Zobacz pełną wersję : Błąd podczas logowania
botakmabyc
20.09.2012, 07:58
Drugi dzień nie mogę wejśc do gry. Po zalogowaniu się jak wciskam graj pokazuje mi się wiadomość, że w tym obszarze wystąpił bląd i wywolanie serwera nie powiodło się. Tylko ja tak mam czy to jakiś większy problem?
Bardzo proszę zgłosić się z tym problemem bezpośrednio do Supportu.
Picasso_PL
21.09.2012, 09:57
Nie jesteś jedyny z takim problemem. Coraz więcej użytkowników pewnego razu widzi komunikat, że "w tym obszarze wystąpił bląd" i nie mogą się zalogować na swoje konta. Support już od DAWNA zna ten problem i niestety nic z tym nie robi, bo na przykładzie mojej znajomej (44 level) nie może wejść do gry już drugi tydzień, co za tym idzie, gospodarka jej kompletnie siadła .... Po rozmowie z supportem dowiedziała się, że NIE MOGĄ ROWIĄZAĆ JEJ PROBLEMU, czyli będzie musiała rozpocząć grę OD NOWA !!!!!
Kompletne nieporozumienie !!! Zważywszy na to, że wystarczy przywrócić bazę danych jej konta z dnia z przed awarii i po problemie. A skoro nie ma takiej możliwości, to pojawia się pytanie:
Co się dzieje podczas cotygodniowej konserwacji, poza wyłączeniem serwera i piciem kawy ???
Kiedyś to faktycznie coś się działo, bo był reset ustawień konta (np. z global-7 na domyślny global-1 przeskakiwało), a teraz nawet to się nie dzieje. Stąd mój wniosek, że cotygodniowe konserwacje są dla ściemy (chyba że robicie wtedy konserwy :P )
Część prac może zostać wykonanych wyłącznie podczas konserwacji, dodatkowo, podczas cotygodniowych prac technicznych, serwery są oczyszczane ze zbędnych danych, dzięki czemu mogą one działać stabilniej.
botakmabyc, jeśli problem nadal występuje, bardzo proszę o zgłoszenie się bezpośrednio do Supportu.
pablos73
21.09.2012, 16:11
niestety, coraz wiecej osob ma ten problem. a support nic z tym nie robi niestety. i ludzie sie wkurzaja, i odchodza. a problem byl od poczatku niestety, i nadal nic z tym nie zrobili.
marmurekkce
21.09.2012, 17:13
Część prac może zostać wykonanych wyłącznie podczas konserwacji, dodatkowo, podczas cotygodniowych prac technicznych, serwery są oczyszczane ze zbędnych danych, dzięki czemu mogą one działać stabilniej.
.
Czyli stabilniejszym działaniem mamy nazwać wczorajsze klęknięcie serwera rozmów ? :>
to chyba ktoś wypuścił chochlika z konserwy ^^
szykujcie się
na nową padake już zaczyna zamulać
Sylwunia
21.09.2012, 21:16
Mógłby support zająć się tym problemem
http://imageshack.us/a/img688/2329/zrzutekranu6i.png (http://imageshack.us/photo/my-images/688/zrzutekranu6i.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Jak tutaj można grac. A BB_xaar problem był zgłoszony już do wsparcia i przyszła informacja o wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki. To jest wsparcie techniczne? sam sobie na to odpowiedz. A i problem miał być usunięty podczas poprzedniej przerwy a jak widać jest.
co tam problemy graczy, ważne że kasa na konto BB wpływa :/
skiper10
21.09.2012, 21:29
Piszcie do supportu. Najpierw każą wam wyczyścić ciasteczka a potem spotka was to co kolegę z poniższego liku:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/24764-Jak-%C5%82atwo-straci%C4%87-konto
To zakrawa na kpinę. Ja pisać do supportu naszego już nie będę. Na jutro przygotowuje obszerna wiadomość, którą wyślę do BlueByte. Ale nie polskiego oddziału a głównej siedziby. Może przyślą fachowca chociażby z Niemiec bo na testowym takie problemy rozwiązywane są od ręki. Z takimi szopkami nie spotkałem się nigdy a trochę w życiu gier pochłonąłem. Myślę, że mój sąsiad samouk szybciej rozwiązałby te problemy niż cały support razem wzięty. My niestety zainwestowaliśmy tutaj swoje pieniążki. Niektórzy całkiem spore sumy. I teraz mają zaczynać od nowa? Wstrzymać pensje dla supportu to może wtedy jakimś pomysł im przyjdzie do głowy. Ta gra umrze zanim przestanie być wersją beta.
Ten blad jest poprostu smieszny, jezeli nie potraficie sobie z nim poradzic to nie powinniscie wogole wchodzic na rynek z taka gra. Problem wystepuje w bazie danych, wedlug mnie w bazie danych pozostalo ze dana osoba jest dalej na przygodzie a powinna byc u siebie na mapie. Proste? Wydaje mi sie ze to bardzo proste do naprawienia nawet dla dziecka. Jest tez jeszcze 1 mozliwosc ze macie problemy w kodzie ktory odpowiada za wczytywanie mapy wyspy, ale w to juz watpie bo tak by wszyscy nie mogli sie wlogowac, chociaz wszystko jest u was mozliwe. Moje doswiadczenie w grach MMO jest dosyc spore i w takich sytuacjach konto powinno byc przywrocone do gry badz jezeli jak sie dowiedzialem nie jestescie wstanie odzyskac/naprawic konta to skasowanie konta oraz zalozenie nowego z takim samym poziomem, stanem surowcow i wojska itd. Wiem ze to jest mozliwe bo jak mowilem w wiele takich gier gralem i wiele slyszalem oraz wiele czytalem. Wezcie sie do pracy na takimi problemami bo przez to stracicie tylko graczy co wiaze sie ze strata przychodu, nie tylko ludzie ktorzy potracili konta odejda ale mysle ze ich znajomi rowniez, wiec pomyslcie nad tym.
THE99END
21.09.2012, 21:36
Skoro problem nie jest jednostkowy to niekoniecznie Support jest dobrym adresatem tego problemu.
Jeśli zakłada się dział techniczny na forum wypadałoby żeby ktoś z administratorów mógł jasno odpowiedziec w czym leży problem i jaka jest szansa na jego
rozwiązanie.Konserwacja była problem pozostał,teraz 2 dni wolne od pracy a po wiosce hula wiatr.Trochę niepoważne podejście moim zdaniem.
Rzeczpospolita1
21.09.2012, 21:38
botakmabyc, jeśli problem nadal występuje, bardzo proszę o zgłoszenie się bezpośrednio do Supportu.
niestety mój szef gildii ma podobny problem.pisał wielokrotnie do suportu jedyne Co uzyskał to porada,żeby oczyścić pamięć przeglądarki i pliki cookie.
bez efektu.przy najbliższej konserwacji obiecano,że naprawią.odbyła się ona wczoraj,a problem nie został usunięty.gospodarka u szefa w ruinie.mam z nim kontakt jedynie przez telefon:)) stąd wiem co i jak......a zaczęło się od przygody,na której wystąpił błąd po poprzedniej konserwacji
pozdrawiam w imieniu szefa i moim:))
Kolejne osoby mają ten problem i nie mogą grać a support po poradach typu czyszczenia i czekania na konserwacje daje radę aby założyć nowe konto.
BB_Xaar czy ty uważasz że jest to fer jak osoba z 44 lvl grająca od lutego i zainwestowanymi realnymi zł. dostaje taką informację??
Wy gracze też się zastanówcie czy chcecie się zgodzić aby przy problemie z kontem a macie prawie 50 lvl napisano wam żebyście założyli nowe konto.
Jeżeli BB_Xaar twój support ma tylko to do zaoferowania to znaczy że są to osoby które nie mają dostępu do gry tylko do poczty i klawiatury.
Może czas tak poważne sprawy przekazywać do prawdziwego supportu bo to co teraz jest to jest KPINA !!!
Jak czytam czasem odpowiedzi supportu to mam wrażenie, że co dla niektórych czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki to lek na wszystko, a ich wiedzę informatyczną z łatwością mój czteroletni syn by pozaginał.
żenada
Bo tak jest najprościej napisać i mieć wszystko gdzieś :/ Jak długo nie mogą sobie poradzić z lagami na serwerach? Wcześniej był problem z logowaniem, gra wywalała, a teraz zaczynają się blokować konta :/
Nie gram tak długo jak inni ale już widzę pogarszający się stan gry. Kiedyś nie można się było zalogować do gry i trzeba było się kilka razy pomęczyć. Ale wczoraj jak padł cały serwer rozmów to już mnie szlag chciał trafić. Jeśli nie radzicie sobie z dużą ilością graczy to po co te reklamy w necie i TV? Coraz trudniej jest wejsc do przygody, a jak sie juz wejdzie to nie wiadomo czy sie wróci do wioski :/
Zacznijcie pracowac na swoje pensje, bo zaczniecie tracić graczy!!!
