PDA

Zobacz pełną wersję : Gra TAWERNA - pomysł na ten zbędny budynek



emuq
28.08.2012, 15:33
TAWERNA



http://tsowiki.pl/w/images/3/3f/Tawerna_1.png
Witam, jak wiadomo budynek Tawerna każdy sobie usuwa zaraz po wykupieniu wszystkich możliwych jednostek czyli:

Generał
Odkrywca
Geolog

Dlatego mam pomysł na ten budynek , który wiąże sie z tymi jednostkami i magazynem prowiantu.

Proponuje żeby można było ulepszyć Tawerne do 5 poziomu:
Koszt podniesienia:

z 1 poziomu na 2 poziom - 500http://tsowiki.pl/w/images/b/b4/Deski_li%C5%9Bciaste.png  650 http://tsowiki.pl/w/images/4/4b/Marmur.png czas podniesienia budynku : 30 minut
z 2 poziomu na 3 poziom - 1000http://tsowiki.pl/w/images/b/b4/Deski_li%C5%9Bciaste.png  3000 http://tsowiki.pl/w/images/4/4b/Marmur.png czas podniesienia budynku : 1 godzina
z 3 poziomu na 4 poziom - 5000 http://tsowiki.pl/w/images/3/3a/Monety.png 3000 http://tsowiki.pl/w/images/4/4b/Marmur.png czas podniesienia budynku : 1 dzień
z 4 poziomu na 5 poziom - 8000 http://tsowiki.pl/w/images/3/3a/Monety.png 5000 http://tsowiki.pl/w/images/4/4b/Marmur.png czas podniesienia budynku : 7 dni

Budynki dawały by premię dla jednostek wymienionych powyżej czyli :

Generał
Odkrywca
Geolog

W zależności od poziomu budynku czyli:

Premia na czas trwała by tylko na Generała ze względu że generał sie porusza.

Generał:

na 1 poziomie – 2,5 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 1 godzina
na 2 poziomie – 5,0 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 3 godziny
na 3 poziomie – 10 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 6 godzin
na 4 poziomie – 15 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 12 godzin
na 5 poziomie – 20 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 1 dzień



Odkrywca:

na 1 poziomie – 5 % więcej surowca znalezionego surowca lub 5% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 2 poziomie – 10 % więcej surowca znalezionego surowca lub 10% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 3 poziomie – 15 % więcej surowca znalezionego surowca lub 15% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 4 poziomie – 20 % więcej surowca znalezionego surowca lub 20% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 5 poziomie – 25 % więcej surowca znalezionego surowca lub 25% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.

Premie działałyby tylko jednorazowo.

Geolog:

na 1 poziomie – 5 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 2 poziomie – 10 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 3 poziomie – 15 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 4 poziomie – 20 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 5 poziomie – 30 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca

Premie działałyby tylko jednorazowo.



Wszystkie te premie bedą działać pod jednym warunkiem, że każdej tej jednostce wyprodukujemy w Magazynie prowiantu poszczególne premie odpowiednie dla Generała , Odkrywcę i Geologa.

Premie znadować będa sie w zakładce "Premie" w Magazynie Prowiantu

Załącznik zrobiony przykładowo gdzie znajdowały by się premie, obrazki do zmiany.

Premia dla Geologa:

"Podarunek od gosposi" - koszt premi : 100 http://tsowiki.pl/w/images/0/07/Chleb.png , 70 http://tsowiki.pl/w/images/a/a7/Woda.png , 50 http://tsowiki.pl/w/images/c/cc/Ryby.png

Info o premii:
Wszystkie gosposie w twojej osadzie przynoszą dla nich jedzenie i picie na długie poszukiwania, by nie był zmęczony i wrócił z lepszym odnaleziskiem.

Czas działania premii zależny od poziomu Tawerny
(czym wiekszy tym więcej gosposi się tam udziela )

Premia dla Odkrywcy:

"Specjalność barmana" - koszt premi : 70 http://tsowiki.pl/w/images/2/26/Napitek.png, 70 http://tsowiki.pl/w/images/0/07/Chleb.png, 20 http://tsowiki.pl/w/images/a/a9/Wedliny.png

Info o premii:
Barman specjalnie dla Odkrywcy gotuje dobrą uczte i by ten szedł w pełni sił w podróż i odkrywał nowe tereny lub ciekawe surowce.

Premia dla Generała:

"Saszeta monet" - koszt premi : 50 http://tsowiki.pl/w/images/0/07/Chleb.png 5 http://tsowiki.pl/w/images/3/3a/Monety.png

Info o premii:
Pijaki w Tawernie jak juz się opiją , zostawiają lub gubią monety, a Generałowie nie pogardzą żeby mogli kupić lepsze szybsze konie.

INFO O PREMII to jest tekst który wyświetla sie po najechaniu myszką na premie.

Premie dla Generała mogłby być dawane na garnizon, natomiast dla Odkrywcy i Geologa poprzez zaznaczenie opcji "Użyj premii" przy wyborze na ile wysyłamy Odkrywce lub jakiego surowca szukamy poprzez Geologa.

