PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kolejkowanie w magazynie prowiantu i koszarach.



emuq
28.09.2012, 10:44
Witam,
tak jak w temacie, myślę że taka opcja byłaby bardzo pomocna. Mamy długa listę produkcji a nagle potrzebujemy osadników i co teraz???
Musimy usuwać wszystko i znów klikanie. np produkuje nam się 5 razy po 3 kosze to mamy 20 kliknięć myszką (klikniecie na kosz 1x, do 3 koszy 2x i zatwierdzenie OK 1x) , a na końcu naszych osadników patrząc na zastosowanie pomysłu było by to 4 kliknięcia.

Ten sam pomysł przydałby się w koszarach.

poniżej załącznik.

nerwusek
28.09.2012, 11:56
Ta gra polega głównie na klikaniu. Więc albo usuniesz i wyklikasz znów albo poczekasz. Zależnie od poziomu tych budowli idzie w miarę prędko zrobić powyższe zadania. Myśle że pomysł chybiony. Co to jest kilka razy kliknąć jak i tak czekasz...

Larxand
28.09.2012, 12:00
Dokładnie tak nerwusek. Ja bym jeszcze w ogóle każdy element produkcji dał do osobnego okienka lub zakładki i dodatkowo przed każdym koszem czy bandytą wyświetlałbym okienko z prośbą o potwierdzenie i drugie z prośbą o potwierdzenie potwierdzenia. I w ogóle powinna być możliwość wrzucenia tylko 1 sztuki do produkcji bo po co suwakiem zwiększać liczbę koszy, skoro można 25 razy kliknąć.

emuq
28.09.2012, 12:09
Ta gra polega głównie na klikaniu. Więc albo usuniesz i wyklikasz znów albo poczekasz. Zależnie od poziomu tych budowli idzie w miarę prędko zrobić powyższe zadania. Myśle że pomysł chybiony. Co to jest kilka razy kliknąć jak i tak czekasz...

To że gra polega na klikaniu to każdy wie ale to jest zbyt meczące. W dodatku nie ma takie opcji odpłatnej po za tą opcja że wszystko przyspieszysz za klejnoty.
A ja nie mówię o przyspieszaniu bo mogę sobie poczekać aż wszystko się zrobi byle bym mógł zmienić kolejność pracy, bo mam czas tylko chodzi by nie ustalać ponownie kolejki. Produkuje Ci się 20 x po 3 kosze, 10 x Woń dziczyzny + do tego 5x Rodzina a potrzebujesz osadników i co chce Ci się klikać?? Dodam jeszcze utrudnienie że nie, że masz Woń Dziczyzny zaznaczone po 25 bo łatwo jest przesunąć suwak do końca ale np: po 15 ze względu że tak Ci się widziało wyprodukować. I co dalej sądzisz że pomysł chybiony??


Ja bym jeszcze w ogóle każdy element produkcji dał do osobnego okienka lub zakładki i dodatkowo przed każdym koszem czy bandytą wyświetlałbym okienko z prośbą o potwierdzenie i drugie z prośbą o potwierdzenie potwierdzenia. I w ogóle powinna być możliwość wrzucenia tylko 1 sztuki do produkcji bo po co suwakiem zwiększać liczbę koszy, skoro można 25 razy kliknąć.

Widać że lubisz utrudniać sobie życie. Natomiast o potwierdzanie potwierdzenia, nie wiem co to ma wspólnego...

set2g
28.09.2012, 12:11
jasne że tak, czasem potrzeba coś wyprodukować szybko (np. rybki sie konczą) a tu kolejka na kilkanaście godzin, usuwnie jej i robienie jej znów to strata czasu a takie małe udogodnienie by było napewno mile widziane

