PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Balisty, katapulty i inne machiny oblężnicze.



SMiki55
22.07.2012, 18:51
Proponuję wprowadzenie innych machin oblężniczych oprócz armat: katapult, balist, trebuszy itp. Machiny byłyby wytwarzane w nowym budynku: warsztacie oblężniczym.

Edit: Po pojawieniu się w grze portu machiny można by montować na statkach wojennych...

Edit 2: W warsztacie oblężniczym można by też tworzyć tabory, takie jak używane w średniowieczu przez husytów...

Edit 3:
Statystyki:

Warsztat oblężniczy:
koszty: dział budowle mistrzowskie, 2000 desek egzotycznych, 2000 granitu, 3000 narzędzi (wiem, dość tanio jak na budowlę mistrzowską, ale według mnie one wszystkie są mocno za drogie...)

machiny do wytworzenia: taran, tabor, onanger, balista, katapulta, trebusz

Opis machin:

Taran: Po pojawieniu się w trybie pvp zamków i wież pozwoli wyłamywać bramy i zajmować budynki.

Tabor: Grupa spiętychze sobą wozów, można je zapełnić strzelcami. Jest dobry do odpierania kawalerii.

Onanger: Mała, szybka machina miotająca pociski, dobra do zwalczania żołnierzy, choć nie zadaje ogromnych obrażeń. Celność dobra.

Balista: Średniej szybkości machina, może zarówno niszczyć budynki jak i zabijać żołnierzy. Zadaje duże obrażenia. Celność bardzo dobra.

Katapulta: Średniej szybkości machina, dobra do niszczenia budynków, choć na żołnierzy też się nadaje. Zadaje bardzo duże obrażenia. Celność średnia.

Trebusz: Powolna, ogromna machina wojenna, zadająca niszczycielskie obrażenia. Celność słaba, za to duży zasięg. Znakomita do niszczenia budynków.


Dokładne statystyki machin pozostawiam twórcom gry.

Hakardrag
22.07.2012, 20:18
Rozpisz to na koszta produkcji, zadawane obrażenia ...itd. oraz poziom gracza.

sparkz
22.07.2012, 21:14
Proposal OK, ale na forum zlej gry. Tutaj nie ma czegos takiego jak zasięg, zapełnianie czegokolwiek strzelcami czy zajmowanie budynkow, i nie ma jak dotad zadnych przeslanek zeby myslec, ze kiedykolwiek bedzie.

SMiki55
23.07.2012, 19:22
Proposal OK, ale na forum zlej gry. Tutaj nie ma czegos takiego jak zasięg, zapełnianie czegokolwiek strzelcami czy zajmowanie budynkow, i nie ma jak dotad zadnych przeslanek zeby myslec, ze kiedykolwiek bedzie.
Propozycja jest przemyślana, choć powinienem dopisać, że pod tryb pvp. Rozwieję Twoje wątpliwości:

Tutaj nie ma czegos takiego jak zasięg Machiny, jak zostaną dodane, powinny mieć jakiś zasięg, żeby nie powstały sytuacje, że ktoś niszczy całe czyjeś miasto z drugiego końca wyspy...

zapełnianie czegokolwiek strzelcami Gdy do gry zostaną dołączone tabory, powinna istnieć możliwość zapełniania ich łucznikami, łucznikami wybornymi (swoją drogą ta nazwa też jest do poprawy...) i kusznikami. Tak samo strzelców można by ustawiać w wieżach i zamkach, jak w pecetowych Settlersach.

zajmowanie budynkow W Settlersach pecetowych można było przejmować wieże i zamki przeciwnika, zdobywając władzę nad najbliższym terenem. Jeśli tak będzie w pvp, będzie można używać w tym celu tarana.

spyderek
23.07.2012, 19:38
jak już będzie coś więcej wiadomo o trybie pvp to wtedy będzie można ewentualnie wrócić do twojego pomysłu bo jak na razie to niestety jest on całkowicie oderwany od mechaniki gry. Ale ogólnie jestem na tak - nowe jednostki by się przydały

kamilpeasant
30.07.2012, 17:26
Dobry pomysł, ale koszta produkcji jakie ?