Zobacz pełną wersję : Problem z przeniesieniem konta z facebooka na uplay
Witam, jak w temacie mam ogromny problem, chciałem przenieść konto z facebooka do uplay, usunąłem w facebooku zmieniłem hasło i mam teraz przeniesienie konta ale nie moge nic tam wpisać dodam SS: http://imageshack.us/photo/my-images/690/beztytuughn.png/
Prosze o szybką pomoc bo nie moge grac :(
Cammel10
22.09.2012, 13:54
ten sam problem nie można nic wpisać, nie działa menu rozwijane itp...
Właśnie wysłałem info do suportu, proponuje to samo uczynić choć nie wiem czy uda Ci się wbić do formularza...
Support pracuje od poniedziałku do piątku, to dwa dni mam czekac...... nie miał ktoś inny takiego przypadku i udało mu się zrobić to?
Cammel10
23.09.2012, 03:28
Bo generalnie chodzi o cięcie kosztów... A kto serwisowi zapłaci za to że w wolnym dniu spojrzy na forum (tylko dział problemy techniczne), luknie co się dzieje usunie usterki które są wygenerowane literówką w skrypcie ( na Angielsko brzmiących stronach nie ma z tym problemu z rozdziałem FB, a wystarczy prześledzić skrypty w operze by ukazał się błąd).
A w przypadku poważniejszych problemów odpisze że już się tym zajmują ale prawdopodobnie usunie się awarię w poniedziałek (Bądź cokolwiek innego byle by pokazać że nie ma się osoby dzięki której dostaje się wypłatę w ciemnościach).
Jakoś nie widzę problemy by któryś z serwisantów miał dyżur, akurat pracuje jako serwis systemów CCTV jaki SSWiN, i sobie nie wyobrażam by w ten sposób mieć wyje... (przepraszam za słownictwo) na klienta, pomimo że są święta, żałoba narodowa po Prezydencie itp) Zawsze Klient ma racje i się mu pomaga w miarę możliwości, a jak nie to choć informuje o zaistniałym problemie)
W końcu to dzięki nam Oni mają prace.... ale jak to w PL.
Prace ma się w dup...
.
Jestem ciekaw jak szybko by zareagowali jak by się okazało że płatności nie działają...
PO PROSTU ŻENUJĄCE!!!!!!
WSTYD WIDAĆ ŻE DALEKO ZA EUROPĄ JESTEŚMY...
P.S. A może to jest myśl? I zacząć zasypywać pozostałe suporty problemami z polski? Może jakiś raport powstanie?
phreak, bardzo proszę o informację czy opisany przez Ciebie problem występuje również podczas korzystania z przeglądarki Firefox - z góry dziękuję.
Wersja Chrome, na której problem występuje również będzie bardzo pomocna.
Cammel10
24.09.2012, 12:32
Tak problem istnieje przy przegladarce Firefox, Chrome wersja 21.0.1180.89 , Opera, IE.
U mnie na Google Chrome 21.0.1180.89, na mozilli i IE też, tylko nie patrzyłem na operze ale już nie mam siły do tego ;(
Dziękuję za te informacje, przekażę je dalej. Dodatkowo, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście (chodzi o osoby z tym problemem), bardzo proszę o napisanie o tym problemie bezpośrednio do Supportu - z góry dziękuję.
Picasso_PL
24.09.2012, 19:12
... bardzo proszę o napisanie o tym problemie bezpośrednio do Supportu - z góry dziękuję.
a support i tak tego nie przeczyta, więc możecie sobie pisać ile chcecie :)
Cammel10
24.09.2012, 19:36
a support i tak tego nie przeczyta, więc możecie sobie pisać ile chcecie :)
True
Zapewniam, że Support czyta wszystkie otrzymane zgłoszenia, co więcej, na każde zapytanie jest udzielana odpowiedź. :)
redyogi07
25.09.2012, 14:13
ja mam ten sam problem i nie wiem co robic:(
A mam jeszcze pytanie, czy mogę mieć jakieś odszkodowanie? Bo np. w sobotę włączyłem przygodę i w środe rano się kończy a ja jej nie zrobie i stracę PD:( to samo z dziennym logowaniem, zawsze dzięki temu mialem 45 klejnotów więcej.
