PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Arsenał i premie dla żołnierzy



Knight77
08.08.2012, 13:06
Witam wpadłem ostatnio na pomysł stworzenia nowego budynku - arsenału. Pełniłby identyczną funkcję co magazyn prowiantu tylko produkowałby premie dla jednostek wojskowych.

I tak dla jednostek walczących wręcz premie byłyby następujące:
-wzmocniony pancerz (żelazny +10/stalowy +20 wytrzymałość)
-dodatkowy napitek (lepsza celność +10%)
-twardsza klinga(żelazna +10/stalowa +20 obrażeń)

Konni
-wzmocniony pancerz (żelazny +10/stalowy +20 wytrzymałość)
-dłuższa kopia(drewno liściaste +10/drewno egzotyczne +20 obrażeń)
-lepszy koń(lepsza celność +10%)

Jednostki strzeleckie
-muszkiety (drewno liścieste i żelazo +20/drewno egzotyczne i stal + 40 obrażeń)
-dodatkowy napitek (lepsza celność +10%)
-osłona (drewno iglaste + kamienie +10/drewno liściaste +20 wytrzymałość)

Sprzęt medyczny
-okład z boczku(mięso; przywraca po bitwie 20% poprzedniego składu jednostki)
-protezy(drewno liściaste/egzotyczne;przywraca po bitwie 40% poprzedniego składu jednostki)
- ?

Będzie również możliwość tworzenia pewnych jednostek np. kolców.

Takie premie przydzielanoby do generałów; trwałyby one ok. 1h (to tylko moja propozycja); ceny takich premii - do dyskusji.
Premie mogą oczywiście być inne obecne są tylko moimi propozycjami. Rodzaje takich premii również pozostawiam dyskusji. :)

sparkz
08.08.2012, 16:47
Wyglada apetycznie, ale przy takich wartosciach bonusow kompletnie nie do wprowadzenia.

Knight77
08.08.2012, 16:49
Mogą być inne wartości. Jak powiedziałem wszystko pozostawiam dyskusji.
Moim zdaniem taki budynek bardzo by urozmaicił grę, zmniejszyłby straty(głównie chodzi o konnych którzy długo się produkują a padają jak muchy) podczas robienia przygód. Poza tym JEŚLI zostanie wprowadzone to PvP to takie premie będą mogły zaważać o wynikach bitew. Jest to również dobra opcja dla słabszych graczy którzy nie mogą tworzyć silnych jednostek.

Jak dla mnie temat wart przedyskutowania.

Knight77
08.08.2012, 17:08
Poza tym mamy za mało jednostek w tej grze i według mnie każdą jednostkę powinniśmy traktować jako podstawę do której można przypisywać różne dodatki.
Premie te nie muszą poza tym tylko dawać. Mogą również dodawać siłę a odbierać wytrzymałość i na odwrót. Tak samo z celnością.

sparkz
08.08.2012, 17:09
Problem polega na tym, ze jesli te wartosci zaczniesz zmniejszac, to moze sie okazac, ze w ogole nic nie zmienia. System walki jest niestety tak skonstruowany, ze relacje pomiedzy statystykami zmieniaja sie skokowo, a nie plynnie.

Np. jesli w konnego bedzie strzelal lucznik, to nie ma znaczenia, czy konny bedzie miec 5,6,10,12,15 czy 19hp, zawsze zginie od 1 ataku (pomimo tego, ze skrajna wartosc jest prawie 4x wyzsza od minimalnej), zatem bonus +10hp zupelnie nic nie zmienia. Z drugiej strony jesli temu samemu konnemu dodasz +20hp, a zwyklym lucznikom +10, to bez zadnych strat w koniach mozesz atakowac nawet duze oddzialy psow, bo po pierwsze zaatakuja one lucznikow (ktorzy sluza za mieso armatnie), a po drugie trzeba bedzie srednio po 2-3 psy na lucznika (wiec mala ilosc lucznikow skupi ataki calej watahy psow).

Zmiany w hp/ dmg jednostek trzeba wprowadzac bardzo delikatnie albo w ogole, inaczej, zakladajac brak radykalnego dopasowania przygod do nowych warunkow, moze to kompletne zdestabilizowac rozgrywke.

Knight77
08.08.2012, 17:51
No to po prostu łucznicy i konni mogą mieć premie tylko do ATAKU, wojownicy tylko do OBRONY. Warto spojrzeć po prostu na jednostki bandytów i tam szukać rozwiązania. :) I jeszcze jedno te premie nawet jeśli w cyfrach są niewielkie to kiedy pomnożysz przez ilość tych jednostek to nagle się okaże że sporo jednostek zostało przy życiu lub zniszczyło znacznie więcej jednostek niż się sądziło.

sparkz
08.08.2012, 18:06
Te zmiany nie są w żaden sposób sumowane jeśli jednostki są w grupie.
To czy więcej jednostek przeżyje zależy tylko i wyłącznie od tego przeciwko komu Twoje jednostki walczą.

Oharaa
08.08.2012, 19:25
Sprzęt medyczny
-okład z boczku(mięso; przywraca po bitwie 20% poprzedniego składu jednostki)
-protezy(drewno liściaste/egzotyczne;przywraca po bitwie 40% poprzedniego składu jednostki)


Brawo za orginalność pomysłu ale z tymi protezami ubawiłeś cały sztab pracowników:) :) co do tematu wart przemyśleń i dyskusji.Nie zapominaj również jeśli coś takiego miałoby miejsce to developerzy nie tylko daliby nam taki budynek "arsenał" ale także podkręcili naszych wrogów i znów miesiące testów, wyrzeczeń bo nie może tak być żeby gracz miał z górki tylko pod górę na tym cała gra polega wolnymi kroczkami ale do przodu:)

Brawo za nazwę protezy +1 dla Ciebie :)

Knight77
08.08.2012, 21:10
Serdecznie dziękuję za taką ocenę:) Cieszę się że protezy tak bardzo przypadły wam do gustu:) Polecam się.