PDA

Zobacz pełną wersję : Jak łatwo stracić konto cz.2



pem777
02.10.2012, 23:16
Mam analogiczną sytuację jak w tym poście (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/24764-Jak-%C5%82atwo-straci%C4%87-konto?highlight=%C5%82atwo+straci%C4%87). Podczas wykonywania przygody Banici nagle podczas próby wejścia do nie otrzymałem komunikat "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie."
Jak czas przygody minął, komunikat zaczął wyskakiwać w głównej grze. Po jego akceptacji wywala z gry. Można ponownie rozpocząć grę, ale komunikat znowu wyskakuje i tak w kółko. Support na razie nie znalazł na to recepty.

Kylar_Slyterin
03.10.2012, 02:12
jak widzę jedynym sposobem uniknięcia takowej sytuacji jest nie wykonywanie Przygody "Banici" . A jaki miałeś lev ?

mack0wski
03.10.2012, 03:51
mi kiedys przez godzine wyskakiwalo ze zostalem wykluczony przy probie wejscia w przygode...

szpilek
03.10.2012, 13:03
jak widzę jedynym sposobem uniknięcia takowej sytuacji jest nie wykonywanie Przygody "Banici" . A jaki miałeś lev ?

to żart?

maniekda
03.10.2012, 13:41
jak widzisz kolega jest juz kolejnym pechowcem i wcale nie dotyczy to banitów bo wczesniejszy przypadek przytrafił sie na wyspie piratów

szym89
03.10.2012, 13:54
Chyba najlepiej jest robić screenshoty z własnej wyspy i w razie czego niech support to stawia z powrotem. Albo niech oddają pieniądze za klejnoty. Innego wyjścia nie widzę. Wsparcie surowcami i start od zera to nie do przyjęcia, szczególnie dla osoby która wydała dużo realnej gotówki.

QwertusMaximus
03.10.2012, 14:52
Jakie screenshoty? Przecież w bazie danych gry na pewno jest wszystko czarno na białym co gdzie stoi który ma level, ilość surowców itp. Postawienie nowego konta z identycznymi stanami surowców i budynków to żadnen problem dla kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o informatyce. Kto pracuje w supporcie? Kucharze? To co się tutaj dzieje to kpina.

BB_xaar
03.10.2012, 15:32
pem777, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, proszę napisać do Supportu o tym problemie:
account.support@thesettlersonline.pl

Nie trzeba niczego resetować/kasować/zaczynać od nowa. Faktycznie, proces naprawy może trochę potrwać, jednak wystarczy poczekać.

grim_reaper
03.10.2012, 18:38
Nie trzeba niczego resetować/kasować/zaczynać od nowa. Faktycznie, proces naprawy może trochę potrwać, jednak wystarczy poczekać.[/QUOTE]

Mam nadzieje , ze jest tak jak piszesz , bo choc nie zainwestowalem za wiele , to nie chcialbym jakichs ochlapow za stracony czas . Ciekawe czy tez sie ktos zainteresuje czasem straconym przez ow blad , ktory przeciez uniemozliwia nam gre. Bo rekompensata o jakiej czytalem w innym watku - pierwszej czesci tego - zaproponowana przez support byla smieszna . Przeciez My gracze jesli nawet nie poswiecamy realnej kasy , to napewno investujemy swoj czas w ta gre , a mimo tego , ze zrekompensowanie jakichkolwiek strat poniesionych przez gracza NIC nie kosztuje BB bo jest to tylko klikniecie kilka razy w klawiature i danie graczowi wirytualnych rzeczy , traktowane jest przez support tak , jakby placili nam jakakolwiek realna waluta .

Nie mam w planach utracenia mojego konta , ale kto wie co mnie jeszcze w tej grze spotka , ale na pewno nie zadowole sie ochlapami za poniesione straty. Mam tylko nadzieje , ze mi sie to nie przytrafi.

pem777
03.10.2012, 20:20
mam 49 lvl. Napisałem do supportu.

