PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z uruchomieniem.



Alfmatic
01.10.2012, 15:24
Mam problem z uruchomieniem gry.
Loguję się prawidłowo ale gdy klikam graj po chwili wyskakuje okienko zatytułowane:
"Obszar serwera uszkodzony"
a w treści okna komunikat:
"W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie"
czy ktoś się z tym spotkał od niedzieli nie jestem wstanie nic zrobić.

Kylar_Slyterin
01.10.2012, 15:31
mi się coś podobnego wyświetlało wcześniej przy logowaniu. Ale próbowałem do skutku.

1. Wyczyść cash przeglądarki jeśli to nie pomoże napisz do supportu.
2. Próbuj aż do skutku może kiedyś da rade pograć :P

BB_xaar
01.10.2012, 15:39
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (tzw. cache) nie pomoże, bardzo proszę zgłosić ten problem do Supportu.

Rashaz
01.10.2012, 15:40
cash przeglądarki
Cash zostaw, bo sobie później zakupów nie zrobi :D

Alfmatic, pozostaje Ci mieć nadzieję, że to nie coś podobnego do tego:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/24944-B%C5%82%C4%85d-podczas-logowania
i próbować się logować do skutku czyszcząc pamięć podręczną przeglądarki (cache ;]).
Jak to nic nie da to pisz do supportu:
http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie
Wybierz z listy formularz kontaktowy.

duda222
01.10.2012, 17:18
kurde próbuję się połączyć od 12 i krew mnie zalewa teraz z innego komputera i proszę nie pieprzyć o czyszczeniu przeglądarki tylko napisać co jest grane ?

piszę do suportu ale jak grochem o ścianę:(

a tutaj na forum też nie uzyskałem odpowiedzi,podejście do klienta :(

BB_xaar
01.10.2012, 17:36
duda222, tak jak pisałem już w innym wątku, jeśli czyszczenie cache nie pomaga, proszę zgłosić się bezpośrednio do naszego Supportu.

duda222
01.10.2012, 17:38
zgłaszam od 12 i do teraz nie dostałem odpowiedzi

olewka klienta ze strony suportu

BB_xaar
01.10.2012, 17:41
Zazwyczaj Support odpisuje w pierwszych 48h od otrzymania zgłoszenia - proszę jeszcze trochę poczekać, odpowiedź na pewno zostanie udzielona.

Thorga_Eza
02.10.2012, 19:45
A no udzielą odpowiedzi o czyszczeniu pamięci itd hehe

BB_xaar
03.10.2012, 15:35
Thorga_Eza, jeśli rozwiązanie problemu zaproponowane przez Support nie przynosi żadnej poprawy lub jest wg Ciebie niewystarczające/nieodpowiednie, proszę o tym poinformować w odpowiedzi na ostatnią wiadomość e-mail z Supportu. :)