Cammel10
25.09.2012, 16:12
i lipa.. nic sie nie dzieje, niczym w rejsie... nuda...
dla mnie durnotą jest bym kilka e maili tworzył by grać na kilku światach nawet testowych , powinienem grać tylko na swoim mailu ,a tak tracą klienta na dalsze serwery , chyba ze zmieni właściciel tej gry podejście do osób chcących grać na kilku serwerach na raz i testowych też,Zawsze tylko widzę tekst taki e mail już jest a jakże by inaczej to mój mail a to ze chce grać na innym świecie już mnie wyklucza no chyba ze lipny e mail stworze ,to co mam kłamać ? czy mnie uczą lub zmuszają do kłamstw co wy o tym sadzicie
Proszę byście się też wypowiedzieli jakie jest wasze zdanie czy to jest normalne by ludzi zmuszać do kłamstw
Super minęło ponad 5 dni od zgłoszenia i ciągle nie można zalogować się na konto, to już lekka przesada....
Jerry1981
27.09.2012, 19:19
do gry na serwerze testowym możesz używać tego samoego loginu co na zwykłym. co do gry na kilku serwerach przez jednego gracza - jest to zabronione zgodnie z regulaminem, który akceptowałeś przy rejestracji konta
Cammel10
29.09.2012, 13:38
dalej cisza... czy ktos sie tym zajmuje? chore to jest.
No niestety, problem trwa ponad tydzień i zero reakcji supportu, niby coś robią ale wątpie żeby to tak długo trwało, niby mamy czekać ale ciekawe jeszcze ile...
Cammel10, phreak: formularz migracji (Facebook -> UPLAY) nie działa tak jak powinien, dział techniczny próbuje zlokalizować źródło problemu - również mam nadzieję, że już niedługo uda się to naprawić. Gdy tylko otrzymam jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.
Na chwilę obecną mogę jedynie przeprosić za te utrudnienia i zapewnić, że regularnie przypominam technikom o błędzie w ww. formularzu.
Cammel10
01.10.2012, 14:46
Cammel10, phreak: formularz migracji (Facebook -> UPLAY) nie działa tak jak powinien, dział techniczny próbuje zlokalizować źródło problemu - również mam nadzieję, że już niedługo uda się to naprawić. Gdy tylko otrzymam jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.
Na chwilę obecną mogę jedynie przeprosić za te utrudnienia i zapewnić, że regularnie przypominam technikom o błędzie w ww. formularzu.
Dzięki za info. Pozytyw choć za to. Pozdrawiam.
A będzie wiadomo chociaż mniej więcej kiedy to naprawią?
Gdy tylko dostanę informację związaną z usunięciem tego problemu, od razu dam znać.
Cammel10
05.10.2012, 07:02
Tak tylko pytam, czy jest opcja na naprawę tego błędu?
Oczywiście błąd zostanie naprawiony, niestety jednak nadal nie dysponuję konkretnym terminem. :(
Witam!!!
Ja takze ostatnio założyłem konto na Uplay. gram od pewnego czasu w THE SETTLERS
ONLINE.
Stwierzdiłem żeby nie logować się przez facebooka jak do tej pory tylko przez Uplay,
aby nie mieć powiązanych dwoch kont.
z facebooka usunąlem powiazanie z settlers, i jak wchodze w gre pojawia mi sie okienko
Uplay z adresem email wbijam haslo po czym
pojawia sie strona:
u gory mam wpis : Zostałeś zalogowany jako: "leinadg" / Wyloguj
Winikiem czego że wogole nie moge sie zalogowac!!!! i adalej grac
jestem juz na 35 poziomie i duzo zainwstowalem w ta gre, czasu jak i pieniedzy.
adress trony jaki mi sie pojawia po zalogowaniu to:
http://www.thesettlersonline.pl/pl/migrate-your-account
pojawia mi sie taki ekran jak juz ktos wstawil dla przykladu:
http://imageshack.us/f/690/beztytuughn.png/
ale nic nie moge wbic w te pola
co mam zrobic?? prosze o pomoc, oprowadzenie krok po kroku
moj nick w grze leinadg adres leinadg@o2.pl portal słoneczny gród
prosze o pomoc
bardzo prosze i pozdrawiam
Daniel
a czy jakbym usunal konto na ubisofcie to udaloby mi sie powrocic aby logowac sie wciaz przez facebooka
czy da sie to zrobic
jest jakies na to rozwiazanie
jak ktos ma jakies wiadomosci dokladne na temat problemu lub rozwiazania go bardzo go prosze o pomoc
dziekuje z gory
pozdrawiam
Daniel
Niestety nie można nic zrobić, ja już 2 tygodnie czekam, i nic niby ciągle to robią ale ile mam czekać to nie wiem
a czy strace konto czy je odzyskam?? bo nie wiem jaks ie nastawiac juz mam
widze ze dlugo to trwa!!!
