PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Handel nie ma Sensu. A co wy o tym myślicie ?



PanKonop
27.06.2012, 18:17
To jest fragment rozmowy graczy czy wy też macie takie samo zdanie ?
A: ja sprzedaje 100 kusz po 160 monet
B:asa to juxz niezle ceny spadły6
B:dobra padakazaniedlugo bedawarte tyle co armaty(1:1) haha
A:Nom. Po 170 to nikt nie chce brać. Musi być jakiś zdesperowany żeby wziąć
B:powiem wam ze tutaj prawa ekonomi nie działaja ni chuchu popyt i podaż to mit
A: a jeszcze jak ja robiłem kuszników to po 220 kupowałem za 100 szt
A:To dlatego że są nagrody za przygody
B:jak czegos nie pozieniaja tp ta gra to bedie mega do dupy
A:Gdyby nagrody były tylko w formie surowców a nie gotowych produktów to prawo popytu i podaży miało by tu sens
A:Każdy by cenił wyprodukowane przedmioty i byłyby bardziej wartościowe
A:teraz nawet budowanie tak drogich budynków jak tarta egzotyczne itp zwyczajnie nie ma sensu
A:tzn sens jest bo później trzeba rozbudowywać budynki. Ale Budowle do wytwarzania oręża nie ma sensu budować
B:jak dalej tak pojdzie to handel nie bedzie miał sensu ja np mam wszytskoiego od ****a i nie musze wogole handlowac alew potrzbuje monet ale jak ja mam sprzedawac paczke za za 10 sztuk to chyba wole to 3mac w magazynie bo szkoda moje go czasu i surowóć na produkcje
C:hmm mozna sie pocieszac tym ze to beta:)
C:ale z 2 strony co to za beta skoro mozna wydawac zlotowki za boosty

Saimon
27.06.2012, 18:27
jak nie ma sensu to nie handluj

PanKonop
27.06.2012, 18:33
jak nie ma sensu to nie handluj Rozmowa z tobą nie ma sensu albo gadaj na temat albo się nie udzielaj bo Spamujesz forum

Avila
27.06.2012, 18:36
Co o tym myślę?
Myślę, że rozmówcy nie mają pojęcia, czym jest podaż i popyt.
Oraz, że jeśli ktoś wyśrubował sobie gospodarkę za klejnoty do takiego stopnia, że ma full wszystkiego i nie chce mu się sprzedawać, to właśnie sam sobie zepsuł przyjemność z gry. I mam nadzieję, że wydał dużo, dużo kasy tylko po to, żeby się teraz nudzić.

Dzej_Ti
27.06.2012, 18:36
Ja tu nie widzę żadnej propozycji, tylko rozmowę 2 ludzi. Handel zawsze ma sens. Jak wolisz trzymać towary i przepełnione magazyny i nic więcej nie produkować, to można tylko pogratulować.

Saimon
27.06.2012, 18:37
Rozmowa z tobą nie ma sensu albo gadaj na temat albo się nie udzielaj bo Spamujesz forum


ahahah spam to jest w Twoim wykonaniu ze handel nie ma sensu

sparkz
27.06.2012, 18:40
Budynkow mistrzowskich tak czy siak nie bedzie sie oplacac budowac, bo jednostki je wykorzystujace sa tak drogie, ze nie oplaca sie ich tracic. Dzieki temu popyt na bron mistrzowska jest staly, i rowny w przyblizeniu 2500 kuszom i w zaleznosci od humoru, zeru albo jakiejs niewielkiej liczbie armat/ mieczy dam.

Nawet gdyby bronie te byly niedostepne z przygod, to przy tak ograniczonym popycie wystarczyloby 1% populacji produkujace ta bron, zeby bardzo szybko rynek sie nasycil.

Natomiast odnosnie tego czy handel ma sens - pol gry mozna przeciac tracac samych rekrutow, a bron na nich/ chleb i piwo produkowac samemu - wiec handel jest i od zawsze byl calkowicie opcjonalny.

PanKonop
27.06.2012, 18:40
Tutaj nie chodzi chyba o trzymanie towarów tylko o ich cenę. Towary które powinny być drogie są bardzo tanie i jeśli tak dalej będzie to paczkę chleba będzie można kupić za 4 monety więc jej produkcja chyba nie ma sens więcej się naczekasz przesiedzisz na handlowym niż to jest warte.

