowy) i modlisz się aby gra działała. W Amber Gold przynajmniej dostawałeś umowę, która dawała Ci podstawy prawne do roszczeń.

Merigoldin
11.10.2012, 11:16
Witam ;)
Widząc, że dużo osób tutaj zagląda zamieszczam swój problem:
Pisałam już do supportu i zgłaszałam, że nie mam (i raczej nie pamiętam abym miała) zadań głównych i nagród za nie. (o ich istnieniu dowiedziałam się przez przypadek na czacie gildii). Dzisiaj po zatwierdzeniu nagrody za misje od Eliota (magiczny pył) NIE POJAWIŁA mi się od niego nowa misja.
Co robić?? Czekam na w miarę szybką odpowiedź bo event mija.
Dołączam print screena:
http://tinypic.com/r/ac3fb9/6

andrzej5252
11.10.2012, 15:48
jestem ciekawy czy komus naprawiono usterke "obszar serwera uszkodzony" bo mnie nie ! dalej nie moge grac !

Picasso_PL
11.10.2012, 15:53
NIKOMU NIC NIE NAPRAWILI i nie naprawią !!!!
Przestańcie się łudzić .... lepiej zresetujcie sobie konta, albo przestańcie grać .... POLSKA ekipa z BlueByta nie naprawi tego błędu, bo nie wiedzą gdzie on jest i gdzie leży przyczyna (Xaar przecież powiedział, że u niego gra się normalnie :D :D :D :D :D :D)

Ta gra staje się coraz bardziej denerwująca ... błąd goni błąd .... serwer testowy jest dla jaj (skoro nie umieją tam przetestować eventu przez 2 tygodnie). Generalnie polska ekipa nie zdaje egzaminu .... ciekawe czy tak samo jest na niemieckich serwerach ???

Chasil
11.10.2012, 16:48
Ta gra staje się coraz bardziej denerwująca ... błąd goni błąd .... serwer testowy jest dla jaj (skoro nie umieją tam przetestować eventu przez 2 tygodnie). Generalnie polska ekipa nie zdaje egzaminu .... ciekawe czy tak samo jest na niemieckich serwerach ???

Najgorsze jest to, że przed wprowadzeniem poprawek powinni robić jakiś backup i jak coś się spier... to wrócić do tego, co było dobrze, a nad nowym popracować.
To jest żałosne, że po wejściu eventu pewnie setki (może tysiące) graczy straciło na handlu surowce/przedmioty i nic... Można było to cofnąć i wprowadzić event za tydzień. Albo nie wiem, zobaczyć z bazy co zniknęło po poprawce.
Masakra jakaś, co chwile mega błędy...

exoo
11.10.2012, 17:12
Ja korzystam z płatnego linka reklamowego Google za każdym razem gdy wchodzę na stronę gry. Rozumiem, że za każde moje wejście płaci producent i w taki sposób odwdzięczam mu się za zaangażowanie w grę, na którą wydałem prawdziwe pieniądze. Jednak to co się teraz dzieje spowoduje chyba potrzebę edycji TSO w Wikipedii aby przestrzec innych graczy przed hurtowymi błędami gry i ich systematycznym przyroście.

BB_xaar
11.10.2012, 17:37
Oczywiście opisany problem z handlem to nie jest zamierzone zachowanie gry, dokładniejsze informacje przekazałem już dalej. Gdy dostanę odpowiedź, dam znać.

Barlog111
11.10.2012, 18:49
BB_xaar problem z logowanie do gry miał być naprawiony podczas tej przerwy technicznej, i co został naprawiony NIE. Gówno wiecie o naprawianiu błędów w grze a jak pewnie coś naprawicie to przez pomyłkę a powtórzyć się już tego nie da. Event mija a ja tylko patrzę. I kiedy naprawicie ten błąd " obszar serwera uszkodzony " pewnie nigdy. Support odpisuje i przeprasza kolejny tydzień, więc kto to ma zrobić??? K..wa weźcie się za robotę i naprawcie grę!!!!!!!!!!!!!!!!

BB_xaar
11.10.2012, 19:06
Barlog111, doskonale rozumiem Twoje rozczarowanie - ja pewnie zachowywałbym się tak samo gdyby to mnie spotkał taki problem. Muszę przyznać, że faktycznie ja nie wiem nic o naprawianiu błędów tego typu, mogę tylko polegać na osobach z działu technicznego. Chcę Cię jednak zapewnić, że to nie tak, że udajemy, że problemu nie ma - regularnie o nim przypominam.