Dostałem odpowiedź:
"Witaj pem777,

Uprzejmie informuje, że zgłosiłam Twój problem do innego departamentu.

Prace konserwacyjne, które będą odbywać się dnia 11/10/2012 powinny naprawić problem.

Jeśli chodzi o rekompensatę to należy zaczekać do wyjaśnienia, aż problem zostanie naprawiony.

Bardzo przepraszamy za niedogodności oraz dziękujemy za cierpliwość.

Pozdrawiam,
Kasia
Zespół The Settlers Online"

Następnie jak już skończyła się przygoda:
"Niestety przygoda się skończyła i problem z "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie" przeniósł się na główną grę. Chwilę po zalogowaniu wyskakuje ten komunikat i jedyne co mogę zrobić to kliknąć ok, by się przelogować, po czym znowu wyskakuje ten komunikat i tak w kóło.

Proszę o umożliwienie mi kontynuacji gry."

I mam odpowiedź:
"Witaj pem777,

Uprzejmie informuje, że jak napisałam w poprzednim e-mailu zgłosiłam już Twój problem do innego działu.
Bardzo mi przykro, lecz należy poczekać do prac konserwacyjnych odbywających się w dniu 11/10/2012.

Najmocniej przepraszamy za te niedogodności oraz dziękuję za Twoją cierpliwość.

Pozdrawiam,
Kasia
Zespół The Settlers Online"

więc czekam.


Mogę wejść na planszę i mam od zera do dwóch sekund by coś zrobić, np. zatrzymać kopalnie postawić pole, więc dane odnośnie zasobów konta można zdobyć

PanCzarny
04.10.2012, 09:52
Mój problem pojawił się tydzień temu na Mrocznych Kapłanach i został od razu zgłoszony, dzisiejsza przerwa konserwacyjna miała go naprawić ale pewnie chłopaki byli zbyt zajęci szukaniem sposobu na wyciągniecie od nas jeszcze więcej kasy i nie mieli czasu naprawić jednostkowych problemów.

Normalnie gdyby ktoś mi się włamał na konto i stracił do niego dostęp zgłosił bym to na policje. W tej sytuacji nawala dostawca gry i nie można nic zrobić bo to w końcu beta? Największą kpiną w tym wszystkim jest fakt że problem z przygodą pojawił mi się o 20 w piątek, a że support nie pracuje w weekendy, co jest kpiną do potęgi to reakcja na problemy jest zawsze w czwartek, ten teamten sramten, za rok też będzie przerwa konserwacyjna w czwartek.

Może mi ktoś z adminów odpowie czy polski support ma w dupie wszystkim użytkowników czy jest to problem narzucony z góry na wszystkie kraje?

jackmen
04.10.2012, 10:44
Tak PanieCzarny polski support ma nas gdzieś. Ale będą się niedługo sami martwili bo gro osób chce już zakończyć grę na tej coraz bardziej marnej grze. Mianowicie początek settlersów online był świetny i trzeba przyznać świetnie się też grało. Ale z czasem coraz więcej lagów było, coraz więcej zgłoszeń, które niestety są ignorowane przez modów czy support. Wszystko co do nas piszą owinięte jest w piękne słowa że pracują nad danym problemem lub wiedzą o nim i że został przekazany dalej ale nic więcej się nie dzieje. Ty jako klient masz siedzieć cicho i grać i cieszyć się że ci udostępniono tą grę za darmo. A wiadomo że za darmo to można se poprztykać palcem a nie da się pograć bo wcześniej czy później trzeba by parę kamyków dokupić. Sam też dokupiłem i teraz bardzo żałuję tego i odradzam wszystkim kupowanie diamentów czy też pudełek. Powód jest prosty ta gra schodzi na psy.