nie powinni umozliwic przenoszenia kont skoro zaistnial im taki problem
ja nie mam zamiaru czekac dluzej
czekam juz od wczoraj i nic
poprostu mam powoli dosc
tak sie nie traktuje graczy
usterka powinna byc odrazu usuniet a nie jakies zwlekanie
Sądzę jak zrobią to odzyskasz a jak nie to nie mam pojecia, powinna byc jakas informacja na stronie odnosnie problemem z przenoszeniem konta, jeszcze za tydzien bedzie event i jak nie zrobia tego to strace mozliwosc kupna generala :(
tak ale ilez mozna czekac??
gospodarka mi padla, wszedzie wykrzykniki ( wiem bo dziewczyna tez gra i weszlem na swoja wyspe)
trace bonusy przez dzienne logowanie, bonusy ktore zdobylby odkrywca, brak mozliwosci podnoszenia levelu!!! to jest jakas paranoja
jak napisalem do supportu to wiadomosc z potwierdzeniem przyszla z loginem mojej dziewczyny (pewnie bo kozystam z dostepu do neta u niej tymczasowo wiec pewnie zapamietal sie jej adres IP) ale najgorsze to ze dostalem wiadomosc od supportu i tytuluja loginem gdzie sie podpisuje swoim loginem
nawet dokladnie nie czytaja wiadomosci tylko odpisuja regulke!!!
10 zaczyna sie event i chce tez cos zdobyc a tu jak narazie lipa!!! kase na diamenty potrafia brac!!! a usterka stoi i brak jakichkolwiek czynow w tym kierunku!!!
gdyby byla zablokowana mozliwosc przenoszenia konta to bym nawet nie probowal ale nawet tego nie potrafili zablokowac tylko zachecaja ze "dostaniesz 170 diamentow"
nie interesuje mnie ze jest to weekend ja chce miec konto aktywne!!! akurat mam wolny i chce pograc sobie i doprowadzic gospodarke do normalnego funkcjonowania
nie mam zamiaru czekac 2tygodnie czy wiecej
oto odpis wiadomosci:
Witaj XXXXXXX,
Bardzo mi przykro, jednak w chwili obecnej w wyniku nieprawidłowego działania serwisu Uplay, nie jest możliwe przekształcanie kont, reset hasła, ani inne operacje modyfikacji kont.
Bardzo proszę uzbroić się w cierpliwość, zostawiam Pańskie zgłoszenie otwarte w naszym systemie, abym mógł odpowiedzieć na nie jak tylko uda nam się przywrócić prawidłowe funkcjonowanie serwisu Uplay.
Pozdrawiam,
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Zespół The Settlers Online
---------------------------------------------------
http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie
Mayk--DoUrden
05.10.2012, 19:20
Zapewniam, że Support czyta wszystkie otrzymane zgłoszenia, co więcej, na każde zapytanie jest udzielana odpowiedź. :)
:O Ale kawał :D pół godziny się smiałem....
Już czwarty dzień gdzie nie mam dostępu do gry. Zbliża się EVENT HALLOWEEN a ja nie mam uzbieranych materiałów na produkcje pól dyń, i nie mam jak uzbierać jak gra zablokowana a geolog sam nie ruszy tyłka żeby odszukać złoża!!! zero szczegółowych informacji!!! pisałem do wielu i cisza!!! po prostu kpina!!!
Każdy patrzy wziaść kase od naiwnych graczy a jak pojawia się problem to mają go gdzieś!!! jak można usuwać usterkę ponad 2 tygodnie?? ja tego nie rozumie!!! pracuje w handlu ponad 12 lat i nie ma takiego traktowania klienta jak jest tutaj!!! w razie błędów ( bo każdemu się zdarza nie powiem że nie) to wchodzi sie klientowi do tyłka by tylko był zadowolony często dużo tracąc na tym!!!
Tutaj tak nie jest wręcz przeciwnie, co chwilke nowe zmiany, reklama nakład na maksa na nowych graczy!!! by wpadli w nałóg gry i padli ofiarą kupowania klejnocików, pakietów itp. a starzy niech sobie radzą, zablokowani trudno wieksza korzyść z nowego gracza inwestującego w swoją gospodarkę by szybko podnosić levele itp.
czekam do jutra jak nie to bede chyba rezygnował z tej gry!!! ludzie którzy zajmują się tą grą myślą wogóle o Nas !! widzę po mailach od supportu KOPIUJ WKLEJ!!!
nawet nie umieją odczytać kto napisał maila jaki ma nick!!!
