PDA

Zobacz pełną wersję : lagi na serwerze lub sam nie wiem już co



Otteporowo
07.10.2012, 21:46
a mianowicie wysłałem generała z mapy przygody z powrotem na swoją wyspę dobre 15 później wchodzę w menu gwiazdy żeby zobaczyć ile jeszcze bedzie podróżował a tu raptem minęły tylko 4 minuty, juz nie pierwszy raz takie coś sie dzieje , może mi ktoś powiedzięc czemu tak jest ? fajnie by było jak by taka sytuacja już sie nie powtórzyła

U53R
07.10.2012, 22:26
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25362-Bug-zakrzywiona-oś-czasu

tez miałem zakrzywioną oś czasu

Jerry1981
08.10.2012, 10:46
tak fajnie byłoby gdyby sytuacja sięnie powtarzaała, niestety powtarza sięczego i sam doświadczałem. niestety są to lagi bądź jakibug gry związany z metodą rzeliczania czasu i tyle. jeśli w wyniku takiego błędu nie zdążysz zrobić przygody to zawsze zostae pisanie do supportu :/

Otteporowo
08.10.2012, 21:52
miałem lag przed chwilą, chciałem przenieść genrała i dopiero po minucie zaczął sie przenosić , przez minute stał w miejscu bezczynnie

ToRsTeN
08.10.2012, 21:59
minutowe czekania na ruch generała lub wejście do kogoś na przygodę zaczynają być normą. Dawanie koszy jest już istną tragedią.

Czy będzie lepiej? Doczekamy się? Czy przygotować się psychicznie że jak wejdzie event to może być jeszcze gorzej o ile to możliwe ?

Jurek12345
09.10.2012, 06:47
minutowe czekania na ruch generała lub wejście do kogoś na przygodę zaczynają być normą. Dawanie koszy jest już istną tragedią.

Czy będzie lepiej? Doczekamy się? Czy przygotować się psychicznie że jak wejdzie event to może być jeszcze gorzej o ile to możliwe ?

Nie sądzę żeby na event było lepiej. Wydaje mi się że będzie tragedia, wspominając poprzednie eventy. A wtedy nie było takich lagów jak teraz.

BB_xaar
09.10.2012, 10:22
Sytuacja z lagami nie jest ignorowana, prace nad poprawą utrudnień związanych z opóźnieniami w grze trwają. Domyślam się, że dla wielu z Was brzmi to jak obietnice poprawy bez pokrycia, jednak prace trwają. Gdy otrzymam więcej informacji na temat poprawy, od razu o tym poinformuję.

grubyilysy
09.10.2012, 12:59
Nie wiem co jest ale akurat dziś od rana gra chodzi mi tragicznie wolno.
Próbowałem już na dwóch łączach, czyściłem ciasteczka, używam Chroma.

RinMe
09.10.2012, 13:28
Wybacz xaar ale już się am nie dobrze robi od ciągłego czytania tekstów typu: prace trwają, wiemy i robimy co w naszej mocy, trochę cierpliwości ,
ja byłem wyrozumiały ale wczoraj to już przeszliście samych siebie, żeby czekać 5 minut aż wyruszy wesoły geolog na poszukiwania rudy miedzi nie wspominając o próbie postawienia nowych pól czy studni, to jest urągające a Wasze wymówki już obrzydły. Nie możecie napisać prawdy, że nie zależy Wam, że nie wiecie co się zepsuło, czy po prostu szkoda Wam pieniędzy na kupno lepszych serwerów. Postawcie jasno sprawę tak żeby gracze w końcu wiedzieli na czym stoją. Bo ja wydając moje pieniądze oczekuję, że kupię za nie produkt najwyższej jakości a nie byle gówno z bazaru. A taką właśnie obecnie prowadzicie politykę- byle spławić potencjalnego klienta.
A więc proszę jeszcze raz o dokładne określenie jak zamierzacie postępować z nami czyli klientami. Bo ja grac mogę i chcę, tylko jak to ma tak dalej wyglądać to po prostu przestanę kupować kryształy do czasu aż nie rozwiążecie kilku podstawowych błędów. A znająć życie to takie podejście ma wielu graczy.

pozdrawiam
RinMe

U53R
09.10.2012, 22:34
BB_xaar wydaje mi się że nie można tego traktowac tak że prace trwaja, ten problem jest znany od jakiegoś czasu i według mnie jest on błędem krytyczym. Sam pracuje w firmie IT gdzie produkujemy oprogramowanie i jak bym klientowi zaprezentował mała opytmalizacje oraz ni epotrafił przekazać kiedy to zostanie poprawione bo jak dla mnie lag to błąd krytyczny dyskredytujacy gre to by mnie klient na kopach wywalił.

Picasso_PL
09.10.2012, 23:23
Ten problem jest znany od kilku miesięcy !!!!
Xaar ma gotowe regułki i "kopiuj - wklej" .... co ma innego powiedzieć ? Że kupią lepsze serwery ? Zapomnijcie o tym .....

Złodzieje umieją tylko kombinować jak nas oskubać z kasy !!! Ale, żeby naprawiać swoje błędy to mają wylane !!!
Dzisiaj kolejna osoba z naszej gildii straciła konto ..... to już zaczyna być plaga, a Xaar osobiście informował, że ten błąd nie będzie się już powtarzał, bo zrobili coś co uchroni następnych graczy przed utratą konta .... widać KŁAMAŁ W ŻYWE OCZY !!!

Już powoli zaczyna mnie irytować całe towarzystwo z BB ..... są nastawieni na kasę i nic po za tym !!!

Dodatkowo serwer NOWA ZIEMIA jest już pozostawiony sam sobie .... mody już tam nawet nie zaglądają .... i wy myślicie, że support przejmuje się "starymi" serwerami ??? KASA KASA KASA Panowie. Przykład cichego załatwienia sprawy studni artezyjskiej jest nadwyraz wyraźny !!

BB_xaar
10.10.2012, 12:29
Picasso_PL, najwyraźniej towarzyszą Ci intensywne emocje - oczywiście doskonale to rozumiem, ponieważ sytuacja z (głównie wieczornymi) lagami trwa już od jakiegoś czasu, a oficjalna informacja o ewentualnej poprawie jeszcze się nie pojawiła. Prosiłbym jednak by nie nadużywać wielkich liter oraz nie sugerować czegoś, co jest niezgodne z prawdą.

Poprawka wprowadzona podczas ostatnich prac konserwacyjnych (04.10.2012) wyeliminowała część problemów, jednak - jak widać, nie 100% (już po konserwacji otrzymaliśmy informacje, że nie wszystkie strefy zostały w pełni odblokowane).

Chciałbym również wyraźnie zaznaczyć, że nikt nie "traci" konta. Zgadza się, w wyjątkowych sytuacjach konto może zostać zablokowane w wyniku błędu, jednak wystarczy zgłosić to do Supportu - wtedy sytuacja zostanie przeanalizowana, a rozwiązanie wdrożone tak szybko jak to możliwe.

W sprawie lagów: mogę jedynie ponownie powtórzyć, że technicy pracują nad rozwiązaniem. Niedługo powinno pojawić się więcej informacji o postępach, jednak nadal nie dysponuję konkretnym (potwierdzonym) terminem.

Jeśli uważasz, że na danym serwerze jest za mało moderatorów, bardzo proszę przekazać tę informację drogą oficjalną - poprzez Support.

Natomiast jeśli chodzi o błędnie działającą studnię - już wiele tygodni (jak nie miesięcy) temu pisałem, że zostanie to poprawione.

Marlice
10.10.2012, 12:55
Panie adminie z całym szacunkiem ale dalej lejesz wodę jak ta studnia która jest zbugowana.

"Nikt nie traci konta" to proszę napisz jak mam rozumieć nie możliwość zalogowania się (w przypadku mojej żony) przez 2 tygodnie a niektórych osób w innych wątkach przez 3-4 tygodnie??

Czy pan admin uważa, że to jest "normalna" sytuacja oraz proces naprawienia jej przebiega prawidłowo?

A do supportu o czym mam pisać? Po raz enty to samo i dostać tą samą odpowiedź "Znamy problem i jak tylko usuniemy (patrz post wyżej ostatni akapit ile usuwają problem ze studnią) to będziesz mógł grać.

Idąc dalej - wyobrażasz sobie, że taka osoba dalej będzie chciała grać/wydać kasę na tę grę?? Bo ja szczerze w to wątpię.

Pozdro.



### EDIT ###

P.S.

Dalej czekam na odpowiedź na moje proste pytanie zadane już kilka razy w innych wątkach mam nadzieję, że admin w końcu znajdzie jaja i odpowie dlaczego nie podali do publicznej wiadomości informacji o krytycznym błędzie po którym na czas nie określony traci się dostęp do konta.

### /EDIT ###

de_vile
10.10.2012, 13:16
Witam serdecznie, dlaczego nie mogę normalnie grać? Dlaczego przy każdym ataku muszę bać się czy coś kolejnego się nie posypie? Czy generał znów nie zmieni zdania i nie zaatakuje innego obozu ? Dlaczego muszę czekać półtorej godziny od momentu w którym wysłałem generała, do o momentu aż łaskawie pojawi się w menu gwiazdy na przygodzie ? Dlaczego muszę się kilkakrotnie logować zanim faktycznie zobaczę aktualny stan mojej sprzedaży bo zamiast wystawionych ofert widzę puste pola? Dlaczego nie widzie normalnie historii transakcji zaraz po ich nastaniu tylko muszę sie ponownie logować żeby pojawiła się ? Dlaczego każda poprawka powoduje kolejne gigantyczne błędy? Jak choćby ostatnie dodanie widoczności ludzi w gildii spowodowało zdublowanie, czy zwielokrotnienie niektórych użytkowników na listach znajomych! Dlaczego nawet głupiego pomniku, choć on udaje ze się daje wystawić, nie mogę sprzedać ? Dlaczego mój znajomy nie może zrobić nic w przygodzie "wikingowie" bo już ma 6 całkowicie nieznajomych osób "zaproszonych" do przygody? Dlaczego nawet BANALNY opis usprawnień w grze - posiada najbardziej prostackie błędy - na forum napisane jest, że handel ze znajomym możliwy po 72 godzinach, w wiadomości powitalnej że po 24 godzinach !