Nie no Ku.... normalnie sobie w chu.... lecicie z nami!!!! Ruszcie te obsr..... dup.... i zrobcie cos z tym problemem. Nie za to place moje ciezko zarobione pieniadze!!!!!! KUR... PLACE I WYMAGAM!!!!!!
Picasso_PL
22.09.2012, 12:03
Ludzie wydają REALNE pieniądze za gre, czyli w myśl prawa cywilnego rządają za to kupionego towaru, czyli możliwości grania.
Polski oddział BB widać jest nastawiony tylko na KASE !!! stąd ma w głębokim poważaniu użytkowników gry .... ciekawe co na to SZEFOWIE BlueByte ?
Ja się strasznie cieszę, że nie wydałem ani złotówki na tą grę, bo bym tylko był na siebie zły, że zmarnowałem pieniądze na ludzi, którzy są NIEKOMPETENTNI !!!
Uważacie się za informatyków, to pokażcie co umiecie !!! Czyżby zatrudniono was dla pięknych oczu ?
Chyba, że skończyliście licencjaty z informatyki w szkółkach zaocznych po 1 rocznych kursach :) ... hehehehehehe .... to się nie dziwię, że nie możecie sobie poradzić z takim prostym problemem.
A co do przywrócenia konta, w takich grach można ustawić sobie konto DOWOLNIE jak tylko chcecie, więc wystarczy zobaczyć jaki jest stan na dzień awarii (wystarczy zaglądnąć na istniejące konto - informuję jak byście nie wiedzieli jak to zrobić :P) i ustawić nowe konto (tak jak to jest na testowym) z identycznymi parametrami (poziom, ilosc surowców, ilość jednostek, generałow, budynków, etc.) i po problemie ....
Jestem ciekaw czy podołacie zadaniu ....
botakmabyc
22.09.2012, 14:17
Zgłaszałam to do supportu ale dalej cisza a jak nie mogłam sie zalogowac tak nie moge dalej. Nie mam zamiaru zakladac nowego konta bo nie po to siedze na jednym koncie kilka miesiecy zeby znow zaczynac od zera. narazie wchodze raz dziennie zobaczyc czy gra działa ale w koncu i to mi sie znudzi więc moja przygoda z ta gra niestety sie zakonczy. Dokładnie, po co robić wszędzie reklamy skoro taka ilość ludzi was przerasta. Nie rozwiązując problemu coraz więcej ludzi odejdzie bo tydzien czy dwa nie będą mogli sie zalogowac i przestana próbować.
BB_Xaar skoro support w Polsce nie ma możliwości technicznych lub umiejętności do przywrócenia kont na tym samym poziomie co ludzie stracili za błędy gry to może byś przekazał ten problem i te sprawy osobom z kompetencjami lub daj nam namiar gdzie się zgłaszać do PRAWDZIWEGO SERWISU.
Lucky_Lu
22.09.2012, 16:49
No może ktoś z supportu się wypowie wreszcie jak to jest, bo stracić konto w które włożyło się jakiekolwiek pieniążki, to nie zabawa w problemy techniczne i zasłanianie się że gra jest darmowa . Pieniądze za darmo nie spadają , tak jak i dodatki do gry które są płatne . Wiec się pytam , gra darmowa, za dodatki firma wzięła pieniądze, wiec jak to jest ?
Za chwile ktoś następny straci konto z powodu "niewyjaśnionych i nieznanych błędów" i co dalej ??? , wszyscy mają brać wasze problemy techniczne za wyjaśnienie niewątpliwych strat finansowych .... uuuuuuu bardzo ciekawe ... no czekam na odpowiedź - choć prędzej wątek zostanie przeniesiony do archiwum , bo to wygodniejsze i bezpieczniejsze dla supportu .
MardockM
22.09.2012, 17:38
Nie wypada pisac o ogole, ale w tej sytuacji trzeba, bo jesli kazdy problem jest rozwiazywany w ten sam sposob to raczej wszystkich nalezy wpakowac do jednego worka. Pisanie do naszego szanownego supportu to tylko stracony czas, no chyba, ze wysle sie odrazu xxx wiadomosci do kazdego dzialu to wtedy moze trafi sie na osobe posiadajaca jakiekolwiek umiejetnosci i kompetencje, bo tak cala "robota" ktora odwalacie polega raczej na zbijaniu bakow, a nie na zajmowaniu sie problemami graczy, albo chociaz pomocy im w kontakcie z serwisem zagranicznym.
Mialem juz do czynienia wiele razy z pracownikami BB:
- przy problemach z gra spowodowanych lagami odpowiedz jest zawsze jedna - wyczyscic coocki ( co nic naprawde nie daje)
- przy problemach z gra natury technicznej,mechaniki - prosimy czekac do konserwacji ( jw ) przyklad dostalem bana za ogloszenie na forum: sprzedam wyspe (szkoda ze bylem jeszcze wtedy laikiem i nie wiedzialem, ze taki szczegol w ogloszeniu jak brak drugiej czesci nazwy bedzie wiazal sie z takimi konsekwencjami). To dopiero poczatek zartow supportu z mojej osoby, przez miesiac wlasnie probowalem sie dowiedziec co z moim kontem sie dzieje, poniewaz zadnej informacji nie dostalem o zablokowaniu konta. Kazdy moj mail konczyl sie odpowiedzia, ze ciagle pracuja nad problemem, ze przy nastepnej konserwacji, problem zostanie rozwiazanny itd... Dopiero po ponad miesiecznych staraniach i po kilkudziesieciu wymienionych mailach, kilkunastu ponagleniach i ponownych wysylaniach problemu trafilem na osobe, ktora poswiecila mi wiecej niz skrzynke pocztowa. Sprawdzila co sie stalo z moim kontem!!!!! Po czym zostalem uswiadomiony o pomylce i poifnormowany o BANIE, ktory zostal natychmiast sciagniety, jako rekompensate dostalem marne pareset monet i map...
To pokazuje jak bardzo ta grupa ludzi majaca opiekowac sie polska czescia projektu BB jest nami zainteresowana.
Problem graczy z logowanie do gry tez jest banalny, tylko Ku... Polish Support: "nam sie nie chce mamy was w dupie" - cytat moze nie pisany, ale PRZEMYSLANY.
Mam nadzieje, ze wielu ludzi przemysli sprawe za nim poswieci swoje ciezko zarobione pieniadze w takie bagno, lepiej naprawde rozdac je potrzebujacym niz darmozjadom, ja juz np. nie zainwestuje w ta gre ani grosza, bo teraz tylko czekam az mi pojawi sie podobny komunikat co mojej Szefowej Gildii
Pozdrawiam
Mardockm
kloter34
22.09.2012, 18:46
Tak sobie czytam i myślę,że jak tyle graczy straciło sporo realnej kasy na ulepszanie swoich wysp,a teraz może mają jeszcze raz zaczynać od początku to to jest oszustwo (w kodeksie karny chyba nazywa się to wyłudzeniem pieniędzy).Sopport jeśli można tych pseudo informatyków tak nazwać,nie zamierza nic zrobić to te osoby powinny pomyśleć o złożeniu pozwu zbiorowego o wyłudzeniu pieniędzy.Bo jak założą sobie nowe konta to tej kasy i tak nie odzyskają,to może być za trudne dla supportu oddać konta w takim stanie jak z przed usterki i żeby odzyskać kasę droga sądowa może sie okazać jedyną drogą(oby nie). Sam aktualnie przerabiam próbę wyłudzenia kasy przez serwis ''Pobieraczek''
farmer000
22.09.2012, 21:39
Szanowny Supporcie, jeżeli jesteś częścią międzynarodowej firmy, to trzymaj proszę te międzynarodowe standardy. Nie spłycaj tego, do polskiego jak się nie podoba to wypad! Szanowni opiekunowie, wykażcie proszę trochę dobrej woli i inicjatywy, pokażcie że zależy Wam na tej grze taks samo jak Nam. Tylko w przypadku symbiozy między Nami, ta gra ma szanse istnienia na polskim rynku. Chyba że Wam nie zależy...
Prawda jest taka że prawdopodobnie problem ich przerasta bo siedzą tam ojca brata córki synkowie co informatyki uczyli się z internetu i kursów dla bezrobotnych, dlatego też jeśli 90 % działa to po co naprawiać problem jednostki?? Boją się że jeszcze mogą sami coś spierdzielić. Kasę ludzie pakują i to nie małą - zobaczcie po ile chodzą konta na allegro - 600 zeta widziałem ostatnio, a graczy wciąż przybywa, niedawno powstały nowe serwery dlatego support ma nas delikatnie w .... a skoro kilku graczy odejdzie to i tak na ich miejsce przyjdą nowi którzy będą chcieli szybko się rozwinąć i będą pakować kasę. Ciekawi mnie czy przypadkiem ktoś z supportu nie sprzedaje na aukcjach rzeczy z likwidowanych kont wysoko rozwiniętych - np, rezydencji itp?? Bo skoro jest na aukcjach tyle ofert to skąd one się tam biorą?? nikt nie kupuje kodów by sprzedawać rezydki itd na aukcjach, tak sądzę.