KPINA POPROSTU
W pełni z tobą się zgadzam, ja już po prostu nie mam sił ciągle pisać do supportu, a oni odpisują, żebym cierpliwie czekał... To jest kompletna porażka, bo nie można graczy zwodzić 2 tygodnie a nawet dłużej, że ciągle robią jak nic się nie zmienia. Tyle straciłem czekając przez ten czas w grze, chciałbym chociaż dostać jakąś rekompensatę za stracony czas ale wątpie w to...
Ja nie wiem co bym zrobił na Twoim miejscu!!!
2 tygodnie bez gry - PO PROSTU KLĘSKA!!!
ja jestem 4 i juz mam wkurza na maxa!!!
powinni zaladowac Twoje magazyny tak jakbys gral i logowal sie codziennie!!! a dodatkowo jakis dobry bonus za ich niedociagniecia!!!
ciekawe ile ludzi jeszcze wpadnie w ta pulapke?? powinni wyslac wiadomosc do ludzi by nie przenosili kont z FACEBOOK do UPLAY tak jak oglaszaja promocje diamentów typu: DZIS 50%WIECEJ
jas licze ze moja gospodarka zostanie wyposarzona w to co bym mial grajac, logujac sie, wysylajac odkrywce i geologa!!!
bo mamy straty i walka o dynie bedzie niesprawiedliwa!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad:: mad::mad::mad:
Dobrze by było, lecz znając twórców tej gry i administratorów to mogę dostać kopa w ....
jeśli mają jakiś honor i godność , a zarazem chcą by każdy był zadowolony to nie bój się - zrewanżują się bo nic na tym nie stracą a zrobią sobie dobra reklamę!!
na tym polega marketing!!! gra się rozwija więc by mieć duże dochody z gry musi się inwestować. bo jeśli zrobią sobie anty reklamę na dobre im to nie wyjdzie.
ale czas pokaże
pozdrawiam
Problem z przeniesieniem konta ma Uplay najprawdopodobniej. Miałem tez konto w wersji testowej na stronie tsotesting.com i tam tez logowalem sie przez facebooka. mialem ten sam login co na polskiej wersji. sprobowalem przenies konto i tez nie chce sie polaczyc!!!
co prawda moge w okienka wbic nazwe oraz haslo ale klikajac LOGIN niestety nic sie nie dzieje tak jakby nie akceptowalo.
nie dziala nawet zmiana hasla.
Wydaje mi sie ze to dosc powazny problem!!!
szkoda ze nie potrafia udzielic informacji kiedy usuna usterke!!!!
powinni okreslic ze potrwa to dzien moze dwa a tu cisza!!! poprostu maja gdzies to ze niektorzy sa grac!!!
az mi przykro ze tak traktuja graczy!!! brak powaznego i odpowiedzialnego podejscia!!!
czekam do wieczora - zobaczymy czy sie odezwa!!! miejmy nadzieje ze tak i ze w koncu odpale gierke.
Mam tam swoja gildie ktora ma 2 tygodnie ( wczesniej bylismy w innej ale cos sie stalo z zalozycielem gdzie support tez nie mogl nam pomoc) wiec zalozylem nowa i sciaglem ludzi. Pare dni temu pojawil sie z powrotem zalozyciel poprzedniej gildii, a ja jak na przeciw losu zablokowany jestem.
Mam kontakt z ludzmi ale z tego co wiem denerwuja sie i pewnie odejda!! a juz robila nam sie za***ista atmosfera.
zobaczymy co dalej ale szczerze nie pokoi mnie to co sie dzieje - czyli NIC!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad::mad::(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: (:(
Witam.
Więc konto mojej żony dołączyło do grona "zagubionych w cyfrowym świecie".
Panie adminie BB_Xaar pytanko z mojej strony jako, że support ma ogólnie sprawę głęboko w dupie (bo jak inaczej nazwać rozwiązanie problemu z utworzeniem konta do waszej usługi przez 2-3 tygodnie co najmniej):
Moja żona posiada konto na 47 lvl-u gra od początku wypuszczenia otwartej bety, czyli prawie od początku roku to jest szmat czasu codziennego logowania się itd. nie będę się rozpisywać każdy wie ocb. Jako, że przez waszą nie kompetencję jej dalsza gra jest nie możliwa (przez co stanęła z rozwojem wioski, lvl-a, oraz ogólnie "zostanie w tyle" w porównaniu do osób z którymi grała), czy jak już kiedyś wasi informatycy wezmą się do pracy może liczyć na jakieś odszkodowanie?