Dlaczego za zadawanie głośno takich pytań dostaje się BANY ! Układ koleżeński - bez jakiejkolwiek kontroli nad moderatorami - nad ich zachowaniem nad ich pracą tylko pogłębia rozżalenie funkcjonowania polskiej wersji gry. Niewątpliwie ilość polskich moderatorów też nie powala na kolana, jeśli mają realnie pełnić swoje funkcje to każdy z nich powinien siedzieć na grze 6-8 godzin (bo na serwer przypada góra 3-4. W dodatku jeszcze mają pod nadzorem inne serwery. Dlaczego podstawowym pytaniem jest "czy jest moderator" lub też bardziej retorycznym, "gdzie jest moderator jak go potrzeba" !

Choć jestem w pełni świadomy problemów gry jako doświadczony project manager mogę jedynie domyślać się, że brakuje REALNEGO teamu który tą grę jest w stanie rozwijać a cały proces developerski opiera się o całkowicie przypadkowe, uwikłane w korporacyjne zabawy osoby, które zamiast REALNIE zająć się samą grą i rozwiązywaniem jej problemów, zajmują się wszystkim innym, a problemy pozostawiają na koniec.

BB_xaar
10.10.2012, 14:29
Marlice, w pełni się z Tobą zgadzam: sytuacja, w której konto jest niedostępne przez 2 tygodnie nie jest "normalna" - dlatego też doskonale rozumiem Twoje rozczarowanie. Formularz związany z migracją (Facebook->UPLAY) zostanie naprawiony, jednak nadal nie dostałem potwierdzonej daty. Mogę jedynie ponownie poprosić o jeszcze trochę cierpliwości.

de_vile, wklejoną przez Ciebie treść (post powyżej) widziałem już w kilku miejscach (np. Facebook - i to tam udzieliłem odpowiedzi), w przyszłości prosiłbym, by swoje zapytania kierować albo bezpośrednio do Supportu, albo chociaż w jedno miejsce. Wklejanie identycznych treści w wielu miejscach raz w niczym nie pomaga.

de_vile
10.10.2012, 15:03
Oczywiści, pierwsze co to wysłałem swoje pytanie do supportu. Niestety support , jak i wielu innych wypadkach ma to pytanie w poważaniu. Co jest Faktem i tez nie raz Tobie zgłaszałem, że brak odpowiedzi to nie jest "pracowanie nad rozwiązaniem" tylko brakiem szacunku dla graczy. Możliwe że podobne lub nawet tej samej treści pytania widziałeś w rożnych miejscach jednak zdaje się, że odpowiedź przez ciebie udzielona do tej pory nikogo nie zadowoliła. Możliwe, że albo nie rozumiesz PYTAŃ, albo celowo udajesz ze ich nie rozumiesz. Tylko nie wiem co jest gorsze.

1. Czy generał nie zmieni "Zdania" , to nie jest kwestia wejścia w zasięg lub nie innego obozu, tylko znikającego generała i pojawiającego się jako wychodzącego z innego obozu .. po przegranej bitwie , gdy TEN obóz nie był w zasięgu. ... całkowite niezrozumienie pytania.

2. Dlaczego muszę czekać półtorej godziny od momentu w którym wysłałem generała, do o momentu aż łaskawie pojawi się w menu gwiazdy na przygodzie ? ... całkowity brak odpowiedzi.

3. Dlaczego muszę się kilkakrotnie logować zanim faktycznie zobaczę aktualny stan mojej sprzedaży bo zamiast wystawionych ofert widzę puste pola?
Dlaczego nie widzie normalnie historii transakcji zaraz po ich nastaniu tylko muszę sie ponownie logować żeby pojawiła się ?

Fakt ze ktoś "pracuje" nad rozwiązaniem problemu, nie jest rozwiązaniem problemu. Termin, to jest informacja, a "pracujemy nad tym" to... całkowity brak odpowiedzi.

4. Dlaczego każda poprawka powoduje kolejne gigantyczne błędy? Jak choćby ostatnie dodanie widoczności ludzi w gildii spowodowało zdublowanie, czy zwielokrotnienie niektórych użytkowników na listach znajomych! - Jak wyżej , "pracujemy nad tym" to ... całkowity brak odpowiedzi.

5. Dlaczego nawet głupiego pomniku, choć on udaje ze się daje wystawić, nie mogę sprzedać ? ... całkowity brak odpowiedzi.

6. Dlaczego mój znajomy nie może zrobić nic w przygodzie "wikingowie" bo już ma 6 całkowicie nieznajomych osób "zaproszonych" do przygody? ... całkowity brak odpowiedzi.

7. Dlaczego nawet BANALNY opis usprawnień w grze - posiada najbardziej prostackie błędy - na forum napisane jest, że handel ze znajomym możliwy po 72 godzinach, w wiadomości powitalnej że po 24 godzinach ! - Wyjaśnienie jest, tylko ... dlaczego tak się dzieje, że nie kontrolujesz tego co już gdzieś napisałeś i nie korygujesz ?

8. Dlaczego za zadawanie głośno takich pytań dostaje się BANY ! .... tak, napisać do supportu, i co z tego? Support jeszcze powinien odpowiedzieć! Wczoraj zadałem TYLKO te pytania co powyżej nic więcej. 3 wiadomości. Ban. A ty co ? .. jeśli się nie zgadzasz to do supportu.

9. Dlaczego podstawowym pytaniem jest "czy jest moderator" lub też bardziej retorycznym, "gdzie jest moderator jak go potrzeba" ! ... całkowity brak odpowiedzi.


echh , nawet BBCode nie działa tak jak to ktoś wymyślił

10. Dlaczego strona po wysłaniu formularza kontaktowego do supportu ładuje się bez styli ?

Jeśli bardzo chce, namnożę ci jeszcze pytań, bo mam ich cały zapas, spędzając po klika godzin na kanale "pomoc" człowiek napatrzy sie
i nasłucha o problemach , REALNYCH problemach w grze.

11. Znikające konta, Zadziorski, Dudy222, pem777 .....

12. Po "magicznym" rozmnożeniu się graczy nagle okazuje się, że do zadania potrzeba więcej graczy niż gildia ma. Powiem więcej. Więcej niż gildia może LICZYĆ...

13. "magicznie" znikające studnie artezyjskie zaraz po ich zakupie.

14. Lagi w grze które widać gołym okiem, sięgające kilkunastu minut. Tak, dobrze było przerzucić część lagów na mało widoczne elementy jak właśnie handel czy przemarsz generałów, ale mimo to je widać , i genialna odpowiedź supportu, jeśli atak nie wyjdzie z uwagi na LAG, "twoja strategia obejmowała wykorzystanie blokowania, a za bloki nie odpowiadamy." Jeśli stworzyło się grę która umożliwia w taki sposób granie i taki jest jej gameplay, to za to że coś się nie udaje i nie można korzystać z całego GamePlay'a gry z uwagi na lagi odpowiada twórca.

BB_xaar
10.10.2012, 16:50
1, 2 - problem z czasem został przekazany dalej, niestety nie dysponuję terminem wprowadzenia fixa.

3 - problem z odświeżaniem (na bieżąco) historii transakcji został przekazany dalej, nie dysponuję terminem wprowadzenia poprawki.

4 - najpierw nowa wersja gry przechodzi testy wewnętrzne, później trafia na serwer testowy do testów ogólnych. Jeśli nie wykryje się poważnych błędów, wersja trafia na serwery normalne. Problem z listą znajomych nie wystąpił na serwerze testowym, więc nie mogliśmy przygotować poprawki jeszcze przed wgraniem nowości na polskie serwery.

5 - pomników w grze jest sporo, proszę przekazać szczegóły (m.in. pełną nazwę obiektu) do Supportu - postaramy się przeanalizować problem.

6 - problem z przygodami jest już znany, proces tworzenia poprawki trwa.

7 - obawiam się, że nie jestem w stanie za każdym razem analizować wszystkich postów, które zostały przeze mnie dodane w przeszłości. Jeśli odnosisz się do tematu "Zmiany w grze - 04.10.2012", to 72h zostało tam zmienione na 24h kilka dni temu.

8 - niestety nadal nie mam pojęcia o jakie pytania Ci chodzi, więc nie mogę się do tego odnieść. Przewidywany czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane do Supportu to 48h. Po odnotowaniu zgłoszenia w naszym systemie, otrzymasz potwierdzenie (wiadomość e-mail) - wtedy masz pewność, że zostanie udzielona odpowiedź.

9 - tak jak pisałem na Facebooku, swoje zastrzeżenia co do moderacji należy przekazywać bezpośrednio do Supportu.

10 - wszystko wskazuje na to, że przyczyną problemu jest https - nie wiem kiedy zostanie wprowadzona ewentualna poprawka. Na szczęście zgłoszenia są wysyłane prawidłowo, więc jest to tylko błąd wizualny.

11 - ponownie napiszę, że konta same z siebie nie znikają. Dodam też, że jedynie gracz może usunąć swoje konto.

12 - o problemie już wiemy, prace nad poprawką trwają.

13 - żadna zakupiona studnia nie powinna wracać do menu gwiazdy.

14 - o lagach już pisałem: jeśli pojawią się nowe informacje, od razu o tym poinformuję.

Steelkill
10.10.2012, 16:51
W powyszym wątku pozwolę sobie wrzucić uwagi "średnio obeznangeo z komputerami laika"
1. Sytuacja nie uległa 'żadnej" poprawie - wręcz przeciwnie po wprowadzeniu nowego handlu jest jeszcze gorzej - co jest pewnie związane z brakiem mozliwości "obliczeniowych" serwera. Tu nie potrzeba byc informatykiem że nowy handel znacznie bardziej "muli" kompa niż stary.
2. Odpowiedzi Supportu mogę przytoczyć w ciemno (jest ich standardowo kilka, również jestem ciekaw czy jest inny podpis niz pani "Kasia" z Supportu :) i tak naprwdę Bb_Xaar - są one standardowe - wiemy, pracujemy , "kiedyś będzie" lepiej
3. Robienie bloków wieczorem mija się z celem wobec powyższego. Jedyny pozytyw to to że czat działa i mozna przynajmniej sobie pogadac ze Znajomymi.

