PDA

Zobacz pełną wersję : niewidzialny silos i mlyn w gwiezdzie



Mogiel
08.10.2012, 16:09
Mam problem związany ze zniknięciem silosa i młyna. Nie pokazują mi się w menu gwiazdy. Ale mogę bez problemu sprzedać go na handlu, jeśli ktoś chce kupić.

Wymieniłem ten item tez bez problemu z innymi graczami, ale u nich tez się nie pokazuje w gwieździe. Mogę te przedmioty kupować na handlu i są normalni w gwieździe.

Jedyne rozwiązanie jest jeśli ktoś z supportu wymieni się ze mną na silos (1 szt.) i młyn wodny (1 szt.). Proszę tylko nie pisać, żebym czekał na czwartkowy restart.

Pozdrawiam,
Mogiel

Hakardrag
08.10.2012, 16:45
Podejrzewam że padłeś ofiarą nieuczciwych transakcji. Gdzieś już czytałem, że jest możliwość wystawienia na sprzedaż aktu własności a chwilę po wystawieniu postawić we wiosce np. wystawioną studnię, następnie wylogować się .... no i po rynku krąży już tylko widmo...

Jeśli to prawda, to mam nadzieje że BB szybko to naprawi a owych spryciarzy odpowiednio rozliczy.

Mogiel
08.10.2012, 17:04
Dodam jeszcze, że ten silos i młyn miałem pobudowane na własnej wyspie przez dzień. Ale postanowiłem go sprzedać. zburzyłem i wystawiłem na handel, po skonczeniu czasu ofert, przedmioty nie wróciły do Gwiazdy, tylko gdzieś krążą :) bo mogę je sprzedać, ale nie mogę ich wystawić.

krzbre1198
09.10.2012, 10:33
Hej, ja mam to samo z silosem. Wystawiłem na handel już nie wrócił mogę nim płacić. Napisałem w tej sprawie do suportu, wyjaśniają sprawę. Jeśli jest to cwaniactwo graczy powinni zablokować konta nieuczciwych osób. Takie moje zdanie.

Hakardrag
09.10.2012, 10:57
Coś mi się wydaje że te widmowe Młyny, Studnie i Silosy to tylko wierzchołek góry bugowej w nowym handlu. Wielu graczy narzeka że znikają im z handlu także inne surowce.

Czyżby problem z widmowymi ofertami miał znacznie szerszy zasięg ?


Apeluję o uczciwą grę a do BB o szybką reakcję !

krzbre1198
09.10.2012, 11:25
Mam nadzieje że sprawa w miarę szybko i sprawnie zostanie wyjaśniona. Ja dalej nie sprzedaje widma bo jest to bez sensu i tylko robi kłopoty innym. Mam nadzieje że odzyskam swój silos. Jeśli suport mi coś odpisze zamieszczę tutaj informację. Pozdrawiam

BB_xaar
09.10.2012, 11:28
Czy wspomniany silos nadal jest podświetlony na szaro? Czy może wszystko wróciło już do normy?

Mogiel
09.10.2012, 12:04
U mnie nadal nic nie pojawiło się w gwieździe. Ale oba budynki nie sa na szaro, tylko ich po prostu nie ma w menu gwiazdy.

daveandnokia
09.10.2012, 12:51
powinni zablokować nowy system handlu, wrócic do starego, a nowy testować dalej...

krzbre1198
09.10.2012, 13:05
U mnie tak samo jak u kolegi, w gwiazdce nie ma nic ale można tym handlować. sprawdzałem można wysłać do kogoś u niego także się nie pojawi lecz jak wyśle się do niego oferte z silosem to może zaakceptować i silos "widmo" wraca.

kubam
10.10.2012, 06:25
Ja mam mlyn wodny-widmo. Wczoraj kupilem za gotoweczke, w historii jest transakcja a w gwiezdzie nie ma. NIe mam ani kasy ani mlyna. Gdzie w tej sprawie pisac?? Mam zrzuty ekranu na dowodzik:)

krzbre1198
10.10.2012, 08:25
Jedyne co można zrobić to napisać maila do suportu, napisałem w tamtym tygodniu sprawę przekazano dalej i cisza z ich strony. Pewnie masz tą samą sytuacje co my młynu nie ma w gwiazdce ale możesz nim zapłacić.

krzbre1198
10.10.2012, 15:08
Chciałbym także dodać iż studnia artezyjska którą dostaliśmy i nie znikała nam z gwiazdki, i niby został błąd naprawiony i znika, też jest fajnym wałem!!!! oczywiście studnia znika, tylko akceptować nią można oferty (sprawdzałem osobiście) i kolejny budynek "widmo" który będzie krążył po handlu..... tragedia . Gratulacje za naprawianie błędów, byle tak dalej. Ciekawe czy ktoś się w końcu za to weźmie.