### EDIT ###
Również pytanie z innej beczki.
Czy może ktoś mi wyjaśnić dlaczego administracja wiedząc o krytycznym błędzie uniemożliwiającym dalszą grę nie napisze oficjalnego info na stronie głównej/w tym okienku co wyskakuje po zalogowaniu do gry o błędzie i prośbie do czasu nie rozwiązania problemu o nie rozłączanie kont powiązanych z facebook.
Czy to aż takie trudne???????
### /EDIT ###
Pozdrawiam.
Ten support to sobie w kulki leci naprawdę 22 września otrzymałem od nich wiadomość: Obecnie występuje problem z serwisem www.ubi.com , więc przekształcanie kont, reset hasła, czy inne usługi związane z nim, są niedostępne.
Bardzo proszę o odrobinę cierpliwości i napisanie do nas ponownie za 48 godzin.
Czekałem ba nie 2 dni ale 2 tygodnie znowu do nich pisząc 4 maile bez odpowiedzi aż w końcu zlitowali się nade mną i napisali: Niestety, funkcja przekształcania kont nadal nie jest dostępna. Cały czas pamiętam o sprawie, poinformuje Pana jak tylko coś się zmieni.
To jest jakaś KPINA a nie support co ci ludzie tam robią, nie dość, że pracują od poniedziałku do piątku to nie potrafią?! naprawić tego w czasie 2 TYGODNII Naprawdę masakra
WITAM.
Phreak, nie denerwuj się!! :):):)Nie ma sensu!!:o:o:o rozumie Twoją flustrację brakiem dostępu do gry bo sam nie mam dostępu od 5 dni,a nie wiem jakbym zachował się po 2 tygodniach. pewnie gorzej!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::m ad::mad::mad::mad::mad::mad:
Nie broniąc Naszego polskiego supportu ( bo nie są bez winy) ale cała usterka leży po stronie firmy UBISOFT a dokładniej Ubi.com - Uplay.
Wyjaśniam o co chodzi: Oprócz grania na polskim serwerze THE SETTLERS ONLINE grałem także w wersję testową na tsotesting.com.
Tam także miałem konto połączone z FB i dla sprawdzenia odłączyłem się od niego i chciałem połączyć przez Uplay.
Pojawia sie strona tak jak załączyłeś w pierwszym poście: http://imageshack.us/photo/my-images...ztytuughn.png/
oczywiście w języku angielskim, i mimo że da się wprowadzić NAZWE i HASŁO , to klikając LOGIN nie ma żadnego efektu!!
Czyli tak jak u Nas!!!:p:p:p:p:p:p:p
Postanowiłem także do nich napisać i otrzymałem wiadomość typu:
... Hello leinadg,
Thank you for taking the time to get in touch.
At the moment we are aware of a situation that has caused the migration of account from FB to uplay to hang up. This is stopping user like you getting into their game. We are aware of the time this is taking to correct this and the frustration that you must be feeling due to not being able to access your game but at the moment we have to ask you to be patient with us and we will resolve this issue as soon as we can.
I will keep your ticket open and when I get any new information on the problem I will pass this on to you as soon as I receive it. Our priority now is to get you and the rest of the players affected by this issue online as soon as possible.
We apologise for the inconvenience this is causing and please believe me this is one of our highest priorities and we will have this fixed as soon as we can.
Kind regards,
BB_Blackwill
"The Settlers Online" Support Team
tłumaczenie: (korzystając z tłumacza google):confused::confused::p:p:confused::confused ::p:p
Witaj leinadg,
Dziękujemy za poświęcenie czasu na kontakt.
W tej chwili jesteśmy świadomi sytuacji, która spowodowała migrację
konto z FB do Uplay aby się rozłączyć. To jest zatrzymanie użytkownika
jakbyś się do ich gry. Zdajemy sobie sprawę z czasu to bierze się to
poprawić i frustrację, że musisz się czuć z powodu nie jest w stanie
uzyskać dostęp do gry, ale w tej chwili musimy prosić o cierpliwość z
nami, a my, jak rozwiązać ten problem szybko, jak to możliwe.
