PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wejściem do gry po przygodzie OB



Barlog111
08.10.2012, 18:05
Witam. Wy to chyba sobie robicie jakieś jaja. Pisałem 4.10 do supportu ze mam problem z wejściem do przygody OB u kolegi. Dostałem odpowiedź która mnie nieusatysfakcjonowała, kto mi odda zasoby które obecnie tracę?
Problem nadal jest i to jaki a odpowiedzi zero!!!! Nie mogę wejść do gry wyskakuje błąd "Obszar serwera uszkodzony prosimy spróbować ponownie" ile można próbować? Pytam się co WY tam robicie za co dostajecie kasę i za co wam tam płacą bo chyba nie za toby pomagać graczom tylko przyjść wypić kawkę dać parę banów na globalu i potem wio do domu. Weźcie się w końcu za robotę i naprawcie konto bym mógł spokojnie grać i się nie stresować.I jeszcze jedno nie interesuje mnie odpowiedź że konto zostanie naprawione podczas najbliższej przerwy technicznej macie je naprawić. Władowałem w to konto kasę prawdziwą nie wirtualną jak mi ją oddacie i czas który zmarnowałem dla tej gry (około 6 miesięcy) możecie mnie wywalić i wykasować moje konto. A jak nie to sprawę oddam do Sądu, ciekawi mnie tylko to ile głów poleci u was tam w firmie i jaką zajefajną reklamę dostanie BB i Ubisoft. Zapłaciłem więc wymagam. Barlog111

s1lly_sco
08.10.2012, 18:24
Nie chcę się wtrącać, ale po tym jak BB traktuje graczy - czyli swoich klientów - zaryzykuje stwierdzenie, że nie mają zielonego pojęcia co to marketing i jaka może być wartość ewentualnych strat wizerunkowych jeśliby któryś z graczy zdecydował się na proces.

Sylwunia
08.10.2012, 18:34
Takie same wątki są pod linkami:

http://forum.thesettlersonline.pl/threads/24944-B%C5%82%C4%85d-podczas-logowania/page10
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25269-Jak-%C5%82atwo-straci%C4%87-konto-cz.2/page3

Sytuacja nie jest nowa, ma ją coraz więcej graczy. Zapraszam do lektury owej tragikomedii. Mnie też to spotkało (i conajmniej 4 graczy których znam), nie mogę grać od 13.IX.2012, zaniedługo minie miesiąc. A nasz kochany Support: jest mu przykro, przeprasza, prosi o cierpliwość i nieustannie pracuje nad rozwiazaniem problemu lub doradzają reset konta bo nie wiadomo, czy problem uda się usunać.
Jestem szefową Gildii, mam 44 lvl, władowałam realną kasę (O zgrozo - mogłam tego nie robić), i gram od 9 miesięcy.

Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Kylar_Slyterin
08.10.2012, 20:21
Nie jesteś pierwszy ani nie ostatni. Ludzie pracujący dla BB mają gdzieś graczy. Problemy się dwoją i troją a programiści "od siedmiu boleści" nic nie potrafią zrobić. To by było na tyle. -.-

Sylwunia
11.10.2012, 09:53
U mnie po konserwie z dnia 11.10.2012 gra dalej ... nie działa.
Nic się nie zmieniło.

andrzej5252
11.10.2012, 15:57
U mnie tez nie dziala ! to juz szczyt niekompetencji ludzi od ktorych zalezy zeby gra sprawiala wszystkim graczom przyjemnosc a nie narazala na stres i frustracje ! ciekaw jestem czy ta konserwa przywrocila komus konto ?