WNIOSKI:
a) Proponuje wziąć jednego technika z Supportu, żeby napisał co i jak - wśród 200 tys ludzi grających w Polsce zapewne znajdzie się paru graczy którzy zrozumieją i przetłumaczą na polskie co się dzieje laikom co nie są informatykami.
b) Podać termin do kiedy problem będzie naprawiony lub będziecie wiedzieć coś więcej i napisać o tym, bo cierpliwość ma swoje granice
c) Jeżeli to problem tylko lokalny (czytaj POLSKIE serwery laboratorium BB wynagrodzić graczom utrudnienia jakaś "duperela" - może być silos, opactwo lub przynajmniej 'Kosz egzotyczny" :) "joke"

BB_xaar
10.10.2012, 16:56
Steelkill, gdy tylko dostanę więcej informacji o obecnej sytuacji z lagami, od razu o tym poinformuję - obiecuję. :)

Z moich informacji wynika, że utrudnienia te (lagi), występują również na innych wersjach językowych.

de_vile
10.10.2012, 17:18
Muszę zacytować swoje słowa "Możliwe, że albo nie rozumiesz PYTAŃ, albo celowo udajesz ze ich nie rozumiesz. Tylko nie wiem co jest gorsze."

13. "magicznie" znikające studnie artezyjskie zaraz po ich zakupie.

13 - żadna zakupiona studnia nie powinna wracać do menu gwiazdy.

Jeśli można przedmiot NABYĆ drogą kupna przez HANDEL to po NABYCIU winna ona pojawić się w menu GWIAZDY tak by można ją było WYBUDOWAĆ i choć RAZ użyć.

BB_xaar
10.10.2012, 17:41
Ach, więc chodziło Ci nie o powracające studnie za testy, tylko o studnie pochodzące z handlu. Wygląda na to, że udało się zlokalizować źródło problemu, gdy dostanę więcej informacji związanych z fixem, dam znać.

de_vile
10.10.2012, 18:14
Pozostaje pogratulować supportu, również raczyli odpowiedzieć i dokładnie tak samo. Pomijając te najbardziej niewygodne pytania. Odpowiadając wybiorczo i dokładnie z tym samym - śmiesznym zapewnieniem "pracujemy i analizujemy"

Witaj de_vile,

Najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności, które pojawiają się podczas rozgrywki The Settlers Online.

Sytuacja, gdy generał atakuje nie obóz na który został wysłany, lecz inny jest związana z opóźnieniami w przesyle danych - trudno tak naprawdę ustalić, po czyjej stronie. Niestety opóźnienia powodują, iż informacje o przebiegu wydarzeń na mapie nie są aktualizowane na bieżąco.
Jak tylko dane są zaktualizowane, gracz otrzymuje wiadomość o rzeczywistym ataku generała, z reguły w obozie przez który został przechwycony.

trudno tak naprawdę ustalić

Problemy, które pojawiają się w związku z nowym systemem handlu są dokładnie analizowane przez dział techniczny, poszukujący najlepszych rozwiązan w najkrótszym czasie.

są dokładnie analizowane


Natomiast jeśli chodzi o przygody, w których występują gracze niezaproszeni przez waściciela przygody, są to przygody, w których posiadanie gracz wszedł w drodze handu, jak już wspomnialam, są one przedmiotem szczegółowej analizy.

są one przedmiotem szczegółowej analizy.

Błąd dotyczący możliwości handlu z nowo zaproszonym graczem wynikł z faktu, iż pierwotne założenie dotyczyło 72, a nie 24 godzin. Niespójna informacja została przekazana już do korekty.


Raz jeszcze przepraszam za występujące utrudnienia.


Cóż, tłumacząc na polski :

" trudno ustalić " => nikt nie szukał.

"szczegółowa analiza" => powiedzieli, że wolne moce przerobowe w celu sprawdzenia problemu będą za 4-ry tygodnie i do 2-ch miesięcy przygotują szczegółowy opis zalecanych rozwiązań.

"przekazane dalej" => to już mnie nie interesuje.

Kapitan-Fast
10.10.2012, 18:24
ciekawostka do wyjaśnienia...
rano sobie odpalam przygode, wysylam wojo i ide do pracy, wracam wieczorem, wchodze na przygode i oto co widze
http://www.seomedia.pl/pliki/czarni-blad.jpg
http://www.seomedia.pl/pliki/czarni-blad1.jpg

zero raportow, zero dropa przygoda aktywna...

BB_xaar
10.10.2012, 18:47
de_vile, na początku przypomnę, że korespondencja z Supportem ma charakter prywatny, w związku z tym jej upublicznianie na forum/czacie nie jest dozwolone i stanowi naruszenie obowiązujących zasad.

Tak jak pisałem już w kilku różnych tematach, wszystko wskazuje na to, że udało się odnaleźć źródło problemów związanych z handlem oraz przygodami - gdy dostanę więcej informacji, od razu dam znać.

yogobellka
10.10.2012, 18:52
Kapitan-Fast mam małe pytanko odnośnie przygody "Czarni rycerze" tą przygodę kupiłeś za mapki w sklepie The settlers ewentualnie przyniósł Ci odkrywca czy od innego gracza na handlu.

BB_xaar
10.10.2012, 18:57
yogobellka, przygoda ta pochodzi z handlu - problem jest już znany, zostanie poprawiony w najbliższym czasie.

yogobellka
10.10.2012, 19:04
więc problem może tu leży, że część graczy zna sposób na sprzedaż przygody i jej uruchomienie jednocześnie i niektórych graczy blokuje... dzięki za odpowiedź żadnych przygód nie kupuję do czasu rozwiązania problemu

de_vile
10.10.2012, 20:20
Rozumiem, że obawiasz się treści korespondencji, bo może ujawnić np. brak kompetencji. Myślę, że jeśli korespondencja nie zawiera informacji poufnych, to nie narusza to zasad ogólnych. Oczywiście, również ustalony i przygotowany przez Ciebie przepis jest w prosty sposób do obejścia. Jeśli mamy zamiast dyskusji merytorycznej przekrzykiwać się przepisami prawa to również możemy przyjąć taką nomenklaturę, a przecież chyba nie o to chodzi.

BB_xaar
10.10.2012, 20:23
de_vile, czasami korespondencja z Supportem nie zawiera informacji poufnych, a czasami zawiera - nie ma to znaczenia. Upublicznianie poufnej korespondencji jest niezgodne z zasadami obowiązującymi na The Settlers Online, co więcej, takie zachowanie może przyczynić się do otrzymania blokady.

Frodziak
10.10.2012, 22:03
de_vile, czasami korespondencja z Supportem nie zawiera informacji poufnych, a czasami zawiera - nie ma to znaczenia. Upublicznianie poufnej korespondencji jest niezgodne z zasadami obowiązującymi na The Settlers Online, co więcej, takie zachowanie może przyczynić się do otrzymania blokady.

pozwolę sobie zauważyć, że w myśl polskiego prawa to co piszesz jest bzdurą. De_Vile (jak i każdy z nas) ma pełne prawo do upublicznia tego typu korespondencji, bowiem nie zawiera ona żadnych informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub informacji o charakterze np intymnym zgodnie z art. 23 i art. 24 KC. Chyba że udowodnicie że informacje przekazywane przez support użytkownikom stanowią takową tajemnicę - tyle. że wówczas.... pracownik który to pisze narusza interesy firmy wysyłając informacje do osób nieuprawnionych i/lub nie mając podpisanej umowy NDA z daną osoba.
Zresztą art 11.1 pkt 4 jasno definiuje - tajemnice przedsiębiorstwa:
4. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

Tomile
10.10.2012, 22:13
LUDZIE to proste pazerni tworcy gry zdjeli bug z dopalkami ale musial powstac nowy bug tylko ze tym razem na niekorzysc graczy i dokladnie o tym wiedzieli ,niestety zeby nie tracic kasy ktora wplywa im za dopaly kupowane za klejnoty akceptuja ze gracze traca nie oni.Nie przewidzieli jednego ze gracze sie sprzeciwia szybciej niz mysla i gra zejdzie na psy,zaaalosne.ODDAJCIE NAM STRACONY CZAS I PIENIADZE WLOZONE W GRE!

Vuirulent
10.10.2012, 22:18
No coraz lepiej sie dzieje z bugami, chciałbym zauważyć że jako konsumenci możemy zażądać usunięcia z zakupionego produktu wad (dotyczy osób które włożyły kasę w grę) lub zwrotu poniesionych kosztów zakupu produktu, jest też coś takiego jak pozew zbiorowy w polskim prawie więc proszę BB_xaar o podanie realnych dat naprawienia tych wszystkich bugów najlepiej na stronie startowej gry lub w dzienniku dewelopera w innym przypadku będę zmuszony do złożenia reklamacji na zakupiony towar (grę) i żądania zwrotu włożonej kasy, bo mam dość pisania do supportu o bugach i po kilku dniach dostawania lub nie zadośćuczynienia w postaci np. surowców do budowy puszkarzy lub elitarnych którzy w wyniku bugu zginęli oczywiście support olewa już czas który muszę poświęcić na odbudowę.

de_vile
11.10.2012, 10:21
Jak zwykle jedna naprawa pociąga kolejny problem .

Coś się naprawiło na handlu i z tego powodu wszyscy co mieli cokolwiek wystawione na handlu podczas konserwacji stracili to wszystko .

Dla niektórych okazuje się być to dość kosztowna naprawa ....

Merigoldin
11.10.2012, 11:23
Witam :) ja też zamieszczę swój problem:
Zgłaszałam już do supportu, że nie mam (i raczej nie pamiętam abym miała) zadań głównych i nagród za nie. (o ich istnieniu dowiedziałam się przez przypadek na czacie gildii). Dzisiaj po zatwierdzeniu nagrody za misje od Eliota (magiczny pył) NIE POJAWIŁA mi się od niego nowa misja.
Co robić?? Czekam na w miarę szybką odpowiedź bo event mija.
Dołączam print screena:
http://tinypic.com/r/ac3fb9/6

BB_xaar
11.10.2012, 17:21
Frodziak, nie wiem jak wygląda to pod kątem prawnym, wiem natomiast, że takie zachowanie na forum (i czacie) projektu The Settlers Online jest niedozwolone i może skutkować nawet blokadą konta.