Będę bilet otwarty i kiedy się nowych informacji na temat problemu
przekażę to do Ciebie tak szybko, jak je otrzymać. Naszym priorytetem
jest teraz cię i resztę graczy dotkniętych tą Internecie emisyjnej, tak
szybko jak to możliwe.
Przepraszamy za niedogodności z tym związane jest przyczyną i proszę mi
wierzyć, jest to jeden z naszych najważniejszych priorytetów i będziemy
musieli to naprawić tak szybko, jak to możliwe.
Tak wiec trzeba czekać - jak długo???:confused::confused::confused::confused:
hmm sam nie wiem!!! :confused:miejmy nadzieję że jak najszybciej odpalą nam grę i zdążymy na EVENT HALLOWEEN!!!:o:o:o
A jesli chodzi o rekompensatę to wszystko zależy od nich i jak poczuwają się do winy z powodu tak poważnej awarii. U mnie w firmie jak się zawali coś w stosunku do klienta to idzie mu się na maxa na rękę często ponosząc koszty by nie stracić klienta. Natomiast jaka jest tutaj polityka w stosunku o dbałość, dobro,zadowolenie i satysfakcja klienta - to się okaże!!:confused::confused::confused::confused:
pozdrawiam:D:D
głowa do góry - będzie dobrze :confused::confused: ( mam taka nadzieje bo sam jestem zablokowany):rolleyes::o:p:p:o:rolleyes::D:)
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
daveandnokia
09.10.2012, 12:48
A co najlepsze, ten problem jest im znany od kilku miesięcy... Bo tak właśnie mój brat załatwił się i stracił konto. trzy tygodnie pisania z supportem nie dało żadnej możliwości, więc wolał założyć nowo konto... Nie wiem, po co wymyślili uplay, skoro przynosi problemy tylko aniżeli jakiś zysk... Po prostu usunąć potrzebę tego i tyle, niech gracze w końcu odetchną od tego uplay.
Cammel10
09.10.2012, 20:30
@daveandnokia mam nadzieję że się mylisz z tymi paroma miesiącami... konto z 31 levelem... i po ch.. wpłacać kase?
Picasso_PL
09.10.2012, 23:32
Złodzieje umieją tylko kombinować jak nas oskubać z kasy !!! Ale, żeby naprawiać swoje błędy to mają wylane !!!
Dzisiaj kolejna osoba z naszej gildii straciła konto ..... to już zaczyna być plaga, a Xaar osobiście informował, że ten błąd nie będzie się już powtarzał, bo zrobili coś co uchroni następnych graczy przed utratą konta .... widać KŁAMAŁ W ŻYWE OCZY !!!
Już powoli zaczyna mnie irytować całe towarzystwo z BB ..... są nastawieni na kasę i nic po za tym !!!
Ostrzegam tylko innych, którzy jeszcze mogą grać:
Nie inwestujcie PRAWDZIWEJ KASY w grę, bo tylko ją stracicie jak zawiesi się wam konto !!! Szkoda nerwów. A kochany support napisze do Was potem list miłosny o treści: "Sorry, ale jesteśmy cienkie bolki (czytaj nieuki) i nie wiemy jak sobie poradzić z tym problemem, więc radzimy reset konta i zacząć zabawę od początku" i na końcu spazmatyczny śmiech z ich strony .....
Cammel10
10.10.2012, 00:18
Chyba trzeba by wpisy z tego wątku wkleić na główny profil na fb... (oczywiście oficjalnym TSO) może troszkę ludzi by się zastanowiło jak jest klient przez tą firmę traktowany, nie oszukujmy się Oni zarabiają na nas, a nawet suportu nie są w stanie zrobić... Rozumiem wersja beta no ale kur...
Chyba trzeba by wpisy z tego wątku wkleić na główny profil na fb... (oczywiście oficjalnym TSO) może troszkę ludzi by się zastanowiło jak jest klient przez tą firmę traktowany, nie oszukujmy się Oni zarabiają na nas, a nawet suportu nie są w stanie zrobić... Rozumiem wersja beta no ale kur...
I tu się mylisz.
Wersja beta wg. producentów oznacza jedynie drobne niedopatrzenie w tłumaczeniu i poza tym to jest pełnoprawna wersja gry (tak napisali sami jej twórcy nie chce mi się teraz szukać dokładnie gdzie to było).
Ja dalej czekam aż ktoś z administratorów odpowie na mój wcześniejszy post.
Dlaczego skoro znany wam jest problem (wg mnie nie jest to "drobna sprawa") przez 2 tygodnie nikt nie zamieścił na głównej stronie informacji o błędzie krytycznym blokującym konto na czas nie określony, oraz odpowiedź na resztę mojego posta.
