PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Chlew, czyli alternatywa dla łowcy.



ksiaze
21.08.2012, 19:13
Blue Byte znalazł sobie sposób na zarabianie poprzez automatyzacje - na razie wody i pól, miedzi, węgla. Mamy jeszcze doładowania ryb, dziczyzny, itd. Gracze, którzy rzucili już kasę na silosy, młyny wodne, manufaktury czekają na coś nowego. Dobrym pomysłem byłaby alternatywa dziczyzny w lesie. Zamiast tego stworzyć budynek, który z wody i siana wytwarzałby mięso - chlew (albo jak ktoś woli świniarnia), które potem wędrowały by do istniejącego już budynku rzeźnika. Powiedzmy na dwa gospodarstwa przypadałby jeden chlew, rzeźnik. Niech wydajność będzie 4x większa niż łowcy, a moc produkcyjna rzeźnika także (myślę, że 4x żeby było tak samo jak opactwo :p). Chlew nie zabierałby pozwoleń budowlanych w porównaniu do chat łowcy.

Drugi pomysł też ciekawy, choć chyba trochę przekombinowany. Niech wielkość dziczyzny zależy od poziomu zalesienia - nie masz lasów nie masz zwierząt. Niech spadnie moc produkcyjna leśników i tak jak ktoś chce mieć automatyczny przyrost dziczyzny niech buduje dodatkowe chatki leśnika i traci miejsce oraz pozwolenia budowlane (chyba, że chatki leśnika zrobić za diamenty jak rezydencje i nie tracisz pozwoleń budowlanych) albo ładuj sobie z magazynu prowiantu.

daveandnokia
21.08.2012, 19:52
Z tym drugim pomysłem to niewypał, bo przecież wiadomo, na daną ilość drwali trzeba mieć o jeden budynek więcej leśnika i tyle. Wtedy stan ilościowy drzew jest ciagle utrzymywany, a jakby Twój pomysł wdrożyć - to po prostu nikomu on by nie przeszkodził w tworzeniu mięsa...

set2g
21.08.2012, 20:00
Chlew przypomina mi stare settelersy, w nim pozyskiwało sie prosiaki z ktorych rzenzik robil miesko ^^
Niezły pomysł na budynek, który mógłby dojsc w jakim evencie.

Wg mnie łancuch by mógł wygladac tak:
2x farma + 4x studnia = 1 chlew
1Chlew produkuje 1 miesa co 3 min.
A miesko juz dalej idzie do rzenika itd.