Zobacz pełną wersję : Jak łatwo stracić konto
Robiłem przygodę ("wyspa piratów"- moja pierwsza przygoda po podbiciu wyspy), aż w pewnym momencie przy próbie wejścia na mapę przygody zaczęło mnie wywalać z gry z komunikatem że "wystąpił błąd w tym obszarze".
Napisałem w tej sprawie do supportu, który potrafił tylko doradzić czyszczenie cache'a (co zresztą wcześniej robiłem, łącznie z próbami na innych przeglądarkach).
Następnie support stwierdził że niestety nic nie mogą zrobić, i kazali mi czekać aż minie czas przygody.
Jak się skończyla przygoda, okazało się że w ogóle nie mogę wejść na swoją wyspę, wywala mnie zaraz po zalogowaniu.
Kolejny mail do supportu i kolejna rada: czekać do przerwy technicznej w dn. 12/13.09.12.
No to poczekałem. I co? Kopytko. Przerwa się skończyła, a mnie jak wywalało z gry po zalogowaniu, tak dalej wywala.
Napisałem oczywiście kolejnego maila do supportu i dzisiaj dostałem odpowiedź:
"Uprzejmie informuję, iż niestety po skontaktowaniu się z działem technicznym nie będzie możliwe odzyskanie Twojego konta.
Jeżeli chcesz kontynuować grę możemy Cię wspomóc surowcami, które zostaną przesłane na Twoje nowo utworzone przez Ciebie konto.
Należy najpierw usunąć obecne konto po czym można założyć nowe i z nowego konta proszę przesłać wiadomość po czym na Twoje nowe konto przelejemy surowce, które Cię wspomogą"
No i teraz mam dylemat czy chce mi się jeszcze raz bawić w robienie wszystkiego od początku, czy dać sobie spokój.
Maila piszę "ku przestrodze", szczególnie tym którzy mają wysokie levele, że pewnego dnia może się okazać że zaczynacie od pierwszego :)
O zgrozo straszne co Ciebie spotkało , ja chyba bym zrezygnował ale bym sprawdził co dział techniczny chce tobie zaproponować w ramach rekompensaty.
Jeśli nie masz rodziny i przyjaciół to możesz rozważyć próbę od nowa.
Muszą mieć jakiś backup serwera dzięki, któremu będą mogli przywrócić stan poprzedni po większej awarii. Nie wierze, że czegoś takiego nie posiadają bo w momencie kiedy zjara się serwer zostali by z tysiącami graczy na głowie, rządnych dostępu do swojego konta. Działaj w tym kierunku i nie daj się spławiać propozycją gry od początku czyli de facto propozycją, która z ich strony nie wymaga poświęcania czasu na rozwiązanie problemu.
nie ma żadnego backupu serwer padnie to padnie życie, a o graczy nie maja co się martwic bo nie mogą wnosić żadnych roszczeń, przeczytaj dokładnie regulamin :)
Stwierdzenie, że producent Settlersów nie martwi się o graczy jest okrutne, niesprawiedliwe i krzywdzące.
Otóż martwi się... i to bardzo. O tych, którzy nie wpłacają pieniędzy... Martwi się też o tych, którzy mają 50 level i zgłaszają problemy (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/24684-Wiktor-Podstepny-naprawde-podstepny-....).
daveandnokia
14.09.2012, 11:03
Żadna rekompensata nie zwróci ci tego, co miałeś na własnej wyspie. Budynki, które można było zdobyć w czasie eventów i inne nagrody, twoje zakupy przez klejnoty, bo na różne rzeczy człowiek wydawał, czy to na patenty czy też na coś innego. Ja bym sobie nie dał ot tak pluć w twarz, walczył do końca... ja też w sumie miałem podobny problem, ale inaczej się skończył. Zacząłem przygodę w środę, a w czwartki zawsze są konserwacje. I tu du**, nie mogę się zalogować, sektor jakiś uszkodzony. Support coś tam działa, przeczekałem tydzień do nastepnej konserwacji i mogłem się zalogować:) Pamiętam, że miałem 32 lvl już, także nerwy mnie puszczały, już tak daleko człowiek zaszedł, ledwo co mogę usiąść przed kompem na 2 godziny, a tu masakra. I jakby mi od nowa kazali grać - zrezygnowałbym, choć jeszcze bym próbowałbym ratować sytuację pisząc do nich. Zapytasz, jaką rekompensatę dostałem za zniknięcie przygody oraz tydzień wolnego od gry? Najbardziej ucieszyłem się z 1000 mapek, mogłem sobie kupić przygody:) i to nie jedną. I z klejnotów, chyba 350 dostałem. I za każdej rzeczy dostałem po 800-1000 sztuk danej rzeczy jak na mój poziom potrzebny. Więc nie poddawaj się, tylko walcz!
To jest kpina, drwina z człowieka, który testuje wersję beta, poświęcając swój cenny czas i często własne pieniądze. Utrzymując w ten sposób administrację i support. I kolejny przykład na to, że wysłanie problemu do polskiego supportu jest jak wrzucenie tematu do kosza.