Sylwunia
04.10.2012, 15:52
Polecam - http://forum.thesettlersonline.pl/threads/24944-B%C5%82%C4%85d-podczas-logowania/page1
Cała sprawa opisana przeze mnie pod tym linkiem na forum. Ja razem z Symbiotykiem mamy ten sam problem, tylko, ze z przygodą Okradać Bogatych. Dodam, że nie możemy grać od 13.IX.2012r

Zachęcam do dołączenie się również i do tego wątku.

Miłej lektury.

Symbiotyk
04.10.2012, 16:48
Najważniejsze dla twórców gry to jest zbijanie kasy z tego wniosek.Dołącza duża ilość nowych graczy na na nowo powstałych światach i inwestują realną gotówkę.
Reklama zrobiła swoje.Starzy gracze mogą iść w odstawkę już.Po co się trudzić,skoro na miejsce jednego z uszkodzonych kont przychodzi 100 nowych naiwnych,którzy będą dalej kupować pudełka i klejnoty-jak my wszyscy.

BB_xaar :
Kiedy się skończą nasze kłopoty?
Kiedy będziemy mogli grać swobodnie?
Ilu z nas z "Nowej ziemii" musi utracić konta lub je zlikwidować,żeby reszta mogła grać swobodnie?Bo może serwer jest przeciążony i nie wytrzymuje tylu graczy?

Od 13.IX prosicie o cierpliwość-dostajecie ją od nas-a w zamian co dajecie?Kolejną prośbę o cierpliwość i wyrozumiałość.To zaczyna być męczące już.
Przyspieszcie prace nad tym problemem lub zwróćcie się do lepszych od siebie po pomoc,ja bym już to zrobił---kolejna kasa od nas wam ucieka.nikt nie wie ile straciliście juz i ile stracicie jeszcze-ja nie zainwestuje złotówki w tą grę już>

BB_xaar
04.10.2012, 17:04
Podczas dzisiejszych prac konserwacyjnych została wprowadzona poprawka, która powinna uchronić pozostałych (nowych/kolejnych) graczy od problemu z uszkodzoną strefą (np. przygody). Niestety, wygląda na to, że część graczy nadal jest dotknięta problemem "z przeszłości" - w takim przypadku należy poinformować o tym Support. Wtedy nastąpi przekazanie sprawy do odpowiedniego departamentu w celu dalszej analizy.

W związku z tym, że niektóre prace mogą zostać wykonane tylko podczas przerwy technicznej, cały proces "naprawy" danej strefy może trochę trwać. Jednak na pewno nie trzeba niczego kasować/resetować, wystarczy poczekać.

PanCzarny
04.10.2012, 21:25
Podczas dzisiejszych prac konserwacyjnych została wprowadzona poprawka, która powinna uchronić pozostałych (nowych/kolejnych) graczy od problemu z uszkodzoną strefą (np. przygody). Niestety, wygląda na to, że część graczy nadal jest dotknięta problemem "z przeszłości" - w takim przypadku należy poinformować o tym Support. Wtedy nastąpi przekazanie sprawy do odpowiedniego departamentu w celu dalszej analizy.

W związku z tym, że niektóre prace mogą zostać wykonane tylko podczas przerwy technicznej, cały proces "naprawy" danej strefy może trochę trwać. Jednak na pewno nie trzeba niczego kasować/resetować, wystarczy poczekać.

Dostałem dziś info od supportu:
"Witaj PanCzarny,

Uprzejmie informuje, ponieważ prace konserwacyjne oraz wszystkie nasze próby naprawienia błędu zakończyły się nie powodzeniem, nie jest możliwe dalsze logowanie się na tym poziomie do gry." Potem dalsze sugestie o resecie konta.

To w końcu mam czekać czy resetować czy zgłaszać ponownie?
No i kolejne pytanie, dlaczego support nie może mi wysłać w prezencie XP, tak jak to miało miejsce niejednokrotnie na testowym?

szpilek
04.10.2012, 21:50
PanCzarny polski support zawsze czeka na dzień w którym są przeprowadzane prace konserwacyjne modląc się żeby pomogło. Zawsze jest taka odpowiedź, że po tym dniu wszystko się naprawi. A gdy tak się nie stanie wtedy pada słowo oznaczające że się nic nie da zrobić. Odnoszę wrażenie, że ten support to tylko nabrzmiała nazwa czegoś co ma jedno zadanie: pisać wątpliwej jakości odpowiedzi, wciąż tej samej treści.