Gdy tylko pojawi się jakaś aktualizacja, od razu o tym poinformuję.

Bambeq77
11.10.2012, 22:12
Wpierw wysadziło mi przygodę w kosmos przed samym jej ukończeniem.. a po jej zakończeniu, teraz całe konto.. innymi słowy mam już pograne i mam się wy****** już na tą gre ? :D bo wszystko to od nowa zaczynać to bezsens... ;/

daveandnokia
12.10.2012, 01:03
Dla tych, co mają problem z "uszkodzeniem obszaru serwera"... mnie też to spotkało z jakieś dwa miechy, tydzień czekałem, support nie odpisywał ani nie informował. Ale tydzień czekania do następnej konserwacji przyniosła rezultat, wróciłem do swojego stanu gry i mogłem grać dalej:) ba!! wywalczyłem rekompensatę, gdyż straciłem przygodę dodatkowo. Więc osoby, które myślą, że są w kaczej d***, mówię wam, że nie jesteście. Pech chciał, żebyście odpoczęli sobie od gry. Ale wywalczcie sobie prezenciki, to się ucieszycie z niektórych:) cierpliwość popłaca:)

Picasso_PL
12.10.2012, 10:29
Nie uwierzę póki nie zobaczę .....
W naszej gildi jest już kilka takich uziemionych osób .... i dziwne, że Tobie odblokowali konto, a im nie ???

grim_reaper
12.10.2012, 12:29
Boski_Caesar, niektóre skrypty mogą zostać uruchomione tylko podczas przerwy technicznej, gdy serwery są w trybie konserwacji. Tak jak mówi odpowiedź z Supportu, proszę poczekać - jeśli jednostki do Ciebie nie wrócą, poinformuj o tym Support. Na pewno uda się wyjaśnić tę sytuację i nie będziesz stratny. :)

Natomiast jeśli chodzi o kopie bezpieczeństwa - oczywiście regularnie wykonujemy tzw. backupy, jednak cofanie postępów gracza nie jest rozwiązaniem. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów technicznych, należy pisać do Supportu. :)

Jesli robicie bacupy dostatecznie czesto , to ja w tym przypadku zamiast czekac diabli wiedza ile wolalbym to , bo moglbym choc grac , bo ludzie nie siedza tu tylko po to by czekac bo moze naprawimy , tylko dla rozrywki . Mnie jeszcze ten problem nie dosiegnal , ale kto wie co sie wydarzy , skoro niby naprawione - a ciagle sie ludziom przydarza. Za to juz dosc dlugo czekam na wyjasnienie sprawy znikajacych monet i nie mam do dzis konkretnej odpowiedzi , a monety znikaja . Wolalbym by moje konto cofnieto o kilka dni , niz czekac miesiac badz 2 na to by najprawdopodobniej napisano mi ze nic juz sie nie da zrobic i moge tylko poprosic o reset konta. I oby to byl tylko miesiac czekania .

BB_xaar
12.10.2012, 13:00
Barlog111, proszę spróbować zalogować się do gry.

Bambeq77
12.10.2012, 21:51
na reszcie zaczęła gra mi działać, aczkolwiek może nie do końca tak jak powinna bo w tej ostatniej przygodzie to się zawiesiła zaginął mi generał z 755 jednostkami. ;D bo w limicie populacji pisze że mam maksa i liczność wojska jest odmienna do ich stanu na mojej wyspie, no i zarówno mam jednego generała mniej niż przed tymi małymi błędami jakie mnie napotkały na drodze. ;D

patras68
12.10.2012, 22:03
Od wczoraj po zalogowaniu i kliknieciu na przycisk graj pasek postepu na obrazku z dynią dochodzi do 3/4 długości i koniec ładowania nie wchodzi do gry. W czym problem coś na serwerze ?

PanCzarny
13.10.2012, 08:40
Holly Hallowen, działa mi konto!, BB_Xaar dzieki za wsparcie i odwiedzenie od resetu.

Pozdrawiam

Bambeq77
14.10.2012, 11:59
BB_xaar zrobisz coś w mojej sprawie co wcześniej pisałem ? ;>

BB_xaar
15.10.2012, 11:09
Bambeq77, jeśli jednostki nie wrócą w ten czwartek (po konserwacji), bardzo proszę napisać do Supportu. Mogę zapewnić, że jednostki na pewno wrócą, jeśli nie po konserwacji, to zostaną przywrócone ręcznie przez Support. :)

W związku z powyższym, proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

grzechowski
15.10.2012, 12:19
Ja wdepnąłem w to g..no.... rozpocząłem przygodę i wiszę....Czy gdzies było ostrzeżenie by nie zaczynac przygód?