Vuirulent, gdy tylko dostaję potwierdzoną datę wprowadzenia jakiejś poprawki, od razu o tym informuję. Jeśli nie podałem daty poprawy jakiegoś utrudnienia, oznacza to, że nie dysponuję jeszcze potwierdzonym terminem.

de_vile, oczywiście taka sytuacja mnie również nie zadowala. Przesłałem już dalej podsumowanie sytuacji z kilkoma przykładami - gdy dostanę odpowiedź, z pewnością pojawi się co najmniej post na forum. Na razie mogę jedynie prosić o jeszcze trochę cierpliwości.

Merigoldin, jeśli dalsze misje od Eliota nadal Ci się nie uaktywniły, bardzo proszę o przesłanie informacji o tym bezpośrednio do Supportu.

de_vile
11.10.2012, 20:44
Echh mistrzu , ty znów ze zrozumieniem i dokładnie starannie na wszystko : popatrz, dziewczyna napisała :

Zgłaszałam już do supportu, że nie mam (i raczej nie pamiętam abym miała) zadań głównych i nagród za nie.

Myślę, ze to jest większy dla niej problem, a Ty pięknie i skrzętnie to omijasz.

aanoonaa
11.10.2012, 20:58
a ja musialem zrestartowac konto przy lv 31 bo obszar serwera nie dostepny... zapewnienie zwrotu surowcow i klejnotow i co ... i nic nie ma..

ps. nie ma jak the settles 2 gold edition nic sie nie psuje ;)

staszko25
11.10.2012, 21:01
No tak bo nalatwiej jest powiedziec ''nie mam takich informacji ,nie wiem piszcie do supportu to ja nie rozumiem co ty soba reprezentujesz tutaj na tym forum mozesz mi to wyjasnic bo nie widze zadnej konkretnej odpowiedzi z twojej strony tylko staszy ludzi ze zablokujasz im konta.Nie badz smieszny.

SeikoVanM
11.10.2012, 21:09
Hmm, a teraz ja mam takie pytanie, czy tylko ja nie mogę wejść do gry, czy ktoś jeszcze? bo nie bardzo wiem, a zaczyna mnie to martwić..

joanna1203
11.10.2012, 21:11
nas tez powiem Ci - codziennie ktos ma jakis problem z gra :(

miki752012
11.10.2012, 21:42
Chciałbym również wyraźnie zaznaczyć, że nikt nie "traci" konta. Zgadza się, w wyjątkowych sytuacjach konto może zostać zablokowane w wyniku błędu, jednak wystarczy zgłosić to do Supportu - wtedy sytuacja zostanie przeanalizowana, a rozwiązanie wdrożone tak szybko jak to możliwe.

BB_xaar wiesz co się robi kotkiem i młotkiem??? co dla CIebie oznacza wyjątkowa sytuacja??? może to chęć normalnej gry ze znajomymi???
pozwólcie że wrócę do tematu "tracenia" konta
2 osoby z naszej gildii nagle zniknęły, jak sie okazało bład na serwerze zablokował im możliwość wchodzenia na własną wyspę, czy to jest normalne???
taka sytuacja trwa od ponad 2 tygodni i proszę nie pisz ze support cokolwiek analizuje bo wiemy że tak nie jest.
Gdybyście mieli jaką kolwiek kontrolę nad tym co sie dzieje w grze napisalibyście nam uczciwie ludzie jest błąd nie róbcie tego i tego pracujemy nad jego usunieciem.
czemu zamiatacie problem pod dywan...
Jedna z zablokowanych przez błąd osób pisała do was w chwili kiedy zablokowana została przygoda a na wyspę mogła wchodzić... i co zrobiliście?? - a no nic - żadnej reakcji - bo po co...
zbywacie ludzi odpowiedziami że sie staracie coś robicie, potem proponujecie reset konta, potem zapada milczenie.... i nagle wiadomość pracujemy nad usunięciem problemu i nadal nic...
Napiszcie nam uczciwie gdzie jest problem, czego unikać jak sie zabezpieczyć przed takimi problemami
bo to nic przyjemnego wchodząc na wyspę zobaczyć komunikat wystąpił nieoczekiwany błąd serwera
a przy okazji takie błędy występują też na innych serverach, to nie są jednostkowe przypadki
oczekuję konkretnej odpowiedzi kiedy usuniecie błąd tak aby wszyscy gracze mogli wrócić do gry
a jezeli nie potrafisz na to odpowiedzieć to powiedz mi konkretnie kto potrafi - zapytam z przyjemnością
pozdrawiam
miki

staszko25
11.10.2012, 23:26
miki w pelni sie z toba zgadzam no i czekam co pan madry odpowie i czym znow zablysnie albo znow czyms postraszy a moze powie nam o zasadach

Xuna
12.10.2012, 18:02
Tak czytam ten - kolejny z wielu - wątek, który, patrząc z boku, wygląda jak odbijanie piłeczki między wkurzonymi błędami graczami a enigmatycznym supportem, który nieustannie analizuje i sprawdza i próbuje naprawić. Dodatkowo wszystko robi ustami admina tak, aby wszyscy byli kryci - nikt z supportu konkretnie siedzący w temacie się nie wypowiada, zaś admin oczywiście też jest kryty, bo przecież on sam nie wie, on tylko pośredniczy. Rozumiem, że taka jest konwencja, w której uczestniczy. Będąc swoistym buforem między graczami a supportem nie jest widocznie w stanie zrobić więcej niż doradzanie i łagodzenie sytuacji, jednakże to jest IMHO krycie nieudolności twórców.
Serio zastanawiam się czy jest sens dalszego grania w tę grę. Czy aby faktycznie biorąc do serca obietnice supportu mogę być spokojna, że dalsze angażowanie się za kilka miesięcy na wyższych levelach nie przysporzy mi frustracji, której obecnie Wy doświadczacie?

Otteporowo
12.10.2012, 22:35
Panie i Panowie co tu dużo mówić "wersja Beta " i wszystko jasne ;(

de_vile
12.10.2012, 23:02
Otteporowo, no cóż BB_xaar sam przyznał oficjalnie, że oznaczenie beta jest wyłacznie ze względu na tłumaczenie, na fakt ze jest to wersja tłumaczona. Co z resztą pokrywa się z rzeczywistością, bo w DE działa ten sam silnik, ale nie ma oznaczenia beta.

de_vile
12.10.2012, 23:14
BB_xaar, muszę przyznać ze twoje wyłączenie się z wątku jest symptomatyczne.

Biorąc pod uwagę fakt, ze wszelkie formy protestu, są przez moderatorów - zamiast wysłuchane - tępione w zarodku banami. Najpierw było łagodnie , teraz już po 48 godzin. A co tam ! W tym np. moje pytania , zadane proste pytania. skutkowały Banem czyli czasowym ograniczeniem funkcjonalności gry.

Biorąc pod uwagę nadal brak realnych terminów rozwiązania problemów.

Biorąc pod uwagę wszelkie próby za przeproszeniem "zamknięcia" graczom ust. Choćby j.w. wspomniane grożenie utratą konta.

Problemy które rzekomo już miały być rozwiązane ostatnim patchem - jak np. wielość uczestników przygody - nie zostały rozwiązane i nadal takie przygody są. Narastanie kolejnych problemów - jak na przykład "KRADZIEŻ" z kont użytkowników materiałów wystawionych na handel w chwili rozpoczęcia konserwacji .

Echh.....

Musze powiedzieć szczerze, że jeśli sytuacja się nie zmieni, tj, nie zostanie umożliwione normalne, cywilizowane granie w terminie kilku dni, to nie bezie innego wyjścia jak istotnie , o czym wcześniej pisałem tylko szeptem, złożyć przeciwko zarządowi BlueByte zawiadomienie do prokuratury o naruszenie przepisów art 286 ustawy - Kodeks Karny tj o doprowadzenie od niekorzystnego rozporządzenia moim majątkiem - a przypominam - nie chodzi tu tylko i wyłącznie o pieniądze - mój czas to również mój majątek czego wyraz dał Sąd Najwyższy w swoim wyroku.

Nie wiem czy stanie się to samoistnie, może gracze wystarczająco upodleni przez BlueByte Banami , zamykaniem ust i innymi formami ograniczania prawa do wypowiedzi i krytyki BlueByte wynajmą jednego pełnomocnika? Któż to wie .... pewnie życie pokaże.

radi-t
12.10.2012, 23:32
Witam,

I ja z chęcią dorzucę swoje 5 groszy do tej dyskusji .

to po kolei może moje mała wiki na temat thesettleronline ;

support - ciekawa instytucja od 5 dni nie raczy odpowiadać na żadne pytanie .

reklama tv - nabrałem się na reklamę TV w grę the settlersonline , powtórzę w grę a nie testowanie pół produktu !

wersja pudełkowa - czytaj reklama tv z tym że tutaj wydałem realne pieniądze .

MOD - człowiek który wykonuje nienormowany czas pracy na rzecz firmy generującej dochody twierdząc że wykonuje wolontariat ( każdy ma swój rozum ja tam nikomu nie bronie robić za darmo nawet jeżeli coś to zapraszam do skopania ogródka , odśnieżania itd nie mniej jednak to do końca nie jest zgodne z naszym prawem ) , co jest całkowicie sprzeczne z polskim prawem ( nie ma czegoś takiego jak wolontariat na rzecz firmy , jest oczywiście na rzecz organizacji itd ale nie na rzecz firmy generującej dochody )!! http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-10-28-146
warunki , zasady użytkowani lub OWU - całkowicie niezgodne z Polskim prawem , mające masę klauzul niedozwolonych wg UOKiK link http://www.uokik.gov.pl/niedozwolone_klauzule.php

błedy , bugi itd - coś co jest standardem w tej grze nad którymi pracują informatycy , oczywiście pracują nad wprowadzeniem następnych .

użytkownik - frajer, dupek , leszcz itd który daje sobie wyciągać kasę z kieszeni i do tego ma się szeroko uśmiechać .


Reasumując . Ogarniecie ten bajzel i zróbcie coś. nie robicie tego za darmo . Co do innych poszkodowanych graczy , zachęcam do pisania do US w celu weryfikacji poprawności zatrudnienia przez tą firmę Modów a take do UOKiK w celu weryfikacji regulaminu .