BB_xaar
05.10.2012, 14:43
PanCzarny, bardzo proszę o podanie mi nr zgłoszenia (najlepiej za pomocą prywatnej wiadomości na forum), w którym tak Ci odpisał Support - postaram się wyjaśnić sytuację.

Mayk--DoUrden
05.10.2012, 18:16
BB_xaar. Wyjaśnij mi proszę jak masz taką wiedzę, dlaczego support nas olewa???
Dlaczego jesteśmy traktowani jak stado bezmózgich baranów???

Raz na bagiennej wiedzmie wyskoczył błąd. Miałem cały weekend zablokowane całe wojsko i wszystkich genków, w nagrode za czekanie zablokowało mi całe konto.
Jakoś się naprawiło (hmm... no coment) a dzis znowu wiedźma....
2 razy musiałem burzyć jej wieże.. ^^
W dziwny sposób straciłem CAŁE wojsko z mapy.
3 wiadomości do supportu.
Nawet pocałuj mnie w... nie dostałem.

Wiecie co. Jestem zmieszany. Leżę chory w domu nie wychodząc od wielu miesięcy. Liczyłem, że przy TSO będzie łatwiej wysiedzieć.
Płace ile mogę real kasę, siedzę prawie non stop. Pomijam, że mam jakieś "tragiczne fatum" ze na 20 przygody tylko 2 dobre droby i tak dalej. Trudno.
Ale że nawet mnie olewają, jak przez błędy ponoszę co chwile straty?
Pomijam brak jakiej kolwiek rekompensaty, czy słowa przepraszam, czy przykro nam.
Ale wypadało by napisać ... co kolwiek...

BB_xaar
08.10.2012, 14:05
Mayk--DoUrden, właśnie sprawdziłem zgłoszenia, które przesłałeś do Supportu - każde z nich zostało opracowane. Być może sprawdzasz nieprawidłowy adres e-mail? A może odpowiedzi z Supportu trafiają do folderu "spam"? Proszę sprawdzić.

Lightowy
08.10.2012, 14:10
Jakie screenshoty? Przecież w bazie danych gry na pewno jest wszystko czarno na białym co gdzie stoi który ma level, ilość surowców itp. Postawienie nowego konta z identycznymi stanami surowców i budynków to żadnen problem dla kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o informatyce. Kto pracuje w supporcie? Kucharze? To co się tutaj dzieje to kpina.


dokładnie jaka administracja taka gra w WOWie czy SC2 ci buchną,albo cos sie stanie z kontem twoja sprawa jest rozwiązywana bez kolejki i zawsze z "powodzeniem"

shaqoore
08.10.2012, 18:22
Dajcie spokój, jak widzę komentarze supportu czy administracji to mi się polityka kojarzy. Ładnie odpowiedzieć i mieć problem z głowy bo może ktoś zrezygnuje. Już ktoś kiedyś wspomniał, że nawet nie czytają tego co się zgłasza tylko wyłapują jakieś słowo i wklejają pseudoadekwatną. Ostatnio jak pisałem z pytaniem o blokadę konta jednego z członków mojej gildii to w odpowiedzi zablokowali moje konto. Prośba do BB o pomoc skończyła się na odesłaniu do supportu, tego samego który "wszystko wie" ale niczego nie potrafi rozwiązać. Najwyraźniej problem przeciążenia serwera Nowa Ziemia jest rozwiązywany poprzez blokowanie losowych graczy i zniechęcanie reszty. W tej grze od eventu na euro nic się nie dzieje i jest coraz gorzej. Ale najwyraźniej Ubisoft poklepuje Naszych adminów, że jakoś się kręci i "oby tak dalej".