Pozdro.
P.S.
Wczoraj około 20-tej na naszym serwie ruszyła po raz drugi globalna akcja mająca na celu uzmysłowienie twórcom, że nie jesteśmy tylko maszynkami z których się wyciąga hajs mam nadzieje, że im to przemówi do rozsądku. Dzięki wszystkim za udział.
Najlepsze jest to że problem istnieje jak już wiemy od ponad 3 tygodni.
Natomiast wchodząc na FORUM , następnie PROBLEMY TECHNICZNE są tytuły WĄTKÓW ( POSTÓW) i drugi z kolei jest pod tytułem :
" Rozdzielenie konta od Facebook - jak?"
Post zawiera instrukcje jak wpaść w pułapkę WIRTUALNEGO KONTA!!! Napisałem do moderatora ( MOD_Soliren ) który przykleił ten post żeby tymczasowo go usunął bo wprowadza ludzi w błąd - ja jestem przykładem tego. Bo właśnie przez ten post zacząłem rozdzielanie kont!!!
PORAŻKA!! ZACZYNAM JUŻ SIĘ IRYTOWAĆ!! WIEM ŻE PROBLEM NIE JEST TYLKO U NAS ALE ILE MOŻNA CZEKAĆ????????
Drodzy GRACZE,
Napisałem ponownie do supportu. I jak już kiedyś pisałem , gram ze swoją dziewczyną w tę grę ( tylko Ona wciąż gra bo nie szukała sobie problemów).
Co piszę do supportu wiadomość to przychodzi mi wiadomość zwrotna typu:
....Witaj xXXXXXXXXXXXX,
dziękujemy za skontaktowanie się z Supportem gry The Settlers Online.
Zgłoszenie zostało przyjęte i wkrótce skontaktujemy się z Tobą by odpowiedzieć na Twoje zapytanie.
Jeśli chcesz dodać jakieś informacje do zgłoszenia, prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość e-mail, ale nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy w stanie szybciej udzielić odpowiedzi.
Nasze godziny otwarcia to 11:00- 20:00 GMT od poniedziałku do piątku.
Treść Twojego zgłoszenia......
gdzie w miejscu XXXXXXXXXXX znajduje się nick do gry mojej dziewczyny a nie mój!!!
Napisałem im kiedyś że mam nick: leinadg a nie XXXXXXXXX
i dostałem odpowiedź:
...Ponieważ nie odpowiadamy na zgłoszenia wysłane z konta innego użytkownika, dlatego odruchowo spojrzałem na nick który widziałem jako przypisany do maila z którego wysłano zgłoszenie...
i teraz jak to możliwe że jak rejestrowałem się na settlersach i połączyłem swoje konto z FB ( gdzie mam tego samego maila co wysyłam wiadomości do supportu, a moja dziewczyna na FB ma inny mail powiązany z settlersami) wysyłając do nich zgłoszenie Oni zawsze odpowiadają nickiem mojej dziewczyny( która adres mailowy ma inny).
NIE ROZUMIE TEGO!!!!!!
No i EVENT HALLOWEEN wystartował!!:o:o:o
Szkoda że nie możemy brać w nim udziału!!!:(:mad::(:mad::(:mad:
Nie wszyscy mają możliwość dobrej zabawy!!!:mad::mad::mad::mad:
Drogi ZESPOLE THE SETTLERS ONLINE
DZIĘKUJĘ ZA DOBRĄ ZABAWĘ JAKĄ NAM ZAPEWNILIŚCIE BRAKIEM MOŻLIWOŚCI GRANIA!!!!:p:p:p:p:p:p:p:p
MOŻNA NA WAS POLEGAĆ!!!:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad::mad:
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Oj ja też straciłam konto i gdyby nie kolega nawet bym nie miała możliwości się tu odzywać. Ubi nie jest odpowiedzialne za błąd bo miałam z nimi kontakt, podobno nasz Support sobie zdaje z tego sprawę tylko szkoda, że do tej pory nic z tego, ja mam blokadę od 19 września i wszelkie prośby, pisanie i tym podobne nic nie dają. Ba z czasem Support przestał mi odpisywać, czekam teraz na jeszcze olanie przez moderatorów bo zapewne i to nastąpi. Tak więc ja się pytam, czy jeśli to jest poważna gra to tak traktuje się klientów?
