PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kosz Królewski - Kosz na cała wyspę.



Darkeners
10.07.2012, 11:22
No dobra, dobra, sam wiem jak to wygląda na pierwszy rzut oka.

Ale jak ma sie dużą wyspe, czasem wymiana 2x dziennie po 75-100 koszy, do tego odbudowa pol, etc, etc. jest na prawdę męcząca. Ileż można?

Proponuje wprowadzić kosz królewski. Koszt produkcji byłby jak produkcja 100-150 koszy + np. dodatkowy surowiec, np. piwo (przynajmniej dodatkowy sposób na jego pozbycie sie przy tylu opactwach.)

Idea tego kosza polegałaby na tym, że rzucając go na jakiś budynek na wyspie, daje premie każdemu budynkowi produkcyjnemu na wyspie.

Czas trwania jak kosze z prowiantu.

Wprowadzenie takiego kosza, duzo by przyspieszyło grę, można się zająć przygodami, albo jak musimy na szybko z kims wymienic to latwiej znaleźć taka osobe o dziwnych porach. Generalnie moim zdaniem jest potrzebny jakis system by moc buffowac wiecej niz po 1 budynku i jeszcze przy tych lagach oraz opóźnieniach miedzy poszczególnymi buffami wiele by to dało.

Avila
10.07.2012, 13:13
Ok, niech tylko kosztuje 5000 złota i 10 000 mięsa, i nie dostaje premii +50% czasu za wymianę :)

Van-de-Lord
10.07.2012, 13:42
Ja bardziej bym proponował żeby była możliwość rzucenia na magazyn - jeśli masz te 25 koszy to bufowanych jest 25 najbliższych budynków które są przy magazynie. Oczywiście jeśli te najbliższe są już zbufowane to kolejne najbliższe.

Darkeners
10.07.2012, 15:50
Też o tym myślałeś, co ty proponujesz, ale koniec koncow to tez nie jest rozwiazanie przy niektorych chaotycznie rozmieszczonych konstrukcjach.

Cena nie może być tez przesadna, bo to ma zastąpić pojedyńcze rozdawanie koszy... poza tym przyjmując, że byłoby to cena 4x 25 to wyszłoby 12k Ryb, 6k Chleba, 2k wędlin dodałbym do tego z 2k piwa, którego niby jest nadmiar na serwach to bedzie przynajmniej dodatkowy pochłaniacz.

W droższej wersji (odpowiednik 150 czyli 6x25) to 18k, 9k 3k i np. 3k piwa.

I to nie jest mala cena, mało kto i tak, i tak bufuje 100 budynków.


Za klejnoty można byłoby dodać odpowiednik egzotycznego kosza takiego, ale tez nie mogą podstawowe byc tylko ze sklepu lub cene z (_,_) bo malo kto by tego używał...

Chodzi o to, by wraz z rozwojem mieć pewną alternatywe. Na początku wyprodukowanie 3-4 koszy dziennie mogłobyć problemem, teraz 200 nie jest wielkim problemem, ale problemem staje się zarządzanie jakiekolwiek tym wszystkim.... pola szybko schodza, studnie tez, kopalnie tez, trzeba na czyms oszczedzac czas. Nie wrzucając w gre setek złotówek ( i tak i tak kupowałem klejnoty ale nie powinno to czynić zbyt dużej dysproporcji miedzy zwykłymi graczami, a tymi co kupili cokolwiek)

Hakardrag
10.07.2012, 16:10
Łeeee, a po co mi jakieś królewskie kosze ?

Cała przyjemność z gry to praca w miasteczku itd. :) Jak bedzie zbyt dużo tych ułatwień, to gra może zbyt szybko wielu zwyczajnie zanudzić :)

PS.
Ale rozumiem przynajmniej niektórych ... ciągle mało i mało i mało ... tylko że akurat mnie, wystarczy w grze tyle, "ile jestem wstanie zjeść "

EX_Natalcia
12.07.2012, 19:11
Brak ankiety - zamykam.
Proszę zapoznać się z Regulaminem działu "Pomysły i sugestie" (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/22662-Regulamin-dzia%C5%82u-quot-Pomys%C5%82y-i-sugestie-quot) a następnie założyć nowy temat.