PS. nazwy premii mogą zostać zmienione


Uwagi mile widziane.

sparkz
28.08.2012, 16:49
Generał:
na 1 poziomie – 2,5 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 1 godzina
na 2 poziomie – 5,0 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 3 godziny
na 3 poziomie – 10 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 6 godzin
na 4 poziomie – 15 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 12 godzin
na 5 poziomie – 20 % przyspieszenia do poruszania się, czas działania: 1 dzień

Bezuzyteczne, a przy wykonywaniu przygod niejednokrotnie przeszkadzające.




Odkrywca:

na 1 poziomie – 5 % więcej surowca znalezionego surowca lub 5% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 2 poziomie – 10 % więcej surowca znalezionego surowca lub 10% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 3 poziomie – 15 % więcej surowca znalezionego surowca lub 15% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 4 poziomie – 20 % więcej surowca znalezionego surowca lub 20% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.
na 5 poziomie – 25 % więcej surowca znalezionego surowca lub 25% wiecej szans na znalazienie fragmentu mapy czy przygody.


Szansa na znalezienie fragmentu mapy wynosi ~75%, zwiekszanie jej jest rownoznaczne ze zmniejszaniem szans na przygode.
Druga sprawa to jest to, ze jesli kogos stac na upgrade na 4 albo 5 level przy takich cenach i nie ma 50 levelu, to nikomu takiemu nie oplaca sie szukac surowcow zamiast przygod (nawet jesli ma szanse znalezienia po 2 dniach szukania 72 granitu zamiast 60).


Geolog:na 1 poziomie – 5 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 2 poziomie – 10 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 3 poziomie – 15 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 4 poziomie – 20 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca
na 5 poziomie – 30 % wiecej do złoża poszukiwanego surowca

Tego z kolei nikt nie wprowadzi, bo od tego jest sklep i doladowania za klejnoty.

Avila
28.08.2012, 17:13
Bezuzyteczne, a przy wykonywaniu przygod niejednokrotnie przeszkadzające.

W czym przeszkadza większa prędkość generała? Pytam z ciekawości.

sparkz
28.08.2012, 17:17
W synchronizowaniu blokow.

Van-de-Lord
29.08.2012, 10:00
sparkz chyba nie rozumiesz idei szybszego przemieszczania: obecnie doświadczony generał i weteran poruszaja się szybciej ale dotyczy to tylko czasu podróży między wyspa i przygoda, na mapie chodza ze stała prędkościa.

Ale i tak jestem na nie

sparkz
29.08.2012, 12:06
Faktycznie najwyrazniej nie rozumiem idei.

Nie widze tego w czym niby taka zmiana mialaby pomoc, skoro obecnie szybkosc generalow w niczym nie przeszkadza, a przy wykonywaniu przygod jest chyba dopiero czwartym albo piatym w kolejnosci czynnikiem wplywajacym na oszczednosc czasu.

emuq
30.08.2012, 12:09
a jak uważacie że jakie zmiany można zamiast tego :>?

daveandnokia
30.08.2012, 12:42
Premie dla każdego z nich są niepotrzebne. Ale już z podniesieniem poziomu u każdego jest już z sensem, np. odkrywca mógłby przynosić więcej o ileś % danego surowca, bo jak na razie po 1 dniu poszukiwań przynosi mi 10 granitu, a drugi 20 belek egz. to normalnie tak się cieszę, a patrząc ile jest tego potrzebne na rozbudowę niektórych budynków, no łapię się za łeb... Geolog zaś mógłby szybciej wyszukiwać dane złoża, ja wiem, że mogę skrócić za klejnoty, ale można zrobić i taką opcję... Zaś z generałem to ciężko wypowiedzieć się, mi najbardziej nie podoba się, iż ma tak mało życia i prawie nic nie wnosi w walce, może dzięki podnoszeniu mu stopnia stałby się bardziej silniejszy i zadawałby w końcu jakieś porządniejsze obrażenia przeciwnikom... Teraz jeszcze zachodzi pytanie, czy stopnie danych ludzi będą podnosić się automatycznie po podniesieniu lvlu budynku, czy też jak podniesie się level Tawerny to trzeba będzie jeszcze coś dodatkowo zrobić, aby każdego z członka Tawerny podnieść wyżej... Ja to tak widzę, może ktoś jeszcze poda inne pomysły...

sparkz
30.08.2012, 12:51
Surowce na rozbudowe budynkow hurtem zdobywa sie z przygod.

Co do generala, to akurat zadaje najwieksze obrazenia z dostepnych jednostek, moznaby mu najwyzej dac mozliwosc ataku obszarowego. Zycia ma ile ma, biorac pod uwage, ze jest atakowany jak cala armia zginie to nawet gdyby mial 100HP i tak nie zrobiloby to roznicy.

Van-de-Lord
30.08.2012, 13:41
Geolog zaś mógłby szybciej wyszukiwać dane złoża, ja wiem, że mogę skrócić za klejnoty, ale można zrobić i taką opcję...
Na testowym widziałem że kamień szuka w 2 minuty i miedź w 5minut, ale czemu resztę zostawili w starych przedziałach to nie wiem, mogliby chociaż węgiel do 3h skrócić i marmur do 20minut.