Sylwunia
23.09.2012, 21:11
I któryś dzień z rzędu to samo. Logowanie, ekran z poradą dnia, zakładki, wyzerowana przygoda Okradać Bogatych po prawej stronie. Przygoda znika i pojawia się komunikat: "Uszkodzony obszar serwera. W tym obszarze wystapił błąd. Prosimy spróbować ponownie". Jak mam farta i zdążę to kliknę na zakładkę "Gildia" i mogę trochę z ludźmi pogadać. Jestem ciekawa ile jeszcze takiego logowania zniosę po kilka razy dziennie. Drogi Supporcie chciejcie usunać w końcu ten problem, bo CHCIEĆ to MÓC i zróbcie mi prezent na urodziny. Nie pogniewam się za szybsze naprawienie problemu. Mój znajomy Symbiotyk ma tak samo, więc mój przypadek nie jest odosobniony.
Powiem Wam dlaczego tak jest, bo w tym supporcie siedza same tumany chciwe tylko na pieniadze. Gram w inne gry tego typu i wszystko dziala w pol sekundy.
botakmabyc
24.09.2012, 08:04
ja w takim razie tez chyba szukam innej gry bo naprawienia problemu szybko się nie doczekam:)) a szkoda bo kilka miesiecy straconych....
jozioblabla
24.09.2012, 08:15
Witam, a ja co mam zrobić? Około 7:30 nie mogłem wrócić z mapy znajomego na swoją. Zrobiłem relog i od tego czasu konczy się na okienku z poradą dnia i tekstcie uruchamianie kolejki logowania i nic się nie dzieje. I tak prawie godzinę.
pasikonik
24.09.2012, 08:50
ja wogole nie moge sie zalogowac czekam w kolejce i mnie wyrzuca z serwera i karze odswierżyc jeszcze raz...
to samo, od godziny na słonecznym gordzie, dochodze tylko do kolejki logowania
ziom1984
24.09.2012, 08:59
witam serdecznie dzis z rana wrzucilem premie na linie zlota i od tej pory ma ciagly problem z zalogowniem sie odswiezanie strony an restarty nie przynosza reezultatow . mogl by ktos pomoc lub cos radzic . zgory dzieki Jaro
jozioblabla
24.09.2012, 09:04
Napisałem do supportu i czekam na odpowiedź. Wygląda na kolejne problemy. Dobrze, że nie puściłem linii złota podczas buffowania wszystkiego.
Mogę jedynie zasugerować wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (tzw. cache) lub/i cookies - jeśli to nie pomoże, bardzo proszę napisać do Supportu.
Chwilę temu skończyłem się logować na wszystkie polskie serwery - działają one prawidłowo.
Mogę jedynie zasugerować wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (tzw. cache) lub/i cookies - jeśli to nie pomoże, bardzo proszę napisać do Supportu.
Chwilę temu skończyłem się logować na wszystkie polskie serwery - działają one prawidłowo.
BB_Xaar jak się wypowiadasz to wypadało by zapoznać się z topikiem w całości.
Po wysłaniu info do supportu i wykonaniu wszystkiego co oni każą czyli jak wszyscy wiemy "wyczyść przeglądarkę i poczekaj do czwartku do konserwacji" bo tylko tyle oni potrafią to jak to nie pomaga to piszą aby zacząć grę od nowa na nowym koncie.
CZY TO MA BYĆ SUPPORT??????
Daj namiary do prawdziwego supportu nawet zagranicznego to sami przetłumaczymy i wyślemy skoro wy nie potraficie rozwiązywać problemów graczy bo tutaj już kilka osób czeka i nie może grać na swoim koncie.
Ręce opadają... Ludzie piszą , a tu znowu mega porada " Mogę jedynie zasugerować wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki " Ja niewiem czy ja mam tylko takie wrażenie czy inne osoby również , że to jest poprostu śmianie się ludziom w oczy?" A jak nie pomoże to pisz do supportu ".... A jak support nie pomoże to co ? To spadaj i graj od nowa? Chciałem przypomnieć , że bierzecie pieniążki za tą grę , sprzedajecie klejnoty , za wszystkie udogodnienia trzeba płacić realnymi pieniędzmi. Wiec skoro ktoś to kupuje to ma prawo korzystać z pełnowartościowego towaru , jakim w tym przypadku jest swobodne i pełne wykorzystanie Swojego konta. Proszę w końcu wziąć się za robotę bo coraz więcej osób jest niezadowolonych z wyników Waszej pracy.
Pozdrawiam
smsh
skoro wszystko działa to czemu ludzie wciąż mają problemy ze swoimi kontami?? Jaja sobie robisz??
ToRsTeN, nie znalazłem ani jednego zgłoszenia przypisanego do Twojego nicka - czy swoje zapytania wysyłasz na pewno pod właściwy adres?
smsh, sivki, Support nie monitoruje forum, oni zajmują się monitorowaniem zgłoszeń oraz odpowiadaniem na nie. Niestety nie jestem technikiem, więc nie jestem w stanie określić co może być przyczyną występowania opisanych przez Was problemów. Wiem jednak, że najczęściej za nieprawidłowe zachowanie gry odpowiadają błędne/uszkodzone/niekompletne dane w pamięci podręcznej przeglądarki. Oczywiście przyczyną może też być złe funkcjonowanie serwerów nazw, routerów czy ISP, jednak ani ja ani Support nie może potwierdzić tego z poziomu forum.
W związku z powyższym, proszę pisać bezpośrednio do Supportu. Jeśli zaproponowane przez nich rozwiązanie nie pomoże, bardzo proszę odpisać na ostatnią wiadomość e-mail z Supportu i o tym poinformować.
skiper10
24.09.2012, 17:21
Szanowny Panie lub Szanowna Pani BB_xaar - u mnie tez wszystko działa bez najmniejszych problemów. I to ma oznaczać, że wina leży po stronie tych, którzy nie mogą się zalogować? To, że u Pana/Pani działa nie ma najmniejszego znaczenia. Problem w tym, że wielu innym nie działa i nie potraficie sobie z tym poradzić. Co gorsza wciskacie jakieś durne porady typu wyczyść cookies, cache. To jest śmieszne i żałosne.
skiper10, oczywiście nie twierdzę, że "skoro działa u mnie, to jest wszystko ok", jednak na takich prostych metodach weryfikacji (da się zalogować/wejść do gry czy nie?) kończą się moje sposoby sprawdzania serwerów. Jeśli u mnie działa, a wykresy nie wskazują na jakieś techniczne problemy z serwerem, jestem zmuszony odesłać gracza z problemem do Supportu. Niestety nie jestem technikiem.
BB_Xaar Ja nie mam problemu ale piszemy tu w imieniu innych osób które mają z tym problem i od 2 tygodni nie mogą z nami grać a support nie jest wstanie im pomóc.
Błąd jest z nietypowym komunikatem dotyczącym wczytywania obszaru mapy i przez to blokuje całą wyspę.
Inni z listy mogą bez problemu wejść do tej osoby na mapę i dać bufy itp. Ale to wszystko.
Po tak długim czasie te osoby mają zrujnowane gospodarki a jedna z tych osób to Mistrz naszej Gildii a to wiąże się z blokowaniem funkcji Mistrza Gildii.
A dla supportu rozwiązaniem jest aby te osoby mimo że grają od wielu miesięcy aby zaczęły grać od zera na nowej mapie.
Niepokój
24.09.2012, 17:53
Grałem kiedyś na innych grach np. Imperia Online czy jeszcze dawniej Khan Wars gdzie admini i modki grali tak samo z nami i wszelkie problemy z grą załatwiali do skutku aż problem zniknął. Mało tego wszelkie awarie były szybko usuwane. Pisali sami w imieniu graczy o występujących problemach w grze bo dbali o nas i nikt nie kazał czyścić na okrągło pamięci przeglądarki. Wasze porady na to aby zaczęło coś działać to jak czekanie na deszcz na pustyni. U mnie na szczęście wszystko jeszcze działa ale nie cieszy gra tak jak kiedyś skoro jutro dostanę też info żebym założył nowe konto z pozdrowieniami od TSO. Ojciec mojej chrześnicy po zapoznaniu się z tematem zrezygnował. Jego brat też. Wygląda na to że tylko reklama im się udała. Osobiście jestem bardzo rozczarowany naszymi opiekunami oraz supportem. Dopóki taki stan rzeczy będzie na porządku dziennym nikogo nie będę okłamywał że całokształt TSO jest zadowalający i warto grać aby oderwać się od codzienności.