nerwusek
28.09.2012, 12:20
jasne że tak, czasem potrzeba coś wyprodukować szybko (np. rybki sie konczą) a tu kolejka na kilkanaście godzin, usuwnie jej i robienie jej znów to strata czasu a takie małe udogodnienie by było napewno mile widziane
Jakos kilkunasto godzinną kolejkę miałeś ochotę wyklikać?
Poza tym większość graczy robi sobie naprzemiennie, albo wie ze trzeba dorobić osadników, a jak coś wyskakuje nagle to raz na jakiś czas albo przez niedopatrzenie.
To podobne pytanie do tego żeby zwiększyć limit z 25 do 50, w mag prowiantu? Pytam po co jak większość robi po 3-5 koszy paczuszki, osadników ok 200-300 [8-10]? Gra ma działać czasowo, żeby zatrzymać gracza, więc klikanie milion razy jest obowiązkowe.
Cierpliwość w TSO to podstawa.

Larxand
28.09.2012, 12:32
Widać że lubisz utrudniać sobie życie. Natomiast o potwierdzanie potwierdzenia, nie wiem co to ma wspólnego...

Oj emuq: pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

:)

Nerwusek, to że Ty lubisz klikać, to Twoja sprawa. Ja nie lubię i nie ma to nic wspólnego z brakiem cierpliwości. Mam wrażenie, że w tych ankietach pytanie nie powinno brzmieć "czy jesteś za", tylko "czy przeszkadzałoby ci". Więc pytam się Ciebie - co by Ci przeszkadzało, że można by było w magazynie sterować kolejką wytwarzania?

emuq
28.09.2012, 12:44
Jakos kilkunasto godzinną kolejkę miałeś ochotę wyklikać?
To że miałem ochote to było jednorazowe, bo nie przewidziałem że będą mi osadnicy potrzebni. I nie znaczy że bede miał ochotę wyklikać jeszcze raz to samo.


Poza tym większość graczy robi sobie naprzemiennie, albo wie ze trzeba dorobić osadników, a jak coś wyskakuje nagle to raz na jakiś czas albo przez niedopatrzenie.
To podobne pytanie do tego żeby zwiększyć limit z 25 do 50, w mag prowiantu? Pytam po co jak większość robi po 3-5 koszy paczuszki, osadników ok 200-300 [8-10]? Gra ma działać czasowo, żeby zatrzymać gracza, więc klikanie milion razy jest obowiązkowe.
Cierpliwość w TSO to podstawa.
Nie chodzi tu o większość graczy tylko o wszystkich, są ludzie co robią po 25 (wiem czemu piszesz 3-5 w paczce, wiec pytam, a co potem jak tego nie będzie ??), nie każdy robi na przemian, bo nie ma czasu co chwile przełączać się miedzy zakładkami i tak się szczegółowo bawić, jest masę aspektów które potrzebują klikania i są czasochłonne takie jak kopalnie, złoża czy studnie + podniesienie kopalnie na wyższy lvl. A jak by było max 50 to tym bardziej ze względu że jak byś miał czekać to idzie z tym w parze czas. A przyspieszenie za pomocą klejnotów było by 2x droższe. Jak pisałem mogę czekać. A co innego jak masz kolejkę zrobioną a padło Ci wojsko a nie masz osadników i kończy Ci się przygoda a kolejka jest zrobiona na 1 dzień i przekracza czasowo po za przygodę. I potrzebujesz osadników a musisz wyjść z domu a przed Tobą z 1h klikania, i masz opcje albo usunąć wszystko i zarzucić tylko osadników, a resztę zrobić po powrocie do domu, ale nic Ci się nie produkuje a dodam że reszta też Ci jest potrzebna np. niech to będą kosze na wieczorną wymianę. I co wtedy??

A tak poprzez jak to nazwał ...

małe udogodnienie
...upraszczasz sobie sprawę i masz problem z głowy. Osadnicy Ci się robią , zdążysz jeszcze wyprodukować potrzebne wojsko na przygodę. I możesz wyjść z domu wrócić i masz kosze na wymianę. Jest to małe udogodnienie i raczej nikomu by nie przeszkadzało a było by dużo zadowolonych graczy.