Picasso_PL
11.10.2012, 15:47
kto ma Facebooka, niech wklei mojego poprzedniego posta do nich konta na FB, to może uratujemy kilka osób przed zablokowaniem ich kont.
Cammel10
11.10.2012, 19:16
Zapraszam wszystkich do opisania problemów. Może przeniesienie na szersze grono ludzi, zmotywuję techników do pracy nad klientem, a nie tylko spoglądanie jak można jeszcze bardziej zarobić.
http://www.facebook.com/TheSettlersOnlinePL/posts/370938792983339?notif_t=feed_comment_reply
Cammel10, mogę zapewnić, że o problemie z formularzem (migracja Facebook->UPLAY) już wiemy - również mam nadzieję, że już niedługo pojawi się jakaś aktualizacja w tej sprawie.
Cammel10
11.10.2012, 20:54
To że już Wiecie, nie oznacza zwolnienia Was z supportu. Przecież możecie Wiedzieć o problemie przez pół roku nawet i nic nie zrobić. Może odrobinę nagłośnimy sprawę...
najlepiej zrobcie tak zlikwidujcie konto na Facebooku a przyczynę podajcie ze przez ten serwis macie zablokowane konto w grze settlers online
na pewno będzie reakcja z serwisu Facebooka jak zobacza ze ludzie likwiduja konta przez uplay
a konto mozna aktywoawac ponownie a jak nie to na nowo założyc
a moze ktoś probowal zalozyc konto na uplayu podając takie same dane jak w grze może zakceptuje, nastepnie zalogowac sie tu na settlersach przez uplay albo normalnienie wiem sprobowalbym ale boje sie ze tak zrobię naniesie sie konto i zlikwiduje te stare i stworzy się nowe puste konto
daveandnokia
13.10.2012, 11:50
a co dziwne, pewnie nikt nie próbował połączyć swojego konta TSO z FB... i nic nie daje... więc jest to ogromny problem. Cammel10, pisałem poważnie o tym incydencie mojego brata:/ kapa jak nic, on miał 32 lvl, dużo przedmiotów z eventów... wszystko poszło się paść... dobrze, że i ja tego nie zrobiłem...
Nikt nie próbował połączyć konta TSO z FB bo sam Support napisał, że nie da się tego zrobić. Raz rozłączone pozostaje takie na zawsze.
Jednak ja widzę nie bardzo ten problem obchodzi administrację forum bo wątek z tym jak rozdzielić konto nie jest usunięty, nie ma to jak lecenie w kulki. Ciekawe przy ilu poszkodowanych łaskawie coś się z tym zacznie dziać?
Na początku napiszę jeszcze raz: konta nie zostały utracone. Wraz z przywróceniem pełnej funkcjonalności formularza migracyjnego (dot. migracji Facebook->UPLAY), zalogowanie się do gry będzie znowu możliwe. Być może jeszcze dziś pojawi się jakaś aktualizacja w tej sprawie. Gdy się czegoś dowiem, od razu o tym poinformuję.
DZIĘKI za pocieszającą wiadomość!!:o:o:o:o:o:o
miejmy nadzieję że jak najszybciej wrócimy do gry i szybko nadrobimy stracony czas!!!:o:o:o:o:o:o
Pocieszył mnie ten post - jest już jakaś nadzieja!!!:):):):):):):):)
byle nie było jakiś innych problemów!!!:confused::confused::confused::confus ed::mad::mad::mad::confused::confused::confused::c onfused::mad:
pozdrawiam i dzięki:o:o:o:o:o:o:o
Cammel10
16.10.2012, 05:09
obiecanki cacanki... a glupie... radość
obiecanki cacanki... a glupie... radość
Och jakie to prawdziwe :D
Aktualizacja: problem z przenoszeniem konta z serwisu Facebook do UPLAY został już naprawiony. Przepraszam za opóźnienie.
W razie ewentualnych problemów z przeniesieniem konta do UPLAY, proszę pisać bezpośrednio do Supportu.
Cammel10
18.10.2012, 20:49
zaraz sprawdzam... nie chwalmy dnia
Chciałem złożyć WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla admina BB_xaar !!!
Za wszelką pomoc i wsparcie, za szczerość i uczciwość !!!
Jest NAJBARDZIEJ odpowiedzialną osobą związaną z THE SETTLERS.
Jeśli chodzi o support to mam mieszane uczucia do Nich, i pozostawię do dla siebie. Nie bedę wyrażał się w tej kwestii na forum!!!
JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI BB_xaar - oby tak dalej!!!!!
pozdrawiam
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.