I to chyba tyle w temacie .

maniekda
12.10.2012, 23:40
Dzisiejszy zmasowany atak moderatorów czatów przeszedł najsmielsze oczekiwania. Wszyscy jestesmy tu po to aby grac odreagowac po ciezkim dniu i na tym nam zalezy. Niestety moderatorzy zachowuja sie jakby byli z minionej epoki. Jestem liderem gildii. W dniu dzisiejszym poprzez zmasowany atak modów kilku moich graczy dostalo bany na stałe a około 15 kolejnych na 48h. Ludzie chcą grac a nie ciągle wypisywac do suportów listy miłosne z petycjami.
Pamietajcie ze dzieki nam ta gra funkcjonuje.
Do tego dochodzi przypadek rasistowskiego zachowania moda opisany w innym wątku tu kolejne pragrafy się kłaniają i w tym temacie zaden jakis zakichany regulamin BB nawet nie pomoze. Oto link do tego watku
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25568-Dyktator-MOD_Soliren

oginus
12.10.2012, 23:46
no coż, okazuje się, że rozpoczynając tą grą wyrażamy zgodę na jedyny obowiązujący tu przepis :" wkładaj kasę , poświęcaj swój czas, a jak ci się coś nie podoba to i tak zamknij gębę, bo dostaniesz blokadę" .
szkoda, że ten przepis nie jest umieszczony jako punkt pierwszy regulaminu, bo wtedy potencjalny gracz wiedziałby na co się decyduje
zamiast tego jest na stronie głównej jest prośba o zgłaszanie uwag odnośnie gry, co ma pomóc w jej tworzeniu. tylko po co zgłaszać cokolwiek, skoro każdy dostaje podobne odpowiedzi jak przytoczył de_vile?

miki752012
13.10.2012, 00:07
de_vile ja się chętnie przyłączę, bo cóż mi pozostaje :) kiedy dostałam bana :)
a przy okazji ciekaza jestem za co może ktoś mi odpowie :), nie złamałam regulaminu forum, a regulaminu chatu nie znalazłam, zresztą nie obraziłam nikogo, nie wyłudziłam materiałów, nie sprzedałam lewej przygody... :)
a swoją drogą czy wyciągnięto jakieś konsekwencje wobec tych którzy tak robili i robią???
może któryś mod się odważy i porozmawia z nami :)
bo ja twierdzę że dostałam bana za to że odważyłam sie głośno mówić że jest błąd i nas oszukujecie...
BB_xaar jestem uparta i będę codziennie pytać dlaczego - choć pewnie Twoje milczenie mi sie kiedyś znudzi i zapytam kogoś innego
miejcie wreszcie odwagę i porozmawiajcie z nami uczciwie
chcemy wiedziec co sie dzieje i co robicie
pozdrawiam
oddana
miki

oginus
13.10.2012, 00:12
a tak wracając do banów i działalności MOD- ów, dostałam dziś bana na stałe, za co? ano za wysłanie oferty kupna poradnika dla informatyków z BB na globalnym 7, który jak wszyscy wiedza służy do składania ofert.
nigdzie nie znalazłam w regulaminie opisu zakazanych ofert, czyli mogę sobie wpisać wszystko co chcę jako ofertę,nawet księżyc, nie spamowałam kanału, bo oferty wysyłałam nie częściej niż 1 min, nie używałam wulgarnego języka i nikogo nie obrażałam,czyli zachowałam się jak porządny gracz
i w nagrodę za poświęcony tej grze czas potrzebny do osiągnięcia 47 lvl durny MOD zabrał mi możliwość rozmów z przyjaciółmi , czyli jedyną rzecz, która w obliczu tych wszystkich błędów w grze, powoduje że chce mi się tu jeszcze być
po prostu pogratulować obsłudze tej gry
róbcie tak dalej a w niedługim czasie zasilicie szeregi poszukujących pracy

radi-t
13.10.2012, 00:12
miki752012 Mnie kiedyś okradziono na g7 . Opisałem sytuacje do supportu . Jak spytałem po czasie czy ukarali złodzieja , to zasłonili się tajemnicą i regulaminem ... Co do bana witaj w klubie . oginus ty również , mam bana za to samo tylko że na 48h .Aparaty propagandy i cenzury nawet za PRL chowają się do BlueByte :)

maniekda
13.10.2012, 00:17
W PRL-u tego nawet nie było co sie tu wyprawia. Ja tego tak nie zostawię mam w gildii wspaniałych ludzi panuje super atmosfera wszyscy chcą grac tylko niestety jest jeden mały problem niejakie BB nie pozwala.
Jeszcze jedno pytanie zapewne retoryczne jak próbe zakupu poradnika mozna nazwac podzeganiem do buntu
hahhahahahhhahhahahhahhahahha brawo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samotnik2012
13.10.2012, 00:22
BB_xaar - mozesz mi powiedziec dlaczego nie dziala mi serwer rozmow, czy Wy tam cos robicie? czy stac Was na wysłanie jakiejs informacji?

miki752012
13.10.2012, 00:26
hehe chłopaki mnie mod musiał lubic najmniej :) może nie wie ze mam śliczne niebieskie oczka :) i dostałam bana na stałe :),
radi-t kradzieże na g7 były tak powszechne że były takie dni kiedy kilka razy dziewnnie wysyłałam do ludzi z gildii wiadomość żeby uwazac na graczy....
a teraz moje serduszka zostały same :) a ja czekam czy mod soliren podniesie rękawicę :) i powie dlaczego dostałam bana :) i to na stałe :)

joannadarc
13.10.2012, 01:15
Przeciez ta dyskusja nie ma sensu. Od miesiecy support sluzy jedynie do odsylania utraconych surowcow/odsylania graczy na drzewo. Xaar dowiaduje sie o poprawkach moze kilkanascie godzin przed nami. Modzi to gracze z innych serwerow i jak nie wiedza, co robic, to na wszelki wypadek banuja (juz sam brak kompetencji jezykowych ich dyskwalifikuje w miejscu, gdzie regulamin pozostawia do dowolnego rozsadzenia wiekszosc zachowan na czacie). Tak samo nie ma sensu pisanie innym graczom, ze team sobie nie radzi. Inni gracze nie moga pomoc, tak jak nie moze pani Kasia, ktora przekleja fragmenty tekstu w te i z powrotem, tak jak nie moze Xaar, ktory - jak pare stron wczesniej napisal - nie ma zadnych dokladnych informacji.
Chcecie protestowac to znajdzcie kontakt do ich szefow, osob odpowiedzialnych w BB i to wyzej w hierarchii. Moze ktos straci prace i reszta sie ogarnie a moze po prostu zlikwiduja ten projekt, zeby nie psuc sobie wizerunku.

ps. http://sjp.pwn.pl/szukaj/prywatny
prywatny
1. «stanowiący czyjąś osobistą własność»
2. «niepodlegający państwu ani żadnym instytucjom publicznym»
3. «dotyczący czyichś spraw osobistych i rodzinnych»
Ktore ze znaczen odnosi sie wg teamu do oficjanej korespondencji, ktora prowadzi w ramach obowiazkow sluzbowych i powoduje, ze nie mozna jej publikowac? Moze chodzilo nie o prywatny, ale wstydliwy?

Lamirec
13.10.2012, 01:51
http://img338.imageshack.us/img338/4010/beznazwy1kopiaai.jpg
Witam

Nam zwyklym graczom daje sie bany!! A tu prosze co jeden z modow wyprawia!Zdaje sie ze jest to kanal pomocy a nie pogaduszki u weterynarza lub sklepie zoologicznym? Wiec sie pytam nam nie wolno jest sie pytac o bledy ale im to wolno wszystko! Wedlug mnie ta gra zaczyna spadac na psy!Wy myslicie tylko i wylacznie jak nabic na nas kase,tylko nie zapomnijcie o jednym ze internet jest wielki i my zwykli gracze mozemy wam niezla reklame zrobic a wtedy wasze zyski spadna znacznie bo ludzie beda bali sie grac!

hunterp5
13.10.2012, 02:40
A ja chcialbym sie spytac naszych szanownych modow dlaczego banuja graczy skoro jak widac w poscie wyzej ze nawet sami lamia regulamin dla mnie jesy to czysta niekompetencja!! Moim zdaniem powinni odwiesic bany i zbanowac samych siebie! Mi sie wydaje ze po prostu dorwali sie do wladzy i wydaje im sie ze moga robic co im sie podoba!Nie moze tak byc BB_xaar.

iw89
13.10.2012, 03:13
Witam,
czytam ten wątek i tak sobie myślę... Zostało tutaj pokazanych parę przykładów nieodpowiednich zachowań MOD-ów. Jaką więc, możemy mieć pewność, że bany przyznane naszym znajomym mają jakiekolwiek podstawy. Skoro sami MODeratorzy łamią zasady, których mają strzec, jak mogą karać kogoś za ich nieprzestrzeganie? Poza tym, jak można permanentnie zablokować komuś dostęp do rozmów na czacie za domaganie się tego, co mu się należy?
Szanowni MODeratorzy czytający ten wątek (bo mam nadzieję, że tak właśnie jest) proszę o ponowne przemyślenie swojej decyzji odnośnie permanentnych banów naszych kolegów i koleżanek. Licząc, że dojdziecie do właściwych wniosków z niecierpliwością czekam aż powitam znajomych na czacie w grze.
Pozdrawiam,
iw89

Carrotek
13.10.2012, 03:51
ja przyłączam się całym sercem do graczy którzy są zawiedzeni postępowaniem moderatorów ich działania przypominają działania rosyjskiego reżimu im wolno a nam szarym graczom bany się rozdaje :/ lagi i błędy gry tak nie odstraszają jak takie działania moderatorów

Rainman
13.10.2012, 08:08
ja też mam bana na stałe z pwodu "0" - taki powód, to podawała mi Babcia, jak nie umiała wytłumaczyć, że ma zły dzień

zdziech
13.10.2012, 08:31
tez dostałęm bana z powodu .0 i nie wiem na ile
domyslam sie ze jest to ban za wystawienie 3 ofert na kanale handlowym
czytajac wczesniejsze wypowiedzi nie mam wiecej nic do dodania bo wszystko zostalo napisane
czekam z niecerpilowsica na odpowiedz kogos ze strony bb

pkos997
13.10.2012, 09:04
Automatyczna odpowiedź z supportu:

Nasze godziny otwarcia to 11:00- 20:00 GMT od poniedziałku do piątku.
Więc niestety nie spodziewam się odwieszenia banów wcześniej, ja nie wiem na ile dostałem bana, ani dokładnie za co, który punkt regulaminu złamałem. Jeśli ktoś z obsługi łaskawie odpowie na forum to pewnie nie tylko ja dowiem się czegoś ciekawego... Bo pewnie trzeba się będzie trochę nagimnastykować żeby uzasadnić kary za nasze wielkie przestępstwa.

krotos666
13.10.2012, 12:13
Przed chwilą nie wszedł mi blok w wiktorze ... generał zmienił cel na trzy pola przed granicą czyli o wiele za wcześniej, a próba wycofania nie co że spełzła na niczym to jeszcze wracając z obozu poszli sobie na przywódcę.
CO TO MA BYĆ !!!
Straty:
C) 80 elitarnych plus 33 koni
D) 115 elitarnych
4a) 60 rekrutów
4b) 72 rekrutów + 1 elitarny + 98 koni

I wszystko dlatego, że nic nie jest robione z problemem lagów.