Ze tak zapytam xaar masz jakiekolwiek pojecie na temat mechaniki tej gry?? Jak pisza ze nie moga wejsc do gry bo im taki i taki blad wyskakuje, pisali do supportu zrobili to co im tam kazali i dalej maja taki blad to sobie jaja robia?? Jak juz wspomnialem wczesniej naprawa takiego bledu do gora minuta. Ale jezeli Polski support ma graczy gleboko w d.... no to sorki. Moze trzeba wyzej pisac, zeby wami potrzasneli? No chyba ze kazdy support tak samo dziala a firma tylko zaciera rece na pieniadze ktore do nich przychodza. Jezeli takie jest nastawienie polityczne tej firmy to za dlugo ta gra nie pociagnie jezeli nawet nie umiecie badz nie chcecie naprawic bledu przez ktory ludzie nie moga sie zalogowac do gry. Wiele gier upadlo przez to ze polityka firmy byla nastawiona na zarobki i nie dbala o graczy. Jezeli do tego zmierzacie to powodzenia gra pociagnie jeszcze troche poki wszystkie konta sie nie poblokuja poprzez bledy. Mam nadzieje ze jednak to wszystko co tu piszemy zostanie przekazane wyzej i moze tam sie obudza bo jak narazie to widze spia i czekaja az pieniadze wplyna im na konto.
P.S. Wasze porady co do wyczyszczenia pamieci podrecznej badz cookies to poprostu jest smieszne, to w niczym nie pomoze, pisane jedynie po to by pokazac ze cokolwiek robicie.
Picasso_PL
24.09.2012, 19:04
Jeśli u mnie działa, a wykresy nie wskazują na jakieś techniczne problemy z serwerem, jestem zmuszony odesłać gracza z problemem do Supportu. Niestety nie jestem technikiem.
Tutaj problem NIE LEŻY po stronie serwera, tylko skryptu .... źle się baza danych zapisała i zapewne jest jakieś zapętlenie. Sprawdzić U DANEGO UŻYTKOWNIKA !!!! czy JEGO konto działa prawidłowo, a nie że TY sobie sprawdzisz czy wszystko gra i oglądniesz tabelki z wykresami działania serwera z Panelu Administracyjnego. Przecież człowieku to nic nie rozwiązuje, a tym bardziej NIE ZNAJDZIESZ przyczyny błędu, bo większość ludzi gra (do czasu :P) ......
Tutaj trzeba, żeby ktoś kumaty sprawdził DANE ZABLOKOWANE KONTO !!!!! a nie cały serwer !!! Czy to takie trudne ???? Matko jedyna jakie matoły tam pracują ... PR macie wyśmienity ..... Zapewne na spotkaniach jesteście szkoleni przez HQ: "Jak ktoś zgłosi błąd, mówicie że ma wyczyścić cache przeglądarki, pewnie nie będą wiedzieli jak to zrobić i dadzą nam spokój". Problem w tym drodzy Zarządcy gry, że w Polsce młodzież jest kumata i nie da sobie wciskać takich tekstów ...
BTW... podpowiem WAM jeden ze sposobów rozwiązania problemu. Skoro błąd pojawia się podczas zerowania się czasu przygody, to wyłączcie tą przygodę z poziomu administratora! Żeby dany użytkownik jak będzie się logował do gry, NIE MIAŁ JUŻ OKIENKA Z PRZYGODĄ. Możliwe, że straci wojsko z przygody, ale będzie mieć konto z powrotem. Sprawdzaliście wogóle taką opcję ????
Tylko jak to rozwiązanie pomoże, to czekam na tantiemy (klejnoty mile widziane :P )
Sylwunia
24.09.2012, 19:14
BB_Xaar proszę Cię bajki są emitowane w polskiej telewizji o 19:00. Powiadasz, że można sie zalogować? To zapraszam Cię na konta: Sylwunia i Symbiotyk.
To co poleca support to zostało zrobione zanim do nich napisałam, łącznie z próbą logowania się na innych komputerach z różnych miejsc i od różnych dostawców internetu. Pliki cookie i pliki tymczasowe zostały wyczyszczone na 5 różnych przegladarkach. Konserwa też nic nie dała.
Problem dotyczy mnie i gracza o nicku "Symbiotyk (37 lvl)". Mam 44 lvl i gram od zamkniętej bety. Nie wyobrażam sobie żebym grę musiała zaczynać od nowa na innym koncie, a co gorsza na innym serwerze. Obydwoje mamy tu swoich znajomych i swoje Gildie. W nasze konta wpakowaliśmy realne pieniądze (Szłomy, kopalnia klejnotów, doświadczeni generałowie, doładowania kopalni, odkrywcy i geologowie), więc chcę na nim kontynuować swoją grę, z przywróceniem zaginionych generałów i ze stanem magazynowym sprzed "awarii".
Problemy zaczęły się od 13.IX.2012, kiedy to robiłam przygodę Okradać Bogatych. Najpierw nie można jej było ani anulować ani wejść do niej. Od 17.IX.2012 nie mogę zalogować się na swoje konto. Jedyne co mi sie udaje to poklikanie trochę na czacie gildyjnym jak mam szczęście i uda mi sie kliknąć zakładkę Gildia. Ale co to za gra jesli nie mogę: odbudować kopalni, pól ani studni, nie wyślę geologów i odkrywców, nie pójdę na żadna przygodę, bo się nie da.
Jesteście świetni we wprowadzaniu nicków do baz danych które mogą się logować z różnych adresów IP oraz w zmianie nicków. Niestety nie chcecie mi pomóc rozwiazać mój i Symbiotyka problem z logowaniem. Dziwi mnie sytuacja, że takie rzeczy są załatwiane "od ręki" na serwerze testowym. Czyżby tu działał inny support? Jeśli tak to poproszę dane do kontaktu. Chętnie z nimi popiszę.
Złożone przeze mnie Tickety to:
- [Ticket#PL-2012091311001844]
- [Ticket#PL-2012091811000471]
- [Ticket#PL-2012091811000523]
Picasso_PL
24.09.2012, 19:17
Stąd wniosek, że na serwerze testowym działa inna ekipa ... ekipa informatyków.
A u nas działa ekipa PR-owców i manedżerów dbających o napływ gotówki z xxarem na czele.
skoro BB_xaar sprawdzasz i nie widzisz żadnych problemów a nasza szefowa wciąż ma problem to bez obrazy ale ze skiperem10 mamy kumpla co by skwitował to krótkim zdaniem: ze po co z Tobą gadać skoro nie jesteś nikim ważnym ?? Daj po prostu namiar na kogoś kompetentnego z kim można rzeczowo pogadać i kto może cokolwiek zaradzić
Podobno klikac przyciski ktore wysylaja gotowe odpowiedzi mozna nawet malpe nauczyc;p A tak na serio wezcie sie do roboty wreszcie badz dajcie nam tu jakiegos informatyka ktory zrozumie o czym tu mowimy i cos moze zrobi z tym.
Picasso_PL
24.09.2012, 19:47
Niestety nie jestem technikiem.
Dlatego możemy sobie pisać ile się nam podoba .... a i tak nic się nie zmieni, bo żaden informatyk tutaj nie zaglądnie, a xaar nie kiwnie palcem, żeby się wysilić, ponieważ nie za to mu płacą .... gdyż jest "Community Manager" (jakby nie bylo polskiego odpowiednika ..... mieszkamy w POLSCE !!! a nie w UK i nazwy zawodów piszcie PO POLSKU !!!). To tak jakby babcie klozetową nazwać TOILET MANAGER ... hahahahahah :D :D
Barlog111
24.09.2012, 20:25
Nie wiem jak to jest z wami ludzie z BB ale należy się wam wielki kopniak. Nic nie robicie z tym problemem taka jest prawda, tylko potraficie napisać ZGŁOŚCIE SIĘ DO SUPPORTU. To wy macie nam pomagać. I jak jest jakiś problem to TEŻ WY powinniście działać w naszym imieniu a nie pisać jakieś BZDETY które i tak nie pomagają. Jest powiedzonko "PŁACĘ ŻĄDAM I CHCĘ MIEĆ" w tym przypadku sprawną GRĘ. Nie ważne że jest to darmowa gra ale ktoś w nią zainwestował realną kasę. Kiedyś wyłączyli mi tel. bo zapomniałem opłacić rachunku, zadzwoniłem do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta i byłem mile zaskoczony, przez cały czas trwania umowy nie mają prawa wyłączyć mi telefonu mogą ściągnąć kasę przez komornika a telefon ma działać. Zadzwoniłem więc do swojego operatora z innego tel. nie chcieli właczyć więc postraszyłem ich załączyli tel w niecałe 5 minut. Może z wami też należy tak zrobić zobaczymy kto wygra??? Ja myślę że to WY przegracie bo przeważnie wygrywa KONSUMENT czyli MY
Adamynas
24.09.2012, 21:33
Mogę jedynie zasugerować wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (tzw. cache) lub/i cookies - jeśli to nie pomoże, bardzo proszę napisać do Supportu.
