PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Chodnik dający bonus do chodzenia



Jarek606
08.09.2012, 16:54
Propozycja polega na tym że np. jeżeli między magazynem, a chatką drwala położymy chodnik to czas drogi między tymi dwoma punktami się skróci o 30%. Dzięki temu chodniki będą coś dawały, poza wyglądem wioski.

Wolvsoul
10.09.2012, 12:15
Ja ze swojej strony dodałbym np. trzy rodzaje chodników, które dodawałyby odpowiednio 10%, 25-30% oraz 50% do prędkości poruszania się po takiej ścieżce. Każde pole takiej ścieżki kosztowałoby odpowiednią ilość surowców np. dla 10% - 50 kamienia, 10 narzędzi, 1 chleb i 1 napitek. Dla 25-30% - 50 marmuru, 25 narzędzi, 10 chleba i 10 napitków. Dla 50% - 50 granitu, 100 narzędzi, 50 chleba i 50 napitków.

Hakardrag
10.09.2012, 12:31
Ja bym dorzucił do tego "Czapke szybkonogiego" za jakieś 50k klejnotów dla osadników dającą 500% bonusu do szybkości pracy na rok ;)

Można iść dalej ... i taką Czapke za klejnoty dać także poszukiwaczom hehehe

Piotru70
10.09.2012, 15:48
W domu władyki powinienem mieć garaż na ferrari. A co do samej drogi to niech wprowadzą dwupasmówki bo nie będę jechał swoim ferrari pod prąd.
A co do twojego pomysłu, to bardziej cieszyłbym się gdyby pracownik chociaż chodził po tych drogach a nie trawnikami na skróty.

daveandnokia
11.09.2012, 00:07
chłopaki, już po EURO, autostrad więcej nie będzie:P
Może taki pomysł? Gostek będzie korzystał z chodnika i szybciej będzie chodził, ale będą bramki postawione na opłaty?? Albo Viatolle wszczepi im się:P

Unangwata
11.09.2012, 16:28
A ja jestem przeciw. Drogi jako ozdoby powinno wystarczyc. Inaczej nie beda juz zdobic osady tylko masowo spamowac kazde miejsce byle tylko przyspieszyc osadnikow.

Wexro
12.09.2012, 10:37
Mnie by wystarczyło by osadnicy ich używali jeśli są w pobliżu.

Fourola
13.09.2012, 11:32
Zbyt znacząca zmiana, niektóre osady być może wymagałyby znacznej przebudowy.. Lub po prostu można zaspamować całą mapę drogami, prawda?

Równie dobrze można wprowadzić zasadę 'Jeżeli w pobliżu budynku znajduje się inny budynek, otrzymuje od negatywną premię do czasu produkcji w wysokości 50%." >.>

Jarek606
20.09.2012, 14:40
Wtedy zamienić że budowanie drogi nie będzie darmowe, a kosztować ileś tam kamieni za "kwadrat".

Larxand
20.09.2012, 14:59
Może mogłoby mieć to sens i to bez specjalnego przebudowywania wyspy, gdyby połączenia drogą między budynkiem, złożem i magazynem (nawet pośrednie) miały wpływ ale nie na prędkość osadników, co bonus czasowy do produkcji w budynku.
Na przykład: jeśli mam połączenie drogą między złożem-budynkiem-magazynem i postawię drugi budynek do tego złoża, to wystarczy, że poprowadzę drogę do którejś z dróg łączących te pierwsze budynki, żeby mieć ciągłość dróg (a osadnicy niech sobie łażą którędy chcą, chodzi o pewną zasadę) i fakt takiego połączenia zwiększa prędkość produkcji o parę procent (zawsze tę samą ilość). Albo może nawet nie czas a liczbę pozyskiwanych zasobów? Oczywiście wtedy takie drogi musiałyby pewnie kosztować, ale może też można by było wprowadzić upgrade dróg (ale tu już góra 2, 3 poziomy), które znów podnosiłyby ten bonus szybkości produkcji/zasobów o parę %. W takim rozwiązaniu nie miałyby znaczenia długość dróg ani to, którędy osadnicy by się poruszali, a ważny byłby sam fakt istnienia połączeń i ich ciągłość.

Hakardrag
20.09.2012, 18:25
chłopaki, już po EURO, autostrad więcej nie będzie:P
Może taki pomysł? Gostek będzie korzystał z chodnika i szybciej będzie chodził, ale będą bramki postawione na opłaty?? Albo Viatolle wszczepi im się:P

Ale winiety w sklepiku za klejnoty oczywiście mogły by już być, dla osadników za możliwość poruszania się na trasach szybkiego ruchu ;)

Ja bym poszedł dalej, i dodał możliwość kupienia za klejnoty specjalnego szybkiego osadnika który by sie nazywał : Winietu ;)

P13n10
21.09.2012, 08:51
Jestem na nie.
Wolał bym, jak by wprowadzić to, co było w oryginalnych setlersach, czyli jak jakiś osadnik śmiga non stop tą samą trasą, to sam wydeptuje ścieżkę, a potem zmienia się ona w drogę.