Afrobabka
10.10.2012, 15:55
Moze te 'widma' to taki psikus z okazji Helloween ;)

BB_xaar
10.10.2012, 16:53
Wygląda na to, że udało się zlokalizować źródło problemu - gdy dostanę więcej informacji na ten temat, dam znać.

krzbre1198
10.10.2012, 17:15
Dziękuje za pozytywna informację. Mam nadzieje że zaginione przedmioty do nas wrócą. Ciekawi mnie tylko co jest tego powodem i czy rzeczywiście powodem jest jak napisał kolega powyżej "cwaniactwo graczy". Pozdrawiam

bolciu
11.10.2012, 00:33
widzę że coś z tymi młynami i silosami się dzieje - ja już pisałem w innym wątku o zbliżonym problemie - wysłałem ziomkowi ofke a on w tym samym czasie wysłał identyczną do mnie - w tym momencie z mojego konta zeszło 3k monet, a z konta kolegi młyn wodny. Gdy ofka przyszła nie miałem czym za nią zapłacić bo przecież kase wysłałem w swojej ofce, więc odrzuciłem. Kolega zrobił to samo, bo fizycznie młyna nie posiadał ponieważ wysłał go już do mnie. Jemu młyn wrócił, ale mi 3k monet już nie. Relog nie pomaga, monet nie ma i nie wiem co dalej. Szkoda trochę :(

niesu
11.10.2012, 16:56
Wygląda na to, że udało się zlokalizować źródło problemu - gdy dostanę więcej informacji na ten temat, dam znać.

Chyba jednak znow cos nie poszlo, przed chwila ktos mi sprzedal silos widmo, szlag czlowieka moze trafic, nie ma dnia zeby cos sie nie wydarzylo :mad:

Czekam na zwrot silosu ewentualnie klejnoty na zakup nowego.... Ticket#PL-2012101111004119.

Filip-Max
11.10.2012, 17:03
Mam to samo. Wystawiłem na handel silos (wczoraj w nocy) i młyn wodny (dziś rano), które wcześniej u mnie pracowały. Wylogowałem się i... nie ma ani przedmiotów, ani kasy. A w historii handlu ani śladu takiej transakcji...

janek19682012
12.10.2012, 20:23
Zniknęła mi studnia artezyjska. Dotychczas za każdym razem, po wyczerpaniu zasobów wracała do menu gwiazdy, tym razem jednak nie wróciła. Po prostu zniknęła - proszę o interwencje.

Cidsenior
12.10.2012, 22:01
Podobny problem - kupiłem silos i nie ma ani silosa a ni towaru, którym zapłaciłem. W historii trnsakcji jest widoczny zakup.

Ejdzej238
14.10.2012, 20:09
ja też taki sam problem jak wyżej
Mam nadzieje, że support coś odpisze.
Ktoś jak wysyla mi oferte za silos to moge akceptowac, ale u niego ten silos to też widmo.
na handel nie moge wystawic bo jak wchodzę w sprzedaż to pkazuje mi oczywiście ze mam 2 budowle specjalne, wspomniany silos i studnia chyba ale ich nie pokazuje w ogole

Illuminator
14.10.2012, 21:42
1. Kupiłem silos za dynie. Dynie zeszły z magazynu. Silos nie pojawił się w menu gwiazdy. Transakcja kupna/sprzedaży dopiero po kilku godzinach pojawiła się w historii. Minęły już 48h a silosa dalej nie mam (dyń oczywiście też nie).

2. Studnia artezyjska (ta od BB) też znikła z menu gwiazdy.

Błąd zgłoszony do supportu. Czytając wpisy na forum widzę, że to jakaś większa awaria, niedoróbka... Aż grać się odechciewa.
Rozumie, że mogą w grze występować błędy ale powinny być one NATYCHMIAST naprawiane.

MasterofPain
14.10.2012, 22:11
Podobna sprawa.Miałem zakupić silos od kolegi z Gildii.Wysłałem ofertę on ja zaakceptował jednak system odrzucił transakcję.Wynik.Silos na miejscu u sprzedajacego ,a u mnie brak powrotu towaru.Transakcja wisi w kantorze handlowym jako anulowana a przedmiotów brak.