Chwilę temu skończyłem się logować na wszystkie polskie serwery - działają one prawidłowo.
Ha ha ha, a coś więcej możesz napisać? czy tez masz wy***... jak suport???
QwertusMaximus
24.09.2012, 23:15
Jak czytam ten temat i w dodatku "gram" od 16-23 ("gram" bo BB na reklamę starczyło pieniędzy a na porządne serwery to już nie bardzo) to mi ręce opadają...
Jeszcze nie miałem do czynienia z tak niekompetentną obsługą jakiejkolwiek gry online..
Jak można w taki sposób ignorować graczy?
Łał, ostro...
W tej sytuacji, i po wydaniu kilkuset (oby) pln na tę grę nasuwa mi się uzasadnione pytanie: drogi Blue Byte Software, czy mogę bezpiecznie kupić kolejne klejnoty bez obawy o utratę konta albo licząc na to, że ewentualna utrata zostanie zrekompensowana, czy lepiej dać sobie spokój i dalej grać za darmo? (Tylko proszę bez dzieciniady w stylu, że opłaty dokonywane w grze są całkowicie dobrowolne, ponieważ bez tych wpłat cały projekt TSO miałby spory problem z funkcjonowaniem o ile istniałby w ogóle).
Może niech ktoś z supportu, jakiś admin odpowiedzialny za całą bazę danych wypowiedział się w kwestii tych problemów oficjalnie, bo zaczyna się robić naprawdę nieprzyjemnie, a takie nabieranie wody w usta i powtarzanie wciąż tej samej formułki o czyszczeniu cookies zahacza o błazenadę.
Xaar, wiemy już, że nie jesteś technikiem i Twoje kompetencje też mają granice, ale może wywarłbyś delikatnie wpływ na kogoś, kto przekazałby Ci informacje, które oczyściłyby tę atmosferę.
pablos73
25.09.2012, 00:24
Ja powiem tu krotko, bo widze ze cale BB ma nas gdzies... Wydalem kilka tysi zlotych na ta gre, i widze, ze moje konto w kazdej chwili moze zostac skasowane. Hmmm, powiem szczerze, ze mi sie to nie widzi, i odechciewa mi sie grac. Stracilem juz zapal, a szkoda... BB moglo jeszcze troche na mnie zarobic, ale juz tego nie zrobi... Inna sprawa, ze jak mi sie konto zablokuje, to skkutecznie odbiore pieniazki, te kilka tysi zeta, a do tego pojde do sadu, aby jeszcze odszkodowanie za stracony czas uzyskac. I zapewne kazdy, kto wlozyl choc zlotowke w ta gre, tak zrobi. Wiec sorki Xaar, skonczcie pierniczyc, tylko bierzcie sie do roboty, bo gra wcale nie jest darmowa, jak piszecie... A jak nie, to sie napisze do dojczlandu, i zrobia porzadek z polskim a'la staffem... Juz z niepowazaniem pablos73
Symbiotyk
25.09.2012, 00:42
BB_xaar porada by wyczyścić cookies jest trochę nie na miejscu.Zacząłem grę na innym świecie,bo tracę nadzieję na odzyskanie konta.Tam wszystko działa bez zarzutu na każdej przeglądarce jaką mam zainstalowaną.Stąd wniosek,że wasze porady"dnia" są trochę nie na miejscu.nie jest to wina po stronie graczy.do suportu piszę cały czas dzis dostałem odpowiedx,aby zresetować konto i zacząć zabawę od nowa.Trochę to śmieszne-spędziłem kilka miesięcy ,żeby mieć ten 37 lvl.i teraz mi proponujecie zaczynać od nowa?Trochę to nie fair.Rozumiem,że jesteś za cienki na to ,aby naprawić błąd albo za nisko w hierarchi firmy,ale poproś kogoś kompetentnego do pomocy,aby usuneli zaistaniały błąd na koncie moim i Sylwunii oraz wielu innych graczy.Mnie nie uśmiecha się zaczynać od nowa gry.
Jest mi niezmiernie przykro, lecz niestety, wszystkie dostępne narzędzia i środki mogące rozwiązać problem zaistniały
w Twojej rozgrywce zostały wyczerpane.
Jeśli wyrazisz zgodę, na Twoim koncie może zostać uruchomiona opcja „ reset konta”.
Pozdrawiam,
Aleksandra
Zespół The Settlers Online
tak wygląda odp. z suportu jaką dostałem dzisiaj.
Przykro mi ,że poza banowaniem kont i pomyłkowym blokowaniem dostępu do swobodnej gry nie wiele więcej potraficie
pozdrawiam----Symbiotyk
No to wszystko chyba jasne.. Moze zamiast reklam w telewizji w typie swojego sloganu napiszcie "Daj Nam Swoje pieniądze a My skutecznie je zabierzemy"... ŻENADA
Picasso_PL
25.09.2012, 08:38
Ja bym na miejscu Sylwuni, Symbiotyka i innych żądał zwrotu wpłaconych pieniędzy na grę !!!
Jest mi niezmiernie przykro, lecz niestety, wszystkie dostępne narzędzia i środki mogące rozwiązać problem zaistniały
w Twojej rozgrywce zostały wyczerpane.
To jest jawne kłamstwo !!!
W myśl Kodeksu Cywilnego, dostawca usług (BlueByte) nie wywiązał się z umowy, czyli nie dał grać mimo wpłaconych pieniędzy. Komornik będzie miał co do roboty Panowie z BlueByte i Ubisoft.
Steelkill
25.09.2012, 08:50
Witam
Ja odpisze również w tym wątku i opowiem moja historie z dnia wczorajszego.
24.09.2012r godz. około 21 Serwer NOWA ZIEMIA. Załączam Przygodę Krwawa Maryna, wysyłam Generałów z wojskami (5-ciu) liczę wojska standard. Cos mnie źle tknęło i około 21.30 kupuje na G7 (czyli czacie Handlowym) miejsce w lootspocie Okradać Bogatych. Zaproszenie od Znajomego przychodzi - UWAGA po około 15 min i dopiero się zaczyna ciekawie. Akceptuje przygodę posyłam Generała Szloma z wojskami do Przygody i chce wejść do Przygody i zaczyna sie jazda . Przez Blisko 40 min około 20 tu logowań nie da się wejść do Przygody - Wczytuje Mape i wywala komunikat - nie ma serwera dostępnego musisz odświeżyć połączenie wcisnij OK i tak w kółko z 20 razy co ciekawe nie mogę teraz wejść do Przygody Krwawa Maryna którą rozpocząłem wcześniej. Każdy normalny człowiek lekko by się wkurzył po 3cim logowaniu ale ja przyzwyczajony do Serwera Nowa Ziemia a co wbijam jak pop... ny po raz kolejny i nic (gościu od przygody pisze ze jaja sobie robię bo on chce kończyć i niepoważny jestem i tego typu teksty). Przygoda Krwawa Maryna ze sklepu kupiona za mapki (200szt), czas sobie leci a to wyjątkowo trudna i wyjątkowo Krótka Przygoda przypomnę (2,5 dnia tylko).
Wchodzę zatem na Global g1 (główny) i zapytuje co się dzieje znowu na serwerze bo grac się nie da od paru dni. Ale cisz nic nikt nie odpowiada - uwagi do modów żeby napisali do BB (w koncu po to są) że serwer jest przeciążony i grac się nie da nie skutkują nikt się nie odzywa po prostu mają nas w dupie. Więc koncze stwierdzeniem chyba trzeba napisać tekst "żydzi, p e d a ł y, komuniści (czy coś w tym stylu) żeby się modowie uaktywnili . I zgadnijcie co się stało.
Bravo dla wszystkich którzy tak pomyśleli - dostałem natychmiastowo bana na 12h (bez żadnego ostrzeżenia i uwagi na ogólnym czyt tez szepta bo niektorzy Modowie jednak zwracają uwagę)
Oczywiście napisałem do supportu cała sytuacje itd itp. Mniej więcej około godz 1.30 "puściło" przygodę albo Support odblokował nie mam pojęcia i dało się ją skończyc (Okradac Bogatych) i do Maryny tez mogłem już wejść.
Reasumując -
1. poziom kultury i zrozumienia MODÓW - "ZEROWY"
2. Serwer Nowa Ziemia - granie wieczorem gdy wszyscy sie loguja - tragedia. Ciekawostka na polskich serwerach Settlers jest ponad 215 tysięcy graczy na 7 serwerach (w tym 2 ostatnie uruchomiono kilka dni temu) średni0o na serwer wychodzi ponad 30tys ludzi a na Nowej Ziemi jak słuchy niosa jest ponad 100tys (SIC!)