Sylwunia
08.10.2012, 18:35
Takie same wątki są pod linkami:

http://forum.thesettlersonline.pl/threads/24944-B%C5%82%C4%85d-podczas-logowania/page10
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25422-Problem-z-wej%C5%9Bciem-do-gry-po-przygodzie-OB

Sytuacja nie jest nowa, ma ją coraz więcej graczy. Zapraszam do lektury owej tragikomedii. Mnie też to spotkało (i conajmniej 4 graczy których znam), nie mogę grać od 13.IX.2012, zaniedługo minie miesiąc. A nasz kochany Support: jest mu przykro, przeprasza, prosi o cierpliwość i nieustannie pracuje nad rozwiazaniem problemu lub doradzają reset konta bo nie wiadomo, czy problem uda się usunać.
Jestem szefową Gildii, mam 44 lvl, władowałam realną kasę (O zgrozo - mogłam tego nie robić), i gram od 9 miesięcy.

Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Kylar_Slyterin
08.10.2012, 20:18
Nie chce krakać ale jak tak dalej pójdzie to Gra przestanie mieć graczy. A nie sory, będzie miała zapalonych internetowców a oni też będą przeklinać na grę i to bardziej. BB_xaar - wiem, że jesteś tylko od przekazywania informacji wiec proszę przekaz taką informacje :


"Drodzy deweloperzy". W związku z tym, że nie traktujecie graczy poważnie i satysfakcjonuje was jedynie zarabianie pieniędzy, to pomyślcie o graczach którzy "inwestują" realną gotówkę bo Ci z powodu mnożących się problemów : lagi, błędy serwera, awarie serwera, itp. Niedługo stracicie sporą część graczy w Polsce. Więc myśląc ekonomicznie - mniej graczy mniej gotówki. Wiec może łaskawie zatrudnijcie dodatkowych programistów i niech wszyscy razem rozwiążą problemy a nie "popijają kawkę i głowią i się i troją jak to i tamto zrobić aby w końcu działało"

Przekaż im to co napisałem. A jeśli będą mieli to gdzieś to znaczy że mają w głębokim poważaniu graczy.

pem777
10.10.2012, 19:55
Błąd został usunięty mogę kontynuować grę.

Smerfu
11.10.2012, 01:17
mialem to samo:) ale z okradac bogatych,
support z odpowiedzia sie nie pofatygowal a problem naprawil sie po 5 dniach sam,
na cotygodniowej konserwacji serwerow

PanCzarny
11.10.2012, 07:35
Witam po przerwie konserwacyjnej, problem dalej nie rozwiązany i pierwszy tydzień eventu na pewno w plecy ;/
Czy u kogoś problem się rozwiązał?

Sylwunia
11.10.2012, 09:51
Tym którzy mogą grać składam Gratulacje.
A ja niestety dalej w czarnej ... dziurze. Mam to samo co prawie sprzed miesiąca. Loguję się i ... nie działa.

andrzej5252
11.10.2012, 16:02
U mnie tez bez zmian , szkoda nawet slow na to co sie dzieje z ta gra !

A jednak cuda sie zdazaja ! piatek godz15 odpalam i nie wierze wlasnym oczom - jestem na mojej wyspie ! co prawda troche zaniedbana , pelno czerwonych wykrzyknikow ale to moja wyspa ! i nie wywala ! co prawda weteran z kilkoma szlomami i najlepszym wojem nie wrocili z przygody ale moze jeszcze wroca , moze gdzies zabalowali ?

pem777
12.10.2012, 21:50
u mnie generałowie i wojsko wróciło - pisz do supportu jak ich nie masz

BB_xaar
15.10.2012, 12:33
Jednostki powinny wrócić najpóźniej w ten czwartek, jeśli tak się nie stanie, proszę pisać bezpośrednio do Supportu.

Myślę, że temat został już wyczerpany, więc go zamykam. :)