Jordaens8
02.09.2012, 22:44
Jak w temacie...upłynęło ponad 8 godzin, gracz nadal widnieje w mojej przygodzie na "szaro" i nic nie mogę z tym zrobić.
Pan_Mietek
03.09.2012, 17:24
Miałem w weekend podobny problem - i, niestety, byłem zmuszony zakończyć Matczyną Miłość bez wymiany/sprzedaży dropa (drop, który małym kosztem ktoś mógłby zgarnąć zmarnował się). Wiem też od kolegów z gildii, że to powszechnie występujący problem.
Zgłosiłem problem do supportu, dzisiaj otrzymałem odpowiedź: sugerowali sprawdzenie, czy problemu nie powoduje program antywirusowy, firewall, nieaktualna wtyczka Flash, albo jakiś dodatek do przeglądarki - ale mam wrażenie, że to standardowa odpowiedź, wydaje mi się mało prawdopodobne żeby któryś z tych elementów zepsuł akurat to, a wszystko poza tym działałoby prawidłowo...
Dla mnie, niestety, jest już zbyt późno na rozwiązanie problemu - jak już wspomniałem, przygodę byłem zmuszony dokończyć samodzielnie. Zapytałem się o możliwosć uzyskania rekompensaty na poniesioną stratę (drop można przeczież dobrze sprzedać...) - zobaczymy, jaką uzyskam odpowiedź.
[Update] Wsparcie techniczne zrekompensowało mi stratę.
Jordaens8
04.09.2012, 00:15
Analogicznie - przygodę musiałem zakończyć solo, natomiast otrzymalem rekompensatę poniesionych strat
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.