PDA

Zobacz pełną wersję : Regulamin działu "Pomysły i sugestie"



EX_Natalcia
09.07.2012, 14:06
W dziale obowiązuje Regulamin Forum (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14982-Regulamin-Forum) oraz Zasady Ogólne (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14979-Zasady-Og%C3%B3lne").
Przed założeniem tematu należy upewnić się, że zostanie on rozpoczęty w odpowiednim podforum - Gra (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/245) lub Forum (http://forum.thesettlersonline.pl/forums/246).
Warto pamiętać o sprawdzeniu czy pomysł nie został już zamieszczony, powtarzające się tematy będą usuwane.


Nazwa tematu powinna jasno i zwięźle określać jakiego zagadnienia dotyczy pomysł czy też sugestia (np. Propozycja wydłużenia czasu produkcji desek iglastych).


W jednym temacie mogą zostać zamieszczone pomysły dotyczące tylko jednego zagadnienia.
Zamieszczając propozycję mówiącą o ulepszeniach handlu nie można dodać sugestii dotyczącej zmian w przebiegu bitwy.


Każdy temat powinien zawierać opis proponowanych zmian (jeżeli jest to uzasadnione, można zamieścić np. schemat czy grafikę ilustrującą zagadnienie) oraz argumenty przemawiające za jego wprowadzeniem.
Czym dokładniejszy opis i bardziej przekonywujące argumenty, tym większe szanse na wprowadzenie pomysłu w życie.


Posty w danym wątku powinny wyrażać opinię użytkownika o danej propozycji, wszelkie rozmowy poboczne (tzw. off-topic) będą usuwane.


Autor pomysłu powinien dbać o aktualizowanie pierwszego postu. Jeżeli w trakcie dyskusji początkowy pomysł ulegnie modyfikacjom, należy skorzystać z opcji edycji.
Ułatwi to zapoznanie się z tematem użytkownikom, którzy dołączyli w późniejszym czasie.


Zamieszczenie propozycji nie jest równoznaczne z możliwością jej wprowadzenia. Administracja zastrzega sobie prawo do wdrażania pomysłów i sugestii w formie innej niż zaproponowana przez użytkowników.


Temat powinien zawierać ankietę złożoną z trzech możliwości wyboru: ZA, PRZECIW, OBOJĘTNE. Opis owych możliwości może odbiegać od zaproponowanego modelu, jednakże musi umożliwić jasne sprecyzowanie opinii o pomyśle/sugestii.


Czas trwania ankiety powinien zostać ustawiony na nieokreślony (ankieta bezterminowa).