Dzej_Ti
27.06.2012, 18:42
To zrezygnuj z produkcji, postaw same kopalnie złota, piece do złota i mennice, produkuj monety i skupuj to za bezcen

Hugh
27.06.2012, 18:57
To zrezygnuj z produkcji, postaw same kopalnie złota, piece do złota i mennice, produkuj monety i skupuj to za bezcen

Wyjął mi to Kolega z ust. Ten co zaczął ten post jest bez sensu. Przez duże "S". Pozdro dla Kolonii

Foalooke
27.06.2012, 19:13
handel ma sens, tyle że póki co ok 85% ofert to śmiech na sali ;) najdziwniejsze są te typu - sprzedam 50 desek liściastych za 400 drewnianych...

spyderek
27.06.2012, 19:15
A jakież to niby towary powinny być drogie a są tanie?

Astid
27.06.2012, 19:24
Wraz z nowym handlem co mam nadzieje podczas wakacji wprowadzą ceny pójdą ostro w dół

Herr_Uther
27.06.2012, 19:44
Mechanika gry jest taka a nie inna i trzeba się do niej dostosować - w przyszłości, po wprowadzeniu trudniejszych misji na 50+ lvl, prawdopodobnie normą będa misje w których ginie po 200-300 kuszników, w mitycznym trybie PvP do oblężeń trzeba będzie prawdopodobnie masowo używać armat, elitarnych wojaków etc i wtedy inwestycja w budynki mistrzowskie i budowane w nich rzeczy będzie się zwracać a ceny pójdą w górę. Póki co sytuacja jest oczywiście nieciekawa i ceny na rynku rzadkich przedmiotów dyktują osobnicy którzy robią od groma najtrudniejszych misji i mają zatrzęsienie przedmiotów więc wyprzedają je po cenach złomu.

RumcajsPL
27.06.2012, 20:08
Czy handel jest bez sensu? A grał kolega PanKonop w grę "ANNO 1503". Tam handlowało się z trzema przeciwnikami wirtualnymi czyli z graczani komputerowymi. To było bez sensu, ale gra jest fajna. Tutaj można handlować czym i z kim się chce, i to moim zdaniem jest świetne. Jak cena mi nie odpowiada to nie kupuję.

Wiele osób pisze że jest coraz monotonniej bo ceny spadają i za parę monet można kupić 400 chleba. Więc już nadchodzi czas PvP. Jeśli to wejdzie a do tego znajdzie się 20% graczy lubiących się tłuc i mających posażne portfele, to zobaczy kolega jak ceny pójdą do góry.
Ale handel się ciągle rozwija, więc za jakiś czas może będzie jakieś ulepszenie.
Tyle że co by nie wymyślono, to przecież nikt nie zmusi nikogo aby płacił więcej za dany towar.
Życzę miłej gry

Astid
27.06.2012, 21:45
PvP wprowadzi osobne wyspy gdzie będzie można wydobywać granit, saltere, tytan oraz bale egzotyczne może to wprowadzi jakiś monopol na te towary dla najmocniejszych gildi

Avila
27.06.2012, 22:22
Monopol, ale te towary będą wtedy powszedniejsze na rynku, bo będzie ich zwyczajnie więcej. Więc ceny pewnie będą wysokie, bo będą ważne strategicznie, ale ofert będzie więcej i będą musiały ze sobą konkurować. Więc i tak gdy jeden będzie sprzedawał 5 armat za 400 monet, a drugi za 380, to większy zbyt będzie miał ten drugi. Prawa rynku są niewzruszone, a w takich warunkach ciężko jest zrobić jakieś trusty czy monopole.

sparkz
28.06.2012, 18:23
Mechanika gry jest taka a nie inna i trzeba się do niej dostosować - w przyszłości, po wprowadzeniu trudniejszych misji na 50+ lvl, prawdopodobnie normą będa misje w których ginie po 200-300 kuszników, w mitycznym trybie PvP do oblężeń trzeba będzie prawdopodobnie masowo używać armat, elitarnych wojaków etc i wtedy inwestycja w budynki mistrzowskie i budowane w nich rzeczy będzie się zwracać a ceny pójdą w górę.

Jesli bedzie mialo ginac 300 kusznikow, to bedzie sie poswiecac 400 albo 500 lucznikow. Przy obecnej dlugosci cyklu produkcyjnego, kosztach budynkow i upgradow nikt nie wyburzy pol wioski i nie wylozy 100k granitu na produkowanie kusznikow na przemial ... Z armatami jeszcze lepiej, bo cykl produkcyjny bardziej rozbudowany...