Zobacz pełną wersję : Gra Surowce
Assgarth
30.08.2012, 21:00
Wnoszę taki pomysł, aby rozważyć ilość odnajdywanych surowców (miedź, węgiel, kamień, marmur) przez geologów, w zależności od poziomu postaci.
Choćby niewielki procent na plus za każdy poziom.
Na przykład do poziomu 25lvl nich będzie tak jak jest, a potem niech wzrasta co lvl o np. 10%.
Marmur nie 330 tylko 330 plus 10%...
pozdrawiam,
Assgarth
jestem w 100% za, nie moge sie doczekac zloz zlota z 1000+ surowca.
jestem w 100% za, nie moge sie doczekac zloz zlota z 1000+ surowca.
chyba nie doczytałeś że chodzi tylko o (miedź, węgiel, kamień, marmur)
Na przykład do poziomu 25lvl nich będzie tak jak jest, a potem niech wzrasta co lvl o np. 10%.
Marmur nie 330 tylko 330 plus 10%...
chyba za bardzo wygórowane żeby od 26lvl 10% wzrastało co by było na 50 lvl 240 % , jeśli od 1 lvl co 1% to jeszcze można by na to liczyć czyli na 40 lvl 40% surowca więcej, chodź i tak myślę że najlepszym rozwiązaniem od 1 lvl co lvl 0,5% więcej, bardziej realistyczne.
chyba nie doczytałeś że chodzi tylko o (miedź, węgiel, kamień, marmur)
Nie doczytalem, bo zakladam, ze z innymi zlozami nikt nie powinien miec problemu, wiec nie ma sensu dodawac do nich jakis sladowych ilosci surowcow.
jeśli od 1 lvl co 1% to jeszcze można by na to liczyć czyli na 40 lvl 40% surowca więcej, chodź i tak myślę że najlepszym rozwiązaniem od 1 lvl co lvl 0,5% więcej, bardziej realistyczne.
40% surowca wiecej to przy przyzwoicie obstawionym marmurze 2h produkcji wiecej czyli kosmetyczna roznica. Przyzwoicie to wyglada chyba jedynie przy miedzi.
mrOrson1
31.08.2012, 11:04
Zgadzam się z Marmurem- co logowanie muszę wysyłać wszystkich geologów po nowy marmur. Wydaje mi się, że celowo tak jest by kupować "wesołego geologa". Oprócz 1% za każdy lvl skróciłbym czas do 20min na szukanie.. węgiel ma ponad 3000, a marmur- podstawowy surowiec w zasadzie- tylko 330. Więcej mam go z przerabiania kamienia w Magazynie prowiantu.
Mistamus
31.08.2012, 11:52
Niski level, skoro marmur to dla Ciebie podstawowy surowiec ;)
Sir_Araseq
31.08.2012, 11:57
Jeżeli chodzi o surowce ja mam zastrzeżenia co do kopalnii. Nie rozumiem zasady ich budowania tj. iż budując kopalnię np. miedzi tracę jedno pozwolenie budowlane, przy czym po wyczerpaniu zapasu nie mogę jej przestawić a po zburzeniu nie odzyskuje pozwolenia w przeciwieństwie np. do odkrywki marmuru czy kamienia.
Korzystając z surowców studnię oraz pola można stawiać bez strat pozwoleń.
Myślę, że wartoby się było zastanowić nad rozwiązaniem typu zburzenie kopalnii powoduje zwrot pozwolenia, takie rozwiązanie byłoby wg mnie fair
Wyczerpanie kopalnii powoduje zwrot pozwolenia.
Zreszta pomysl logicznie, gdyby tak nie bylo, to przy zalozeniu, ze nie siedzisz przed kompem 24/7 i czasem kopalnie wyczerpuja sie w nocy, po paru miesiacach gry nie moglbys juz stawiac nowych budynkow ...
mrOrson1
01.09.2012, 10:24
Niski level, skoro marmur to dla Ciebie podstawowy surowiec ;)
no granitu nie uzyskasz ze zloza, i fakt mam dopiero 32lvl i marmur nadal jest jeszcze podstawowym surowcem :P
Niestety stwierdzam że rozwiązanie jakie obecnie funkcjonuje jeśli chodzi o zasoby jest co najmniej frustrujące, codziennie do naprawy kilka lub kilkanaście kopalni do tego sporo pól nawet jak ma się pola II to i tak przynajmniej dziennie kilka do postawienia od nowa. Fakt spichlerze nieco pomogą ale są drogie ( w przeliczeniu na kasę z poza gry bo nie da się ich postawić za surowce tylko za klejnoty ). W każdym razie po początkowej fajnej fazie gry następuje stagnacja i nawet przygody tego za bardzo nie zmieniają na lepsze. Oto powody dla których gracze po osiągnięciu pewnego poziomu odwracają się od gry. Słaby balans i wyważenie. Szkoda bo mogłą by to być ciekawa pozycja na rynku. Wiem co piszę gdyż mam własną grę i tam mam podobne problemy. Od settlersów znam przynajmniej 10 osób które u nas w biurze grały a już nie grają, frustracja surkami po prostu ich dobijała. Pozdrawiam i mam nadzieję że to w jakimś czasie zmienicie bo to zabija tą grę.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.