Zobacz pełną wersję : Gra Tytan i Saletra - wykorzystanie.
Witam, ostatnio dostawałem z przygód bardzo dużo saletry i tytanu a większość graczy praktycznie tych surowców nie wykorzystuje. Stąd mały pomysł, jakby wprowadzić opcje do magazynu prowiantu możliwość przerabiania tych rzeczy na:
Saletra - możliwość zrobienia petardy, która swoim działaniem przypominałaby kosz (2x produkcja lub więcej) np na czas 12h lub 24h. Przykładowo za 100 saletry taka petarda.
Tytan - można by wyprodukować tytanowy miecz (lub proporzec), też buff ale np podwajający produkcje koszar na 1h (i tylko dla koszar). Nie ma odpowiednika np koszy w grze aby moc przyspieszyć prace koszar (oprócz lvl up koszar). Jedyne odpowiedniki są za kryształy, żeby nie niwelować ich właściwości proponuję właśnie tylko czas 1h lub max 2h.
Lub łączna opcja za saletrę i tytan własnie na buffa na koszary. Podwojenie nawet na 1h, zaowocowałaby podbiciem wartości tego surowca. A myślę, ze nie jedna osoba dałaby 500 saletry i 200 tytanu za taki buff na koszary.
Wiem, ze surowce używane są na wyższych lvl do produkcji armat, ale większość graczy armaty uzyskuje z przygód, a produkcja zajmują się nieliczni. Myślę ze dodatkowa opcja przerobu tych surowców bardziej przydałaby się graczom, bo jak na razie użycie tych surowców jest znikome.
ElWariato
22.09.2012, 20:30
Pomysł dobry :)
Sądzę, że po większych aktualizacjach zwiększy się znaczenie tych surowców. Ale to są tylko moje domysły :)
Petardy, dobra nazwa ;)
Hakardrag
22.09.2012, 23:02
Jak już coś z saletry, to najlepiej Rakiety ... sruuuuu i osadnik lata z prędkością światła ;)
Można tyż zrobić artylerię rakietową ... sruuuu i połowa obozów na mapie przygody zniszczona ;)
Wszytki te nowinki oczywiście po jakieś 25k klejnotów.
Van-de-Lord
22.09.2012, 23:53
A kto powiedział ze muszą być opłacalne? Jak ich nie przerabiasz to trudno, ale pomyśl że jednak komuś musi się to opłacać: jak ktoś ma linię produkcyjną to tanio kupi surowce, przerobi i sprzeda armaty a tak zabrałbyś takim graczom możliwość zarobku. A co do pomysłu to poczekajmy co wprowadzą dla graczy 50+
Jakiś sposób na wykorzytanie tych zasobów to jest. Tytan to jeszcze sporo ludzi widziałem ze przetapia na sztabki, ale saletra to w ogóle nie jest w zaden sposób uzywana.
I taki mały niuansik, jest buff na koszary, nazywa sie Ulepszony zaciąg, koszt zdaje sie 125 klajnotów :)
A kto powiedział ze muszą być opłacalne? Jak ich nie przerabiasz to trudno, ale pomyśl że jednak komuś musi się to opłacać: jak ktoś ma linię produkcyjną to tanio kupi surowce, przerobi i sprzeda armaty a tak zabrałbyś takim graczom możliwość zarobku. A co do pomysłu to poczekajmy co wprowadzą dla graczy 50+
Policz sobie koszty linii do produkcji armat, przelicz na ilosc armat jaka jestes w stanie kupic na handlu za taka sama kwote i wyjdzie Ci ile miesiecy taka linia musialaby pracowac na buffach zeby poniesiony koszt sie zwrocil.
Ja obstawiam, ze przy zachowaniu obecnej inflacji i tym, ze wiekszosc ludzi nie moze armat uzywac - jakies pol roku, jesli nie wiecej.
daveandnokia
23.09.2012, 20:07
Jak już coś z saletry, to najlepiej Rakiety ... sruuuuu i osadnik lata z prędkością światła ;)
Można tyż zrobić artylerię rakietową ... sruuuu i połowa obozów na mapie przygody zniszczona ;)
Wszytki te nowinki oczywiście po jakieś 25k klejnotów.
Jesteś debeściak:D
Wiem, ze surowce używane są na wyższych lvl do produkcji armat, ale większość graczy armaty uzyskuje z przygód, a produkcja zajmują się nieliczni. Myślę ze dodatkowa opcja przerobu tych surowców bardziej przydałaby się graczom, bo jak na razie użycie tych surowców jest znikome.
A widziałeś wylot owych armat i kusz ??
Tak tak TYTAN = kusze , wózki dla roboli i armaty , a to dopiero po przerobieniu z rudy , bo w drop masz rude tytanu a nie tytan.
Jak biega o saletre ma fakt na razie małe zastosowanie , ale nie znaczy że nie ma machnij lev potrać raz na przygodzie kusze or działa i zobaczymy co będziesz mówił.
Ps. Co przygodę masz kusze i działa ? bo serio jak cie czytam to chyba tak jest.
daveandnokia
24.09.2012, 11:04
Na pewno BB rozmyśla co zrobić z tymi surowcami, na razie jest to wielka zagadka. Sam jestem ciekaw co będzie z 50+ lvlem...
Ja bym proponował przerzucenie tych surowców z pierwszego slota do innych. Są to mało wartościowe surowce a pierwszy slot powinien rekompensować w jakimś stopniu starty z przygody, a nie przybijać ;) Traktowanie tytanu czy saletry na równi z granitem czy nawet drzewem egzotycznym okazało się nieporozumieniem. Do slota nr 1 lepiej wrzucić rudę złota czy coś w ten deseń.
Hakardrag
24.09.2012, 14:02
@ Chasil
To nie tak ... koszt postawienia budynków mistrzowskich do produkcji broni i później koszta produkcji, powodują, że te surowce są praktycznie bezużyteczne dla gracza. Elitarną broń się przynosi z przygód w takich ilościach, że jakakolwiek jej produkcja jest nieopłacalna - na dzień dzisiejszy ;)
Na rynku jest tyle elitarnej broni, że można przebierać w ofertach.
@ Chasil
To nie tak ... koszt postawienia budynków mistrzowskich do produkcji broni i później koszta produkcji, powodują, że te surowce są praktycznie bezużyteczne dla gracza. Elitarną broń się przynosi z przygód w takich ilościach, że jakakolwiek jej produkcja jest nieopłacalna - na dzień dzisiejszy ;)
Na rynku jest tyle elitarnej broni, że można przebierać w ofertach.
No masz rację, co więcej tej broni/jednostek praktycznie się nie traci. Jednak tutaj BB musiałby przemyśleć skąd brać te surowce, a ja proponuję dość szybkie rozwiązanie, związane z przerzuceniem do innych slotów i zmniejszeniem szansy trafienia ich (najlepiej do 1%).
Ps. Co przygodę masz kusze i działa ? bo serio jak cie czytam to chyba tak jest.
Mam 7k armat, jakies 25k mieczy damascenskich, sprzedalem juz jakies 40k kusz. Zadnego egzemplarza tych broni nie wyprodukowalem samemu ani nie kupilem, bo nie potrzebowalem. Wszystko z przygod.
Machnalem sie raz z blokiem, stracilem 145 kanonierow, odrobilem wojsko w 2 dni, a bron na nich potrzebna w trzy. Wystarczy czesto robic odpowiednie przygody.
Odświeżę temat. Może ktoś z administracji by się wstawił za nami ;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.