Piszę do supportu o zwrot tych jednostek.

Cheirodon
13.10.2012, 12:40
Nasz szanowny Dyktator MOD_Soliren chyba pod koniec wczorajszego dnia nie umiał sobie poradzić z sytuacją i rozdawał stałe bany na chat, jako powód określając swój poziom kwalifikacji (czyli 0). Ja wystawiłem całe dwa razy ofertę kupna na kanale handlowym i ... dostałem bana. Do do czego jest ten chat g7?? Jakiś prywatny folwark?? Nie wiedział komu przyznaje, nie wiedział za co przyznaje - kto się nawinął pod rękę ten dostał. Może dopiero odpowiedni czarny PR na innych stronach i spadek zainteresowanie grą spowoduje, że BB zaczną się przyglądać komu daję funkcję Moda.

pkos997
13.10.2012, 12:54
Najwyraźniej gra jest w fazie - wiemy że sobie nie radzimy, więc zamykajmy usta krytykantom i sprzedajmy tyle ile się da klejnotów naiwnym którzy jeszcze wierzą że kolejne updaty coś poprawią.

Więc wszystkie łosie czekajcie na kolejną promocję gdzie za wirtualne klejnoty (czytaj nic) zapłacicie o połowę taniej :D Będziecie o połowę mniej oszukani - zawsze jakiś zysk :D

ps. http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25568-Dyktator-MOD_Soliren ten temat już znikł z forum - kiedy ten zniknie?

Cheirodon
13.10.2012, 12:59
Temat znikł, gracze znikają, ostatni gasi światło. Wiemy już jak działają modzi, zobaczymy (lub potwierdzimy teorię), jak działa support. Poszły już zgłoszenia nadużycia - zobaczymy jaki będzie odzew.

maniekda
13.10.2012, 13:09
Brawo Brawo dostaniecie Nobla w kategorii -- "przywracanie zasad panujących w ustrojach totalitarnych" akurat dobrze się skałda bo komitet noblowski rozdaje tegoroczne nagrody. Jak mozna było wykasować ten wątek odnośnie działań pseudo moda Solirena.
Sami sobie strzelacie w kolano róbcie tak dalej to jeszcze bardziej mnie utwierdzacie jacy jestescie wspaniali.

Themostinfamous
13.10.2012, 13:56
Nie wiem co jest grane ale od wczoraj od 20tej nie mam czatu - bana dostałem za wysyłanie jednej wiadomości na BB rozumien można dostać bana ale jak to jest na stałe to ich ładnie po***ało, w końcu dzięki nam zarabiają.

yogobellka
13.10.2012, 14:47
Administracja i zespół moderatorów zastrzega sobie prawo do określenia, czy dana treść jest obraźliwa/nieodpowiednia czy nie.

Z tego co wyczytałem w regulaminie to BAN na stałe jest za propagowanie ustrojów totalitarnych, ewentualnie szerzenie dziecięcej pornografii. Więc drodzy gracze, koledzy, przyjaciele nie wciskajcie tu kitu, że bany poleciały za oferty kupna, przecież MOD to nie ***** i dobrze widział co wypisujecie...nie jest opóźniony w rozwoju bo dawał BANY wszystkim jak przystało na osobę.... o niskiej samoocenie nie posiadającej oparcia w kolegach braku przyjaciół, można by tu wymieniać bardzo długo powiem tylko jedni
INFANTYLIZM KWITNIE WŚRÓD MODERATORÓW dla poniektórych bym link wkleił co te słowo oznacza, ale zainteresowani już dawno mają to zdiagnozowane...

Andre_NH
13.10.2012, 16:21
Witam,

maila swojego kieruje do BB_xaar

problem jest znany, ale...
chciałbym zgłosić problem z moją przygodą Czarni Rycerze. Otóż podczas gry “wprosiło” mi się automatycznie pięć osób do przygody, których nie zapraszałem. No bo i jak mozna zaprosić 5 osób? Co więcej, po wejściu na wyspę przygody zobaczyłem, że wszystko jest zdobyte. Mało tego, ja tej przygody nie mogę nawet anulować, choć ją zainicjowałem.

Bardzo proszę o pomoc i potraktowanie sprawy poważnie, gdyż jestem stratny 1800 monet, które zapłaciłem za tą przygodę w Kantorze Handlowym.

Czekam na pomoc i rozwiązanie problemu. W załączeniu przesyłam screeny dokumentujące to, o czym piszę.
Chciałbym podkreślić, że aktualnie jestem zablokowany w zakresie robienia przygód!!!

Pozdrawiam,
AnTurek

de_vile
13.10.2012, 19:30
[19:24] MOD_Soliren: wczoraj był bunt i posypało się kilkadziesiąt permów, będzie miało towarzystwo zabawę przy odwoływaniu się do supportu :)

muszę przyznać, że ta wypowiedz to jest kpina w ustach moderatora nie tylko z użytkowników ale również z BlueByte, którego przedstawicielem jest moderator. Kpina i zerowy szacunek dla użytkownika. Czy to jest również oficjalne stanowisko BlueByte ? Wygląda na to, że tak . Bo Moderator jest "zbrojnym ramieniem BlueByte" , funkcję tą powierzyło mu Blue Byte i Blue Byte ponosi pełną odpowiedzialność za jego stosunek do użytkowników. A ten jest poniżej wszelkiej krytyki !

maniekda
13.10.2012, 20:08
a to ........ jeden

yogobellka
13.10.2012, 20:10
[19:24] MOD_Soliren: wczoraj był bunt i posypało się kilkadziesiąt permów, będzie miało towarzystwo zabawę przy odwoływaniu się do supportu :)
ja nie będę pisał do suportu z płaczem o odbanowanie informuję tego moda, że będę pisał ja i mam nadzieje że nie tylko ja żeby został odwołany osoba na takim stanowisku nie powinna przyjmować osoby z zaburzeniami oceny sytuacji. MOD_Soliren jest osobą wykorzystującą swoją funkcję w celu znęcaniu się nad graczami i ich molestowani wykorzystując swoje możliwości jakie daje funkcja moda.

Metallic
13.10.2012, 20:18
[19:24] MOD_Soliren: wczoraj był bunt i posypało się kilkadziesiąt permów, będzie miało towarzystwo zabawę przy odwoływaniu się do supportu :)

muszę przyznać, że ta wypowiedz to jest kpina w ustach moderatora nie tylko z użytkowników ale również z BlueByte, którego przedstawicielem jest moderator. Kpina i zerowy szacunek dla użytkownika. Czy to jest również oficjalne stanowisko BlueByte ? Wygląda na to, że tak . Bo Moderator jest "zbrojnym ramieniem BlueByte" , funkcję tą powierzyło mu Blue Byte i Blue Byte ponosi pełną odpowiedzialność za jego stosunek do użytkowników. A ten jest poniżej wszelkiej krytyki !

Taki ktoś jak soliren nie powinien być moderatorem bo gdzieś ma wszystkich dookoła. Rozdał kilkadziesiąt permbanów a jako powód zbanowania podał swoje IQ.

U53R
13.10.2012, 21:42
Wczoraj z informacji które mam jedna osoba ode mnie z gildi dostała bana za pisanie gwarą ( ślązak ) ... to już jest dyskryminacja i rasizm.

Jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie to zgłosić do prokuratury.

exoo
13.10.2012, 22:02
10 minut temu (słownie: dziesięć minut temu) rzuciłem premie na 15 swoich budynków. Ciągle czekam na reakcję gry aby spokojnie się wylogować.

Widzę, że już nawet moderatorzy nie wklejają zapewnień o nadchodzącej poprawie, bo prawdopodobnie sami przestali w nie wierzyć. To wskazywałoby, że zachowali resztki zdrowego rozsądku.

miki752012
13.10.2012, 23:11
BB_xaar - przypominam że czekam na odpowiedź, brak odpowiedzi to też niby jakaś odpowiedź. Najepsze jest to że wystarczyło by z nami uczciwie porozmawiać - i nie było by problemu.
Pozwolę sobie też zamieścić słowo do Solirena - usunięcie z forum wątku dotyczącego Twojego zachowania wobec innych jest przejawem tchórzostwa, braku obiektywizmu i uczciwości wobec graczy i samej firmy US. Dałeś bany i przez chwilę czujesz się wygrany, ale wiesz my nie przegraliśmy :) Twoje bany są tylko oznaką Twojej słabości zaproszony do rozmowy nie podjąłeś wyzwania nie przyjąłeś rękawicy a uciekłeś po osłoną nazwy moderator - tylko czy na nią zasługujesz :) myślę że wiele osób uważa że nie :) a nasz głos będzie już tylko silniejszy do zobaczenia - jeżeli tylko znajdziesz w sobie dość odwagi żeby odpisać i rozmawiać z ludzmi :)

BB_xaar - ciągle oddanaw czekaniu
miki

Metallic
14.10.2012, 01:06
miki takie zera jak `soliren` nie podejmują wyzwań tylko banują i usuwają niewygodne tematy z forum. Nie liczyłbym choćby na jeden post od tego kogoś. Z drugiej strony dziwię się, że BB_xaar nie ma odwagi na ustosunkowanie się do sytuacji panującej na `Nowym Świecie`. Przecież jako administrator gry odpowiada za poczynania swoich siepaczy tzn. moderatorów takich jak `soliren`.