Skoro problem był znany przez BB i nic nie zrobiono by przynajmniej ostrzec resztę jeszcze nie umoczonych graczy to jak ja mam to rozumieć ?

Jeżeli zdarzy się tak, że stracę konto z powodu świadomego działania BB to uznam to za oszustwo... tak jak to interpretuje KPK

BB_xaar
15.10.2012, 15:15
grzechowski, mogę już teraz zapewnić, że nie stracisz ani konta ani jednostek - wystarczy po prostu poczekać. :)

Bambeq77
16.10.2012, 17:29
BB_xaar, Ok nie ma sprawy. ;) i tak już trochę czasu czekam na nie, więc nic mi nie zaszkodzi jeszcze parę dni poczekać. Teraz przynajmniej ze świadomością że niedługo w końcu już będą w ten czy inny sposób.

pozdrawiam.

PS. przypominam że i z jednostkami zbłądził jeden z generałów.

Bambeq77
19.10.2012, 18:15
Dzięki wielkie za ogarnięcie moich jednostek, bądź co bądź może nie do końca w odpowiednich ilościach, ale ważne że już wszystko z tym związane gra. Jedynie brak mi jeszcze tego 3 zbłąkanego w tamtej przygodzie generała. Liczę na równie sprawną poprawkę na moim koncie z tym związaną, co bym już w pełni mógł przystąpić do wykonywania przygód. ;)

REP_2
22.10.2012, 17:59
mam ten sam blad =/ najpierw nie moglem wejsc w przygode ,ale teraz po 2dniach po zalogowaniu do serwera odrazu mnie wyrzuca spowrotem ... przygoda przepadla ... ciekawe czy odzyskam wojsko ... pozatym wioska popada w ruine ... co to ma byc !!!!

BB_xaar
22.10.2012, 18:13
REP_2, tego typu problemy należy zgłaszać bezpośrednio do Supportu - nikt ze wsparcia technicznego nie monitoruje tego działu na forum:

KEROS
22.10.2012, 19:05
Witam!
W dniu dzisiejszym dołączyłem do grona osób z "zablokowanym kontem". W czasie gry wyrzuciło mnie z konta, po próbie zalogowania pojawił się komunikat z błędem "Obszar serwera uszkodzony" :( . Sprawę zgłosiłem do supportu i zaczynam z tego, co przeczytałem "długie czekanie" na powrót do gry.
Proszę osoby, którym udało się odzyskać dostęp do konta, o podanie czasu ile trwało przywrócenie dostępu do konta.

Pozdrawiam

REP_2
22.10.2012, 19:12
wlasnie przed chwila odzyskalem sprawnosc =) przygoda wykonana wojsko wraca do zamku wszystko jest ok

EXiN
22.10.2012, 20:51
Dzisiaj niestety przytrafiło mi się to samo. Zgłoszenie do supportu wysłane dzisiaj ok. godziny 16:30, jak na razie bez odzewu...

sreltteS
22.10.2012, 21:14
REP_2 ile czekałeś ja od niedzieli borykam sie z tym problemem, wyslalem juz 3 maila do supportu i narazie bez odpowiedzi

Bambeq77
25.10.2012, 11:31
BB_xaar

Witam ponownie...
przeczekałem kolejna konwersacje systemu i nadal generał nie powrócił do moich rąk, że niby mam wydać teraz 2k złotych monet na kupno następnego? (czwartego) bo trzeci zbłądził podczas tamtej awarii ?? ;>

EXiN
25.10.2012, 12:09
BB_xaar

Kiedy można się spodziewać naprawienia tego błędu? Przeczekałem przerwę konserwacyjną i na konto jak się dostać nie mogłem tak nadal nie mogę, informacji z supportu też żadnej... To jest jakaś kpina. Z waszego błędu coś nie działa i skoro wiadomo jaka jest przyczyna to powinno to zostać naprawione od ręki. ŻENADA.

BB_xaar
25.10.2012, 14:26
Bambeq77, problem należy zgłosić bezpośrednio do Supportu (o ile jeszcze nie zostało to zrobione) - proszę wyraźnie zaznaczyć, że dzisiejsza konserwacja nie przyniosła żadnej poprawy.