Badziectwa ciąg dalszy.Przed chwila wcieło 38 map.Cudowna gra.Ma więcej niedoróbek niz chińskie auto z 2006 roku.Życzę wszystkim producentom tego "gniota" dobrego humoru...

Dejfff
15.10.2012, 07:29
Jedna rzecz to to że nie ma go widocznego. Mam to samo. Druga to to, że mając nawet podświetlony nie można za niego nic kupić. Sprzedać owszem ale już kupić za silos nie da się większości ofert, zależy jak zaskoczy nasza "cudowna gra".

BB_xaar
15.10.2012, 14:38
"Niewidzialne" budynki proszę zgłaszać bezpośrednio do Supportu, im więcej informacji nt. transakcji podacie tym lepiej.

MasterofPain, czasami ilość surowców w magazynie nie odświeża się od razu. Jeśli po przelogowaniu się ilość surowców nie wróciła do "normy", również proszę napisać do Supportu.

Radek_TM-PL
15.10.2012, 18:27
Mi z gwiazdy znikły przygody jak nie jestem w stanie tego wytłumaczyć , pisałem do supportu, nie uzyskałem odpowiedzi jak do tego doszło.

MasterofPain
16.10.2012, 00:01
Mapy wróciły po kilku godzinach.Natomiast o dyniach słuch zaginął.Napisałem do Suportu i na razie "spieprzaj dziadu..."

eeee12
16.10.2012, 14:41
wystawiłem na handel silos i mlyn zniknęły oferty pisałem do supporta i nic ponagliłem za pytanie dalej nic

Pogromca_Sierot
16.10.2012, 18:25
U mnie zniknęły dwa silosy. Oba miałem wystawione na HANDLU. Okazało się, że mogłę sprzedać te "niewidzialne silosy" na Handlu ale tylko akeptując ofertę innego gracza. Jak chciałem wystawić sam to na moim magazynie silosów nie było.
Zatem one są tylko w nowym wymiarze niewidzialności :)
Oczywiście pisałem do supportu ale zanim coś odpiszą to minie ruski miesiąc

MasterofPain
16.10.2012, 20:09
Nie odpisują bo nawet tego nie czytają.Poprostu żyja chwilą.

Piotru70
16.10.2012, 20:20
Jeżeli wina leży w dość głębokim usadowieniu podstawy gry. To taki bug musi zostać poprawiony przez odpowiedniego technika. ALe taka osoba zapewne jest w Niemczech. W głównej siedzibie BB. Wiec przestańcze gadać że nikogo to nie obchodzi. Bo na pewno te błędy są w trakcie analizowania przez techników. A to nie jest tak, że gościu wejdzie i zobaczy że "silos czy młyn" znika to już wie gdzie leży usterka. Taki człowiek też musi nakombinować się aby to naprawić. Dlatego to wszystko się tak przedłuża. A że nie odpisują na wiadomości. To pewnie mają ich już tyle ze nawet nie nadążają z analizowaniem podstawowych problemów. A odpisując: "Dziękujemy za zgłoszenie, jak znajdziemy rozwiązanie to..." to co? Odpiszą i powiedzą że sytuacja wygląda następująco? Ludzie... nigdy chyba nie dostaliście odpowiedzi z supportu. Nie wiem jak u innych, Ale jeżeli sprawa jest jasna i oczywista to odpisali mi na Email. A jeżeli sprawa była głębsza i z winy systemu. To też musiałem poczekać. Tyle ze po poprawce nie napisali mi już nic na Email tylko prywatną wiadomość w grze, nawet dostałem rekompensatę w wysokości 180 kryształów. Więc nie mówcie że ich to nie obchodzi bo jeżeli mi pomogli to wam też starają się pomóc, ale widocznie niektóre błędy nie są do naprawy poprzez pstryknięcie palcami.

Andre_NH
16.10.2012, 22:49
Mi dzisiaj również zniknęły 3 silosy i 1 młyn wodny z menu gwiazdy. Napisałem do supportu, i czekam na pomoc. Rano jeszcze były, po południu już zniknęły. Można je sprzedać, ale akceptując ofertę innej osoby - sam ich nie mogę wystawić. Ale to nie o tochodzi, ja chce mieć silosy!

