PDA

Zobacz pełną wersję : wyslalem sms za 30 zl nie dostalem zwrotnego sms z kodem



agagagag
06.09.2012, 20:37
wyslalem sms za 30 zl nie dostalem zwrotnego sms z kodem na klejnoty , piniadze z kota mi pobralo , w czesniej wyslalem za 20 i bylo ok a teraz
nie wiem co jest grane ... prosze o pomoc w rozwiazaniu sprawy wlasciciela strony z gory dziekuje

krotos666
06.09.2012, 20:48
Jak miałem problem z klejnotami, które wykupiłem to pisałem do supportu.
Sprawa się chyba ze 3 dni ciągnęła, ale ładnie i sprawnie została załatwiona.
A tu kto Ci ma pomóc ?

Tylko do supporu takie problemy.

account.support@thesettlersonline.pl

agagagag
06.09.2012, 23:07
no ok dzieki napisze tam ale takie zeczy nie powinny miec miejsca ..... bo widze ze to nie odosobniony przypadek .... pozdrawiam

daveandnokia
07.09.2012, 10:59
no oczywiście, że nie powinno dojść do takich sytuacji, ale zdarzają się jednak. No ale z pomocą to nie do nas, bo my co najwyżej możemy podać ci adres do supportu, nic więcej nie zrobimy z naszej strony...

rumpowanysko
07.09.2012, 11:24
Też mam problem z sms za 30 zł, kasę pobrali a kodu ani widu ani słychu. Oszuści!!!!! i tyle

Lukash25
07.09.2012, 12:03
Ja co prawda wysłałem sms za 6 zł ale również nie dostałem odpowiedzi zwrotnej z kodem na klejnoty. Coś jest nie tak... ;/

exoo
07.09.2012, 12:38
Płacąc za cokolwiek w Settlersach wysyłasz pieniądze za nic (możesz się tylko domyślać, że to zakup czegoś w grze - prawnie nie masz żadnego dowodu). Płatność jest realizowana nie wiadomo gdzie i przez kogo (firma obsługująca płatność prawdopodobnie mieści się we Francji).

Nie istnieją żadne warunki umowy, którą wydaje Ci się, że zawierasz. Jeśli wysłałeś pieniądze i masz problem, to pozostaje Ci wierzyć w dobrą wolę producenta gry, bo on do niczego nie jest zobowiązany.

Sama strona serwisu obsługującego płatność, też jest rewelacyjna: "Allopass to bezpieczna i praktyczna droga zakupu płatnych treści www. Quick: about 1 min per transaction. Prosty: bez wymogu rejestracji, bez formularza do wypełnienia" - to wyjaśnia poziom świadczonych usług.

Davie
07.09.2012, 13:50
Ja również nie dostałam zwrotnych smsów (w sumie 3), zastanawiam sie czy czekac czy juz pisac do supportu

MACO-123
07.09.2012, 13:54
Ja też dzisiaj wysłałem sms za 30 zł i nie dostałem nic w zamian.

BB_xaar
07.09.2012, 15:31
Jeśli zakupione Klejnoty nie dotrą na Wasze konta w ciągu, powiedzmy, 1-2h, proszę napisać do Supportu:
account.support@thesettlersonline.pl