PDA

Zobacz pełną wersję : brak woska



LUIS12
30.09.2012, 10:43
witam zakonczyłem przygode zgodnie z poradnikiem i nie wrocilo mi do garnizony 155 żołmierzy co teraz

daveandnokia
30.09.2012, 11:18
jeżeli miałeś ich poza garnizonem i ukończyłeś przygodę, to oni wrócą w osobnej grupie. Sprawdź w gwieździe, czy nie ma właśnie ich powrotu...

Boski_Caesar
30.09.2012, 12:25
U mnie podobnie - skończyłem "Wikingów", co mogłem to zapakowałem na generałów, dałem na powrót.
Wchodzę sobie do gwiazdy zobaczyć za ile będę mógł zacząć nową przygodę, a tu zonk... Nie wyświetla mi się "postać" powracającego wojska. Czekam jeszcze 1,5 h i będę się martwić.

Boski_Caesar
30.09.2012, 14:23
No i się martwię....

Minęły jakieś 2 h od ukończenia przygody. Nic nie mam w kolejce w koszarach, generałowie puści jak bębenki, a gwiazda i osadnicy wyglądają tak:

http://i45.tinypic.com/30ju1rn.jpg

Ma ktoś jakiś pomysł? Oprócz czyszczenia ciasteczek? bo to było testowane już na kilku przeglądarkach. Przy okazji - druga osoba biorąca w tej przygodzie też w ten sposób straciła spooooro ludzi.

Kranderga
30.09.2012, 17:06
Jeśli rzeczywiście zakończyliście przygody (nie ma ich już w wykrzykniku i nagroda została odebrana) (jeśli nie, to powrót na wyspę przygody -> wykrzyknik i lewe zamknij)

To niestety czeka Was zgłoszenie do supportu.

Boski_Caesar
30.09.2012, 17:27
Cała zabawa polega na tym że generałowie wrócili już po zakończonej przygodzie, ale tylko z tymi jednostkami, które były do nich przypisane w momencie zakończenia przygody. A reszta wojsk, która została w przygodzie, najzwyczajniej w świecie wyparowała, pozostawiając po sobie tylko ślad w oknie "Ludności", gdzie nadal w cudowny sposób "gdzieś - nie wiadomo - gdzie" nadal są (ta różnica między oddziałami wojska a wojskami bez przydziału).

Już to zostało zgłoszone do wsparcia. Nie pozostaje nic tylko czekać.

BB_xaar
01.10.2012, 10:28
Jednostki, które nie są przypisane do generała wracają z mapy przygody z opóźnieniem - to normalne. :)

Myślę, że jednostki już pojawiły się w Twojej osadzie, a jeśli nie, Support na pewno Ci pomoże.