PDA

Zobacz pełną wersję : Brak zakupionych klejnotów



Geon
29.09.2012, 10:46
Witam wykupiłem klejnoty zapłaciłem za nie poprzez przelewy 24 i mimo tego do tej pory nie zasiliły one mojego konta - czy jest jakas awaria czy też moge gdzieś to zgłosić - zazwyczaj jak kupowałem klejnoty znajdowały się na koncie właściwie odrazu .

Kylar_Slyterin
29.09.2012, 14:36
Ja kupiłem dziś klejnoty też przelewem i je mam. Wszystko zależy w jakim banku masz konto bo różne banki mają różną "długość/odstęp czasowy" w robieniu przelewów. Poczekaj jeszcze trochę a info na poczcie powinieneś mieć. Jak nie masz infa na poczcie to w tedy do supportu.

BB_xaar
01.10.2012, 10:20
Wszelkie problemy/utrudnienia związane z płatnościami należy zgłaszać do Supportu:
account.support@thesettlersonline.pl

Mogę zapewnić, że Klejnoty na pewno nie przepadły. :)