W niemieckich stelersach jest tez 200 tysięcy graczy ale serwerow troszke wiecej..... Oto prawda o BB i traktowaniu polskiego klienta.
3. Niestety zdarzyło mi się zakupić w sklepie trochę klejnotów więc - MAM PRAWO - domagać się obsługi (tak, tak) na poziomie a nie bana od "domorosłych" modów.
Picasso_PL
25.09.2012, 09:52
Po twoim przypadku widać, jak kierownictwo BB i moderatorzy mają NAS w głębokim poważaniu .... jak prosiłeś o pomoc to nic nie zrobili, ale wystarczyło ich obrazić, to od razu się jakiś pajac pojawił. To pokazuje "fachowstwo" administratorów gry na polskich serwerach. Siedzą cały czas, WSZYSTKO WIDZĄ !!! ale NIE REAGUJĄ, w myśl zasady:
"po co się przemęczać, czy się stoi czy się leży KASA się należy"
czyste komunistyczne podejście i tyle .... obiboki są na polskim wydaniu gry i tyle ... trzeba było grać na niemieckich serwerach to by nie było takich jaj jak u nas.
Czy możecie podać kontakt na prawdziwy support lub kogoś kompetentnego?
Skoro BB_Xaar nie chce pomagać graczom ani podać kontaktu do osób które potrafią pomóc to może ktoś z graczy zna jakiś namiar kto pomoże osobom zablokowanym - nawet zagraniczny - tłumacza się załatwi prędzej niż pomoc tutejszej ekipy.
Było już podane:
info@bluebyte.de <> account.support@thesettlersonline.com w wersji niemieckojęzycznej, anglojęzycznej
Dersuv, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Support nie działa lub jest niezadowalające, należy na nie odpisać i zgłosić swoje zastrzeżenia.
Picasso_PL, tak jak już pisałem, nie jestem osobą, która jest odpowiedzialna za monitorowanie błędów technicznych - za to odpowiada Support. Ja mogę wykonać tylko najprostsze "testy", jeśli one nie wykażą problemów, mogę jedynie odesłać do Supportu. Dodatkowa uwaga: pisanie na czerwono być może sprawia, że tekst jest bardziej widoczny, jednak jest też mniej czytelny.
Sylwunia, postaram się dowiedzieć czegoś więcej w Twojej sprawie (i gracza "Symbiotyk"). Bardzo proszę też o Prywatną Wiadomość na forum z krótkim podsumowaniem problemu.
sivki, zgadza się, nie jestem w stanie rozwiązać większości problemów technicznych - od tego jest Support, namiary można znaleźć na stronie głównej (POMOC/WSPARCIE - formularz kontaktowy).
Barlog111, niektórych problemów nie da się przeanalizować z poziomu forum, dlatego też prośba o skontaktowanie się z Supportem to jedyne rozwiązanie.
Larxand, na chwilę mogę z całą odpowiedzialnością napisać, że gracz nigdy nie utraci zakupionych Klejnotów. Zdarza się, że czasami dana strefa (np. przygoda) się blokuje, jednak jeśli tak się dzieje, to gracz otrzymuje odpowiednią rekompensatę. Wygląda na to, że opisane problemy z logowaniem mają inne źródło - postaram się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat.
pablos73, zapewniam, że "BB" nie ma graczy "gdzieś". Do tej pory widziałem tylko jeden przypadek, w którym konto zostało skasowane: gracz nie chciał czekać do konserwacji, więc stare konto skasował, założył nowe i właśnie na nie trafiła odpowiednia rekompensata. Decyzja o ewentualnej kasacji konta jest podejmowana przez gracza, nie Support.
Symbiotyk, bardzo proszę o Prywatną wiadomość z podsumowaniem sytuacji, numery zgłoszeń związanych z dotychczasową korespondencją z Supportem będą pomocne. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej.
Steelkill, nie wiem skąd pochodzą te Twoje statystyki nt. ilości graczy na poszczególnych serwerach/wersjach językowych. :)
ToRsTeN, w sprawie polskiej wersji gry, należy pisać pod następujący adres e-mail: account.support@thesettlersonline.pl
Gdybym pominął jakieś pytanie, proszę o informację.
Cytat "postaram się dowiedzieć czegoś więcej w Twojej sprawie (i gracza "Symbiotyk")". No i super Trzymamy za słowo.
Steelkill
25.09.2012, 16:49
Dziękuję BB_Xaar za odpowiedź - aczkolwiek nie dotknięto meritum czyli sprawy najważniejszej - sposobu zachowania Modów bo to należy w jakiś sposób uregulować i napiętnować takie zachowania. Tak naprawdę chyba oto chodzi. To pierwsza rzecz.
Druga - serwer Nowa Ziemia Jest przeciążony i każdy kto na nim gra to wie - godz. 20-22 jak dużo ludzi się loguje załącza premie, handluje robi przygody to naprawde opóźnienia są bardzo duże (nie pisze tego żeby pomarudzic bo to fakt). 3 meisiące temu tez było podobnie nic sie nie dzieje napiszcie do supportu, wyczyścicie cache przeglądarki, to że was wywala to jednostkowe przypadki itd itp. Tylko dlaczego jako jedyni gracze Sewrer Nowa Ziemia dostali bonusy jakoś nikt nie odpowiedział. Zreszta w którejs rozmowie sam przyznałeś ze to spowodu zbyt dużej ilości graczy.
I Trzecia rzecz - Liczby które przytoczyłem są uzyskane nieformalnie i nie jestem w stanie ich zweryfikować być może w którymś ze sprawozdań biznesowych są rzetelne fakty, ale jeżeli się mylę proszę o sprostowanie z twojej strony a z tego co wiem to nie żadna tajemnica biznesowa ilość grających graczy na polskich serwerach. A rozchodziło mi sie głownie oto ze nawet podobna ilość graczy niemieckich na pewno nie jest upchnięta na 5ciu serwerach...
Pozdrawiam
Steelkill, jeśli chcesz porozmawiać nt. moderacji to nie mam nic przeciwko, jednak rozmowa ta powinna się odbywać za pośrednictwem formularza kontaktowego (Support). Przykładowo, jeśli uważasz, że przyznano Ci niesłuszną blokadę, możesz to zgłosić właśnie do Supportu - po przeanalizowaniu zasadności przyznanego bana, otrzymasz szczegółową odpowiedź. Jeśli okaże się, że blokada faktycznie była bezzasadna, to zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.
Nowa Ziemia - zgadza się, w przeszłości występowały tam problemy techniczne, i tylko tam. Obecne lagi mają charakter globalny i dotykają one więcej niż jeden serwer. Mogę zapewnić, że regularnie informuję techników o tym, że utrudnienia występujące na polskich serwerach w godzinach wieczornych nie ustąpiły. Gdy dostanę jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.
Natomiast jeśli chodzi o statystyki "ile osób gra na PL" - być może kiedyś pojawi się ranking, na którego podstawie będzie można "zdobyć" takie informacje, jednak obecnie dane te nie są nigdzie publikowane.
kaśkownik
25.09.2012, 18:14
W związku z poradami pt" prosimy wyczyścić pamięć cash: ect ect brakiem staranności w obsłudze pseudomodów, braku należytej staranności przy rowiązywaniu problemów technicznych polecam z całego serca następujący adres:
ubi.com/US/Support/Default.aspx
corp.ubisoft.com
Może w końcu jak się pojawi kilka e-mail form Poland to ktoś wyleci i zapanuje porządek??
Steelkill
25.09.2012, 18:28
Steelkill, jeśli chcesz porozmawiać nt. moderacji to nie mam nic przeciwko, jednak rozmowa ta powinna się odbywać za pośrednictwem formularza kontaktowego (Support). Przykładowo, jeśli uważasz, że przyznano Ci niesłuszną blokadę, możesz to zgłosić właśnie do Supportu - po przeanalizowaniu zasadności przyznanego bana, otrzymasz szczegółową odpowiedź. Jeśli okaże się, że blokada faktycznie była bezzasadna, to zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.
Nowa Ziemia - zgadza się, w przeszłości występowały tam problemy techniczne, i tylko tam. Obecne lagi mają charakter globalny i dotykają one więcej niż jeden serwer. Mogę zapewnić, że regularnie informuję techników o tym, że utrudnienia występujące na polskich serwerach w godzinach wieczornych nie ustąpiły. Gdy dostanę jakąś aktualizację w tej sprawie, od razu o tym poinformuję.
Natomiast jeśli chodzi o statystyki "ile osób gra na PL" - być może kiedyś pojawi się ranking, na którego podstawie będzie można "zdobyć" takie informacje, jednak obecnie dane te nie są nigdzie publikowane.