W przypadku młyna wodnego to najpierw jego zachowanie było takie, że przy stawianiu młyna wskaźnik dochodził do 10% i budowa sie przerywała, aż w końcu zniknął całkowicie z menu gwiazdy.

Ejdzej238
17.10.2012, 23:41
Witam. Odesłali mi 460 Dyń w zamian za widmo Silos. :)

BB_xaar
19.10.2012, 09:37
MasterofPain, proszę nie wprowadzać pozostałych osób w błąd: Support zawsze odpisuje. Zdarza się, że czasami udzielenie odpowiedzi wymaga dodatkowych weryfikacji, co trwa, jednak odpowiedź zawsze jest udzielana.

Jeśli ktoś przesłał zapytanie do Supportu i otrzymał potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia (wiadomość e-mail), to odpowiedź na pewno się pojawi - o to nie trzeba się martwić, wystarczy poczekać. :)

Qubikk
19.10.2012, 23:00
BB_xaar a co z tymi znikającymi przedmiotami naprawione to jest już czy jeszcze nie?

wallycsw1976
20.10.2012, 15:22
BB_xaar a co z tymi znikającymi przedmiotami naprawione to jest już czy jeszcze nie?

Dołączam się do pytania.

Czy po przerwie technicznej został naprawiony błąd i mogę spokojnie kupować poprzez handel silosy i inne budynki? Bo jak mi ma coś zniknąć to się załamię kontaktując się z beznadziejnym, leniwym supportem(może za mało ludzi tam jest? - serwery nowe otwierane na potęgę, a ludzi może pracuje tyle samo co np. pół roku temu).

Andre_NH
20.10.2012, 18:57
Z moich informacji wynika, że po konserwacji 25.10 będzie to naprawione.

Lukasss1
21.10.2012, 20:25
ja tez mam znikajacy silos. wystawilem oferte na handlu ktos sprzedal mi silos ale silos do mnie nie dotarl. ma go w gwiezdzie oraz nie moge go wystawic wiec nie tylko jest niewidzialny ale tez jakby nieistniejacy.

Karmatbet
24.10.2012, 18:03
Mam to samo silos znikł z gwiazdy i czekam na odpowiedz z suportu.

BB_xaar
24.10.2012, 18:47
Problem z "niewidzialnymi" przedmiotami/obiektami nadal jest analizowany - gdy dowiem się czegoś nowego na ten temat, od razu Was o tym poinformuję.

Podczas dzisiejszej konserwacji uruchomimy skrypt, który powinien ostatecznie rozwiązać problem z przygodami (zbyt wielu uczestników).

Agnetha
26.10.2012, 20:48
Widze, ze problem kupna niewidzialnych przedmiotow nie jest tylko moim problemem. Jezeli da sie w taki sposob oszukiwac ludzi, to ten system handlu jest do luchtu. Ja teoretycznie kupilam mlyn wodny, ktorego NIE MAM. Nie wierze, ze te osoby nie wiedza, ze tak sie da robic.

karan-ruth
27.10.2012, 11:12
Widze, ze problem kupna niewidzialnych przedmiotow nie jest tylko moim problemem. Jezeli da sie w taki sposob oszukiwac ludzi, to ten system handlu jest do luchtu. Ja teoretycznie kupilam mlyn wodny, ktorego NIE MAM. Nie wierze, ze te osoby nie wiedza, ze tak sie da robic.

To jest powszechny problem, niestety jedyne co pozostaje to czekać. Ja czekam na swój wyburzony silos i rezydencje kupioną na handlu.

bolciu
29.10.2012, 08:07
widzę że coś z tymi młynami i silosami się dzieje - ja już pisałem w innym wątku o zbliżonym problemie - wysłałem ziomkowi ofke a on w tym samym czasie wysłał identyczną do mnie - w tym momencie z mojego konta zeszło 3k monet, a z konta kolegi młyn wodny. Gdy ofka przyszła nie miałem czym za nią zapłacić bo przecież kase wysłałem w swojej ofce, więc odrzuciłem. Kolega zrobił to samo, bo fizycznie młyna nie posiadał ponieważ wysłał go już do mnie. Jemu młyn wrócił, ale mi 3k monet już nie. Relog nie pomaga, monet nie ma i nie wiem co dalej. Szkoda trochę :(

Muszę tu pochwalić support za pozytywne załatwienie mojej sprawy. W sumie mało kto pisze że support pomógł, więc ja mogę byc dowodem na to że pomaga :)

niesu
29.10.2012, 19:35
Ja po blisko dwutygodniowej batalii, prosbach, grozbach uzyskalem rekompensate. Chwalic nie ma ich za co, gdyby rozwiazanie trwalo dzien lub maksymalnie dwa mozna by bylo napisac dobre slowo.

