Zobacz pełną wersję : Gra Hodowla rybek i mięsa ...
Jak wiemy w grze występuje taki budynek jak Silos który uzupełnia pole dla gospodarstwa, a co by powiedzieć aby pojawiły się dwa dodtakowe budynki działające na tej samej zasadzie co silos tylko dla ryb i mięsa ?
Przykładowa nazwa dla budynków:
Hodowla rybek - dla złoża ryb
Hodowla zwierzą - dla złoża mięsa
Jeśli miało by to być kolejne uproszczenie za klejnoty to jestem na nie, ale jeśli byłby to np. budynek który losowo co jakiś czas generuje jakąś tam ilość złoża to mogłoby coś z tego być, ale brakuje konkretnego pomysłu tylko taki domysł.
skoro tak po co mialy by sie lowiska zmiejszac ( konczyc )??
sadze ze powiniej np. zwiadowca szukac zloze ryb albo zwierzyny ( ewetualnie geolog )
no skoro kamien i reszte surowcow jest odnawialna
wstepnie tak ale jeszcze nie glosuje ( poczekam na inne posty )
Luklukowaty
02.10.2012, 14:11
Mam lepszy pomysł - Jezusowy Rybak oraz Centrum Klonowania. Każdy kosztowałby ze 20000 klejnotów. Pierwszy będzie z powietrza robił rybki, a drugi z powietrza będzie robił mięsko. Każdy zadowolony, ludzie z chęcią wydadzą 300zł na budynek, a BB zarobi.
A tak na serio, to pomysł ciekawy, chociaż musiałby być gorszy od Magazynu Prowiantu - albo dłużej albo zużywać więcej surowców i kosztować egzotycznie i dostępny od wyższych leveli.
Takiego radzaju budynki mogły by sie pojawić w jakimś przyszłym evencie, na poczatku bylaby mozliwośc zakupu za jakies specjalne surwce, a potem jak kazdy tego radzaju obiekt by trafil do sklepu.
Kylar_Slyterin
02.10.2012, 16:47
ja to powiem tak.
1. Ryby. -> jest od tego chleb oraz zamiana chleba na "pokarm dla ryb" i wszystko wiadomo. Jeśli ktoś nie umie dobrze zarządzać wyspą ani zasobami to zazwyczaj będzie miał kłopoty z chlebem jak i tym pokarmem. Ja po wielu miesiącach mam prawie samo wystarczalną wyspę. Jedynie co kupuje to monety bo szkoda marnować samorodków przy tak mało opłacalnej produkcji.
2. Chodowa zwierząt -> jest coś jakiego jak woń dziczyzny. Pozwala ona zwiększać ilość zwierząt. -> koszta : 30 ryb i 20 wody za jedną woń.
Rozwiązanie? -> upgrade chata rybaka + duża ich ilość + duża ilość studni i problem z głowy.
Jestem na NIE.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.