Słuszna uwaga napisze w tej sprawie
Natomiast jeśli chodzi o statystyki "ile osób gra na PL" - być może kiedyś pojawi się ranking, na którego podstawie będzie można "zdobyć" takie informacje, jednak obecnie dane te nie są nigdzie publikowane.
ale nie za bardzo mi się chce wierzyć żebyś nie miał informacji ile osób gra na PL....
skiper10
25.09.2012, 22:04
Polski support nic nie pomoże bo ma niski priorytet dostępu. Na testowym takie problemy rozwiązują od ręki bo mają pełny dostęp gry.
Symbiotyk
26.09.2012, 00:02
Symbiotyk, bardzo proszę o Prywatną wiadomość z podsumowaniem sytuacji, numery zgłoszeń związanych z dotychczasową korespondencją z Supportem będą pomocne. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej.
sytuacja na moim koncie bez zmian--dalej po wejściu na mapę pojawia się komunikat o błędzie na danym obszarze.
numery Ticketów wysłałem na PRIV.Mam nadzieję,że będą pomocne i coś się w końcu tu ruszy,bo gildia mi się rozsypuje.Ludzie zaczynają mi odchodzić:((
Pozdrawiam-Symbiotyk:)
skiper10, nie wiem co mam rozumieć poprzez "niski priorytet dostępu", nigdy nie spotkałem się z takim określeniem. Nie rozumiem też co ma serwer testowy do serwerów polskich.
Dla przypomnienia dodam, że na serwerze testowym są wykonywane resety kont - i to regularnie. Oczywiście rozwiązanie takie (reset) nie jest dostępne na polskich serwerach - tutaj żadnych resetów nie będzie.
Jedyny efekt jaki przyniesie pisanie do zagranicznych Supportów to wydłużenie czasu otrzymania odpowiedzi. Za polską wersję gry odpowiada polski Support.
Symbiotyk, gdy tylko dostanę odpowiedź, od razu się z Tobą skontaktuję. :)
Milimetrix
26.09.2012, 12:25
BB_xaar-- drobne sprostowanie
z suportu ja i Sylwunia dostaliśmy odpowiedź i propozycję resetu konta.
Ani ja ,Ani Sylwunia nie jesteśmy tym za bardzo zainteresowani,nie chce nam się zaczynać od nowa gry.Ja mam 37lvl,Sylwunia 44 lvl----takie rozwiązanie jest trochę nie fair>
Milimetrix
26.09.2012, 12:29
napisałem z konta z 7 świata Settlers.Tak jak mówiłem wcześniej , porada dnia z suportu i od Ciebie---wyczyść pamięć przeglądarki i cookies --jest nie na miejscu .Caly czas na tym koncie gram bez problemu,jak tylko uzyskam dostęp do Symbiotyka ,to konto bedzie zlikwidowane,mam 20 lvl i żadnych klopotów z grą.
Milimetrix, oczywiście w pełni zgadzam się, że reset konta to żadna opcja - proszę poczekać i niczego nie kasować/resetować.
Gdy dostanę więcej informacji o Waszej sytuacji od razu Was o tym poinformuję.
Thorga_Eza
27.09.2012, 08:46
Tak sobie czytam i czytam o tych waszych problemach z logowaniem i odpowiedziach działu supportu i aż mi przychodzi na myśl by powiedzieć że polski support UbiSoftu / Blue Byte do gry TheSettlersOnline działa jak inna firma zajmująca się bazami danych Smoothwall. Ich dział supportu to taka sama żenada. Polski dział supportu zdaje się że nie ma pojecia na co patrzy w bazie danych ,gdzie szukać problemów, może osoby pracujące w waszej firmie mają słabą motywację do pracy a może poprostu nie mają pojecia o bazach danych, nic już nie mówiąc o wsparciu technicznym bo ich wiedza pozostawia zbyt wiele do rzyczenia. Odpowiedź typu oczyścić pamięć przeglądarki może dać osoba z brakiem doświadczenia i wpisując problem w wyszukiwarce google/bing itd.. Możecie jedynie napisać do głównej siedziby firmy HQ/Head Office by zweryfikowali oni czy aby dział techniczny zatrudnia informatyków od baz danych/programistów/serwerów czy może ludzi z brakiem doświadczenia w tej dziedzinie. Jeżeli problem występuje wybiurczo znaczy to że występują błędne rekordy w bazie i przyczyn takiego zachowania się może być wiele. Bez wglądu do kodu/bazy danych nie wiele mogę doradzić polskiemu działowi technicznemu. BB_Xaar możesz też złożyć zapytanie do działu technicznego i/lub developerskiego o sprawdzenie encji, choć w wypadku tego typu problemu, wszyscy powinni by mieć identyczny problem a jest to kwestia wybiórcza. Profesjonalnie nie zajmuję sie administracją sieci a bazami danych, ale przyczyną tutaj mogą też być problemy z waszymi serwerami ,jako że podobny problem występował w wyżej wymienionej firmie i leżał po stronie samych serwerów a nie bazy danych. Pozdrawiam D.W. Thorga_Eza
Steelkill
30.09.2012, 20:54
a gra działa coraz lepiej...
Niedziela 30.09.2012 godz 20.02 Akceptacja Przygody Okradac Bogatych i "zwrotka" z serwera 12 min.....
Nic dodać nic ująć.....
Tego nikt cachem przeglądarki nie wytłumaczy mi .....
Od kilku dni nie mogę dać samemu sobie premii. To znaczy mogę, jeśli mam po kilka-kilkanaście (dosłownie) minut czasu na pojawienie się ikony premii i przyjęcie premii przez budynek. Masakra...
jozioblabla
01.10.2012, 09:30
Tak sobie was czytam. Nie chce mi sie wierzyć, że nie ma mozliwości zapisywania stanu budynków poszczególnych graczy na serwerze i w razie resetu konta najzwyczajniej przywrócić te budynki bądź dać taką ilośc materiałów, która pozwoli graczowi np. w tydzień odtworzyć stan jak przed awarią.
Z technicznego punktu widzenia to jest żaden problem (chyba, że gra została źle zaprojektowana i napisana - patrząc na to co się dzieje od jej powstania nie można wykluczyć tej opcji).
Sylwunia
04.10.2012, 15:44
Symbiotyk (ja już nie - ciekawe czemu?) z Supportu dostał informację, że w dniu 4.X.2012 na serwerach będą prowadzone prace mające na celu usunięcia błędu w zakresie komunikatu "Obszar serwera uszkodzony. W tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie". Więc loguję się dziś (4.X.2012) po godzinie 9:00 i .... bez zmian, jak było tak jest nadal. Wojska brak, z prawej strony wyzerowana przygoda, która znika i pojawia się wiadomy już komunikat.
Xaar Twój post zamieszczony został 26.09.2012 z info, ze "Gdy dostanę więcej informacji o Waszej sytuacji od razu Was o tym poinformuję." A dziś na litość boską mamy 4.10.2012. Nie mogę grać od 13.IX.2012, czy Support i Ty Xaar macie zamiar coś z tym zrobić, czy mam to traktować jako obietnice bez pokrycia? Czy tak traktujecie graczy? Tyle jesteśmy dla Was warci? Czy zależy Wam tylko na kasie? Wysilcie się w końcu, zajmijcie sprawą i naprawcie ten "uszkodzony obszar serwera"! Bo ja ten komunikat znam już na pamięć.
Symbiotyk
04.10.2012, 17:09
]Zastanawiam się nad jednym:
Na czym twórcą tej gry tak naprawdę zależy,bo mam wrażenie, że nie na pieniądzach.
Z kont,które są teraz zablokowane wpływała kasa i wpływałaby dalej.Przez jakiś dziwny błąd nie możemy grać i inwestować.
Hej,
gdyby dzisiejsza konserwacja nie pomogła, bardzo proszę poinformować o tym Support - wiedzą co robić dalej.
Tak jak pisałem, nie trzeba będzie niczego kasować/resetować, jednak naprawa może potrwać jeszcze kilka dni.
Pozdrawiam i przepraszam za te utrudnienia,
BB_xaar.
czy możesz podać przybliżoną datę zakończenia usuwania błędu,bo mamienie nas obietnicą kolejnej konserwacji zaczyna być nudne.podobne obietnice dostaję z suportu i podobne podziękowania za cierpliwość i wyrozumiałość.Kiedy to się skończy,brak mi cierpliwości.Na siódmym świecie"Złota Góra" przez ten czas osiągnąłem 23 lvl,zacząłem po utracie dostępu do Symbiotyka:((
Pozwolę sobie zacytować wypowiedź z innego tematu:
Podczas dzisiejszych prac konserwacyjnych została wprowadzona poprawka, która powinna uchronić pozostałych (nowych/kolejnych) graczy od problemu z uszkodzoną strefą (np. przygody). Niestety, wygląda na to, że część graczy nadal jest dotknięta problemem "z przeszłości" - w takim przypadku należy poinformować o tym Support. Wtedy nastąpi przekazanie sprawy do odpowiedniego departamentu w celu dalszej analizy.