Oj emuq: pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

:)

Nerwusek, to że Ty lubisz klikać, to Twoja sprawa. Ja nie lubię i nie ma to nic wspólnego z brakiem cierpliwości. Mam wrażenie, że w tych ankietach pytanie nie powinno brzmieć "czy jesteś za", tylko "czy przeszkadzałoby ci". Więc pytam się Ciebie - co by Ci przeszkadzało, że można by było w magazynie sterować kolejką wytwarzania?

Sorry ale wiem co to ironia Larxand tylko poprzez początek myslałem że popierasz go poprzez "Dokładnie tak." także luzz ;)

nerwusek
28.09.2012, 14:37
Czesto Ci sie zdarza calkowicie tracic wojo? Nagle konczy ci sie zloze? Nie robisz zapasu osadnikow w gwiezdzie? Co ty masz za lvl? Zainwestuj w eko i myśl grajac, przewiduj a nie tylko pusto klikac a nie bedziesz mial problemu. A raz na ruski rok odwolac troche kolejki to chyba nie jest jakis wiekszy problem.

Larxand
28.09.2012, 14:42
Ja na przykład się zbliżam do 45, wojsko tracę codziennie bo codziennie robię przygody, myślę i przewiduję, robię zapasy wszystkiego, nie mam żadnych braków, magazyn prowiantu chodzi non-stop a mimo to wciąż chciałbym mieć możliwość ustawiania kolejki bo taka potrzeba zdarza się częściej niż raz na ruski rok, a nawet gdyby się zdarzała raz na sto lat, to pytam się jeszcze raz co by Ci to przeszkadzało? Ty nerwusek to się chyba już zakręciłeś wokół własnej myśli i tyle :P

emuq
28.09.2012, 14:52
Czesto Ci sie zdarza calkowicie tracic wojo? Nagle konczy ci sie zloze? Nie robisz zapasu osadnikow w gwiezdzie? Co ty masz za lvl? Zainwestuj w eko i myśl grajac, przewiduj a nie tylko pusto klikac a nie bedziesz mial problemu. A raz na ruski rok odwolac troche kolejki to chyba nie jest jakis wiekszy problem.

Całkowicie nie tracę, ale poprzez lagi jakie panują to tracę, i akurat LVL nie ma tu nic do rzeczy, osadników robię i na bieżąco dodaje bo robię przygody i nie wyrabia mi Dom władyki tyle naprodukować. A złoże jakby nie patrzeć kończy się nagle ;] i nie jest to puste klikanie bo są tego efekty. Nie zaplanuje że puszcze geologa na marmur jak mam 50 bo nie znajdzie... Jak mam przewidzieć laga czy cokolwiek?? Ty przewidujesz? Chyba jesteś bogiem. Sorry ale raz na ruski to jest u Ciebie widocznie bo chyba spędzasz 24/7 w grze i nie masz życia prywatnego. Także wszystko jasne. Także nie odbiegaj tematem co do lvl i pustego klikania skoro jesteś 24/7 w grze to masz czas na klikanie co 5 sekund po całej mapie. I nie są Ci potrzebne żadne udogodnienia, ponieważ jesteś mądrzejszy niż gra. Larxand dobrze napisał widzisz tylko klikanie, proponuje Ci w takim razie ubezpieczyć obie ręce jak będziesz miewał bóle od "klikania". Chociaż będziesz miał satysfakcje że masz korzyści z klikania. A nie z przyjemności grania właśnie poprzez takie małe udogodnienia.


Ja na przykład się zbliżam do 45, wojsko tracę codziennie bo codziennie robię przygody, myślę i przewiduję, robię zapasy wszystkiego, nie mam żadnych braków, magazyn prowiantu chodzi non-stop a mimo to wciąż chciałbym mieć możliwość ustawiania kolejki bo taka potrzeba zdarza się częściej niż raz na ruski rok, a nawet gdyby się zdarzała raz na sto lat, to pytam się jeszcze raz co by Ci to przeszkadzało? Ty nerwusek to się chyba już zakręciłeś wokół własnej myśli i tyle :P

Przeszkdzało by mu bo by miał widoczną opcje i kusiła by go do zmniejszonego klikania. Zakręcił się wokół własnej IDEI "KLIKANIA"

