PDA

Zobacz pełną wersję : Zakup diamentów w sklepie



Darkk850
08.08.2012, 11:02
Witam chciałem zakupić diamenty w sklepie, wysłałem SMS i nic. Nie dostałem zadnego kodu. Czy ta opcja wogóle działa ?

Kimmi
08.08.2012, 13:04
Mam to samo wysłałam sms i nie dostałam kodu . Jak nie działa to ja chce swoją kasę !

Wins73
08.08.2012, 13:07
U mnie identycznie 2x SMS i zero odpowiedzi. Ojjjj już mi się to zaczyna to niepodobać

Leniwy84
08.08.2012, 13:19
ja wysłałem trzy i też lipa myślałem że to coś z zasięgiem ale wysłałem z innego numeru i też lipa. kaskę pobrało a eska zwrotnego żadnego

wrobelekw
08.08.2012, 13:32
Stary je też tam mam- 2x sms i gó.......o Co za draństwo!

Walencia
08.08.2012, 13:34
U mnie również to samo.... Co teraz? Jakieś rozwiązanie?

wrobelekw
08.08.2012, 13:35
Po prostu- NIGDY WIĘCEJ MIKRO PLATNOŚCI W TYM SZAJSIE!!!! Proste ? Proste....

Walencia
08.08.2012, 13:41
Z tego co wiem to wcześniej nie było takich problemów....

Leniwy84
08.08.2012, 13:49
komu to można zgłosić ??

Kimmi
08.08.2012, 13:50
No nie było wcześniej bo ja wysłałam wczoraj i było normalnie chwila i już odpowiedziec a dzisiaj no nic . Poszkodowani powinni dostać kod i jakieś należne za szkody :D .

Kimmi
08.08.2012, 13:58
Nie wiem ja jeszcze zgłosiłam tam do nich niby ,ale żadnej odpowiedzi nie dostałam .

Handyman
08.08.2012, 14:14
ja zakupilem przelewem i tez dupa nie ma klejnotow

Wasabi1987
08.08.2012, 14:42
ja dzis tak samo wyslalem smsa i nic zero reakcji z ich strony czy wogole ktos sie tym zajmuje????

LadyVampisz
08.08.2012, 14:59
Wszystko Dziala Tylko Trzeba Czekac Ja Czekalam 5 Godzin

Darkk850
08.08.2012, 14:59
Witam ponownie. Własnie dostałem kod ( po 5 godzinach ), jak narazie wszystko OK.

Walencia
08.08.2012, 15:03
Również dostałam kod :-)

Kahandor
08.08.2012, 15:05
Doładowania paysafe card też kuleje, od 2 godzin nie weszły klejnoty. Dwa zgłoszenia do supportu i cisza, żadnej odpowiedzi, wyjaśnień

Leniwy84
08.08.2012, 15:38
chyba już wszystko ok dostałem zwrotne kody

Draxopix
08.08.2012, 19:51
I po kiego ten durny post byl ja sie zastanawiam

Pirotechnic
08.08.2012, 21:27
Tam pracują ludzie w supporcie, którzy dostają tysiące pewnie E-maili dziennie, zobaczcie że oni są w liczbie niewielkiej w stosunku do liczby graczy.
Czasami czeka się parę godzin na odpowiedź e-mail, a czasem parę dni.

Co do płatności, czasami nie jest to wina samej gry, lecz wina przekazującego - tu najczęsciej PayPal i DotPay (a dziś te dwa największe serwisy miały modernizacje serwerów). Ciekawe jak to będzie jutro wyglądać

Katrin3
08.08.2012, 21:39
I po kiego ten durny post byl ja sie zastanawiam
Oto jest pytanie! Po co twój kolejny, nic nie wnoszący post w temacie, który cie nie dotyczy Draxopix?
Przy całej irytacji jaką wzbudzasz swoim nabijaniem postów, widze ze przynajmniej czasem pojawia się u ciebie chwila autorefleksji.

BB_xaar
09.08.2012, 17:01
Jeśli ktoś nadal nie otrzymał zakupionych Klejnotów, proszę skontaktować się bezpośrednio z naszym Supportem. Na pewno wszystko uda się wyjaśnić. :)