Wyślij tu: info@bluebyte.de <> account.support@thesettlersonline.com w wersji niemieckojęzycznej, anglojęzycznej. Powinno pomóc.
Pozdrawiam wszystkich miłych ludzi :)
WiosennyŁowca
16.09.2012, 01:34
Mam nadzieję, że zobaczy to Xaar i postąpi tak jak należy czyli jeśli odzyskanie konta jest niemożliwe to niech zrobią mu nowe konto i postawią wszystko tak jak miał + level... Jeszcze nigdy w życiu nie spotkałem się z tak absurdalną decyzją, która podważa powagę ubisoftu...
Swoją drogą to chyba jest praca działu technicznego a dla nich nie powinno być takiej opcji jak "nie da się".... bo akurat w takiej grze wszystko się da odzyskać lub wbić szybko od nowa mając dostęp do bazy danych...
Co z tego, że dadzą Ci surowce jak po wbiciu załózmy 40 poziomu (czyli zainwestowania mnóstwa czasu w przygody) znów może Cię zbugować a odpowiedź będzie taka sama... huh.... No comment.
xarelto z tego co pisałeś to cały czas masz problem i cie wywala po zalogowaniu.
A czy sprawdzałeś zalogowanie się na innym kompie? Ja już raz słyszałem że u jednej pomogło tylko przeinstalowanie systemu.
Niestety uroki tej gry, które ciężko spotkać w innych grach.
streaker
16.09.2012, 11:12
xarelto z tego co pisałeś to cały czas masz problem i cie wywala po zalogowaniu.
A czy sprawdzałeś zalogowanie się na innym kompie? Ja już raz słyszałem że u jednej pomogło tylko przeinstalowanie systemu.
Niestety uroki tej gry, które ciężko spotkać w innych grach.
Odpowiadam z innego konta, bo tamtego nie dało się odzyskać. Próbowałem się logować z 2 komputerów, z tym samym efektem.
Zdecydowałem się na założenie nowego konta. Jako "rekompesatę" dostałem po kilka tysięcy (bodajże 5 czy 6) kamieni, desek, młotków, mieczy z brązu i chyba po 2 k desek liściastych i marmuru i 1k monet. Do tego odzyskałem klejnoty które wcześniej zarobiłem.
Czyli trochę kiepsko w porównaniu do tego co straciłem.
Jak się "poskarżyłem" że to trochę mało to dostałem jeszcze napitek, konie, miecze z żelaza oraz trochę więcej klejnotów.
To w dalszym ciagu ułamek tego co straciłem, ale już dałem sobie spokój z "użeraniem" się z supportem.
Teraz powoli odbudowuję wyspę. Plus jest taki że tym razem uniknę kilku błedów jakie popełniłem za pierwszym razem.
Niestety musiałem zacząć grać na jednym z nowych serwerów (konkretnie "Dolina Odkrywców"), który jest całkowicie do d...
Bardzo mało ludzi, na handlu w porywach może z 30-40 ofert. Ale z drugiej strony ludzie tutaj z pocałowaniem ręki kupują marmur za monety w stosunku 1 do 1 :). Gorzej jak trzeba coś kupić, bo ceny tutaj są chore.
Niestety to są uroki dostawców masowej "darmowej" rozrywki, pojedynczy odbiorca usługi z problemem niezbyt się liczy. W tej branży nie trzeba dbać o markę, widać to na Twoim przykładzie. Zawsze znajdzie następne pokolenie młodych nierozgarniętych, którzy wpakują w tę rozrywkę całe kieszonkowe bez mrugnięcia okiem. Nawet jeżeli po 2-3 latach jakaś gra zaczyna upadać to nie jest to problemem, wydaje się następną "darmową grę" i wszystko zaczyna kręcić się od nowa.
Rzetelność wymagałaby odbudowania konta z takim stanem budynków i surowców oraz doświadczenia jaki miał miejsce przed wystąpieniem awarii. Prostszym i nie wymagającym większego zachodu rozwiązaniem jest wysłanie na odczepnego tych paru surowców. Takim postępowanie BB dobrej marki sobie nie wyrabia.
Tyle dobrego ze dostałeś jakąś rekompensate, jak nie miałeś jakoś super rozbudowanej wioski to można spróbowac zacząć od nowa. DOstales surke potrzebna do podstawowej rozbudowy i grasz na nowym serwerze, niezła szansa aby sie wybic i niźle zarobić, jak sie dobrze pokieruje gospodarką. I pytanie czy miales jakies budynkie / sp[ecjalistów premium których straciłeś?
EX_Deirdre
17.09.2012, 13:21
Sądzę, że wątek z "problemem technicznym" został już wyczerpany, tak więc ośmielę się zamknąć temat :-) Jeśli chcecie dopytywać o szczegóły, można porozmawiać na PW.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.