PDA

Zobacz pełną wersję : Gra bank, karczma, nowe przygody i raporty z bitwy czyli moje sugestie



ksiaze
16.08.2012, 16:56
Moje pomysły:

1. Skoro są specjalne budynki, które produkują z powietrza coś tak jak np. manufaktura to można by produkować monety w bankach. Przykładowo 1 lvl 1 moneta, 2 lvl 5 monet, 3 lvl 10 monet, 4 lvl 50 monet, 5 lvl 100 monet na 24h. Oczywiście będzie to budynek za diamenty z ograniczoną ilością kupna :p W serii The Settlers mamy do czynienia z bankami - w 5 części mieliśmy bank, który pomnażał nasze talary.

2. Myślę także że modyfikacja karczmy by się przydała. Po wykupieniu wszystkich geologów, odkrywców, generałów (chociaż tych ostatnich to się szybko nie wykupi) budynek jest do zburzenia. I tu można to zmienić. Skoro to karczma to można tam organizować festyny, które zwiększa zaciąg osadników (2x) i tak: krótki festyn 6h, średni festyn 12h, długi festyn 24h - dostępne od określonych poziomów. Kosztowało by to odpowiednią ilość wędlin, napitku, a może nawet i monet.

3. Nowa przygoda co dwa tygodnie. Tu chyba nie raz domyślam się na forum padła taka sugestia, więc nie będę długo opisywać. Zainspirowałem się League of Legends gdzie co pewien czas mamy nowego bohatera. Niech będzie sporo tych przygód im więcej tym lepiej będzie ciekawie.

4. Ostatnia rzecz raporty z walk. Obstawiam, że 98% starych wyjadaczy do tego nie zagląda, a jak się robi przygodę to skrzynkę potrafi zespamować. Niech będzie możliwość wyłączenia tego badziewia.

sparkz
16.08.2012, 17:14
4. Ostatnia rzecz raporty z walk. Obstawiam, że 98% starych wyjadaczy do tego nie zagląda, a jak się robi przygodę to skrzynkę potrafi zespamować. Niech będzie możliwość wyłączenia tego badziewia.

sortowanie po typach wiadomosci -> klik, klik, klik i w ciagu kilku sekund masz kilkanascie raportow anulowanych.

Aczkolwiek wylaczenie tego tez zlym pomyslem nie jest.

ksiaze
17.08.2012, 22:35
sortowanie po typach wiadomosci -> klik, klik, klik i w ciagu kilku sekund masz kilkanascie raportow anulowanych.

Aczkolwiek wylaczenie tego tez zlym pomyslem nie jest.

Na razie po głosowaniu ten pomysł najbardziej się wam podoba.

Hakardrag
19.08.2012, 12:47
Mnie najbardziej denerwuje usuwanie wiadomości o danych premiach na moje budynki - czasem jest to ze 100 i więcej, zwłaszcza po po rybkach :)

Można by to jakoś usprawnić lub zlikwidować ?

Van-de-Lord
19.08.2012, 15:45
A może by tak do ankiety dodac opcje że jestem przeciwny jakiejś opcji? Brakuje mi tego w tej ankiecie.

Herr_Uther
20.08.2012, 07:26
Bank - pomysł IMHO nietrafiony, mamy już taki budynek: kopalnie diamentów, za diamenty można kupić WSZYSTKO, także monety. Co prawda jest to mocno nieopłacalne (za 350 kryształów dostajemy ledwie 100 monet) ale zawsze to coś, poza tym łatwo dostępne i tanie monety zaburzyłyby układ cen na rynku.

"Nowa" karczma - pomysł bardzo dobry, wydaje mi się nieziemsko głupie, że osoba na 50 poziomie ma przyrost populacji dokładnie taki sam jak leszczyk na 10 poziomie. co prawda na wysokich poziomach nie ma problemu z ludzikami (większym problemem jest raczej prędkość ich produkcji w barakach) ale jednak fajnie by było mieć za free kilku dodatkowych ludzi rano.

Nowa przygoda co dwa tygodnie - pomysł nierealny, może w innych grach tak się da ale nie w TSO! Pamietajmy, że geniuszom programistom TSO pół roku zajęło robienie nowego systemu handlu, od 1,5 roku istnieje nieusunięty problem podwójnych buffów, tyle samo zajmuje wprowadzenie trybu PvP a większe i mniejsze bugi i babole usuwa się w tempie błyskawicy jadącej na żółwiu - najwcześniej po miesiącu od odkrycia. Nie wyobrażam sobie, żeby BB zapędziło jakoś tych leni do pracy i zmusiło do robienia jednej mapki i opisu przygody co dwa tygodnie...

Raporty kasuje instynktownie, więc ich istnienie mi nie przeszkadza

ksiaze
21.08.2012, 18:47
Mnie najbardziej denerwuje usuwanie wiadomości o danych premiach na moje budynki - czasem jest to ze 100 i więcej, zwłaszcza po po rybkach :)

Można by to jakoś usprawnić lub zlikwidować ?

Faktycznie oprócz raportów z bitwy i to można (jeśli ktoś chce) wyłączyć. Też mnie to wkurza, kiedy wymieniam się premiami z graczem, wracam na swoją wyspę i jestem zalany informacjami o premiach od znajomego jak przecież pisałem na co chce i to widzę.


Bank - pomysł IMHO nietrafiony, mamy już taki budynek: kopalnie diamentów, za diamenty można kupić WSZYSTKO, także monety. Co prawda jest to mocno nieopłacalne (za 350 kryształów dostajemy ledwie 100 monet) ale zawsze to coś, poza tym łatwo dostępne i tanie monety zaburzyłyby układ cen na rynku.



Hmn... nie pomyliło ci się coś ? U nas na Nowej Ziemi diamencik jest wart jakieś 3-5 golda.


A może by tak do ankiety dodac opcje że jestem przeciwny jakiejś opcji? Brakuje mi tego w tej ankiecie.

Sorry. Mój błąd.