EX_Soliren
14.10.2012, 09:44
Dzień dobry,

Większość graczy którym nałożyłem blokadę, po odpoczynku została ona zdjęta. Wyjątkiem są osoby które mają problem z zachowaniem kultury osobistej na forum dyskusjnym. Oblokowanie banów wiąże się z prośbą i rozmową jednego z graczy, który wstawił się i poprosił o zmniejszenie kary dla użytkowników biorących udział w akcji o godzinie 20:00 na g7 na serwerze drugim.
Przypominam że obowiązują tutaj jasne zasady zachowania. Kolejne zachowania mające znamiona buntu, nawoływania do niego oraz zakłócania porządku rozmowy na chat, mogą zakończyć się banem stałym.

Pozdrawiam,
MOD_Soliren

Cytat za Zasadami Ogólnymi The Settlers Online:


5. Petycje i nawoływania do bojkotu
Wszelkie odniesienia bądź zachęty do składania petycji lub przeprowadzenia bojkotu będą blokowane w sposób odpowiedni do sytuacji i mogą skutkować czasowym bądź trwałym wykluczeniem bez wcześniejszego powiadomienia.

Przypomnę także że do składania uwag, pretensji, skarg i odwołań służy formularz kontaktu z supportem, lub email do supportu, ani forum dyskusyjne ani chat wewnątrz gry do tego nie służy, i tworzenie takich wątków lub próba podburzania chatu może zakończyć się czasową lub stałą blokadą.

Dla niecierpliwych dodam że Support pracuje od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nie pracują.

de_vile
14.10.2012, 10:05
5. Petycje i nawoływania do bojkotu
Wszelkie odniesienia bądź zachęty do składania petycji lub przeprowadzenia bojkotu będą blokowane w sposób odpowiedni do sytuacji i mogą skutkować czasowym bądź trwałym wykluczeniem bez wcześniejszego powiadomienia.

Super, jest to jasny i klarowny zapis i oczywista norma prawna. Niestety nijak się ma do faktu, że bany zostały nałożone za to, że użytkownik napisał na global-7


chetnie kupię poradnik dla programistow BB aby zlikwidowali masowe błedy w grze

Niestety nadal Polska jest państwem prawa i zgodnie z tym prawem ciężar dowodu ciąży na stronie która z dowodu wyciąg skutki prawne. W związku z powyższym, NIEZBĘDNYM JEST wykazanie przez moderatora który z normy prawnej wyciągnął skutki wobec użytkownika , czy w tej treści wskazanej powyżej, a która pojawiła się na kanale Global-7 jest :

- Odniesienia do składania petycji,
- Odniesienia do przeprowadzania bojkotu,
- Zachęty do składania petycji,
- Zachęty do przeprowadzania bojkotu,

Jeśli zaś nie ma, to zastosowanie tejże normy prawnej jest całkowitym bezprawiem .

Niestety dla moderatora .... nullum crimen sine lege

radi-t
14.10.2012, 11:50
Cynizm i impertynencja ludzi obsługujących grę weszła na nieznane mi wyżyny . Jak widać tutaj "ręka rękę myje " . Zero konstruktywnej polemiki , naginanie prawa itd... Komunikacja na poziomie komunistycznego reżimu włącznie z cenzurą . Moim zdaniem aby coś się zmieniło jest potrzebny bezpośredni kontakt z Bluebyte i opisem sytuacji . Osoba odpowiedzialna za ten projekt w Polsce jak widać kompletnie nad tym nie panuje i nie daje sobie rady . Jestem przerażony tym że międzynarodowa korporacja zezwala na takie praktyki ...

de_vile
14.10.2012, 12:08
Zastanawiam się jak by zareagowało Blue Byte gdyby np zapis tylko tego jednego tematu na forum został uważnie przeczytany, a może nawet przedrukowany w którejś z gazet komputerowych. Może na którymś forum ? może na wykopie powinno się to pojawić ? Ciekawe czy w końcu na taki PR by zareagowali z właściwym podejściem.

U53R
14.10.2012, 12:21
Najgorsze jest to ze BB_Xaar jest przedstawicielem BB .. jak dotąd nie mamy informacji iż są analizowane rozmowy z g-7 na którym widać niekompetencje MODa w zakresie chatu.

Panowie i Panie nie może tak być iż "zły humor" w grze MODa przekłada się na bany graczy.

Prosze o analizę i odblokowanie permbanów dla osób które dostały takiego bana oraz o analizę pracy MODa

Kroshka
14.10.2012, 12:23
Kilka dni temu zostałam zaproszona do przygody Wikingowie. Przygoda została zakończona, łupy odebrane, a ikonka z przygodą jest nadal aktywna. Mało tego, mam przez to zablokowane uczestnictwo w przygodzie z zaproszenia. Zaskakujące jest również to, że czas do zakończenia tej przygody każdego dnia jest inny, co nie znaczy krótszy ;). Temat został zgłoszony 11.10 i nic z tym nie zrobiono. Czy ktoś też ma podobny problem? Ciekawe jest to, że w szczegółach tej przygody są nicki 6 osób, które robią/robiły tę przygodę, a jest to przecież przygoda dla 2 osób.

de_vile
14.10.2012, 13:10
kroshka, temat jest znany i administracja analizuje problem. ... A tak na serio, wiele osób ma takie sampe problemy , chocby kilka stron wczesniej opisal podobne przygody z przygodą kapitan-fast.

Ninkaw
14.10.2012, 13:38
Do tej pory problemy w grze obserwowałem jako uczestnik bierny. Niestety po ostatniej aktualizacji wprowadzającej "event" Halloween jestem niejako zmuszony do stałego kontaktu z supportem. Błędy które mnie dotknęły to :
1. strata około 78 mapek które wystawiłem na handlu w noc poprzedzającą aktualizacje.
2. Zakup budynku SILOS, który widoczny był w menu gwiazdy jedyni chwilę - ale problem ten przypadkiem scedowałem na kogoś innego bo budynek mimo, że nie był widoczny udało mi się sprzedać - ponieważ handel umożliwiał zaakceptowanie oferty! - więc tu stratny nie jestem - ale problem opisałem i zgłosiłem.
3. Dziś natomiast rozpoczęta przygoda "Wyspa Piratów" zaoferowała mi grę z dodatkowymi dwoma uczestnikami na dodatek przygoda nie zawiera, żadnych obozów do pokonania - praktycznie oznaczało by to, że jest zakończona niemniej jednak nie da się jej zakończyć ani anulować. Całe szczęście da się odesłać generałów z wojskiem. - to zdarzenie również zgłosiłem do supportu.


Fakty:
Gra "Settlers online" przechodzi obecnie "fazę" Beta - o czym aktualne logo nie informuje ale po evencie z pewnością da się to zauważyć.
-- za Wiki
wersja beta – kiedy program ma już pierwszych użytkowników, zwanych często beta-testerami, wyłapywane są błędy związane z różnymi środowiskami i warunkami pracy programu
pozwala to przypuszczać, iż gra może zawierać błędy, które my beta testerzy winniśmy wyłapywać i przekazywać do supportu - Wiem o serwerze testowym i mam świadomość, że tam powinno wyłapać się te błędy - nie udało się. Dlaczego, główną przyczyną jest fakt, iż nikt na serwerze testowym nie jest w stanie zaangażować się w grę tak jak na "serwerach beta", testowanie handlu polegało jedynie na stworzeniu kilku tysięcy jednoczesnych transakcji - ale z aktualnej sytuacji wynika, iż nie przeanalizowano czy budynki można wystawić, czy przygody będą działały poprawnie - skupiono się jedynie nad mechaniką zapomniano o pozostałych aspektach - prawdopodobnie z pośpiechu. Być może należy się cieszyć, że firma BlueByte czy Ubisoft czy ktokolwiek inny na zlecenie - nie pisze oprogramowania do zarządzania elektrownią atomową, czy obroną rakietową.

Oczywiście podniosą się głosy, że my płacimy my wymagamy. Nadmienię, iż sam uległem pokusie i zakupiłem starter oraz jednorazowo podczas promocji zakupiłem "Niebieskie kamienie" - ale był to świadomy wybór, nikt mnie do tego nie zmuszał. Uczestnictwo w grze nie wymaga ani stałych płatności-abonament (wręcz przeciwnie stałe logowania są nagradzane) ani nie jest wymagane od uczestnika kupowanie budynków czy ulepszeń.

Zastanowić by się należało czy wersja BETA powinna oferować zakupy za realne pieniądze - ten fakt pozostawię do rozważenia być może w inym temacie.

Czytam co napisałem i widzę, iż staram się bronić wydawców gry :)

No to teraz co do oczekiwań:
Z tego co widać po pierwszych godzinach wprowadzenia eventu Halloween sypią się głosy, które wytykają błędy, informują o bug'ach i co robi firma- nie wiem czy reprezentowana czy nie prze BB_Xaar'a czy nie ale następnego dnia "wrzuca" na pierwszą stronę filmik reklamujący Event.
Do dnia dzisiejszego nie pojawił się komunikat o problemach z handlem, ze znikającymi ofertami, o przygodach jedno/ wieloosobowych.
Nie pojawiły się oficjalne przeprosiny ani nawet wzmianka o tym, że firma stara się coś robić by te przypadłości usunąć - że o gratyfikacji nie wspomnę. Już wyjaśniam dlaczego - aby nie zniechęcić kolejnych nowych użytkowników, którzy z nadzieją na dobrą zabawę (nie przeglądając forum) wchodzą do gry.
A, miałem pisać o oczekiwaniach
- Oczekuję oficjalnych informacji na temat stanu gry - nie tylko na forum ale i na stronie głównej.
- Przeprosin (tak, trzeba się czasem pochylić i zrozumieć gracza, którego oczekiwania co do gry nie są spełniane)
- Gratyfikacji adekwatnych do szkód poniesionych przez graczy.
- Kulturalnej dyskusji cierpliwości i życzliwości ze strony zarówno graczy jak i Teamu BB

Czego nie oczekuję:
- że gra w wersji BETA, będzie w 100% sprawna
- że błędy zostaną poprawione od ręki
- że ktoś mi zwróci wydane pieniądze

Oj chyba zapomniałem podlać dynie... - rybami

Pozdrawiam wszystkich
Aleks.

miki752012
14.10.2012, 14:29
Wyjątkiem są osoby które mają problem z zachowaniem kultury osobistej na forum dyskusjnym.