Pawel9
30.10.2012, 01:00
Ja mam niewidzialny silos po zgłoszeniu po 2 dniach roboczych dostałem zwrot kosztów (w piątek zgłosiłem a w poniedziałek dostałem rekompensate) mimo wszystko nie widzialny silos ciągle mam to znaczy moge go sprzedać ale go nie widać :-)

ToRsTeN
02.11.2012, 11:05
widma nadal istnieją. Przed chwilą mi sprzedano widmowy młyn wodny :(

Na jakiego maila zgłosić bo widzę że kilku z was uratowali i naprawili a np kolega z gildii czeka już 3 tygodnie i zero reakcji.
[10:02] Piekarz: ja to zglosilem 3 tyg temu i cisza.....

Pawel9
02.11.2012, 11:28
ja pisałem przez formularz na stronie

dodo
03.11.2012, 17:42
nadal to samo, monety zniknęły młyna nie ma

loczek23
03.11.2012, 17:53
Witam wszystkich- ja kupiłam dziś rano na handlu przygodę mroczni kapłani za dynie
-dynie pobrało a przygody nie mam!

kacper97
04.11.2012, 15:43
dołącze swój problem z silosem
Dziś rano kupiłem na handlu silos za granit.
wystawiłem oferte zakupu, ktoś ją zaakceptował i ...granit pobrało silos nie pojawił się w gwieździe.
Napisałem do supportu ... może dostane ten silos ...
po przeczytaniu postów na ten temat może ktoś mi sprzedał silos widmo ... sam nie wiem ...
zobaczymy co support odpowie

Właśnie sprawdziłem ... sprzedać silosa nie mogę ale kupić za niego tak ... silos widmo ... wychodzi na to że warto kupować tylko wystawione silosy a nie wystawiac ofert na zakup.

właśnie znikneła transakcja z historii zakupów :( miałem nadzieje że support tak szybko zadziałał jednak granitu też nie ma :(
czekam ... dalej :)


Pozdrawiam
Paweł& kacper97

Canterinus
04.11.2012, 16:00
Podobnie mam ze studnią artezyjską... Wcięło z gwiazdy, ale sprzedać na handlu mogę...

Draxopix
04.11.2012, 16:12
Ja mam niewidzialny mysliwiec w gwiezdzie tylko nie wiem gdzie on dokladnie jest bo jest niewidzialny

set2g
04.11.2012, 18:19
Podobnie mam ze studnią artezyjską... Wcięło z gwiazdy, ale sprzedać na handlu mogę...

Akurat to normalne

kacper97 jakbyś czesciej zagladał tu to byś wiedział ze akurat teraz kupowanie budynkow na handlu jest bardzo ryzykowne, bo kilka osób juz przed tym przestrzegało aby sie wstrzymac do momentu aż fix'na handel

kacper97
04.11.2012, 19:53
Akurat to normalne

kacper97 jakbyś czesciej zagladał tu to byś wiedział ze akurat teraz kupowanie budynkow na handlu jest bardzo ryzykowne, bo kilka osób juz przed tym przestrzegało aby sie wstrzymac do momentu aż fix'na handel

Może i masz rację ale skoro wszyscy to wiedzą wystarczy dać taką informację podczas logowania ... tam czytam wszystko ...na forum czasem brak mi czasu
Kupiłem drugi silos wystawiony na handlu i problemu nie było ... trafiłem chyba na mało uczciwego sprzedawce .... trudno ... granit nie monety zdobęde następny w przygodach ... byle skasowali mi silos widmo z gwiazdy .... nie chciałbym przypadkiem kogoś tak samo skrzywdzić...
Poczekam co support w tej sprawie zrobi :)

ToRsTeN
05.11.2012, 17:56
Nadal brak odpowiedzi z supportu z piątku rano - kiedy będzie zwrot młyna wodnego lub jego naprawieniu bo w gwiazdce nie widać ale mogę dalej opchnąć tylko mam zasady więc czekam kiedy support naprawi budynek !!!!

Doczekamy się? bo nie tylko ja czekam ...

