Zobacz pełną wersję : Gra Rozszerzone zarządzanie wolnymi osadnikami
TataRobert
15.09.2012, 01:04
Proponuję rozszerzone zarządzanie osadnikami. W chwili obecnej w każdym budynku jest tylko jeden osadnik. Nadwyżka osadników jest bezrobotna albo służy w wojsku. Nie jest to za duży wybór. Dlatego sugeruję dodanie możliwości swobodnego dodawania bezrobotnych osadników do budynków tak, aby dzięki temu przyspieszyć produkcję. Dodanie bezrobotnego pracownika do budynku skracałoby czas produkcji o np. 20%. Każdy budynek, w zależności od jego poziomu, miałby stosownie ograniczoną pojemność dla osadników. Zwiększenie tej pojemności byłoby możliwe za klejnoty. Myślę, że byłoby to szczególnie atrakcyjne dla graczy w wysokim poziomem ulepszeń budynków.
Takie zwiekszenie produkcji -> dalsze zmniejszenie sensu handlowania.
Jerry1981
15.09.2012, 15:11
już nie mówiąc o zmniejszonym popycie na patenty... i inne budynki premium...
To już lepiej powiązać poziom danego budynku z osadnikami tzn. mamy budynek np: na 3 lvl i pracować będzie 3 osadników przy czym produkują 3 sztuki danego surowca tak jak teraz.
Będzie bardziej to normalnie wyglądać a nie jak teraz, że jeden osadnik wyrabia 500% na 5 poziomie budynku :)
Nie mówiąc iż z racji zajęcia dodatkowych osadników gracz będzie potrzebował więcej miejsca aby móc utrzymać daną ilość wojska co obecną.
Będzie bardziej to normalnie wyglądać a nie jak teraz, że jeden osadnik wyrabia 500% na 5 poziomie budynku :)
Tak, a w przyzwoicie rozbudowanej wiosce utopisz jakies 1600 miejsca w domach na samych robotnikow. O wojsku nie wspominajac.
TataRobert
15.09.2012, 18:24
@WuDwaKa: Też mi taki pomysł przyszedł do głowy. Dodatkowo, dodałbym możliwość zwolnienia osadnika z takiego budynku powiązane ze stosownym zmniejszeniem produktywności takiego budynku. Czyli, zwalniając osadnika z budynku z 3lv., nastąpiłoby zmniejszenie jego produktywności do 2 poziomu. Ponowne przyjęcie osadnika - powrót do produktywności 3 poziomu. W konsekwencji, zwiększenie ilości wojska byłoby możliwe kosztem produktywności gospodarki.
Takie zwiekszenie produkcji -> dalsze zmniejszenie sensu handlowania. tak ale można by było troche zminimalizować te zwiększanie produktywności np. jeden osadnik to + 2% do produkcji i nie więcej w dodatku za pewną liczbe osadników trzeba by było płacić dodatkowe koszty to uczyniło by takie metody trudniejszymi do uzyskania i zostały by tylko dodatkiem dla bogatszych graczy
Jesli budynek produkuje 4 jakiegos surowca, to z bonusem +2,4,6,8 czy nawet +10% dalej bedzie produkowal 4, ze wzgledu na zaokraglanie wyniku do liczb calkowitych.
nie ważne nie zastanawiałem sie nad liczbami wpisałem coś na szybko
+25% już by podnosiło produkcje
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.