Tequilla24
28.09.2012, 14:58
Dokładnie,ułatwiło by to grę i jestem na tak

Draqio
28.09.2012, 17:29
dobra sprawa

Pitusi
29.09.2012, 12:57
...A raz na ruski rok odwolac troche kolejki to chyba nie jest jakis wiekszy problem.
Nie jest to taki znowu "ruski rok", ja ustawiam kolejki na przynajmniej 24h bo zaglądam do gry 1 dziennie, robie zadania dzienne, jakąś przygodę, rzucę buffy i spadam.
Niestety ostatnio bardzo często zadaniem dziennym jet jakaś głupia produkcja, typu 50 rybek albo 5 talerzy i nie jest to co "ruski rok" tylko co 2-3 dni a i codziennie się trafiało i odklikiwanie kolejki co trwa czasem u mnie i 48h albo i więcej to nie jest dla mnie OK.
Najczęściej ustawiam w kolejce na końcu i trafia się nie raz że czekając te 48h tracę jedno zadanie dzienne (bo tylko jedno w kolejkę się mieści) albo i więcej jak mi się takie dziwne zadania trafiają częściej.
Poza tym to, że gra polega na klikaniu to nie znaczy, że ma to być klikanie bez sensu, jakby mi zależało na klikaniu bez sensu to otworzyłbym sobie ustawienia myszki i klikałbym aby popatrzeć jak się to pudełko z klaunem otwiera i zamyka. :)

Pomysł oczywiści popieram.

L7uki
29.09.2012, 20:07
Tak jak mówi Pitusi, że gra polega na klikaniu to nie znaczy że musi być ono bezsensowne. Idea godna uwagi moim zdaniem.

Gabka
29.09.2012, 21:44
ja jestem ZA ;)

zwolk
01.10.2012, 00:06
Skoro mamy możliwość zmian w obrębie kolejki budowania, kolejka w magazynie prowiantu (i w koszarach) również powinna być modyfikowalna. Ja jestem za.

Maghemit
01.10.2012, 19:29
Proponuję dodać jeszcze do pierwszego postu coś takiego, że jak kolejkowanie rozpoczętych już premii, np.

20x marmur
10x deski

powiedzmy, że zrobiło się 4 marmury i chcemy przesunąć deski na początek:

1marmur / bo już produkcja piątego jest rozpoczęta
10x deski
15x marmur

to samo w przypadku innych budynków

emuq
01.10.2012, 21:52
Proponuję dodać jeszcze do pierwszego postu coś takiego, że jak kolejkowanie rozpoczętych już premii, np.

20x marmur
10x deski

powiedzmy, że zrobiło się 4 marmury i chcemy przesunąć deski na początek:

1marmur / bo już produkcja piątego jest rozpoczęta
10x deski
15x marmur

to samo w przypadku innych budynków

Maghemit to już nie przejdzie, ponieważ jest możliwość przyspieszenia za diamenty, BB by na tym straciło a ludzie pewnie tego używają.

kty45
01.10.2012, 23:26
Jestem za.

Wyjaśnijcie (to pytanie kieruje do tych co zaznaczyli nie) dlaczego w kolejce budowania jest możliwość modyfikacji kolejki, a w innych potrzebnych miejscach tego mechanizmu nie ma ?
Usuwać z kolejki można, to czy jest jakaś problem by nie zrobić pełnej obsługi kolejki (zmiana kolejności/ przesuniecie z 10 na 2) ?
Pisałem już o tym że obciążenie serwera może spaść.
Mam 3lvl magazynu prowiantu i kolejkę z 20 pozycji.
Musze 19 pozycji usunąć i dodać, żeby zmienić kolejność - to jakiś absurd.

GuruMijagi
03.10.2012, 13:38
Jak najbardziej za:) sam myslalem o tym:)

Hor4cy
06.10.2012, 11:36
bardzo dobry pomysl. kolejkowanie tak jak w budowie budynkow, aby przesowac chocby stopniami do gory