O Solirenie dziękuję bo właśnie się dowiedziałam że mam problem z zachowaniem kultury osobistej, do dnia dzisiejszego żyłam w błogiej nieświadomości, muszę poważnie porozmawiać z rodzicami i chyba zapiszę się na jakiś kurs może się jeszcze w tym życiu czegoś nauczę :)
czego i innym z całego serca życzę :)

pozdrawiam
oddana w czekaniu miki

PS. BB_xaar ciągle czekam :)

radi-t
14.10.2012, 14:35
Witaj w klubie miki752012 . Mi hrabia z wysoką kulturą osobistą czyli MOD_Soliren nie raczył dzisiaj odpowiedzieć na pytania zadane na PW . Ta lekcja kultury osobistej daje mi wiele do myślenia ...

maniekda
14.10.2012, 15:03
uswiadomcie mnie jakie trzeba spełniać warunki aby zostac modem bo nigdy nie zgłębiałem tego

EeEzEe
14.10.2012, 15:40
Modzie Soliren,
swoim stwierdzeniem: "Wyjątkiem są osoby które mają problem z zachowaniem kultury osobistej na forum dyskusjnym." przywołałeś mnie nieświadomie do tablicy, więc grzecznie przy niej staję i odpowiadam. Na początek proponuję byś zbanował siebie na tydzień i sięgnął po podręczniki do języka polskiego z zakresu szkoły podstawowej. Dlaczego? Otóż dlatego, że kwestia poprawności językowej wiąże się nierozerwalnie z pojęcie kultury osobistej, a błędy, które popełniasz świadczą o jej braku na elementarnym poziomie. Ty nawet nie wiesz, że zwykle po przecinku nie piszemy z wielkiej literki. Niestety, miejsce jednostki w społecznej hierarchii określane jest również na podstawie języka, którym się ona posługuje i samo istnienie przedrostka MOD_ nie wystarczy by zagwarantować sobie u wszystkich szacunek. Konia z rzędem temu, kto znajdzie w Twojej wypowiedzi jedno bezbłędnie napisane zdanie (sic!). Łacińska sentencja w sygnaturce pod dramatycznie okaleczoną wypowiedzią w języku ojczystym jest dla mnie absolutną apoteozą przerostu formy nad treścią.
Życząc sukcesów w sprawach ważnych pozostaję w szacunku,
Marek/EeEzEe

pkos997
14.10.2012, 17:33
Dzień dobry,

Większość graczy którym nałożyłem blokadę, po odpoczynku została ona zdjęta. Wyjątkiem są osoby które mają problem z zachowaniem kultury osobistej na forum dyskusjnym.

Pewnie dlatego żeby było łatwiej określić kto ma problemy z zachowaniem kultury osobistej wątek o modzie Soliren został z forum usunięty. Bana nadal mam, choć nie przypominam sobie żebym popisywał się brakiem kultury, proszę o jakiś dowód... być może standardy kultury wobec moda są bardzo wyśrubowane - tego nie wiem, wiem za to że standardy kultury moda wobec graczy są na niskim poziomie, w zasadzie na dnie. Pamiętaj modzie zarabiasz dzięki graczom i spełniasz wobec nich funkcję służebną, ty jesteś dla nas nie my dla ciebie.

exoo
14.10.2012, 19:43
Przypominam że obowiązują tutaj jasne zasady zachowania. Kolejne zachowania mające znamiona buntu, nawoływania do niego oraz zakłócania porządku rozmowy na chat, mogą zakończyć się banem stałym.
Przepraszam, KTO sformułował tak idiotyczne (bo inaczej tego nie można nazwać w tym wieku i w tym kraju) treści (zasady)? Przecież nie żyjemy w Białorusi czy Chinach. Wyluzujcie trochę z egzekwowaniem chorych "zasad", albo poczekajcie z tymi psychopatycznymi akcjami aż profesjonalny BB/Ubisoft najpierw naprawi hurtowe problemy z grą, bo w ich rozwiązanie jakoś nie angażujecie się tak jak w blokowanie swobody wypowiedzi w zakresie ujawniającym skalę problemów z tą grą i wynikających z tego skutków (akcje, petycje).

Jak widzę robicie (moderatorzy) wszystko aby wyłączyć ludziom tryb myślenia. Obudźcie się, bo komunizm mamy za sobą a wojska radzieckie wyjechały wystarczająco dawno abyście zrozumieli, że żyjemy w demokratycznym państwie.

yogobellka
14.10.2012, 21:39
Wyjątkiem są osoby które mają problem z zachowaniem kultury osobistej na forum dyskusjnym. Oblokowanie banów wiąże się z prośbą i rozmową jednego z graczy, który wstawił się i poprosił o zmniejszenie kary dla użytkowników biorących udział w akcji o godzinie 20:00 na g7 na serwerze drugim.
Przypominam że obowiązują tutaj jasne zasady zachowania. Kolejne zachowania mające znamiona buntu, nawoływania do niego oraz zakłócania porządku rozmowy na chat, mogą zakończyć się banem stałym.

Pozdrawiam,
MOD_Soliren

Cytat za Zasadami Ogólnymi The Settlers Online:



Przypomnę także że do składania uwag, pretensji, skarg i odwołań służy formularz kontaktu z supportem, lub email do supportu, ani forum dyskusyjne ani chat wewnątrz gry do tego nie służy, i tworzenie takich wątków lub próba podburzania chatu może zakończyć się czasową lub stałą blokadą.

Dla niecierpliwych dodam że Support pracuje od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nie pracują.

Witaj

Nie wiem jakim cudem dostałeś stanowisko moderatora forum co musiałeś zrobić lub komu... jakim to prawem uważasz się za sędziego (ale ty to chyba uważasz się za Boga) i decydujesz o banie czasowym lub stały bo ktoś wytkną Ci twoje infantylne zachowanie(Ty to nazywasz brakiem kultury). Wszyscy gracze popełnili jednakowe wykroczenia i co? Jedyne co powinno nastąpić po piątkowej akcji na G-7 to podanie się do dymisji moderatora forum soliren'a. Przestań w końcu kasować niewygodne posty na swój temat i zapoznaj się z opinają graczy co sądzą o twoim zachowaniu

Czy na moderatora forum nie była potrzebna znajomość języka polskiego jak widać nie

LordEvil
14.10.2012, 21:42
Nie powielając wytykania błędów i innych ... w Pełni świadomie podpisuję się pod powżyzszym postem popierajac jego treść i założenia i apeluje o odblokowanie tych którym został niesłusznie nałożony stały ban.

set2g
14.10.2012, 22:27
moze zróbcie sobie nowy topic bo co ma zachowanie jakiegos moda do lagów...

radi-t
14.10.2012, 22:35
moze zróbcie sobie nowy topic bo co ma zachowanie jakiegos moda do lagów...


Ano to że ludzie którzy próbują na różne sposoby zwrócić uwagę na błędy , lagi i inne niedociągnięcia w grze zostali bardzo szybko wyciszeni poprzez bany w tym również permanentne ... Natomiast topic o modzie został bardzo szybko wykasowany ...

Metallic
14.10.2012, 23:57
Przypomnę także że do składania uwag, pretensji, skarg i odwołań służy formularz kontaktu z supportem, lub email do supportu, ani forum dyskusyjne ani chat wewnątrz gry do tego nie służy, i tworzenie takich wątków lub próba podburzania chatu może zakończyć się czasową lub stałą blokadą.

Dla niecierpliwych dodam że Support pracuje od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nie pracują.

Pewnie, że poszła skarga do supportu na zachowanie moda i jego niekulturalnego zachowania na chatcie.
Na szczęście jestem cierpliwy i poczekam do poniedziałku.

P.S.
Pan moderator zapomniał dodać, że support pracuje w godz. od 11.00 do 20.00

EX_Cormax
15.10.2012, 09:06
Temat zamykam do czasu jego oczyszczenia (16.11.)

Pozdrawiam
Cormax

BB_xaar
15.10.2012, 16:54
aanoonaa, sprawy ewentualnej rekompensaty proszę wyjaśniać bezpośrednio z Supportem - sytuacje tego typu są rozpatrywane indywidualnie.

miki752012, Support nigdy nie nakazuje jakichkolwiek resetów. Jest to rozwiązanie "na szybko", jednak zawsze staramy się pomóc. W przypadku błędu na wyspie gracza, to właśnie gracz decyduje co dalej. Może albo poczekać albo rozpocząć od nowa (z rekompensatą). Decyduje gracz, nie Support.

de_vile, pisałem już kilka razy, że problem z przygodami dotyczy przygód zakupionych "przed" ostatnią konserwacją - przygody zakupione "po" funkcjonują prawidłowo. Co więcej, każdą taką "popsutą" przygodę (taką, w której jest za dużo uczestników) można zgłaszać do Supportu z prośbą o rekompensatę.

AnTurek, bardzo proszę przesłać zgłoszenie do Supportu - tak jak pisałem, niektóre przygody (zakupione przed ostatnią konserwacją) mogą się tak zachowywać, jednak są przyznawane za to rekompensaty.

A teraz dwie sprawy "ogólne":
1. O ofertach aktywnych podczas ostatniej konserwacji nadal nic nie wiem - poza tym, że pojawiło się sporo zgłoszeń o ich zniknięciu. Sprawę przekazałem do techników, gdy się czegoś dowiem, to o tym od razu napiszę.

2. Wprowadzanie zamieszania na czacie nie jest mile widziane i może doprowadzić nawet do stałej blokady czatu. W związku z tym: tak, zakłócanie porządku na czacie jest czymś, czego należy unikać. Jutro w ciągu dnia postaram się wejść na czat serwera Nowy Świat - chętnie porozmawiam o opisywanej przez Was sytuacji.

Niestety już teraz mogę napisać, że obecnie (nadal) nie dysponuję konkretną datą poprawy lagów. Temat pozostawię zamknięty.