PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kusze, miecze damasceńskie i armaty



Bruxah
24.06.2012, 12:03
Produkcja broni mistrzowskich jest nieopłacalna, bezsensowna - budynki do ich produkcji można postawić tylko po to, by ładnie wyglądały. Po co wydawać tony żelaza, tytanu, drewna egzotycznego, saletry etc. na wykonanie broni, którą można za grosze kupić na handlu, bo leci z przygód jak głupia. Dodatkowo wybudowanie budowli mistrzowskich i ich ulepszanie pochłania ogromne ilości monet i granitu, które można o wiele efektywniej przeznaczyć na inne budynki, służące produkcji złota chociażby.

Moja sugestia jest taka, by na nowo powstałych serwerach (bo na aktualnych jest już za późno), wyrzucić z łupów kusze, miecze damasceńskie i armaty. Wtedy gracze mieliby do wyboru:

zainwestować w produkcję broni mistrzowskich,
płacić odpowiednią (do kosztów produkcji) cenę wytwórcom,
zrezygnować z najlepszych jednostek.

set2g
24.06.2012, 12:20
wg wyliczeń zawartych na tym forum nawet miecze stalowe i żelazne średnio opłaca sie produkować bo łatwo je zdobyć na handlu/z przygód a co mówić o artykułach mistrzowskich, te budynki to wg mnie pomyłka, jedynie tartak jest przydatny bez reszty spokojnie można sie obejść.

Może w przyszłości coś zmienią, ale w planach, które są ujawnione w pamiętniku developera nie ma żadnych wzmianek na ten temat, wiec w perspektywie co najmniej roku nie ma co sie spodziewać zmian w tym kierunku.

foka-77
03.07.2012, 19:51
Fakt! Nie da się ukryć, że logiki matematycznej na handlu brak, gdzie surowiec jest droższy od produktu...
Jednak ktoś produkuje produkty mistrzowskie i sprzedaje po kosztach...
Bravo, tylko się cieszyć :)
Pozdrawiam

Herr_Uther
04.07.2012, 11:55
Nietrudno zauważyć, nawet po krótkich testach, że w grze cena za budynki mistrzowskie jest horrendalnie wysoka a w zamian dostajemy przeciętne jednostki, bez których można się spokojnie obyć. W takiej sytuacji oczekiwalibyśmy (na logikę) szybkiej reakcji administracji w postaci:
a) obniżenia ilości gotowych przedmiotów które dropią (do naprawdę symbolicznych ilości - 1, 2 sztuki) w przygodach na rzecz surowców do ich produkcji co spowoduje zwiększenie opłacalności budynków mistrzowskich
b) obniżenia ceny za budynki mistrzowskie, dzięki czemu więcej ludzi je będzie miało, co wpłynie na ceny
Twórcy gry poszli jednak trzecią drogą czyli... nic nie robić, kasa z item shopu póki co płynie i jest gites, dopiero jak ludzie zaczną się burzyć to zaczniemy myśleć nad zmianami

sparkz
04.07.2012, 18:47
Nieatrakcyjnosc budynkow mistrzowskich nie lezy w cenie budynkow, tylko w kosztach wyprodukowania jednostki (a konkretnie w ilosci surowcow ktorych nie mozemy wydobywac a ktore sa na ta jednostke potrzebne).

Konsekwencja tego jest nietracenie tych jednostek, co z kolei przeklada sie na to, ze po 2 tygodniach pracy takiego budynku ( na ktorego 2-3 sztuki wydalismy przy dobrych wiatrach 20k granitu i desek ) mamy gotowe 200 dajmy na to kusznikow, ktorzy przy ostroznej grze starcza nam na rok.

Gra w tym momencie nie daje praktycznie zadnego dumpu nawet dla konikow, przez co w pewnym momencie nie oplaca sie utrzymywac stajni, a co dopiero budynkow mistrzowskich ... Z tym, ze stajnie mozna jeszcze bez bolu serca zburzyc ..