W związku z tym, że niektóre prace mogą zostać wykonane tylko podczas przerwy technicznej, cały proces "naprawy" danej strefy może trochę trwać. Jednak na pewno nie trzeba niczego kasować/resetować, wystarczy poczekać.
PanCzarny
05.10.2012, 02:32
cały proces "naprawy" danej strefy może trochę trwać. Co wy chcecie naprawić problemy wszystkich jednostek za jednym zamachem? Mógł by support napisać oficjalnie że nie ma czasu zajmować się pierdołami bo programiste ma jednego i on nie wie dlaczego tak jest a pzy okazji i tak sie z terminami nie wyrabia wiec sugeruje resetować konta.
Picasso_PL
05.10.2012, 10:47
Właśnie kolejna osoba z naszej gildii została przez BB pokrzywdzona !!!!
Potężny gracz, władował dużo pieniędzy w grę i ma znany komunikat o uszkodzonym obszarze, czyli stracił możliwość grania.
Dlatego ten błąd NIE TYLKO dotyczy graczy z przed poprawki, więc Xaar nie ściemniaj tutaj :) tylko DZIAŁAJ !!!
Ja osobiście zaczynam się bać, kiedy mnie to dopadnie, a widząc na kolejnych którzy tracą konta .... jest to nieuniknione. NIESTETY !!!!!
Dlatego przestrzegam innych:
Jeżeli planowaliście kupić klejnoty za realne pieniądze w sklepie, to radzę się Wam wstrzymać, bo tylko będziecie żałować, że wydaliście pieniądze na grę, w którą nie możecie grać !!!
QwertusMaximus
05.10.2012, 11:36
Kiedy to olewanie graczy się skończy?
Mayk--DoUrden
05.10.2012, 19:28
Kiedy to olewanie graczy się skończy?
Z tego co widzę to nieprędko...
Dj_Krisso
06.10.2012, 00:55
teraz blokują konta bo chcą zwolnić miejsce na serwerze dla nowych graczy którzy władują w tą grę kilka set złotych po czym tez zostaną zablokowani bo ich wyspy będą zajmowały za dużo pamięci na serwerze. kolejne zwolnienie serwera z obciążeń i kolejny zarobek na innych. ciekawe jak długo jeszcze będą nas okradali. założyli nowy serwer co miało być powodem odciążenia innych. bajka... gram na nowym serwerze i znikają mi wytworzone premie. wyrobie 25 koszy z czego 3 - 5 wykorzystam bo reszta po prostu wyparowuje. kupuję od kogoś zasoby na handlu to znika moja zapłata a towar który kupuję ląduje w nicości. wczoraj dodałem 175 osadników ulepionych z chleba, klikam i klikam i nic nie dodaje. po odświeżeniu strony osadników wcięło całkowicie. kolejna sprawa tyczy się wiecznych problemów z grą. jedno naprawią a trzy popsują. później 2 naprawią a 6 popsują i takie naprawy kończą się katastrofą.
powinni postawić całkowicie nowy serwer. przecież ich stać... jednak widać że mamy do czynienia z chciwością
skiper10
06.10.2012, 16:48
BB xaar te wszystkie problemy (śmierci kont) są wynikiem nieudolności prowadzonych konserwacji. Problem ten u każdego pojawia się w momencie gdy ma aktywną przygodę w czasie konserwacji. Może zasugeruj to super informatykom bo jak będziemy czekać zanim sami na to wpadną to się nie doczekamy. Do tego czasu padną te lipne serwery.
Może lepiej niech NIE sugeruje tego informatykom, bo jak widać z każdą nową wersją gra po prostu kona z bólu.
No i stało się ... niby sie loguję do gry ale po krótkiej chwili zawiesza się flash i mogę tylko wysłać crash report. Dzieje się to na kilku kompach więc zapewne to problem po stronie serwera. Czy ktoś jeszcze ma takie problemy jak ja?
Sylwunia
08.10.2012, 18:36
Takie same wątki są pod linkami:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25269-Jak-%C5%82atwo-straci%C4%87-konto-cz.2/page3
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25422-Problem-z-wej%C5%9Bciem-do-gry-po-przygodzie-OB
Sytuacja nie jest nowa, ma ją coraz więcej graczy. Zapraszam do lektury owej tragikomedii. Mnie też to spotkało (i conajmniej 4 graczy których znam), nie mogę grać od 13.IX.2012, zaniedługo minie miesiąc. A nasz kochany Support: jest mu przykro, przeprasza, prosi o cierpliwość i nieustannie pracuje nad rozwiązaniem problemu lub doradzają reset konta bo nie wiadomo, czy problem uda się usunąć.
Jestem szefową Gildii, mam 44 lvl, władowałam realną kasę (O zgrozo - mogłam tego nie robić), i gram od 9 miesięcy.
Nie wiem czy śmiać się czy płakać.
@Sylwunia
Śmiać się nie ma z czego, płakać nie warto. Zamiast płakać można np. poszukać sobie innej oferty z lepszym supportem. Szkoda że firma która ma całkiem dobrą markę psuje sobie opinię takim podejściem do problemu. Możliwe ze BB ma obecnie ważniejsze problemy niż kilku graczy z zablokowanymi kontami, ich strona firmowa od jakiegoś czasu (odwiedziłem ją kilka dni temu i dzisiaj) jest nieczynna, widoczny jest tyko komunikat "This website is currently undergoing maintenance." (coś długo trwa ta konserwacja). Niezależnie od innych prac, nic by się nie stało gdyby oddelegowano jedną osobę do zrekonstruowania kont do stanu przed wystąpieniem błędu. No chyba ze liczba takich kont sięga setek albo tysięcy. W takiej sytuacji nie ma szans na jednostkowe naprawy, muszą znaleźć sposób na globalne rozwiązanie problemu.
skiper10
09.10.2012, 21:50
Drogi BB_xaar weź pod uwagę, że problem Sylwuni to też problem Gildii Empire of the Yamato, której jest ona założycielką i Przywódczynią. W przypadku resetu konta zresetowana zostanie też Gildia w wraz z nią prawie 100 członków. A my w takim przypadku wszyscy podziękujemy za grę i będziemy żądać zwrotu poniesionych realnych nakładów finansowych. Nie omieszkamy również gdzie się tylko da ostrzegać innych przed rozpoczęciem gry w tym bałaganie.
Picasso_PL
09.10.2012, 23:26
Złodzieje umieją tylko kombinować jak nas oskubać z kasy !!! Ale, żeby naprawiać swoje błędy to mają wylane !!!
Dzisiaj kolejna osoba z naszej gildii straciła konto ..... to już zaczyna być plaga, a Xaar osobiście informował, że ten błąd nie będzie się już powtarzał, bo zrobili coś co uchroni następnych graczy przed utratą konta .... widać KŁAMAŁ W ŻYWE OCZY !!!
Już powoli zaczyna mnie irytować całe towarzystwo z BB ..... są nastawieni na kasę i nic po za tym !!!
Ostrzegam tylko innych, którzy jeszcze mogą grać:
Nie inwestujcie PRAWDZIWEJ KASY w grę, bo tylko ją stracicie jak zawiesi się wam konto !!! Szkoda nerwów. A kochany support napisze do Was potem list miłosny o treści: "Sorry, ale jesteśmy cienkie bolki (czytaj nieuki) i nie wiemy jak sobie poradzić z tym problemem, więc radzimy reset konta i zacząć zabawę od początku" i na końcu spazmatyczny śmiech z ich strony .....
Gdyby to była jakaś firma krzak, to bym zrozumiał .... ale Blue Byte ??? Powinniście się wstydzić !!!!
Symbiotyk
11.10.2012, 08:30
11.10.2012 upływa miesiąc jak moja mapa jest uwalona.Polski suport sobie kpi z nas w zywe oczy.BB_xaar zaleca cierpliwie czekać. Jak długo jeszcze??
zróbcie coś z tym,bo mi się niechce zaczynać od nowa.Na "Złotej górze" zaraz dogonię symbiotyka,mam 25 lvl.ile to można odpisywać :cierpliwości i śmiać się z nas , bo nikt was nie widzi?
Sylwunia
11.10.2012, 09:30
A ja myślałam, że dzisiaj będzie wielki dzień, pełen radości. Że dziś pogram, odnowię swoją mapę i będzie jak dawniej.
Loguję się i ..... nie działa :(
Xaar - doradź coś. Cierpliwości została mi ociupinka.
NIkt nawet przy zaczęciu od nowa po resecie konta, nie da mi gwarancji, że ta sytuacja nie przytrafi mi się na nowo.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.