Slyboots
05.11.2012, 18:21
Dziś kupiłem na handlu młyn wodny i w gwieździe pusto, wystawić na handlu też nie mogę..
Napisałem do Supportu, mam nadzieję że odzyskam stracone monety bądź młyn wodny.

Mam nadzieję tylko, że młyn/monety nie przepadną na amen, bo to byłoby wielce nie fair ze strony supportu.

wraq
05.11.2012, 21:28
pare dni temu - wystawilem dynie za silos ... ktos klepnal - ma dynie - ja nie mam silosu ... nyndza ... support milczy ....

Slyboots
07.11.2012, 19:02
Minęło juz kilka dni od kiedy zgłosiłem problem do supportu i brak odpowiedzi jakiejkolwiek.

Nie mam ani młynu wodnego ani monet, a 3100 monet w tej grze to sporo. Nawet jeśli oddadzą mi monety/młyn za miesiąc to i tak już jestem na tym bardzo stratny.
Przez tyle czasu mógłbym zainwestować monety w co innego i pomnożyć ich ilość, bądź oszczędzić surowce z budowy studni zastępujących młyn. Rozumiem jeszcze jakby była jakaś informacja, ze za kilka dni młyn wróci to okey, ale brak odpowiedzi to po prostu lekcewarzenie graczy, a problem techniczny naraża ich na straty.

Moim zdaniem to nieprofesjonalne.

Slawek857
08.11.2012, 14:17
A zaglądaliście do spamu na poczcie ja wczoraj dostałem odpowiedź od technical.support@thesettlersonline.pl :

"Witaj Slawek857,


Ile kupił tych dyń? Czy po przelogowaniu budynek nie pojawił się?


Pozdrawiam,
Aleksander
Zespół The Settlers Online




Dzis o 15 dostałem 500 dyń w wiadomości napisali bluebyte daje ci prezent 500 dyń
Dzieki support

---------------------------------------------------
http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie "

Slyboots
08.11.2012, 18:29
Dziś dostałem odpowiedź i zwrot monet.

Lukasz83
13.11.2012, 14:50
Wiadomo coś na temat tego czy ten błąd jest już naprawiony? Sam chciałbym kupić silos i nie wiem czy już działa to bez tego problemu.

Venomus
13.11.2012, 14:56
Nie działa, sprzedano mi dziś silos widmo (monetki wcieło a silosu nie ma). Info do suportu wysłane. Mam nadzieje, ze jakoś to zostanie rozwiązane.


Edit 17:24
Zawarcie transakcji znikło z historii w handlu jednak ani monety ani silos się nie pojawił na chwile obecna

Qlcikriu
14.11.2012, 16:01
Ja w poniedziałek obułem się w silos-widmo. Zgłosiłem sprawę do supportu. 3 dzień cisza... :/

Wczoraj z historii transakcja zniknęła. Na szczęście zrobiłem screena.

Ale 3 dzień support ma mnie w *upie... świetne praktyki.

karan-ruth
14.11.2012, 19:23
Ja w poniedziałek obułem się w silos-widmo. Zgłosiłem sprawę do supportu. 3 dzień cisza... :/

Wczoraj z historii transakcja zniknęła. Na szczęście zrobiłem screena.

Ale 3 dzień support ma mnie w *upie... świetne praktyki.

Nie ma ciebie w 4 literach, tylko takich jak ty są setki. Cała ta gra jest niedofinansowana, za mało ludzi w suporcie, za mało programistów, itd. Za mało klejnotów kupujecie ;)

Qlcikriu
14.11.2012, 20:44
Nie kupuje klejnotów, to pewne dlatego jestem ciągle na końcu kolejki "do rozpatrzenia" ;)

Mimo wszystko uważam , że 3 dni czekania na jakąkolwiek odpowiedź od supportu to przegięcie.

Mogiel
15.11.2012, 11:48
Po dzisiejszej konserwacji odzyskałem w końcu silos i młyn wodny.

Pawel9
16.11.2012, 00:12
mi sie tez pojawił silos, bardzo mnie to cieszy bo wcześniej dostałem rekompensate za niego :-) może taka nagroda że sie ich nie sprzedawało dalej tylko trzymało u siebie pomimo że można było komuś wcisnąć :-D

krzbre1198
16.11.2012, 11:16
Dokładne Paweł , bynajmniej za uczciwość dostaliśmy rekompensate oraz swój budynek, a tak jak piszesz mozna było go komuś sprzedać jako widmo.