EXiN, tak jak już pisałem (Prywatna Wiadomość), problem z komunikacją z Supportem występuje, ponieważ użyłeś opcji "proxy mail" podczas rejestracji konta The Settlers Online. Wskazówki nt. rozwiązania znajdziesz w Prywatnej Wiadomosci (forum) ode mnie. :)

Krang
26.10.2012, 12:51
Ręce opadają jak się czyta Twoje odpowiedzi BB_Xaar.... Użytkownik się pyta o to kiedy będzie mógł się dostać na swoje konto a Ty o dupie maryny....

BB_xaar
29.10.2012, 16:48
Krang, niektóre sprawy mogą zostać wyjaśnione wyłącznie przez Support - niestety moja wiedza techniczna jest dość ograniczona, więc nie jestem w stanie przewidzieć kiedy dane utrudnienie zostanie rozwiązane/usunięte.

wredniejszy
29.10.2012, 20:35
o zes :)
BB xar będąc zwykłym graczem udzielił bym pewnie lepszej odpowiedzi niż ty.
Sorka nie jestem na Twoim miejscu ale za darmo nie będąc na liście płac pewnie po burzy mózgów z graczami udzielił bym o wiele lepszej odpowiedzi.I wielu wskazówek co jest nie tak ale jeśli macie graczy za przeproszeniem głęboko tam gdzie słońce nie dochodzi.To za przeproszeniem po co tu jesteś ??
Po to by siać zamęt wśród graczy ??
Po to by robić graczy w balona ( najlepiej w banana)
Po to by brać kasę od BB i skupić się na wklejaniu głupich bardzo głupich odpowiedzi ??
Bo Twoje odpowiedzi świadczą o tym że nie masz zielonego pojęcia o samej grze,silniku gry(o tym to ja nie wiem ale ja tylko gram),ale jako człowiek odpowiedzialny na Polskę powinieneś wiedzieć o wiele więcej od zwykłego gracza.A śledząc Twoje wypowiedzi śmiem twierdzić że jesteś takim samym ignorantem jak moja żona (przepraszam swoją żonę:) ) No ona nie musi się znać na tym co TY powinieneś mieć w małym palcu jeśli nie to proponował bym na Twoje stanowisko swoją żonę.
Zawsze można wtedy udzielić odpowiedzi ze się nie zna jak TY BB a będzie pisać to samo co TY.

KEROS
29.10.2012, 22:58
Witam!

kilka faktów na temat błędu - "obszar serwera uszkodzony"

- support nie wie kiedy zostanie rozwiązany powyższy błąd i czy w ogóle zostanie rozwiązany, jeżeli już to nastąpi to z pewnością podczas jednej z przerw konserwacyjnych
- w ramach rozwiązania problemu na chwilę obecną proponowane są dwa wyjścia:
1) czekanie... czekanie i jeszcze raz czekanie, aż pewnego czwartku zostanie błąd naprawiony lub nie zostanie... :)
2) reset konta - startujemy na tym samym serwerze ze starą listą znajomych, oczywiście level 1 :) tracimy wszystkie budynki oraz specjalistów, jest możliwość odzyskania zakupionych klejnotów
- support nie gwarantuje czy powyższy błąd zostanie kiedykolwiek rozwiązany

mam nadzieje ze udzieliłem kilku istotnych informacji, niestety jestem jedną z osób, które straciły dostęp do konta.

PRZESTRZEGAM przed inwestowaniem "większej ilości" realnych pieniędzy. Pewnego dnia może spotkać to każdego z Nas, ja straciłem 7 miesięcy gry oraz oczywiście PLN'y :(

Nawet wybierając reset konta istnieje możliwość ze ponownie za jakiś czas problem wróci i ponownie stracimy czas oraz pieniądze.

POZDRAWIAM!

wredniejszy
29.10.2012, 23:15
dzięki keros wiem że z tego względu coraz mnie ludzi wydaję kasę i oby tak dalej reklama :)

Boski_Caesar
30.10.2012, 00:37
Siedzi informatyk przed kompem i poprawia TSO ...
Gracz pisze do wsparcia:
- Co będzie w nowym updacie ???
- Wielki update, poprawi wszystko... poczekaj trzy tygodnie to zobaczysz efekty.
Gracz przysyła po trzech tygodniach następne PW bo nic nowego się nie stało.
- Miał być wielki update i co teraz będzie ???
- Teraz będą mniejsze poprawki, za ... dwa tygodnie.
Mijają dwa tygodnie ...
- Miał być wielki update , miały być poprawki, a teraz co ?
Wsparcie odpisuje:
- Jak nic nie spaskudzą to będzie tak jak było

To tak ode mnie - niby dotyczyło innej gry, a jakie to aktualne....